Äiti ja poika kun aviopari

Repaleinen parketto

Hei! Pyydän jo valmiiksi anteeksi, että tulee rankkaa tekstiä. Olen niin perhanan kettuunut koko tähän äidin ja mieheni välisestä suhteesta. Emme ole naimisissa, kihloissa. Ei yhteisiä lapsia. Minulla on jo kaksi aikasta poikaa. Hänellä ei ole. Ikää minulla 40v, mies 9v nuorempi. Koskaan en ole tavannut kasvotusten äitiään, syykin selvä, mies kertoo kaiken, ihan kaiken äidilleen. Ja tottakai minä olen Se ikävä nainen, huora, eronnut paska..tätä olen puhelimessa sen naisen kanssa jutellut. Itse teki tämän nuorimmaisen, eli kihlattuni jonkun reissu miehen kanssa. Alun alkaenkin katsoin kuvista, että kylläpä on kovin erinäköinen kun kaksi vanhempaa velipoikaansa. Minua huoritellaan ja haukutaan. Ja todellakaan siihen ei ole aihetta. Ennen kihlausta, mies lupasi pitää asiat asioina, minun asiat eivät kuulu äidilleen! Puhukoot omista asioistaan! Kihlausta kesti noin vajaa vkon, kun tajusin, että puhuu minun sairauksista yms, itsekkin asian myönsi, ja tuumasi, että ei halua puhua minun kuullen. Kaksi työpaikkaa olen miehelle hommannut. Hänellä on vaikea luki-ja kirjoitushäiriö, mutta mikä työtä koskee, on hyvä työssään ja korkea työmoraali. Olen auttanut hakemusten teossa ja ettei aat,uut,ööt ihan ole vallan sekaisin. No kun tuli lomautukset( metalli), sain kuulla, että sekin oli minun syytä. PERKELE, että olen niin loppu. Rakastan kuitenkin miestä, mutta mitä tehdä? Olisiko muita ajatuksia kun, että jätä mies.? Kukaan meistä ei ole täydellinen, ei hän ja tuntuu, että vähiten minä.

15

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdotus vain

      Ei tuo ole rakkautta, ainakaan miehen taholta. Oikea mies ei puhu vaimonsa asioista äidilleen. Syynä taitaa olla miehen nuori ikä, ja sairauksiensa takia kehittänyt oudon riippuvuussuhteen äitiinsä.

      Kehotan sinua, että harkitset etäisyyden ottamista mieheen. Jos asuu luonasi, niin kannattaa kertoa, että menee äitinsä luo asumaan (ja taantumaan taas hieman.)

      Parempiakin miehiä on olemassa.

    • Sirpa56

      Aloittaja, "mies" on siis 31, eikä pääse äidistään irti, koska äiti on paaponut ja ylisuojellut tätä lukihäiriöiden takia? Onkohan ollut aiempia suhteita ja kaatuneet samaan?

      Sun kannattaisi miettiä sellaista tilannetta, että mitäpä tuo "mies" tekisi, jos äitinsä yllättäen menehtyisi? Veikkaan, että elämältä menisi pohja aika äkkiä, tuskin voisi jatkaa enää töissä. Alkaisi todennäköisesti juoda ja syyllistää sinua kaikista elämänsä murheista "koska et äidistäkään tykännyt". Tässä kuvauksessa näet kuinka vahvaa se vääränlainen rakkaus voi pahimmillaan olla.

      • appppppcdd

        Ap vastaa. Kyllä naulankantaan osuit. Mies oli vanhempiensa hotteissa n.26 v asti. Itse sai mies tarpeekseen ja salaa osti osakkeen. Mikä hyvä! Emme asu yhdessä, mutta täällä on parempi olla vaikka koiran kanssa. Metsää mukavasti ja rauhalliset naapurit. Mutta äitinsä ja hänen äitinsä saattavat viiden min varoitusajalla tulla käymään. Ja minun pitää yrittää poistua tavaroineni ja helkatin äkkiä ulos. Mummonsa jouduin tapaamaan ulkopuolella, kun en kerennyt pois. Hän tuumaa, että paksunako olet. Olin lähtenyt ja mies kertoi, että eipä naises osaa siisteyttä pitää ja vaan ostokeksiä tarjolla. Jotain vkoja sitten olimme jo yöpuulle menossa, kun veljensä takoi lasiovia ja huusi, että missä Se huora on? Onneksi ei saanut lasia rikki(kännissä) ja mies hääti velipojan poliisilla uhaten pois. Jaa- a mitä tästä ajattelisi, hulluja ME kaikki. Minä etenkin. Mutta mies on huomaavainen, mutta onko liikaa vaadittu, että pieni tauko..suurempikin tekis kuraa. En tiedä.


      • katos nääs
        appppppcdd kirjoitti:

        Ap vastaa. Kyllä naulankantaan osuit. Mies oli vanhempiensa hotteissa n.26 v asti. Itse sai mies tarpeekseen ja salaa osti osakkeen. Mikä hyvä! Emme asu yhdessä, mutta täällä on parempi olla vaikka koiran kanssa. Metsää mukavasti ja rauhalliset naapurit. Mutta äitinsä ja hänen äitinsä saattavat viiden min varoitusajalla tulla käymään. Ja minun pitää yrittää poistua tavaroineni ja helkatin äkkiä ulos. Mummonsa jouduin tapaamaan ulkopuolella, kun en kerennyt pois. Hän tuumaa, että paksunako olet. Olin lähtenyt ja mies kertoi, että eipä naises osaa siisteyttä pitää ja vaan ostokeksiä tarjolla. Jotain vkoja sitten olimme jo yöpuulle menossa, kun veljensä takoi lasiovia ja huusi, että missä Se huora on? Onneksi ei saanut lasia rikki(kännissä) ja mies hääti velipojan poliisilla uhaten pois. Jaa- a mitä tästä ajattelisi, hulluja ME kaikki. Minä etenkin. Mutta mies on huomaavainen, mutta onko liikaa vaadittu, että pieni tauko..suurempikin tekis kuraa. En tiedä.

        Oletko ihan terve? Ei tuollainen suhde sisällä mitään rakkautta. Miehelle on mukava olla kanssasi koska autat häntä ja nielet näköjään vaikka mitä.


      • sirpa56
        katos nääs kirjoitti:

        Oletko ihan terve? Ei tuollainen suhde sisällä mitään rakkautta. Miehelle on mukava olla kanssasi koska autat häntä ja nielet näköjään vaikka mitä.

        Hei aloittaja,
        alkaa yhä vahvemmin vaikuttaa siltä että tuo "mies" värittää aika paksusti niitä juttujaan äidilleen. Valehtelee suoraan, sepittää valheita muille sukulaisilleen, on varmaan väittänyt äidilleen, että olet raskaana jollekin toiselle, etkä halua lähteä hänen luota.

        Mietipä vielä uudestaan suhteen tulevaisuutta.


    • nainenABC

      Kerro meille, millä kaikilla tavoilla tuo mies osoittaa sinua kohtaan rakkautta?

      Miten hän saa sinut tuntemaan, että olet parhain nainen tässä maailmassa ja hän tekee kaikkensa sinun eteesi?

      Millä tavalla hän auttaa ja tukee ja ymmärtää sinua?

      • abcdef....öö

        Ap vastaa. Minulla on paniikkihäiriö ja joskus en pysty asioitani hoitamaan. Hän on huolehtinut esim apteekkissa asiointia. Käy kaupassa jne. On halutessaan heillä, mutta kestää vaan muutaman päivän ajan. Sitten Se riita lähtee. Usein suivaannun siitä, että äitinsä Kanssa pitää piilossa puhua. Minä puhun oman 80v äitini kanssa avoimesti ja meidän jutut eivät koske miestä. Herraisä, onhan muitakin puheen aiheita! Mutta kun riita tulee muistakin asioita, hän tekee pilaa ja matkii puheluitamme. Haukkuu äitiä rumaksi vanhaksi kääkäksi yms. No olen minäkin hänen niin rakasta mutsiaan haukkkunut kovin sanoin. Kasvatti tuollasen perästä katsottavan mallin.Tuntuu, etten pääse irti! Olisiko mahdollista, ettette kovin sanoin haukkuisi! Olen henkisesti tällä hetkellä ihan romuna.


      • vanha sanonta
        abcdef....öö kirjoitti:

        Ap vastaa. Minulla on paniikkihäiriö ja joskus en pysty asioitani hoitamaan. Hän on huolehtinut esim apteekkissa asiointia. Käy kaupassa jne. On halutessaan heillä, mutta kestää vaan muutaman päivän ajan. Sitten Se riita lähtee. Usein suivaannun siitä, että äitinsä Kanssa pitää piilossa puhua. Minä puhun oman 80v äitini kanssa avoimesti ja meidän jutut eivät koske miestä. Herraisä, onhan muitakin puheen aiheita! Mutta kun riita tulee muistakin asioita, hän tekee pilaa ja matkii puheluitamme. Haukkuu äitiä rumaksi vanhaksi kääkäksi yms. No olen minäkin hänen niin rakasta mutsiaan haukkkunut kovin sanoin. Kasvatti tuollasen perästä katsottavan mallin.Tuntuu, etten pääse irti! Olisiko mahdollista, ettette kovin sanoin haukkuisi! Olen henkisesti tällä hetkellä ihan romuna.

        Pata kattilaa soimaa.... musta kylki kummallakii.


      • joo-oooooo
        vanha sanonta kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa.... musta kylki kummallakii.

        Kiitos kun kuvailit täydellisesti itseäsi "vanha sanonta".


      • Pidä puolesi
        abcdef....öö kirjoitti:

        Ap vastaa. Minulla on paniikkihäiriö ja joskus en pysty asioitani hoitamaan. Hän on huolehtinut esim apteekkissa asiointia. Käy kaupassa jne. On halutessaan heillä, mutta kestää vaan muutaman päivän ajan. Sitten Se riita lähtee. Usein suivaannun siitä, että äitinsä Kanssa pitää piilossa puhua. Minä puhun oman 80v äitini kanssa avoimesti ja meidän jutut eivät koske miestä. Herraisä, onhan muitakin puheen aiheita! Mutta kun riita tulee muistakin asioita, hän tekee pilaa ja matkii puheluitamme. Haukkuu äitiä rumaksi vanhaksi kääkäksi yms. No olen minäkin hänen niin rakasta mutsiaan haukkkunut kovin sanoin. Kasvatti tuollasen perästä katsottavan mallin.Tuntuu, etten pääse irti! Olisiko mahdollista, ettette kovin sanoin haukkuisi! Olen henkisesti tällä hetkellä ihan romuna.

        Otan osaa! Jaksamista sinulle!
        Asiat järjestyvät, älä sure!


    • vliperhana

      Et halunnut kuulla sitä minkä tiedät itsekin järkeväksi eli "juokse.. äläkä edes katso taaksesi". Ei tuon ikäinen enää mikään lapsikaan ole eli ei kehity enää tässä elämässä.

    • sinmppu

      Sano sille anopillesi suorat sanat ja miehellesi myös. Että näin.. ei kannata jäädä toisten haukuttavaksi ei poljettavaksi.. huorittele ihmeessä takaisin ja huuda.. siinä taitaa olla ainut kieli mitä he käsittää. Asillisesti et saa mitään läpi tuollaisessa porukassa eli on alennuttava samalle tasolle tai otettava loparit

      • Mies on lapsen tasolla

        Mies on takertunut äitiinsä. Ja äiti poikaansa. Vaikka tekisit mitä,ei tule onnistumaan. Mies on jäänyt 3 vuotiaan tasolle henkisessä kehityksessä. Äitinsä myötävaikutuksella.
        Miehellä on vaikea persoonallisuushäiriö.
        Joko sinä seurustelet empatiakyvyttömän lapsen kanssa tai pakkaat tavarasi ja lähdet. Lopullisesti.


    • Leelia

      En ihmettele, jos on tällaisen kohtelun jälkeen romuna. Toisten ihmisten haukut mielestäni heijastelevat heidän ajatuksiaan, ei sitä millainen sinä olet. Jos heillä on paha olla, se on heidän ongelmansa. Älä anna pahan olon tarttua sinuun, vaan suojele itseäsi.

      Toisilla on tapana projisoida omaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin ja todella ovelasti manipuloiden. Sen kun ymmärtää ja huomaa, oppii jättämään tuollaiset ilkeät sanat omaan arvoonsa.

      Keskity ja mene kohti asioita, jotka saavat sinun oman olosi tuntumaan oikealta ja hyvältä omassa sydämessäsi. Sinun pitää olla itselläsi hyvä olla, että pystyt olemaan parisuhteessa ja antamaan rakkautta muille, muuten poltat itsesi loppuun.

      • sääli on sairautta

        Ota ensiksi etäisyyttä tähän mieheen. Sen jälkeen kuulostele vointiasi ja tunteitasi. Ajattele koiraasi kuinka teillä on toisenne! Nyt on niin paljon rääkkääystä tuossa teidän suhteessa, sinun ja sen miehen, että tarvitset aikaa vain itseksesi koirasi kanssa.


        Sääli on sairautta. Vaikka tapahtuisi, että eroaisitte, niin voit silti auttaa miestä asioissa, joissa hän kaipaa apua.

        Nyt laitat ensin kotonasi, sinun ja koirasi kotona, asiat kuntoon. Sitten vasta lähdet uudestaan pikkuhiljaa tapaamaan tätä miestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe