SONERA LASKUTTI PALVELUA JOTA ISÄNTÄVERKKO EI TUE

digi-info

Maksoin viihdekaistaa ja kanavapaketteja 2 vuotta, soittelin pätkimisestä vikailmoituksia varmasti 10 kertaa, vikapalvelu ois halunnut vain tiputtaa liittymänopeutta ja sopimusta muuttaessa, asiakaspalvelu kertoi ettei sitä viihdekaistaa saa meidän osoitteessa ettei isäntäoperaattorin verkko ei
tue. KIVASTI SALATTU ja MAKSATETTU.

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digi-info

      Tarjos tänään kuun kanvapakettimaksun poistoa hyvityksenä (19 euroa), kuulemma niin vanha asia sano asiakaspalvelija - katotaan mitä sanoo kuluttajaviranomainen siis .... Ilmoitin jo soneralle, ettei ne selvii tästä 19 euron hyvityksellä kun on valehdelleet vähintään puoli vuotta päin näköö vaikka ois alunperin erehtyneetkin..

      • digi-info

        Isäntäverkko on siis DNA omistama jota sonera vuokraa ja DNA ei siis halua ilmeisesti tukea Soneran lisäpalveluita vaan minä olen pallona operaattorien välisessä kikkailussa toisiaan vastaan mutta myös kalliisti maksanutt palvelusta joka ei voi toimia ja joka päättyy jouluksi - toimii mutta katkoo koska dna ei tue soneran uudempaa unify tekniikkaa.... Hurraa DNA:llekin. Tehkää tää tiedoksi kaikille jolla pätkii sonera viihdekaista (isäntä vain pohjois- ja itä-suomessa).


    • Moikka Digi-info!

      Mietinkin mistä tämä kirjoittelu melkein jokaiseen Soneraa liittyviin ketjuihin juonsi juurensa. Hyvä, että taisin löytää juurisyyn? :)

      Ymmärsinkö oikein, että osoitteessa on saatavuus hieman muuttunut ajan saatossa ja sinulle on tarjottu tuota pienempää nopeutta, mutta et ole halunnut ottaa sitä käyttöösi?

      Jari@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • digi-info

        MIten niin? Olin kieltämättä tuohena siitä että laitteitani kerta toisensa jälkeen väitettiin syyksi ja velotettiin 24 megan liittymää jonka nopeutta ois laskettu 16 megaan mukamas vian korjaamiseksi... Ei kuitenkaan ääneen myönnetty kertaakaan että talojakamo ei tue tekniikkaa vaan on maksatettu vähin äänin 2 vuotta loppuun tätä räkivää viihdepalvelua.

        Asiasta kerrottiin vasta kun todettiin ettei uutta sopimusta voi tämän tiedossa olleen teknisen syyn vuoksi uusia ja näitä viihdekaistoja ei myydä enää tähän taloon kun DNA jakamo on vanhentunutta tekniikkaa. Eli Soneralla on ollut vian syy tiedossa eikä se halunnut kertoa siitä ennenkuin asiasta tehtiin kysely mistä se seuraavana päivänä kerrottiin. Olen maksanut 45 euroa kk 2v palvelusta joka ei toimi talossa, mutta siitä oli vaiettu tyystin monista häiriöilmotuksista huolimatta. Olen kyllä jo sopinut hyvityksen, sain mitä sain kun jaksanut asiasta lähteä vääntämään.... Enemmän kyllä kuin sen tarjotun 19 euroa kuukausimaksusta.

        En ole vastannut läheskään jokaiseen Soneraan liittyvään ketjuun, olen lukenutkin niitä vain kahtena päivänä. Hyvä, että Sonera alkaa heräämään asiaan. Asioita joita ei pidä vähin äänin hyväksyä. Niistä maksetaan ja pitää saada se mitä on sovittu ja mistä on maksettu. Yksi virhe, mutta mitä olisi maailma ilman virheitä? Onneksi en suostunut kaistani nopeuden kyykyttämiseen tuolloinkaan. Netti toimii - viihdepääte ei - just siksi että tekniikka talossa ei tue. Muut keskustelut tuskin liittyi tähän asiaan, otin kantaa joukkoon kommentteja joskus tuota aikaa.

        Eritoten se jäi hämmentään että jos mä maksan 24Megasta ja operaattori pudottas nopeutta 16Megaan niin kyllähän se hintakin ois pitänyt olla 16Meganen, se ei kuitenkaan soneralle sopinut. Mulle siis riittää että saan 20,7Megaa seinästä ulos, 16Megaa 24Megan liittymästä olis jo petos täydellä hintaa. Rosvousta vähintään. No - lopultakin tuli selväksi ettei vika ollut laitteissa, kuinkahan monet tulikaan kokeiltua 2 vuoden aikana.

        Joko nyt selvisi? Saatavuus ei muuttunut ajan saatossa vaan ollut olemassakaan koskaan talojakamossa vanhentuneen tekniikan vuoksi, tosin tänne saa 40M VDSL linjan sen läpi, miksi viihdekaista siis vaatii jotain Unify tekniikkaa.... Mutta soppari onneksi päättyy. Saahan näitä kanavia ja viihdepalveluja. Viihdepurkki sai lähtöpassit. Hyvityksistä saatiin sopu vaikka kukkaron nyörit oli tiukassa loppuun saakka. Asia sovittiin toisella tapaa, palveluina ja laitteina.


    • EISONERAA

      Soneran markettimyymälöissä on epäpätevää henkilökuntaa jotka ei tiedä mistä
      puhuvat. Ostin puhelimen Citymarketin pisteestä ja maksoin kertaostoksena . Kuinkas kävikään Soneralta tuli parin kuukauden päästä lasku puhelimesta vaikka olin maksanut sen. Myyjä ei kertonut että marketin pisteestä ostettuun puhelimeen
      tulee kuukausi maksu olisin saanut viereisestä Elisan myymälästä halvemmalla
      eikä olisi tullut kuukausi maksuja nyt maksa 36 kk Kautta kuutisen euroa tulee puhelimelle hintaa .OLEN PÄÄTTÄNYT MEIDÄN TALOUTEEN EI TULE KOSKAAN SONERAA JA OLEN MYÖS KERTONUT KUINKA SONERA KUSETTAA.
      KUKAAN SONERALLA EI OTA VASTUUTA.

      • Moro "EISONERAA"!

        Jos olet puhelimen maksanut kertamaksulla ja saat siitä silti laskun niin suosittelisin olemaan yhteydessä pikaisesti asiakaspalveluumme (puh. 0200 17000 tai verkkoasioinnin kautta täältä: http://bit.ly/1vxLM8r). Ehdottomasti korjataan virhe, jos veloitusta laitteesta on sinulle muodostunut vaikka sen olet jo maksanut. Kertamaksulla ostetusta laitteesta ei kuulu muodostua enää veloitusta.

        Rimpauta meidän suuntaan tai laita viestiä verkkoasioinnin kautta niin katsotaan homma kuntoon!

        Jari@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe