Mitä sinulle kuuluu?

Minä ja hän

Mitä sinulle kuuluu?

Mitä mietit menneestä?
Mitä mietit tulevasta?
Entä tästä hetkestä? Oletko onnellinen? Jos et, niin mitä puuttuu?

23

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkeaa

      Sinua
      Sinua
      Sinua
      En, sinä !

      • ei ap.

        kaunista syysviikkoo sulle.


      • miten tämä

        jaksaa tätä.


      • Surkeaa
        miten tämä kirjoitti:

        jaksaa tätä.

        Hyvin huonosti :(


      • noh noh
        Surkeaa kirjoitti:

        Hyvin huonosti :(

        aktiviteetti naisia kohtaan kertoo kyllä hyvinkin hyvästä innosta ja jaksamisesta.


      • Surkeaa
        noh noh kirjoitti:

        aktiviteetti naisia kohtaan kertoo kyllä hyvinkin hyvästä innosta ja jaksamisesta.

        Ei, vaan se kertoisi minun tulleen lesboksi.


      • hyvä heitto
        Surkeaa kirjoitti:

        Ei, vaan se kertoisi minun tulleen lesboksi.

        Toi byllerö on itse varmaan vähän tyttöihin päin, kun nykyään kaikki jotka hän "tunnistaa" hannuksi on naisia.


    • qwerted

      Rahaa täytyisi olla niin paljon ettei olisi pakko katsella ja kuunnella tiettyjä ihmisiä koska sietokyky on tullut täyteen.

    • Yllättäen.

      J puuttuu.

    • pitkästä aikaa

      Kuuluu... ihan tavallista. Tavallaan ei mitään uutta auringon alla, vaikka kuitenkin.

      Mennyt.... en vaihtaisi pois, vaikka jotkut hetket tuntuivat ylivoimaisen raskailta. Silti muistelen enempi kaikkia kivoja hetkiä.

      Tuleva... aika näyttää ja asenne ratkaisee :).

      Tämä hetki: hetkessä eläen, hyvä hetki. Olen onnellinen. Eihän minulta mitään puutu ja kaikki on suhteellista.

      • gjjjk

        Uusi alku edessä..
        Kaikin puolin muutosta ilmassa.


      • ....................
        gjjjk kirjoitti:

        Uusi alku edessä..
        Kaikin puolin muutosta ilmassa.

        Rakkautta ja rahaa kuuluu tällä kerralla.


    • jotain kertoakseni

      Vaikeita aikoja on ollut kyllä paljon menneisyydessä, mutta mahtuu sinne myöskin kivoja muistoja. Hänen kanssaan vietettyjä hetkiäkin :)

      Tulevaisuudessa haluaisin perustaa perheen sen miehen kanssa jota nytkin ikävöin, eli ainakin hän puuttuu tällä hetkellä ollakseni kovin onnellinen. On myös muita juttuja joidenka toivoisin olevan paremmin, mutta niistä nyt en täällä ala kertomaan. Ja voisihan ne asiat huonomminkin olla, joten yritän olla kiitollinen niistä asioista joita minulla on :)

      • ainoastaan hyvää

        Sinä olet tyttö selviytyjä. Vahva sellainen. Toivon, että saat juuri sen mitä haluat.


      • Kiitos :)
        ainoastaan hyvää kirjoitti:

        Sinä olet tyttö selviytyjä. Vahva sellainen. Toivon, että saat juuri sen mitä haluat.

        :)


    • Sattuu.

      Mennyt on mitä on. Paljon kuraa mutta paljon hyvääkin.
      Tulevaisuus vähän ahdistaa vaan eiköhän sekin järjesty.
      Tämä hetki on kuin jäämeressä kelluva kaarnanpalanen.

    • Mitä minulle kuuluu? minulle ei kuulu hyvää.
      Mitä mietit menneestä?
      Mitä mietit tulevasta?
      Entä tästä hetkestä? Oletko onnellinen? Jos et, niin mitä puuttuu? mietin elämäni naista, en ole onnellinen, hän puuttuu. mikä minussa on vikana kun en kelpaa. miksi kaikki kiinnostavat naiset ovat varattuja.

      • Mahdoton mahdollisek

        Kuuluu, kuuluu, tilanteet ja tunteet vaihtelevat. . .rakkauteni kohde valona sisälläni. Jatkuvasti.

        Menneisyyden hyvät asiat pysyvät mielessä voimaa tuovina tapahtumina.

        Toivon ja haaveilen ihmeen tapahtuvaksi - toisiinsa rakastuneet uskoisivat yhteiseen unelmaansa, ja selvittäisivät eteensä tulevat esteet kepeästi yhdessä.


    • Taaskin kaipaan

      Olen tässä. Elän hetkessä. Täytän päiväni tekemällä asioita, joilla koen olevani hyödyllinen. On mies ja ihanat lapset, joiden vuoksi teen tai ainakin ajattelen tekeväni. Olen onnellinen,? Kaiken luulisi olevan niin? Illat on vaikeita. Jotan puuttuu. Sinäkö se oot? Vaiko vain tyhjyyden tunnetta?

      • uskottelet

        Ei se ole hetkessä elämistä, se jos iltaisin on vaikeata.


    • yksinäinen yössä

      Vastataan nyt tylsyyden ratoksi.

      "Mitä sinulle kuuluu?"

      Sitä samaa mitä aina. Syksy on lempi vuodenaikani. Ihanaa kun on välillä pilkkopimeää ja välillä valoisaa. Ihanaa kun on ruska.

      "Mitä mietit menneestä?"

      Elämäni on ollut monella tapaa epäoikeudenmukaista, koen näin ihan sydämessäni. Olen nähnyt ihmisen pahuuden eri muodoissaan. Toisaalta ymmärrän inhimilliset syyt siinä takana. Sitten ymmärrän että joillakin menee vielä huonommin, en esimerkiksi ole kuolemansairas tai mitään. Joskus vaan tekisi mieli kysyä, että miksi hyvyys palkitaan pahalla, ja miksi ihmiset eivät osaa kohdata toisiaan ja puhua toisilleen, niin että kaikilla olisi parempi mieli, eikä kenenkään tarvitsisi kokea olevansa epäonnistunut.

      "Mitä mietit tulevasta?"

      Pitää vaan kitkutella ja elää päivä kerrallaan. Järjellisesti ajateltuna minulla on kaikki asiat kondiksessa, olen hoitanut omat asiani hyvin kaikesta huolimatta.

      "Entä tästä hetkestä? Oletko onnellinen? Jos et, niin mitä puuttuu?"

      Rehellisesti en. Olen jollain tavalla tasaisen masentunut. Eniten koen, että muiden ihmisten ymmärrys, hyväksyntä ja myötätunto puuttuu. Toisaalta en päästä ihmisiä lähelle, pelkään masentavani heitä. Muutenkin kukin huolehtii ensisijaisesti vain itsestään enkä voi sitä vaatimalla vaatia ja pitää tehdä omaa aivotyötä, jotta jaksaa. En minäkään jaksa aina muiden huolia.

    • ++++++++++++++++++++

      Mietin mitä mietin, mutta M-nainen puuttuu viereltäin...

    • .p.

      Elän vain hetkessä ja luotan läsnäolon voimaan. Eilinen on mennyt, huomista ei tiedä. onni on suhteellinen käsitys. Pääasia, että voimaannun itsenäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe