Helppiä joltakin?

LähesMasentunut

Moi! Oon 14v poika (-00) ja tarvisin apuu vähä... Eli siis, mulla on ns. -99 "tyttöystävä" jonka oon tavannu netissä pari vuotta sitten. Ja tosiaan alettiin tossa kesällä tykkäämään toisistamme ja sit nähtii irl(se asuu about 300km päässä musta). Eli mä ja se EI olla virallisessa suhteessa mut kuiteski niinku rakastetaan toisiamme ja syy sille ettei olla yhessä: haluisin nähä viel toisen kerra ennenku aletaa seurustelee virallisesti. Mutta nyt itse ongelmaan. Nyt sitten ollaa alettu riitelee kauheesti ja saadaan melkein joka asiasta riita. Hän väittää et olisin muuttunut tosi vittumaiseks sitä kohtaan ja haastan aina riitaa. (mä en omasta mielestä haasta riitaa silloin ku yritän sopii) Se tyttö on kylläki muuttunu tosi hyökkääväks mua kohtaan ja väittää että ne riidat ois kaikki mun syytä. Pyytäsin kuitenki pientä apua koska mä rakastan sitä (ja seki kuulemma mua) mutta mä en kestä näitä riitoja. Miten nää riidat sais loppumaan koska me aina sovitaan ne mut uus riita tulee viimeistää viikon päästä... Kiitti jo valmiiks avusta!

13

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LähesMasentunut

      C'moon auttakaa ny joku..

    • Kävi mielessä

      Ootko varma ettei hänellä oo toinen ja hän näillä riidoilla yrittää erota?

      • LähesMasentunut

        Joo on iha varma, se on sellane ihmine et se pitää parisuhteen niin kauan ku vaan voi


    • LähesMasentunut

      Nyt sit olin niillä eilen ja meillä oli tosi kivaa kokopäivä.(Saatii riidat selvitettyy täysin) Siinä sitte ku bussi tuli ni halattiin tosi pitkään ja pussattii (kaiken lisäks viel oli mun eka suudelma) sit lähin sinne bussiin ja kyl siinä väkisin alko tulee vesi silmii (vähä herkkä aihe mulle) ku ymmärsi et se ei enää ollu mun kaa ja jouduin lähtee kotii tosi pitkälle siitä.. ja ei oo mitään tietoo millon nähää uudestaa... sitten päätin vartin päästä ku olin ryhdistäytynyt nii kysyy että jos se alkais seurustelee mun kaa... (olin sille sanonu et voisin alkaa seurustelee ku ollaan nähty toisen kerran ja se sano että se alkaa seurustelee kunha mä kysyn) se vaa meni eka iha lukkoo mut sit se sano: Mä haluisin alkaa seurustelee mut mä en voi koska tää välimatka.. sit kysyin et no jatketaanko samaa ku ennenkin? Se sano et se haluis olla vaan hyvii ystävii.. (kuitenki meidän välit on ollu melkei yhtä hyvät ku minkä tahansa "pariskunnan") siitä sit järkytyin ja en tiiä mitä pitäis tehä... pitäskö yrittää päästä yli vai yrittää saada toine mahdollisuus..?

    • jhdsgffshgdfs

      jos haluut seurustella senkaa sun on oltava menee se väli matka vähintää 3 kertaa viikos sen luo...

      • LähesMasentunut

        Noku pelkkään matkaan menee 3,5h... eli 7h päivästä menis pelkästään matkoihin.. eli sitten koulu alkaa kärsii...


    • dfsfdsdfs

      Mulla oli vähä samanlaine tilanne kerra. Mulla oli maailman ihanin muija, rakastettiin toisiamme enemmän kun mitään muuta. Homma kuitenkin kaatu siihen kun se asuu kaupungin toisella puolella ja mulla oli mopoauto rikki, ni ei voitu nähä, ku ei jaksanu kävellä sen luo eikä oikei huvittanu maksaa kolmee euroo bussikyydistä.

      • LähesMasentuntut

        :/ Elämä on vaan julmaa ja joku vihaa joitakin yksilöitä


      • LähesMasentuntut

        Ja kun toi matka maksaa about 5-15e/suunta..


    • Oon nyt parin päivän aikana nähny useammankin LDR tai siihen pohjautuvan viestin joten pistän nyt sit esimerkin omasta elämästäni:
      Itse olin suhteessa tyttöö joka asui Englannissa (suhde tosin kaatui 9kk jälkeen omaan typeryyteeni muttei siitä enempää), mutta tuo 300km ei ole siihen verrattuna mitään, ja tuo on pieni hinta maksaa siitä että voisitte olla yhdessä kun itsellä olisi mennyt satanen ja yli jo pelkästään matkaan, ynnää siihen vielä hotelli päälle. Jos kiinnostus on todellinen niin kyllä sen perään kannattaa mennä ettei myöhemmin kaduta kun ei yrittänyt! Jos ette muuten näe niin skype on keksitty, site myökin oltiin aina päivät, yöt yhessä.

      • kerroihmees

        mikä meni vikaan ois kiva kuulla??


      • kerroihmees kirjoitti:

        mikä meni vikaan ois kiva kuulla??

        Oma vainoharhaisuus ja yli suojeleva piirteeni, mistakes were made, joista nyt olen ottanut opikseni jotten tee samaa virhettä uudestaan.


    • LähesMasentunut

      Jooh.. nyt yhessä päätettiin erota ystävinä.
      Meillä oli liikaa riitoja ja välimatka oikeesti alko haittaamaan.. onha tää ny vaikeeta mut elämä jatkuu.. vie oman aikansa päästä yli mut ei voi mitään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe