moponi kulkee n.80 km/h

vihhuuu

miten saisin mun mopon kulkemaan vielä vähän lujempaa kun on jo tehoputki kiinni ja välit tais olla 14/53 ja kaasarin/ilmanputsarin reikälevy poistettu? :p

16

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekka hoitaa

      Aja se päriskö rekan keulaan. Niillä on rajoitin säädetty n. 90 km/h.

    • mies.

      kiilaan ojaan tollaset virittäjä teinit ja annan turpaan

      • ei voi muutaku nauraa

        huomaa kyllä että et ole itse ikinä omistanut
        mopoa tai sitten olet itse joutunut ajamaan vain sen 45km/h koska et ole itse osannut virittää mopoasi ja turha tänne tulla noin sanomaan kun et kuitenkaan uskalla tehdä noin


      • Vakiomopolla ajava
        ei voi muutaku nauraa kirjoitti:

        huomaa kyllä että et ole itse ikinä omistanut
        mopoa tai sitten olet itse joutunut ajamaan vain sen 45km/h koska et ole itse osannut virittää mopoasi ja turha tänne tulla noin sanomaan kun et kuitenkaan uskalla tehdä noin

        Eihän mopo saa edes kulkea enempää, kuin 45km/h. Ei siinä mistään uskalluksesta taikka osaamisesta ole kyse, vaan ihan järkisyy, laki on laki!


      • virimopolla ajava
        Vakiomopolla ajava kirjoitti:

        Eihän mopo saa edes kulkea enempää, kuin 45km/h. Ei siinä mistään uskalluksesta taikka osaamisesta ole kyse, vaan ihan järkisyy, laki on laki!

        Se on ihan oma mielipiteesi ja ajele ihan vapaasti se 45, omapahan on asiasi. Ja kyllä siinä on vähän kyse molemmista.


    • viriderbi

      Leikkaa ilmanputsarin kannen yläreunaan reikä 105 suutin vähintään ja jos pahvinen kannen tiiviste vaihat sen peltiseen. Vaihat cdi boxin rajoittamattomaan jos rajoitettu. Mies. Taitaa ajella itte toyotalla ja vedellä lapaseen..

    • Jos laillisesti, nii
    • xUUBELz

      vilaa mäntää ja nosta kantta nii kulkee n. 110

      • joooooo

        ok pitää kokeilla


    • ostanytvittukevari

      Voi vittu... heitä jo se vitun mopo ojaan ja osta kevari ennenku kytät antaa sulle mojovan sakon tai ennenku sul leikkaa kiinni ja lennät turvalles 80km/h vauhista. Joku roti toho mopojen virittellyyn...

      • virivirii

        En jaksa alkaa säästämään mihinkään kevariin ja luotan siihen että ne kytät ei anna niitä sakkoja täälä pikkukaupungissa missä niitä ei onneksi mopot edes kiinnosta. Ja miten aattelit että lennän turvalleen jos leikkaa kii? Lentäisinhän sitten kevarillakin jos leikkais?


    • vauhtilasit

      Kaikki mekaaniset ja sähköiset rajoitukset pois, laita dellun PHBG 21 BS/DS kiihdytys suppilolla pipercross, jotkut hyvät läpät ja jos osaat viilaa imua ja pakoa. Osaat varmaan itse ratastaa ja saada säätöihin. Tällä setillä tulee paljon vääntöä ja tehoa korkeille kierroksille joten suosittelen putkea jossa tehoa alkaa tulemaan korkeilla kierroksilla, mutta toimii muillakin putkilla. jos on masii niin voi laittaa kisa sähköt.

    • voi voi mitä pölöjä

      "huomaa kyllä että et ole itse ikinä omistanut
      mopoa tai sitten olet itse joutunut ajamaan vain sen 45km/h koska et ole itse osannut virittää mopoasi ja turha tänne tulla noin sanomaan kun et kuitenkaan uskalla tehdä noin "


      silloin kun sinä räkis et ollut vielä edes syntynyt niin kyllä minä ajoin mopolla ja mopohan on mopo vaikka se ei kulje auton vauhtia.

    • o0999iokllö

      eihän toi sun romus edes kulje mihinkää saati sitten kiihdy, jos sulla olis 2t piikki niin sekin jäis toiseks mun turbo volvolle mikä on penkitetty 2 kilon paineella!

      hommatkaa auto ja viritelkää niitä

      • fasasfffafaf3q21

        Isin ostamalla volvolla onki helvetin kiva ajella. Vitun amikset


      • fhkloöo

        Sanoo 15v jonne joka ei tuu omistamaa autoo viel pitkää aikaa, saati sitten tiedä mitää turbo autotojen tekniikasta !

        Ja kerro mikä tosta tekee amiksen ??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe