Liian nopeasti?

Häpeä iski

Laitoin yhdelle miehelle treffikutsun päivän varoitusajalla. Seuraavana päivänä oli tapahtuma, jonne halusin mennä sen miehen kanssa ja kutsuinkin sinne. Mies ei vastannut yhtään mitään. Onko syy se että treffit oli liian lähellä. Mietin että olisikohan mies vastannut jos olisin kysynyt treffeille sillä ajatuksella että "joskus"? Olisi voinut vastata edes jotain, kun saa mielikuvan että hän nauraa siellä tai katsoo kummissaan että "eih tuo akka, en varmana lähde!"

5

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen47v..

      Olen itse kysellyt treffeille miehiä, joiden kanssa oon jutellu treffipalstalla...eipä niistä juuri kukaan ole lähtenyt vaikka olen sanonut pääseväni lähes milloin vain...
      yleensä ovat kadonneet sen jälkeen...
      ei näistä suomi 24 miehistä ole treffailuun :-(

      Tein treffi-ilmoituksen siksi että haluan seuraa ja olen valmis panostamaan siihen ts. järkkään sovittaessa aikaa tapaamiselle...vaikuttaako se liian epätoivoiselta ?!

      • nooh47

        vaikuttaa erittäin epätoivoiselta., meillä ei ole aikaa sellaiseen.


    • extemboree

      Kyllä mieskin osaa lukea viesteistäkin naisen innottomuudenkin ja välinpitämättömyyden juuri tätä miestä kohtaan ja kokee treffit hyödyttömiksikin koska kyllä niiden järjestäminen ja niihin valmistauminenkin on aikaa vievää puuhaakin jos tietää lopputuloksen.

      • nainen47v...

        öh...tuota noin.
        Jos nainen kysyy treffeille, mistä sen innottomuuden lukee?


    • extemboree

      Ei kyse ole kuka ja miten kutsuu treffeille innottomuuden lukeminen vaan tämä nainen käy jopa useamman päivän viiveellä ettei pahemmin kiinnosta, lyhyet vastaukset ja tietty ei kysytä mitään, ollaan samaan aikaan online tilassa ja silloinkin vastaukset kestää kun kirjoitellaan muualla, viestien aiheet on paljolti liibalaabaa ettei henkilökohtaisia, kirjoitetaan vain jostain lapsista tai lapsenlapsista koska heihin ei olla ensisijaisesti tutustumassa ja se yleinen negatiivisuus, vietetty aika nettideittaillessa, nainen on sarjatreffaaja kun mikään ei kelpaa eli ei olla millään asteella kiinnostuneita juuri tästä miehestä vaan välinpitämättömällä hälläväliä asenteella mennään nyt ja katsotaan sitten treffit.
      Sitten on näitä kaukojuttuja että se on mies joka ajelee ne sadatkilometrit kun se on miehen tehtävä ettei se nainenkaan edes junaan astu ja näe sitä pientäkään vaivaa...
      Näistä pikkuasioistakin mieskin saattaa katsoa että on aika hyödyttömät treffit ja itsekkin käynyt useammalla.
      Itsekkään viitsi lähteä heti treffelle kahden viestinkään jälkeen jos en nyt pitkiä aikojakaan viestittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe