MUN MUTSI LYÖ MUA!!! HELPPII :'(

TYTTÖ

Moi... Joo siis oon 13 muslimi ja mun vanhemmat on maahanmuuttajii. Ne on kotosin Bangladeshista mut nyt asiaan. Tää kaikki alko 5 vuotta sitten. Mä olin 8 ja mun äiti koko aja pakotti mut tekemää kotitöitä ja pikku hiljaa se myös alko läpsii mua tai jollai puu/metalli kauhalla tuli lyömää. Ja sit mä täytin pari vuot lisää ja eiku vaa kotityöt lisäänty ja samalla se löi mua aik usein. Nykyää se lyö mua päiväs pari kertaa, pakottaa mut kotitöihin. Mul on iso sisko ja pikku veli mut ne on pilalle hemmoteltuja. Mun äiti on vetäny mua mun hiuksista, uhkaillu vetsellä, läpsiny, lyöny... Mun isä on melkee aina töissä jote ei se paljoo tiiä mitää mut on se kyl nähny kun mun äiti lyö mua mut se ei viiti tulla pysäyttää. MÄ INHOON MUN ÄITII!!! Mä olisin aikoja sitte kertonu terkkarilli mutku en uskalla... Mä pelkään sitä naista... Ja muutekki mun isä on tosi hyvä mua kohtaa ja äiti harvoin mut silti... Jaaa nii ja joskus ku mä olin 4 vuotias nii mä näin yhtenä iltana painajaisen ja sit mä heräsin peloissani. Mut sit mä näin valoa olkkarista ja kuulin mun vanhempien ääntä joten päätin menee kertoo niille... Ennekku mä pääsin niitte luo mä pysähdyin ja kuuntelin mitä ne puhu ja mä kuulin iha hyvin mitä ne sano. Mun isä oli menos huomen aamuna kauppaan ja halus ostaa meille jotai yllärei ja mun isä kysy et mitä (mun nimi) ostetaan sit mun äiti sano et ei mitään se on tyhmä/mä inhoon sitä... Ja ne ei tykkää mun tyylistä, ei anna mun meikata vaik mun sisko ja seki meikkaa, sanoo mua rumaks, avuttomaks, haukkuu mun kuvis töit... (mun mutsi siis sanoo näit ei isä).
Mun sisko on 16 ja veli 8. Sori jos oli pitkä :)

8

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYTTÖ

      Nii ja mä en pysty näyttämää mun tunteita. Jos mä rageen nii se tulee lyömää mua sen takii mä aina suutun sisäisesti... Mä en uskalla itkeeekkää... Itken salaa joka päivä :(

    • kokemuss

      Kyl tost pitää kertoo jollekki, yritä puhuu isäs kans jos sil on aikaa, jos ei ni kerro sille terkkarille tai koulus en tiiä voiko ope tehä mitää mut silt voi ainaski kysyy et kuka voi.

    • apua pitää saada

      Äitisi kohtelee sinua täysin ala-arvoisesti. Ei Suomen lakien mukaan saa antaa lapsille fyysistä kuritusta. Onkohan äitisi jotenkin stressaantunut.

      • TYTTÖ

        On se sillee stressaantunu ja ku se oli itekki pieni nii sen sisaret löi sitä joskus.


    • vhvhvuchiyfyifyof

      Ne on näillä muhamettilaisilla vähä noussu se allah päähän että niillä on sellanen sääntö että vihataan israelilaisia enemmänku rakastetaan omia lapsia...

      • EmilK

        Mitä sä nyt teet täällä vitun trolli, Mitä sitten jos se on muslimi. Uskon, että olet israelilainen. Get out of here!


    • Kerro isällesi

      Kerro vaikka isällesi silloin kun olette kaksin. Kyllä sinun jollekin tarvitsee kertoa -jos tuo asia menee poliisille asti, voi äitisi saada pahoinpitelysyytteen. Suomen laki kieltää pahoinpitelyn, joten tuo ei ole hyväksyttävää. Tietävätkö sisaresi tuosta? Heidänkin kanssa voisit jutella.

    • GDfan4ever

      Sun on pakko kertoo jollekkin luotettavalle aikuiselle. Se voi auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe