Kakkostien kirous

R560

Mikä ihme riivaa tuota kakkostien pätkää molemmin puolin Huittista? Vakavia onnettomuuksia yhtenään joissa menetetään ihmishenkiä. Myös aineelliset vahingot ovat olleet suuria viime vuosina raskaiden ajoneuvojen tömähdettyä katolleen pitkin pientareita, tietääkseni näissä kaadoissa on vältytty kuolonuhreilta, onneksi.

Vaikka teiden kunto on huonontunut kaikkialla, ei tuo kakkostie näillä seuduilla nyt niin huonossa kunnossa ole että se yksin selittäisi onnettomuudet.

8

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjep

      Joo mutta ei rahhaa riitä maanteihin kun katainen luvannut kaikki liikenevän Kreikalle ja sitä kautta keskieuroopan pankkiireille.

    • Väinämöönen

      Uutta pintaa tehdään parhaillaan. Koneet olivat tänään jo Kokemäellä ja kohta ne ovat matkalla Huittisiin päin.

    • tylsistynyt kuski

      Tie on puuduttavan tylsä, tarkkaavaisuus herpaantuu. luultavasti yksi vaikuttaja.

      • Epätietoisuus ahista

        Olen yrittäny etsiä vähän tarkempaa tietoa, ikää edes toissapäivän rekkakolarissa kuolleesta. Lehdissä kerrottiin vain että keski-ikäinen mies...tuli kamala epäilys että hän saattoi olla vaikka mun exä koska hän asuu siellä ja usein aikoinaan uhkaili sellaista! Please, jos jollakin edes iästä tietoa, ei tietenkään nimeä täällä saa mainita, niin vastatkaa, viime yönkin valvoin ja mietin. Hänen puhelimeen ei saa yhteyttä ja hänen sukulaistensa numeroo ei ole enää mulla...


    • iltalehdestä luettu

      Noin nelikymppinen mies oli lehdessä.

      • korjaus ede.

        ei kun YLEN-n sivuilla oli,että noin 40v. mies


      • Ei ahista enää ...
        korjaus ede. kirjoitti:

        ei kun YLEN-n sivuilla oli,että noin 40v. mies

        Oi, kiitos tiedosta!! No mun exä on 54 joten ei sitten ollut hän...Ikävä silti tämän kyseisen omaisille :( Mä olin niin peloissani kun hän usein lähti maistissa ajamaan, jonka takia erokin tuli...joten heti iski epäilys..ehkä ensi yönä nukuttaa paremmin.


    • elämä on...

      Toivottavasti sitten nukahdat,ei ollut sinun eksä..aina lähimmäisistä pelko ja huoli,ja nytkin tämän miehen omaiset suruissaan,ja pitkään..niin äkkiä lähtee aina elämä pois,joten jokaisesta hetkestä tars nauttia,kun ei koskaan tiedä,milloin se on viimeinen...itsekin lähimmäiseni menettänyt näin,tosin oli sisaruksen kihlattu,mutta silti lähimmäinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe