Tuleeko ebola ja tappaa?

kuka tietää?

Kuolemmeko pian ebolaan?

24

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsausten aika !

      Aika laaja vitsaus tulee ebola olemaan !

      • Buzinezz

        Ennen sitä voi tietyn tyyppiset saarnaajat pelottelulla tehdä paljon RAHAA! :)


    • Varokaa

      Jossain vaiheessa tulee rokote, jota tulee varoa, koska se voi tappaa. Ebola-rokote on valtava bisnes, jota samalla käytetään maailman väkiluvun vähentämiseen. Ennen rokotetta tiedotusvälineissä on suunnaton pelottelukampanja, jolla kansa saadaan haluamaan rokotus.

      • Viikate.

        Jos se on nyt se "vahvistus" rokote eli toinenaste sikapiikkirokotteelle?

        Valhetauti= Sikapiikki toinenrokote= kuolema. Kaikki puetaan valheeseen.


      • Jumalan mieleenkö?
        Viikate. kirjoitti:

        Jos se on nyt se "vahvistus" rokote eli toinenaste sikapiikkirokotteelle?

        Valhetauti= Sikapiikki toinenrokote= kuolema. Kaikki puetaan valheeseen.

        Aika harva taisi ottaa opikseen tuostakaan. Turvaa haetaan edelleen ja viranomaisethan sitä lupaavat. Valheista mieluisin on täysin turvallinen ja näin ihmiset saadaan tappelemaan rokotejonoissa. Piikki tulevaisuudelle ja sillä selvä!

        Tätä ihmelääkettä kehitellään nyt myös diabetesta, Alzheimeria, alkoholismia, ties mitä vastaan, lista rokottamisellehan on loputon. Kaikkeen se tepsii ja kas kummaa, ihmiset uskovat, koskapa niin tahtovat. Tulipa rokotteista suurempia tai lievempiä haittoja, ratkaisu on aina uusi rokote.

        Helposti unohtuu, että rokotteet ovat vapaaehtoisia. Lääkäreiden vapaus on toisentyyppistä, joko uskovat tai saavat lähteä. Ties vaikka uusi ammatti olisi sopivampikin.

        Itärajallemme pudotettiin hiljattain 180 000 rabiesrokotesyöttiä. Näin lääketeollisuus pitää huolen koko luomakunnasta. Vaikka ihmiset kyllästyisivätkin jatkuviin rokotekampanjoihin (alinomainen stressi immuunipuolustusjärjestelmälle), metsissä lääkittäviä vielä piisaa. Mikä parasta, ketkään eivät kysele perään. Saa touhuta, ihan vapaasti.


      • jstee
        Jumalan mieleenkö? kirjoitti:

        Aika harva taisi ottaa opikseen tuostakaan. Turvaa haetaan edelleen ja viranomaisethan sitä lupaavat. Valheista mieluisin on täysin turvallinen ja näin ihmiset saadaan tappelemaan rokotejonoissa. Piikki tulevaisuudelle ja sillä selvä!

        Tätä ihmelääkettä kehitellään nyt myös diabetesta, Alzheimeria, alkoholismia, ties mitä vastaan, lista rokottamisellehan on loputon. Kaikkeen se tepsii ja kas kummaa, ihmiset uskovat, koskapa niin tahtovat. Tulipa rokotteista suurempia tai lievempiä haittoja, ratkaisu on aina uusi rokote.

        Helposti unohtuu, että rokotteet ovat vapaaehtoisia. Lääkäreiden vapaus on toisentyyppistä, joko uskovat tai saavat lähteä. Ties vaikka uusi ammatti olisi sopivampikin.

        Itärajallemme pudotettiin hiljattain 180 000 rabiesrokotesyöttiä. Näin lääketeollisuus pitää huolen koko luomakunnasta. Vaikka ihmiset kyllästyisivätkin jatkuviin rokotekampanjoihin (alinomainen stressi immuunipuolustusjärjestelmälle), metsissä lääkittäviä vielä piisaa. Mikä parasta, ketkään eivät kysele perään. Saa touhuta, ihan vapaasti.

        Tulisiko tuosta sitten se uskovienviha? Kun emme niin helposti rokotteita otakkaan?


      • Ebolien kierteessä
        jstee kirjoitti:

        Tulisiko tuosta sitten se uskovienviha? Kun emme niin helposti rokotteita otakkaan?

        Kyllä se niin on, että heti kun totuus alkaa kiinnostamaan, vaikeudet tuppaavat kasaantumaan. Omin voimin lääkäritkään eivät kykene rimpuilemaan irti lääketeollisuuden orjuudesta. Sikarokotefarssi osoitti, kuinka vapautta manipuloidaan silloinkin, kun kirkkain silmin puhutaan vapaaehtoisuudesta.

        Miten tulla aidosti vapaaksi? Tätä vaihtoehtoa Kristus Jeesus tarjosi ja tarjoaa edelleen. Ei Hän uhkaile eikä pelottele niin kuin terveysviranomaiset, jotka kuvittelevat hallitsevansa jo tautien salaisuudet, vaikka hyvin tietävät, että hakusessa ovat niin tiedot kuin taidotkin. Jeesuksesta meillä olisi paljon opittavaa. Siitä kuinka nöyrä ja hiljainen mielenlaatu vie paljon pidemmälle kuin joutavanpäiväinen peloilla vouhkaaminen. Vuosikymmenet on meilläkin luotettu lääketeollisuuden näkyihin ja niiden mukaan ovat lapsemmekin rokotettu tulevia uhkia vastaan. Uhon ollessa ylimmillään Jumalan olemassoloakin on tiedemiehiltä ihan vakavissaan kyselty.

        Alituiseen lapsia lääkittäessä näiden elimistössä tapahtuu todella paljon mielen toimintoja myöten. Tasapainon järkkyessä seuraukset voivat olla katastrofaaliset. Jokaikinen ihmislapsi reagoi omalla erityisellä tavallaan niin yksittäiseen lääkeaineeseen kuin rokotesarjoihinkin. Tämä tulisi vain myöntää ennen kuin on jo liian myöhäistä.

        Rokotteiden vapaaehtoisuus muodostuu ongelmaksi sinä päivänä, kun se estää markkinoiden jatkuvaa kasvua ja tuottoa. Meilläkin viranomaisten taholta on jo pyritty vaikuttamaan rokotelainsäädäntöön, jotta ymmärtämättömät voitaisiin pakkokeinoin viedä lääkittäviksi, tässä kuitenkaan toistaiseksi vielä onnistumatta.

        Rokottamattoman ihmisen haihattelun tulostahan se on, miksi hänen rokotettu naapurinsa sairastuu. Se on aina toisen syy, sen vääräuskoisen! Jotta tämä ei kuulostaisi siltä, mitä se todellisuudessa on, puemme tapahtuneen tieteelliseen ulkoasuun ja kerromme huolemme koko lauman tulevaisuudesta. Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. Laumaimmuniteetti on se sana ja taika on siinä, että jos et kumarra, ei voida taata, kuinka sinun käy.

        "Ebolia" on jo torjuttu miljardeilla ja edelleen miljardeista on kysymys. Tästä huolimatta "ebolia" nousee yksi toisensa perään aina uudestaan ja uudestaan.


    • kääntykää

      Ja Herra puhui Gaadille, Daavidin näkijälle, näin: "Mene ja puhu Daavidille:

      Näin sanoo Herra: Kolme minä asetan sinun eteesi: valitse itsellesi yksi niistä, niin minä teen sen sinulle."

      Niin Gaad meni Daavidin tykö ja sanoi hänelle: "Näin sanoo Herra:

      Valitse itsellesi
      joko kolme nälkävuotta tahi kolme kuukautta hävitystä ahdistajaisi vainotessa, vihollistesi miekka kintereilläsi, tahi kolmeksi päiväksi Herran miekka ja ruttotauti maahan, Herran enkeli tuottamaan tuhoa koko Israelin alueelle. Katso nyt, mitä minä vastaan hänelle, joka minut lähetti."

      Daavid vastasi Gaadille: "Minä olen suuressa hädässä. Tahdon langeta Herran käsiin, sillä hänen laupeutensa on sangen suuri; ihmisten käsiin minä en tahdo langeta."
      Niin Herra antoi ruton tulla Israeliin, ja Israelista kaatui seitsemänkymmentä tuhatta miestä. Ja Jumala lähetti enkelin Jerusalemia vastaan tuhoamaan sitä; ja kun se sitä tuhosi, katsoi Herra siihen ja katui sitä pahaa ja sanoi tuhoojaenkelille: "Jo riittää; laske kätesi alas." Ja Herran enkeli seisoi silloin jebusilaisen Ornanin puimatantereen luona.

      Kun Daavid nosti silmänsä ja näki Herran enkelin seisovan maan ja taivaan välillä, kädessänsä paljastettu miekka ojennettuna Jerusalemin yli, lankesivat Daavid ja vanhimmat, säkkeihin verhottuina, kasvoillensa. Ja Daavid sanoi Jumalalle: "Minähän käskin laskea kansan, ja minä siis olen se, joka olen tehnyt syntiä ja menetellyt pahoin. Mutta nämä minun lampaani, mitä he ovat tehneet? Herra, minun Jumalani, sattukoon sinun kätesi minuun ja minun isäni perheeseen, mutta ei sinun kansaasi, sille vitsaukseksi."

      Silloin Herran enkeli käski Gaadin sanoa Daavidille, että Daavid menisi pystyttämään Herralle alttarin jebusilaisen Ornanin puimatantereelle

      Herra kiitos että mekin saamme anoa, että varjelet meidät nälänhädästä, sillä siinä kärsii vain vähäosaiset.

      Varjele myös sodasta, sillä siitä kärsivät ainoastaan miehet.

      Kiitos ebolasta sillä siinä on jokaisen etsittävä sinun armoasi Isä Jeesuksen Nimessä. Kiitos Jeesus.

      • Ihmisen tekemä virus

        Älä Herraa kiitä Ebolasta, joka on tehty kierojen jumalattomien ihmisten välityksellä laboratoriossa. Kiitätkö Jumalaa kaikista muistakin sairauksista?? Huh, huh.


      • Rapanhapakko
        Ihmisen tekemä virus kirjoitti:

        Älä Herraa kiitä Ebolasta, joka on tehty kierojen jumalattomien ihmisten välityksellä laboratoriossa. Kiitätkö Jumalaa kaikista muistakin sairauksista?? Huh, huh.

        "Kääntykää":

        1.) Tuota hah "Sanan paikkaa" ei tee todelliseksi historiaksi, että sinä pahuuttasi niin haluat. Ei olematon pronssikautinen HeimoJumalasi vaan sinä itse pahoine kuvitelminesi.

        2.) Tuohan vain todistaa että Jumalasi (eli moista halutessasi siis sinä itse ) onkin paha psykopaatti.

        Ja ethän tietenkään ymmärrä englantia, vaikka eikös sitä koulussa opettu?

        Mutta kuinka ollakaan, juuri nyt "Johdatusta" :-) (?) satuin katsomaan jonkun ateistipenteleen hyvin ja raamatullisesti perustellun jutun juuri tuosta kohdasta.

        http://www.youtube.com/watch?v=V3k0RgmR4zk&list=PLC767D1EB39788E5B&index=8


    • jep.. kuolemme

      70% kuolee. Eri aikakausina kiertää aina jokin, joka harventaa ihmiskuntaa.

      Jos ei tämä, niin joku kuitenkin.

      Kuolema voi kohdata, syntymän ja vanhuuden välillä milloin vain.

      so. luonnollinen tapahtuma, eihän tulikaan pala, jos ei ole esim. happea.

      Kuolemalle on syynsä.

    • Näettekö mitä David sanoo ??

      ----> Tahdon langeta Herran käsiin, sillä hänen laupeutensa on sangen suuri; ihmisten käsiin minä en tahdo

      • Kiitoskiitos.Jeesus

        "---> Tahdon langeta Herran käsiin, sillä hänen laupeutensa on sangen suuri; ihmisten käsiin minä en tahdo" langeta, sillä Herra on tuomioissaankin laupias ja armahtavainen.


      • Kiitoskiitos.Jeesus kirjoitti:

        "---> Tahdon langeta Herran käsiin, sillä hänen laupeutensa on sangen suuri; ihmisten käsiin minä en tahdo" langeta, sillä Herra on tuomioissaankin laupias ja armahtavainen.

        Niin kun asenne on tuollainen niin on ihan sama mitä tulee. Ebola tai kolmas tai neljäs maailmansota : ) Tässä olemme valmiita kohtamaan kuolema jos niinkin on käyvä.. Kuolema on minulle Voitto sanoi Paavali..


    • cannibal corpse.

      Kaikki kuolee aikanaan, oli sitten syy ebola tai joku muu.

    • Herra Tulee

      Ebola on hienompi nimi Rutolle, sillä sehän on rutto. Jeesus sanoi että ennen loppua tulee ruttoa moninpaikoin.

    • dfgbd

      Aivan sama, tuleeko ja tappaako. Ketä kiinnostaa. Kuolema on voitto.

      • Aivan !! Kuka kiinnostaa? Jeesus mua kinnostaa mitä Hän tekee !!


    • Lightning Star

      Tapahtuu mitä tapahtuu, niin se tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Voiko murehtimisella lisätä elämäsnä pituutta?

      "Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pituutta kyynäränkään vertaa?"

      "Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet."

      "Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan"

    • grgrgrgrgr

      en haluaisi tuota tuskaista kuolemaa. Ennemmin pakenen ja piiloudun metsään, ja vältän kaikkea ihmiskontaktia kunes tauti on tappanut kaikki muuut. Ryhdynkö survivioristiksi, ja alan kerätä säilykkeitä ja muonaa jo nyt jonnekkin piilopirttiin?

      • dfgbd

        No miten sinä sitten aiot välttää tuskallisen kuoleman johonkin muuhun sairauteen? Johonkin sinäkin kuitenkin kuolet.


      • dfgbd kirjoitti:

        No miten sinä sitten aiot välttää tuskallisen kuoleman johonkin muuhun sairauteen? Johonkin sinäkin kuitenkin kuolet.

        Niin !!!! Pitää olla valmis kuolla !!! Tuli sitten syöpä tai Ebola.. ---> Tahdon langeta Herran käsiin, sillä hänen laupeutensa on sangen suuri; ihmisten käsiin minä en tahdo" langeta, sillä Herra on tuomioissaankin laupias ja armahtavainen


    • sana elää

      jokainen sukupolvi kuolee 100 prosenttisesti. mutta joka uskoo Jeesukseen ei kuole koskaan, uskotko sen?

    • ggrgrgrgrg

      eivät kaikki kuole ollenkaan! Elia otettiin suoraan elävänän taivaaseen, samoin Heenok, joka ei kuollut. sitten hänt ävaan ei ollut enää, sillä Herra otti hänet luokseen. Ei myöskään jeesus. He menivät ruumiissaan taivaaseen, elävinä. Joka uskoo ei kuole koskaan,.Ne joita Jeesus erityisesti rakastaa hän ottaa elävänä luokseen. Muille tottelemattomille tulee kidutuskuolema.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe