Kokemuksia Pk-seudun hää-ja juhlapukuliikkeistä?!

jannajessica

Olen menossa ensi kesänä naimisiin, ja nytten olisi aika sitten keksiä paikka, mistä hankkisimme mulle ja sulhaselle sekä kaasolle ja bestmanille mekot / puvut…

Millaisia kokemuksia teillä on? Mitä paikkoja suosittelette?

Itse kävin pikaisesti pyörähtämässä viime viikolla Niinattaressa, ja ainakin nopean visiitin yhteydessä totesin, että heillä on ainakin tosi iso valikoima.

Auttakaa, sillä kohta tulee kiire! :)

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miikkus

      Onko vinkkeja Tampereella hääliikkeistä

    • Maria-Mäkinen

      Mä kävin ostamassa muutama Vuos sitten mun vanhojentanssi mekon Niinattaresta tosta stadista. Silloin sain ainakin sieltä asiantuntevaa palautetta ja mekon ajoissa valmiina kun siihen tehtiin pieniä muutoksia. Olen myös menossa ens kesänä naimisiin ja tarkoitus olisi Niinattaresta ostaa häämekko ja varmaan vuokrataan miehelle puku sieltä. Sen mitä olen netissä vertaillu eri paikkoja niin kyllä tuo niinatar taitaa ainakin mun mielestä olla valikoimaltaan laajin..

      • tuusulanmorsmaikku

        Hei aivan mahtavaa että tällainen keskustelu löytyi… mulla kanssa ensi kesälle hääpuku vielä tilaamatta ja kohta rupee olemaan hätä asian kanssa. Asun itse Tuusulassa ja täällä lähiseudulla ei ainakaan löydy mitään joten helsingin päästä varmaan lähettävä etsimään. Yks kaveri kehu myös tuota niinatar-liikettä josta täälläkin on positiivisia kokemuksia listattuna. Tietääkö kukaan mikä siellä on käytäntö saako marssia vaan sisään vai pitääkö varata aika?


    • MiuanaH

      Stilissima ja Lovebirds www.stilissima.fi ja www.lovebirds.fi Ekasta ostin ja toisen kautta myin pukuni pois. Maksoin sitten "väliä" 200€.

    • wqeee

      2015 newest Wedding Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2015 Wedding Dresses,

      Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2015 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

      The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk 2015 spring wedding dresses at

      www.millybride.co.uk offer 2015 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2015

      Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.

    • Beauty1

      Stilissimaa voin suositella, kokemukseni ja ystävieni kokemuksien perusteella.
      Erittäin asiantunteva palvelu, kauniit puvut, kaunis liike, ja mikä parasta, siellä tuli tunne, että siellä oikeasti halutaan löytää asiakkaalle juuri se oikea, sopivankokoinen puku, eikä pelkästään rahastaa.
      Kävin muutamassa muussa, mutta tiesin jo silloin, mistä haluan ostaa pukuni.
      Paras hää-ja Iltapukuliike.
      Mainittakoon vielä, että malleja ei ollut niin paljon, mutta hyvällä maulla valittuja, jokaiselle jotakin.

    • MRS2016

      Niinatar on valikoimaltaan paras ja laajin. Kun kierrettiin niin kaasojen kanssa yhdessä todettiin että Niinattaressa oli positiivinen ilmapiiri ja mielestämme parhaimmat puvut. Oli monta josta piti valita eikä vaan 1-2 jota pakolla joutui sovittamaan. Niinatar kannattaa siis ehdottomasti laittaa listalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe