Antikristus vastailee kysymyksiin

Olen se jonka sanon

Olkaa hyvä, ja esittäkää kysymyksenne.

35

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyn?

      Montako ketjua olet jo laittanut parin päivän aikana?

      • Olen se jonka sanon

        Tämä on eka. Muita kysymyksiÄ?


    • Seurailija1

      Painu helvettiin sinne kuulut ja vastaile siellä heille jotka sinua lähti seuraamaan, siellä kärvennyt ikuisissa liekeissä ja vastaat teoistasi.

      • Olen se jonka sanon

        No mitäs minä nyt olen tehnyt?


    • Antikristus ei ole vielä syntynytkään, joten pilailusi osoittautuu valheeksi heti alussa.

      • Olen se jonka sanon

        Mistä sinä sen tiedät? Miten sinulla on lupa tietää?


      • ---

        Jos tätä palstaa ja profeettojaan on uskominen, antikristuksia syntyy vuosittain varovasti arvioiden noin 3-5 kappaletta.


      • Voi voi..-
        --- kirjoitti:

        Jos tätä palstaa ja profeettojaan on uskominen, antikristuksia syntyy vuosittain varovasti arvioiden noin 3-5 kappaletta.

        Eikö se Jyrki ole vielä sinua käännyyttänytkään uskovaiseksi?
        --- ja stana?


    • asioista jotain tiet

      Et ole anti-kristus koska anti-kristus on kyllä elossa, mutta ei ole suomalainen

      • Olen se jonka sanon

        Okei. Minusta on todella hyvä vain että, ihmiset eivät usko minun olevan suomalainen.


      • asoista jotain tietä
        Olen se jonka sanon kirjoitti:

        Okei. Minusta on todella hyvä vain että, ihmiset eivät usko minun olevan suomalainen.

        Mutta miksi esiintyisit suomalaisela palstalla suomenkielellä jos et olisi suomalainen?

        Veikkaan että olet suomalainen satanistihörhö/ex-uskis, mutta se ei tee sinusta anti-kristusta, etkä edes tunnistaisi antikristusta jos sellainen eteesi kävelisi


        PS.
        Hyvää jatkoa huonosti alkaneelle antikristuksen urallesi


      • Herää pahvi!

        Oletteko noin tyhmiä todellakin?
        Antikristuksen henki, stana, demoni ja kansa inttää, että kun antikristus ei ole suomalainen, eikä ole vielä syntynytkään.
        Voi sitä pimeyttä.


      • Olen se jonka sanon
        asoista jotain tietä kirjoitti:

        Mutta miksi esiintyisit suomalaisela palstalla suomenkielellä jos et olisi suomalainen?

        Veikkaan että olet suomalainen satanistihörhö/ex-uskis, mutta se ei tee sinusta anti-kristusta, etkä edes tunnistaisi antikristusta jos sellainen eteesi kävelisi


        PS.
        Hyvää jatkoa huonosti alkaneelle antikristuksen urallesi

        Minusta on hyvä että veikkaat, koska haluan että johdat itsesi harhaan. Et tosiaan voi oikeasti tietää olenko vai enkö ole antikristus, koska et tiedä. Et voi. Mutta voit uskoa omiin uskomuksiisi.


      • Ghost Buster
        Olen se jonka sanon kirjoitti:

        Minusta on hyvä että veikkaat, koska haluan että johdat itsesi harhaan. Et tosiaan voi oikeasti tietää olenko vai enkö ole antikristus, koska et tiedä. Et voi. Mutta voit uskoa omiin uskomuksiisi.

        uuuuuhh.... nyt alkoi ihan pelottaa kun anonyymi nettipelle on varmaankin poltergeist haamu ja antikristus ja itse perskeleen persekarva samassa persoonassa

        täytyypä kutsua GHOST BUSTERS paikalle


        PS. varo yöllä jos huomaat ikkunaverhojen heiluvan niin paikalle saapuu GHOST BUSTERS


      • Olen se jonka sanon
        Ghost Buster kirjoitti:

        uuuuuhh.... nyt alkoi ihan pelottaa kun anonyymi nettipelle on varmaankin poltergeist haamu ja antikristus ja itse perskeleen persekarva samassa persoonassa

        täytyypä kutsua GHOST BUSTERS paikalle


        PS. varo yöllä jos huomaat ikkunaverhojen heiluvan niin paikalle saapuu GHOST BUSTERS

        En usko mihinkään yliluonnolliseen, koska kuten näet kaikki luonnollinen on silmiesi takana.


      • taas näitä-
        Olen se jonka sanon kirjoitti:

        En usko mihinkään yliluonnolliseen, koska kuten näet kaikki luonnollinen on silmiesi takana.

        Olet siis ateisti. No niin. Seuraava


    • Uskovat herätys

      Ettekö todellakaan erota jo aloituksen otsikoista, että kuka ne on tehnyt?
      Jokainen aloitus, jossa lukee antikristus, on myös antikristuksen hengessä aloitettu.

      Leikitte tulella.
      Teitä on varoitettu monta kertaa.
      Seurustelette itse paholaisten kanssa.
      Itse teette päätöksenne.
      Täällä oli kristittyjen kirjoituksia, mutta ei kauan kun alkoi taas antikristusta tulla otsikoihin, siruja ja isis- terroristeja syvyydestä.
      Mitä teki uskovat?

      • Olen se jonka sanon

        Eikö uskovaisten pitäisi kieltää itsensä ja antaa pois mammonansa köyhille? Eikö uskovaisten tulisi päästä taivaaseen helpommin, kuin rikkaiden? Voit olla vain rikas tai uskovainen, mutta et uskovainen ja rikas.


    • u30t59

      Ole vaan.
      Uskovilla on omat oppinsa, eikä ne ole syvyydestä.

      • Olen se jonka sanon

        Jos Jumala on korkeuksissa, hänellä on oltava jalat syvyyksissä. Jos Jumalan ajatukset ovat korkeuksissa, ne tippuvat syvyyksiin. Niin suuri on Jumalasi. Se mitä minä teen on Jumalankin asia.


    • Herran tahto

      Totta puhut, sillä p-lekin on Herran p-kele.
      Nyt erotellaan jyvät akanoista Jumalan tahdosta.

    • DFGDH

      f dFGRGFH

    • profetiaa

      Niinpä.

    • Hiekkalaatikolla

      Aloituksesta näkee , kenen lapsi täällä on leikkimässä asioilla, joista ei ymmärrä. Antikristus ei ole vielä ilmestynytkään, tulossa tosin, mutta ei suomalainen.

      Sitten onkin vitsit vähissä ja leikki kaukana, kunhan hän ilmestyy. Jumalattomat jäävät häntä odottamaan, koska häntä kumartavat. Morsiusseurakunta on toivottavasti silloin jo juhlahumussa ylhäällä.

    • 6u7u68

      Kumpi kiinnostaa enemmän, Jeesus Kristus ja anteeksi synnit vai aloituksen matkija ja helvatti?

      • Olen se jonka sanon

        Jeesus Kristus


    • Demonit ulos!

      Mene pois paholainen Jeesuksen Kristuksen nimessä!.

    • Voi voi voi

      Nytkö vasta heräsit? Ainahan ne ovat täällä olleet. Vasta kun joku kirjoittaa suoraan olevansa paholainen niin ymmärretään. Kieroudella ja valheen kaikella voimalla tehneet työtään vuosikausia kenenkään havaitsematta.
      Voi teitä, te...

      • vdunäitlässyiriittää

        Palsta tosiaan täynnä uskovaisia. Uskovat aivan kaikkeen. Ottivat kiinni kuin kala koukkuun tuon antikristukseksi itseään väittävän puheisiin! Tyyppi ei vain tiedä mikä on tuomiopäivä, ja siellä saadan pistää kovaa kovalla vastaan! Henkilöllisyytes on jo tiedossa.


    • Jeesus on Herra

      Hyvä antikristus. Osut aina sopivalla kohdalla sivulle, joten et ole muu kuin uskovainen, joka haluaa herätellä vinoutuneita keskusteluja.

    • offi10001

      Antikristus sana on tullut käyttöön juutalaisen uskonnon ja kansan vainoojasta .

      Antiokhos neljäs Epifanes

      Hänet mainitsee 1.Makk.1.11.
      Dan.9:27. Ja Dan.7 luvussa ja Dan,8.luvussa

    • Lapsi leikkii

      Netpunkin touhuja täälläkin?

      • Kylläpä minä ehdin joka paikkaan. Pöö! Se on mörkö!


    • Ei sinnepäinkään

      Ei ole punkki.

      Olen se jonka sanon18.10.2014 10:210 SULJE
      Jeesus Kristus

      • Lapsi leikkii

        No et todellakaan ole Jeesus Kristus! Paholaista palvelet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe