Miksi?

why?

Miksi varattu mies kertoo välittävänsä, vaikkei hänellä ole aikomustakaan tehdä asian hyväksi yhtään mitään muuta?

Saa kicksejä siitä, että saa toisen sekaisin?

22

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokin ei täsmää

      Suoraan kertonut? Vastasitko?

      • why?

        On kertonut suoraan, menin niin hämilleni, etten vastannut mitään.


    • liian vähän tietoja

      Tuskinpa saa kicksejä. Jospa rakastaa sinua aidosti, tietääkö sinun tunteet?

      • why?

        Luultavasti arvaa tunteeni kyllä, uskoisin niin. Jos rakastaisi, niin varmaankin tekisi uuden aloitteen?


      • ei näin
        why? kirjoitti:

        Luultavasti arvaa tunteeni kyllä, uskoisin niin. Jos rakastaisi, niin varmaankin tekisi uuden aloitteen?

        Itselläni vastaava tilanne. Mielestäni ei ole kenenkään velvollisuus arvailla toisten tunteita, jos ei kerrasta vastaa, en tahdo häiritä. Olen nähnyt tarpeeksi sellaista ja pelastanut jopa yhden naisen ahdistelevalta mieheltä joka ei kerrasta uskonut ettei kiinnosta.


      • ei näin
        ei näin kirjoitti:

        Itselläni vastaava tilanne. Mielestäni ei ole kenenkään velvollisuus arvailla toisten tunteita, jos ei kerrasta vastaa, en tahdo häiritä. Olen nähnyt tarpeeksi sellaista ja pelastanut jopa yhden naisen ahdistelevalta mieheltä joka ei kerrasta uskonut ettei kiinnosta.

        Toisekseen, mistä tiedät oliko hän sillä hetkellä varattu, kysyitkö?


      • why?
        ei näin kirjoitti:

        Toisekseen, mistä tiedät oliko hän sillä hetkellä varattu, kysyitkö?

        Olet oikeassa, ei olekaan kenenkään velvollisuus arvata. Sääli vaan, että tilaisuus meni ujouden tähden :-(. Ja kyllä tiedän hänen olleen varattu silläkin hetkellä.


      • ei näin.
        why? kirjoitti:

        Olet oikeassa, ei olekaan kenenkään velvollisuus arvata. Sääli vaan, että tilaisuus meni ujouden tähden :-(. Ja kyllä tiedän hänen olleen varattu silläkin hetkellä.

        Niin, mutta et voi tietää, jos vaikka ollut ero vireillä, ehkä mahdollisesti jopa juuri sinun vuoksesi. Siksi pitäisi kysyä aina henkilöltä itseltään mikä on tilanne. Etenkin jos otti sinuun yhteyttä ja olet kiinnostunut.


      • sivusta:
        ei näin. kirjoitti:

        Niin, mutta et voi tietää, jos vaikka ollut ero vireillä, ehkä mahdollisesti jopa juuri sinun vuoksesi. Siksi pitäisi kysyä aina henkilöltä itseltään mikä on tilanne. Etenkin jos otti sinuun yhteyttä ja olet kiinnostunut.

        Aika hemmetin pelottavaa jos joku eroaa vakituisesta suhteesta ihastuksen takia, tuntematta tätä ihastusta kunnolla, siis. Ja miten sellaisen ihmisen kanssa voisi itse kuvitella seurustelevansa vakavissaan, kun tyyppi on noin ailahtelevainen ja kevytmielinen?


    • Todellista

      Aina voi välittää, kysymyksessä ei ole aina rakkauden tunteet.

      • why?

        Kiitos "Todellista" tuotakin olen miettinyt, että voiko kysymyksessä olla toisenlainen välittäminen. Tai voiko olla niin että kyse on pelkästä flirttailusta, eikä minkäänasteisesta välittämisestä.


      • why?
        why? kirjoitti:

        Kiitos "Todellista" tuotakin olen miettinyt, että voiko kysymyksessä olla toisenlainen välittäminen. Tai voiko olla niin että kyse on pelkästä flirttailusta, eikä minkäänasteisesta välittämisestä.

        Mikä nyt neuvoksi? Kaduttaa, etten kyennyt sanomaan mitään ja todella pidän tuosta ihmisestä.


      • näin.
        why? kirjoitti:

        Mikä nyt neuvoksi? Kaduttaa, etten kyennyt sanomaan mitään ja todella pidän tuosta ihmisestä.

        Välittäminen, jos nuo on tarkat sanankäänteet, tuskin tarkoittaa mitään kovin suuria tunteita. Ystävistäkin voi välittää.


    • usko vain tekoja

      Varatut nyt sanovat mitä vain, ei kannata uskoa. Minullekin varattu kertoi rakastavansa minua, ettei rakasta vaimoaan, että halusi erota jne. Teoit puhuivat ihan toista. Jätin hänet.

      • turhan yksinkertaistettu

        Ihmisiä on monenlaisia niin sinkuissa kuin varatuissa.


      • itsekästä

        Noin se menee. Kunhan sivusuhde on ensin jotenkin saatu käyntiin, niin loppupeleissä moni mies yrittää sekä syödä että säästää kakkusensa - haluaa siis pitää sekä vaimoa että rakastajatarta...


    • why?

      Teot kertovat jonkinasteisesta välittämisestä kyllä...

    • aswdf

      Miksi varattu yleensäkään kertoisi jollekkin toiselle kuin omalle rakkaalleen välittävänsä tai miksi varatut flirttailevat muiden kanssa? Eikös se olisi rehdimpää ensin erota ja vasta sitten toimia tai ainakin selittäisi mikä on tilanne.

      • jankkaaja

        Ehkäpä kuule, no mutta kysyppä siltä.


    • pöljyys selittää

      Koska ihastunut/rakastunut ei osaa toimia järkevästi. Siksi. Älä mene mukaan siihen hullutukeen!

    • totuus.

      Halusin vain kiimaista pientä pimppiäsi. Se tekisi hyvää minulle silloin kun perhe-elämä ahdistaa.

      • aito rakkaus

        Kukaan ihastunut tai rakastunut, on sitten varattu tai ei ei toimi vain järkevästi, sillä rakkaus on tunne. Jättäkää rakkaus niille, jotka kykenevät rakastamaan, välittämään aidosti toisesta, olemaan loukkaamatta tarkoituksellisesti toista,yrittäen säilyttää kipinän,yrittäen rakentaa vahvan ja kestävän suhteen, luottamuksen, ilon ja onnen arjen pienistä iloista. Älkääkä turhaan rikkoko niitä heiveröisiä, herkkiä, tunteellisia ja rakastavia kanssaihmisiä. Ei väliä mikä on status varattu,sinkku,kumppani,yh,leski,eronnut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe