Musta kissa Vikkulankadulla

vanne soikeena

Vikkulankadulla vapaana musta kissa. Juoksi tien yli lähes suoraan autoni alle. Ehdin väistämään ja osuin rotvalliin. Rengas puhki, vanne rikki ja pyöränkulma vinossa.

Kissa hätkähti mutta pysähtyi katsomaan hetkeksi. Tuntomerkit: Lähes täysin musta kissa. Tassujen ja nenän päässä pienet valkoiset laikut. Tämän jälkeen kissa jatkoi menoaan.

Jos tunnistat kissasi niin pidä hyvä ihminen se sisällä tai ulkoiluta remmin kanssa. Se että kissasi kulkee vapaana maksaa minulle nyt hitosti euroja. Suoraan sanoen vituttaa ihmisten välinpitämättömyys. Lakia pitää naudattaa eikä kissat tee siinä poikkeusta.

Jos vielä sattuu kohdalle niin ajan varmasti yli.

9

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nau,nau

      Keskustassa hiippailee myös samanlainen kissaa!

    • ...

      tahattoman yliajon estät vaarantamalla liikenneturvallisuuden ja aiheuttamalla ajoneuvovahinkoja. tahallisesti olet silti valmis ajamaan kissan yli.

      kissan kokoista eläintä ei kannata väistää jos siitä aiheutuu merkittävää vaaraa itselle tai ajoneuvolle.

      kissan omistaja on itse piittaamattomuttaan altistanut kissansa liikenteen vaaroille, joten tahattomasta yliajosta ei pidä muidenkaan tuntea syyllisyyttä.

      olen kyllä itse viimeiseen asti eläinten ystävä, mutta rajansa kaikella.

    • vanne soikeena

      Myönnetään, väistöliike lähti selkärangasta. Siinä mielessä ihan oma moka ja itsepä kärsin seuraukset. Jos tästä vahingosta kuitenkin viisastuis. Ja jos jossitellaan lisää niin vahinkoa ei olisi tapahtunut jos kissa olisi ollut siellä missä sen pitäisi olla.

    • kysymys-

      Sulla on autovakuutus? Paljonko saat sitä kautta takaisin? Eikö ole hienoa että jalosti väistit, etkä jättänyt elollista olentoa auton alle rääkkääntymään, joka ei voi vastata omistajiensa tekemisistä. Joten ehkä sun pitää sanoa sitten omistajille pari sanaa, että voisivat ulkoiluttaa kissojaan itse.

      • vielä

        Entä onko autoilla liian kova vauhti. Aina voi tulla eläimiä eteen tai jopa lapsia. Oliko nopeusrajoitus mikä.


    • vanne soikeena

      Vikkulankadulla on neljänkympin rajoitus. Minulla ei ollut ylinopeutta. Siwan kohdalla neljäkymppiäkin nopeutena on vaarallista.

      Uusi rengas vanne 200€. Tukivarsi 50€ vaihdan itse. Pyörien suuntaus liikkeessä 70€. Ei kannata laittaa vakuutukseen. Omavastuun ja bonuksien laskun myötä tulisi siten vielä kalliimmaksi.

      Hittolainen, että potuttaa.

      • Harmillista mutta

        Joo, kyllä kissasta on huolta pidettävä, jos sellaisen hommaa kaverikseen. Meillä kissa on aina sisällä tai muuten kontrollissa syystä, että yksi aikaisempi kuoli jäätyään yliajetuksi. Itse ajoin vuosia sitten yhden kissan hengiltä. Se hyppäsi eteen aivan yllättäen, eikä mitään ollut tehtävissä. Ikävä muisto. Harmittaa vieläkin. Kissa on perheenjäsen ja sen menettäminen tuottaa surua. Ehkä sinunkin mieltäsi kaivertaisi kaikesta turman hintavuudesta huolimatta vielä enemmän, jos olisit ajanut sen kissan yli.


    • anttireijo

      Itse en vaivaudu edes hiljentämään hirveä pienemmän elukan kohdalla, monet kissat ja muutama koira juossu alle ja heittäny henkensä.

      • kaasua vaan

        Älä suotta hiljennä hirvenkään juostessa eteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe