Sydän paloi taas karrelle

Mies_____--------___

Treffattiin 3 kertaa naisen kanssa...ja viestejä läheteltiin..kertoi että on ollut hauskaa ja juttu luistaa, mutta ettei ole tullut sellaista huumaa, minkä takia tässä ei ole muuta kuin kaveruutta. Itse olin lukevinani hänen elekielestään, että kiinnostusta olisi kyllä löytynyt, vaikka hän muuta väitti ( hiusten korjaaminen, tuli lähelle, ehdotti ruoan laittamista hänen luonaan, metsäretkeä..)

Luulen että olisi pitänyt koskettaa häntä, vaikka hellästi selästä tai jotain, sitä hän ehkä odotti, mutta minä tyhmä en osannut mitään tehdä, kun olen vähän arka, ja niin paljon torjutuksi olen tullut sekä kokemusta puuttuu..

Nyt sitten päätettiin että lopetetaan tämä ja sanottiin ne inhottavat " oli mukava tutustua, hyvää jatkoa" sanat, joita kukaan kiinnostunut ei halua kuulla..

Ja lopuksi ennen bussiin nousuaan kun hän katsoi minuun, näin kun hän alkoi itkemään ja nousi bussiin..Itkuhan tässä on minultakin päässyt..mutta sen opin että jatkossa ilmaisen paremmin kiinnostukseni naiselle..

Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella ja päätellä? Oliko hän kiinnostunut, oliko itkeminen sääliä minua kohtaan, jos näytin säälittävältä siinä lopussa..vai oliko hänellä piilotettuja tunteita minua kohtaan vai toiko tämä erotilanne pintaan hänen aikaisemmat kokemukset vastaavanlaisista kokemuksista?

5

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syvä loukkaantuminen

      Minä tapailin miestä 3 kuukautta,eikä hän koskenut minuun millä lailla. Ei edes kädestä ottanut kiinni. Olin hänestä tosi kiinnostunut.
      Hienovaraisesti,naisen keinoin,tein sen selväksi. Hänkin näytti olevan. Toi kukkia jne.
      Lenkkeilimme,kahvittelimme,teimme yhden reissunkin yhdessä.
      Ei mitään läheisyyttä.
      Kun se lähestyminen sitten tapahtui,oli mahtavaa.
      Mutta,siihen kaikki loppui. Ei soittoa,ei tekstaria,ei enää edes tervehtinyt kun vastaan käveli.
      Loukkaannuin sydänjuuria myöden.
      En koskaan enää luota miehiin.
      Ja seuraavalle kostan.
      Jos vielä hengissä pysyn.
      Vaivuin syvään apatiaan,jossa olen vieläkin.

      • Mies____--_________

        Oletko ajatellut että ehkä hän oli niin ujo ja arka tai kokenut torjuntaa, ettei hän uskaltanut tai hänelle ei tullut edes mieleenkään koskea ennen kuin olisitte sopineet että alatte seurustelemaan..jos hän pelkäsi torjuntaa?

        Oliko siinä koskettamisessa jotain sellaista, joka sai hänet luulemaan että se oli virhetikki ja sen takia perääntyi?

        Senkö takia tämä minun treffaamani nainen sanoi ettei ole muuta kuin kaveruutta kun kosketusta ei ollut?


      • Syvä loukkaantuminen
        Mies____--_________ kirjoitti:

        Oletko ajatellut että ehkä hän oli niin ujo ja arka tai kokenut torjuntaa, ettei hän uskaltanut tai hänelle ei tullut edes mieleenkään koskea ennen kuin olisitte sopineet että alatte seurustelemaan..jos hän pelkäsi torjuntaa?

        Oliko siinä koskettamisessa jotain sellaista, joka sai hänet luulemaan että se oli virhetikki ja sen takia perääntyi?

        Senkö takia tämä minun treffaamani nainen sanoi ettei ole muuta kuin kaveruutta kun kosketusta ei ollut?

        Kirjoitan 50 ikäisistä ihmisistä.
        Mies ei ollut arka. Hänen avioliittonsa ja avoliittonsa ym.olivat päättyneet eroon. Mies sanoi,että kaikki yrittävät muuttaa häntä. Hän kavahti kaikkea kosketusta. Hän sanoi,että häntä ei enää naiset käske eikä komenna.
        Hän joi liikaa. Humalassa hän sitten todella kosketti,niinkuin mies vain osaa. Ja hän osasi.
        Mutta...sitten kaikki loppui kuin seinään. Hän ikäänkuin inhosi,mitä tuli tehtyä. Sen kuvan sain.
        Nykyään hän kääntää selkänsä,kun kävelee vastaan.
        Hän on kuin 3-vuotias pikkupoika ison miehen raameissa.
        Alan pikkuhiljaa toipumaan.
        Välillä on huonompia päiviä.
        Tämä tyyppi vei itsetuntoni pohjalukemiin.
        Ehkä se oli hänen tarkoituksensa.
        Loukata ja pilkata.
        Sanoisin,että hän on narsisti. Tai ainakin sopii erittäin hyvin siihen kuvaan.
        Jos mies ei millään tavalla kosketa naista,nainen olettaa,että hän on niin vastenmielinen. Vaikka koskettaisi hiuksia,poskea tai jotain.


    • Kіs-kіsu

      Yllättävän monet ihmiset uskoo kolmen treffin sääntöön ja yllättävän monet naiset haluaa, että mies tekee määrätietoisen aloitteen seksiin eikä peräänny ihan pienistä vastusteluista. Tämä kaikki tekee muille kuin psykopaateille naisen lähestymisen vaikeaksi.

      Kun en tunne ko. naista en voi tarkkaan sanoa mitä itki, mutta ainakaan ei itsenyt tunteitaan sinua kohtaan. Niitä itketään vasta suhteessa.

    • Mies____----____

      Jos tämän luit ja tunnistit ittes, voi ottaa yhteyttä niin kuin sovittiin silloin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe