profiilin alkusanat.

8+17

Alku aina hankalaa. Nyt oisin kiinnostunut millä sanoilla kolmekymmentä vuotias mies vois aloittaa profiilissa kuvauksensa? Tietysti ensin tervehdys.
Sen alun jälkeen minulta tekstiä kyllä syntyy vähän liikaakin.
Kuitenkin ne ensimmäiset rivit ratkaisee jo niin paljon että jaksaako nainen avata profiilia ja lukea pidemmälle. Kun miehenä joutuu tekstiin panostamaan aika paljon jo kilpailun takia. Monelle naiselle näkyy riittävän ihan pelkkä hymiökin.

14

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kіs-kіsu

      Vaikeaa on neuvoa suoraan, miten pitäisi aloittaa, mutta sen osaan kertoa, mitä ei pidä kirjoittaa

      Älä kerro, että sulla on pilkettä silmäkulmassa tai että täällä kiltti nallekarhu vailla sitä ja tätä, tai että alkaa jo sinkkuus riittää/viihdyn hyvin yksinkin, mutta jotain puuttuu/kainalopaikka vapaana, älä kerro että talous on kunnossa (ellet etsi elätettävää, talousasioidesi ei pitäisi kuulua muille), jos sulla on kuva niin turha silti kirjoittaa profiiliin, että kuvattomille et vastaa (kyllä ne sen tulee itse huomaamaan) - no, siis kaikki nää kliseet olisi hyvä välttää ettei vaikuta aivan aivottomalta.

      Huumori on aina positiivista, mutta noi autojutut, hyvin huollettu ym. on kuluneita.

      • Kliseet on kyllä tosiaan ehdoton nou nou nou!

        Paras profiili on sellainen, jossa kerrotaan itsestä rennosti pienten tarinoiden muodossa. Avaa elämääsi hieman: "Viikonloppuisin usein harrastan liikuntaa ja tapaan ystäviä, iltaisin taas hyvät leffat ja ruoanlaitto pitkän kaavan mukaan vetävät puoleensa" on jo heti mielenkiintoisempi kuin: "Harrastan liikuntaa ja elokuvia".

        Naiset arvostavat eniten luonteenpiirteistä huumorintajua, luotettavuutta, rehellisyyttä ja rauhallisuutta.

        Kannattanee siis pitää huoli että nämä asiat korostuvat profiilissasi.

        t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


    • neuvo

      Katso muiden miesten aloituksia, älä kopioi mutta ota vinkkiä omasta mielestäsi hyvistä aloituksista. Voithan katsoa myös naisten puolelta.

    • 12+1

      Elä nyt naisilta ainakaan mallia kato. Niiden ei tarvitse paljoo tekstiin panostaa.
      Ja minä en ole vielä ainakaan lukenut yhtään sen tasoista naisen kirjoittamaa kuvausta jolla tasolla normaali mies saisi aloitteita.
      Valta osa naisista kirjoittaa kirjoittaa suunnilleen näin: Vastaan vain kuvallisille, Kuvan voi laittaa sähköpostiin, kysy niin kerron jos kiinnostaa.

      • don liero

        yleensä kyllä näin on,kerran kyllä näin yhdellä todella kauniilla naisella tosi hauska ja erilainen profiili,mutta ei varmaan siltä viestitulvalta huomannutkaan omaa viestiäni.eikä minulla ollut kyllä kuvaakaan ja olin aika paljon nuorempikin.jäi vaan positiivisesti mieleen:) vaikutti mukavalta ihmiseltä ja erittäin lahjakas verbaalisesti.


    • einäin

      kannatta laittaa ainakin carpe diem,takkatuli ja hyvä punkku.

    • Aikuinen mies

      Panosta tosiaan ensimmäisiin riveihin. Katso ensin hakutuloksia omassa ikäryhmässäsi. Hakutuloslistalle tulee noin 3 riviä (noin 30-35 sanaa) tekstiä, ja ne ovat ne sanat, mitä hakija näkee ja tekee päätöksen profiilisi avaamisesta.

      Alkuun tärkein. Unohda se tervehdys. LYHYT esittely itsestä, ehkä yksi rivi. Sen jälkeen kaksi riviä käsittelee sitä millaista kumppania toivot ja (ehkä) miksi. Tee näistä kolmesta rivistä mielenkiintoiset. Jos ne eivät ole mielenkiintoisia, niin sitten ei niitä loppujakaan lueta. Lopussa saakin olla sitten vaikka mitä tekstiä.

      Tarkista haulla, että oleellinen näkyy hakutuloksessa (kolmella rivillä), ja korjaa tarvittaessa.

    • 8+17

      Tuota minäkin olen miettinyt kun muutamia profiilia lukenut että mitä laittas heti alkuun kun ne näkyy siinä ensimmäisenä.
      Purisko siihen huumori parhaiten vai mikä. Kaikilla kuitenkin näkyy alkavan aika samalla tavalla.
      Aika harvaan kuitenkaan kunnon savolais huumorikaan uppoaa.

    • tsemppiä kumminkin

      "Tietysti ensin tervehdys."

      No ei TIETENKÄÄN! Se on mautonta ellet ole maalainen..

      Jos sinulla on kuva, tekstillä ei ole väliä. Jos olet kuvaton, tekstillä on väliä jonkin verran. Oikeastaan millä on väliä, niin sillä oletko vapaa, savuton, työssä, onko pituutta riittävästi, oletko sopusuhtainen, minkä ikäistä naista haet.

      Jos olet varattu -> turn-off
      Jos tupakoit -> turn-off
      Jos olet työtön -> turn-off
      Jos olet alle 170cm -> turn-off
      Jos painat alle 70kg tai yli 100kg -> turn off
      Jos haet 16-25 -vuotiasta kumppania -> turn-off

      Täytyy kyllä sanoa, ettei oikein sytytä mies, joka ei pysty oma-aloitteisesti kirjoittamaan profiilitekstiään..

    • 1+1

      Tämä nainen ei selkeesti ymmärrä mitkä erot on miehellä ja naisella. Naiselle riittää toki jos osaa avata profiilin ja kirjautua sinne, viesti tulva on taattu.
      Mutta miehen pitää todellakin panostaa kuvauseen ja paljon!!!
      Itselläni oli kuvallinen profiili vuoden verran ja aika hyvin itsestäni kertova teksti. ENSIMMÄISEN puoli vuotta Katselin paljon ja päivittäin naisten profiiileja mutta en tehnyt aloitteita. Sain pari viestiä joltai Tatjanalta mutta en muilta ja koko sinä aikana minun profiilissa vierailtiin 11 kertaa. Sit rupesin tekemään aloitteita , joku tais jotain epämääräistä vastatakkin ja mutta suurin osa ei edes vieraillut profiilissa.
      Että ne pari ensimmäistä riviä ratkasee tosi paljon ja naisisilta ei pidä mallia ottaa kun ei niiltä vaadita mitään .

      • kuva ratkaisee

        "Itselläni oli kuvallinen profiili"

        Kuvasi ei kelvannut. Tekstillä ei ole niinkään väliä, pärställä pärjää tai ei.


    • 10+3

      Minkähän lainen taistelunorsu kommentoi jos muka tekstillä ei ole väliä.
      Ja minä ainskin kiinnitän huomiota kun saan viestejä ja luen profiileja siihen onko ihmisellä minkäänlaisia tapoja. Se kertoo aika paljon jos ei tervehditä.

    • 15 + 10

      Tarkista ettei profiilitekstissäsi ole kovin tökeröitä kirjoitusvirheitä.
      Päivitä tekstiä tarvittaessa. On todella hölmön oloista, kun esimerkiksi näin syysmyrskyjen aikaan profiilissa lukee "kesä on jo ovella" tai muuta vastaavaa.

    • 19+15

      Aika monta nais profiilia tiedän joita ei ole päivitetty vuosiin vaikka ovat aktiivisia. Yhdelläkin on ikä pari vuotta väärin.
      Alku teksti ratkasee minulle sen verran että viitsinkö avata profiilia tai lukea sen pitemmälle.
      Pari ensimmäistä riviä tekee mielenkiintoiseksi ja ovat tosi tärkeitä.
      Ehkä joku kevennys toimii parhaiten sillä jo viestitään se huumorin tajut ja vähän olemustakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe