Komea mies

Jii007

Noniin naiset laittakaahan nyt sitten kuvia niistä mielestänne komeista miehistä.
Kohta on ketju täynnä jyystäreitä ja muotihinttareita.

132

708

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex PUA

      xD

      Jep, ja tietysti miesmalleja, ja totta kai vakavaa pohdiskelua kuten:

      "En tajua missä kaikki ansaitsemani KUNNON miehet ovat, kuten nämä tässä!"

      • komistus +10

        Olen todella komea Mies, naistenkin mielestä. Ei vain löydy kunnollista naista. Naisia kyllä löytyy vaikka joka ilta uusi, mutta se alkaa tympiä.
        Haluaisi vain yhden kunnollisen, sellaisia ei vain Suomessa ole. Kaikki haluaa vain valloittaa komistuksen, eikä muuta.
        Olen raitis, komea, hyvä toimeentulo, hieno talo ja auto ynnä muut härpäkkeet. Riittäisi yksi hyvä nainen. Kiitos. Missä olet voin hakea kauempaakin. Mutta sinun on täytettävä kriteerit.


      • omatunnon kysymys

        Suosiiko pimppaloora oikeasti tuollaista "nallekarhu"-vartalotyyppiä miehellä vai onko tämä vain yritys olla palstamiehiä myötäilevä sillä oletuksella, että ätmit on ylipainoisia ressukoita?


      • omatunnon kysymys kirjoitti:

        Suosiiko pimppaloora oikeasti tuollaista "nallekarhu"-vartalotyyppiä miehellä vai onko tämä vain yritys olla palstamiehiä myötäilevä sillä oletuksella, että ätmit on ylipainoisia ressukoita?

        Kyllä ihan oikeasti tykkään tuollaisista. Toi eka on ihan herkku!


      • Ikisinkku M
        omatunnon kysymys kirjoitti:

        Suosiiko pimppaloora oikeasti tuollaista "nallekarhu"-vartalotyyppiä miehellä vai onko tämä vain yritys olla palstamiehiä myötäilevä sillä oletuksella, että ätmit on ylipainoisia ressukoita?

        Minulle tuli noista mieleen että olisikohan LordBoredom pimppalooralle oikea mies, menestyksen portailla harppova puellahkosta kaverimiehestä voisi kuoriutua pimppalooralle melkoinen saalis kun se tienaamispuolikin on hallinnassa.


      • pimppalooran miehet
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Minulle tuli noista mieleen että olisikohan LordBoredom pimppalooralle oikea mies, menestyksen portailla harppova puellahkosta kaverimiehestä voisi kuoriutua pimppalooralle melkoinen saalis kun se tienaamispuolikin on hallinnassa.

        Pimppaloora kertoi muistaakseni joskus pitävänsä enemmän jostain nelikymppisistä miehistä, mutta nuo kuvan miehet näyttää kyllä paljon nuoremmilta.


      • pimppalooran miehet kirjoitti:

        Pimppaloora kertoi muistaakseni joskus pitävänsä enemmän jostain nelikymppisistä miehistä, mutta nuo kuvan miehet näyttää kyllä paljon nuoremmilta.

        No johan nyt vatvotaan :D

        Keskittykää noiden kuvien miesten olemukseen!!!!
        En mä nyt niin tarkkaan valikoinut, että onko nyt juuri oikean ikäinen. 35-45 on hyvä ikä miehelle, siis mun tapauksessani.
        40-45 on sitten jo vähän siinä ja tässä, että miten on pitänyt itsestään huolta.


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        No johan nyt vatvotaan :D

        Keskittykää noiden kuvien miesten olemukseen!!!!
        En mä nyt niin tarkkaan valikoinut, että onko nyt juuri oikean ikäinen. 35-45 on hyvä ikä miehelle, siis mun tapauksessani.
        40-45 on sitten jo vähän siinä ja tässä, että miten on pitänyt itsestään huolta.

        Ei meitä noiden kuvien miesten olemukset kiinnosta muuten kuin että niissä on jonkin verran loordimaisuutta tai ainakin sitä millaiseksi loordin kuvittelisin livenä. Joo. Loordi on hyvä, nappaa siitä mies ennen kuin konttorin tytöt vie niin pääset ratsastamaan audilla auringonlaskuun :)


      • Praise the Loordi
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei meitä noiden kuvien miesten olemukset kiinnosta muuten kuin että niissä on jonkin verran loordimaisuutta tai ainakin sitä millaiseksi loordin kuvittelisin livenä. Joo. Loordi on hyvä, nappaa siitä mies ennen kuin konttorin tytöt vie niin pääset ratsastamaan audilla auringonlaskuun :)

        Ei pimppiksellä taida olla valinnanvaikeutta. Hänhän on kertonut että saisi suhteen vaikka heti jos vain haluaisi, mutta ei vain halua tällä hetkellä, eli ei hänen tarvitse mihinkään Loordiin tyytyä.


      • Ikisinkku M
        Praise the Loordi kirjoitti:

        Ei pimppiksellä taida olla valinnanvaikeutta. Hänhän on kertonut että saisi suhteen vaikka heti jos vain haluaisi, mutta ei vain halua tällä hetkellä, eli ei hänen tarvitse mihinkään Loordiin tyytyä.

        Saisi varmaan suhteen mutta saisiko sellaisen kuin haluaa ja sitäpaitsi ei se olisi edes mitään tyytymistä, ennemminkin voitto koska Loordissahan yhdistyy pimppalooran mieleinen ulkonäkö korkeahko koulutus hyvät tulot fiksuus, voisiko Pimppaloora paljon parempaa miestä toivoa löytävänsä?


      • Praise the Loordi
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Saisi varmaan suhteen mutta saisiko sellaisen kuin haluaa ja sitäpaitsi ei se olisi edes mitään tyytymistä, ennemminkin voitto koska Loordissahan yhdistyy pimppalooran mieleinen ulkonäkö korkeahko koulutus hyvät tulot fiksuus, voisiko Pimppaloora paljon parempaa miestä toivoa löytävänsä?

        Lordilla on onneton itsetunto, mikä painaa paljon vaakakupissa. Pimppiskin haluaisi varmasti mielellään sellaisen miehekkään miehen, joka osaa ottaa ohjat käsiinsä jotta naisen tarvitsee vain vikistä. Epäilen vähän onko Lordista siihen.


      • Ikisinkku M
        Praise the Loordi kirjoitti:

        Lordilla on onneton itsetunto, mikä painaa paljon vaakakupissa. Pimppiskin haluaisi varmasti mielellään sellaisen miehekkään miehen, joka osaa ottaa ohjat käsiinsä jotta naisen tarvitsee vain vikistä. Epäilen vähän onko Lordista siihen.

        Uskon että on. Eikös hän jossain esimiestason tehtävissä hääräile niin varmaan sieltä työelmästä on tullut jo jämäkkyyttä olemukseen ja naistenkin kanssa se löytyy kun vain saa sen naisen, pimppaloora varmaan käytöksellään saisi aikaan sen että Loordi joutuisi joskus miehekkäästi jyrähtämään :D


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Saisi varmaan suhteen mutta saisiko sellaisen kuin haluaa ja sitäpaitsi ei se olisi edes mitään tyytymistä, ennemminkin voitto koska Loordissahan yhdistyy pimppalooran mieleinen ulkonäkö korkeahko koulutus hyvät tulot fiksuus, voisiko Pimppaloora paljon parempaa miestä toivoa löytävänsä?

        -Mieleinen ulkonäkö on tärkeää
        -Koulutus saa olla mitä on, kunhan mies itse viihtyy ammatissaan.
        -Fiksuus ei ole pahitteeksi, sekin on suhteellista.
        Lordi vaikuttaa itse niin fiksulta, että en ehkä kelpaa hänelle. Miettikääpäs sitä :D

        Oletteko missään nähneet mun kirjottavan, että vaadin mieheltä jotain tiettyä tulotasoa? Jossain työttömyyskeskustelussakin muistaakseni kirjoitin jotain tyyliin, että työttömyys ei ole este parisuhteelle. Edellyttäen, että mies ei ole elämäntapatyötön ja tekee asian eteen jotain (opiskelee, hakee töitä, harrastaa, auttaa muita kun on aikaa... jne.)
        Älkää keksikö päästänne juttuja.


      • Praise the Loordi
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Uskon että on. Eikös hän jossain esimiestason tehtävissä hääräile niin varmaan sieltä työelmästä on tullut jo jämäkkyyttä olemukseen ja naistenkin kanssa se löytyy kun vain saa sen naisen, pimppaloora varmaan käytöksellään saisi aikaan sen että Loordi joutuisi joskus miehekkäästi jyrähtämään :D

        Sait ylipuhutta. Olkoon menneeksi! Eiköhän näillä puheilla sitten sovita, että Loordi ja Pimppis on nyt sitten pari tästä eteenpäin. Halvalla meni, mutta menköön.


      • Praise the Loordi kirjoitti:

        Sait ylipuhutta. Olkoon menneeksi! Eiköhän näillä puheilla sitten sovita, että Loordi ja Pimppis on nyt sitten pari tästä eteenpäin. Halvalla meni, mutta menköön.

        Voinks mä nyt siis laittaa facebookiin mun parisuhdepäivityksen "varattu"? xD


      • Praise the Loordi
        pimppaloora kirjoitti:

        Voinks mä nyt siis laittaa facebookiin mun parisuhdepäivityksen "varattu"? xD

        Totta kai.


      • Gentle Man

        Olisi pitänyt arvata että Pimppis suosii tavallisia jännänallekarhuja, tämmöisiä hyvin pukeutuneita ja normaalivartaloisia miehiä ei halua kukaan :(


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        -Mieleinen ulkonäkö on tärkeää
        -Koulutus saa olla mitä on, kunhan mies itse viihtyy ammatissaan.
        -Fiksuus ei ole pahitteeksi, sekin on suhteellista.
        Lordi vaikuttaa itse niin fiksulta, että en ehkä kelpaa hänelle. Miettikääpäs sitä :D

        Oletteko missään nähneet mun kirjottavan, että vaadin mieheltä jotain tiettyä tulotasoa? Jossain työttömyyskeskustelussakin muistaakseni kirjoitin jotain tyyliin, että työttömyys ei ole este parisuhteelle. Edellyttäen, että mies ei ole elämäntapatyötön ja tekee asian eteen jotain (opiskelee, hakee töitä, harrastaa, auttaa muita kun on aikaa... jne.)
        Älkää keksikö päästänne juttuja.

        Enhän tuossa väittänytkään sinun vaativan mutta näin sivullisen tarkkailijan näkökulmasta koulutus ja vakaat tulot eivät ole haitaksi kuten ei myöskään kiistämätön fiksuus ja kun et sinäkään ihan pöllöltä kuitenkaan vaikuta niin tehän olisitte hyvä pari varmaankin ja vaikket itse työllisyyden ym. mahdottomia vaadi niin enhän minä nyt kuitenkaan millekään epämääräiselle rötkylle kehtaisi sinua parittaa :D


      • Gentle Man kirjoitti:

        Olisi pitänyt arvata että Pimppis suosii tavallisia jännänallekarhuja, tämmöisiä hyvin pukeutuneita ja normaalivartaloisia miehiä ei halua kukaan :(

        "jännänallekarhu"???
        Mitä hittoa :D


      • Gentle Man
        pimppaloora kirjoitti:

        "jännänallekarhu"???
        Mitä hittoa :D

        Uusi termi foorumille :p


      • Ikisinkku M

      • 12+19

        Kakkoslinkin miehet näytti gaybeareilta.


      • ryppis
        Gentle Man kirjoitti:

        Olisi pitänyt arvata että Pimppis suosii tavallisia jännänallekarhuja, tämmöisiä hyvin pukeutuneita ja normaalivartaloisia miehiä ei halua kukaan :(

        Haiskahtaa kohtapuoliin laittomalta tuollaiset jännäkarhuista puhumiset ja kaljamahojen postailemiset!


      • mies32??
        pimppalooran miehet kirjoitti:

        Pimppaloora kertoi muistaakseni joskus pitävänsä enemmän jostain nelikymppisistä miehistä, mutta nuo kuvan miehet näyttää kyllä paljon nuoremmilta.

        Pimppaloora on myös kirjoittanut jotain sellaista, ettei hän voi sanoa ketään komeaksi, ennen kuin on keskustellut miehen kanssa. Tuosta "mielipide vaihtuu joka ketjussa"-tavasta tulee mieleen mies32.


      • catfight lover
        mies32?? kirjoitti:

        Pimppaloora on myös kirjoittanut jotain sellaista, ettei hän voi sanoa ketään komeaksi, ennen kuin on keskustellut miehen kanssa. Tuosta "mielipide vaihtuu joka ketjussa"-tavasta tulee mieleen mies32.

        Katkera kurppa taas vauhdissa. Tuleeko Loordista nyt kissatappelu palstalle?!


      • wtf???
        catfight lover kirjoitti:

        Katkera kurppa taas vauhdissa. Tuleeko Loordista nyt kissatappelu palstalle?!

        Olen mies, enkä ole edes Lord-keskusteluun kommentoinut, vaan "komeiden miesten kuvien linkittämiseen". Saat siis pitää loordisi, nou hätä.


      • ht ...

        Jaha. Ei tässä muuta kuin laardia syömään että saa vähän karhumaisia piirteitä ja sitten pimppalooraa iskemään. :P

        No ei sentään. Ei se pelkkä pyöreä muoto varmasti riitä, pitäisi olla kunnolla sitä pituuttakin että olisi se kunnon "nallekarhu" tyyppinen mies.

        Plus ajattelin kyllä enemmän yrittää niitä lihaksia saada, enkä vatsaa. Voisi olla ehkä vähän monipuolisemmat naismarkkinat lihaksikkaana, kuin vatsakkaalla lyhyehköllä miehellä. :)


      • 30+30
        ht ... kirjoitti:

        Jaha. Ei tässä muuta kuin laardia syömään että saa vähän karhumaisia piirteitä ja sitten pimppalooraa iskemään. :P

        No ei sentään. Ei se pelkkä pyöreä muoto varmasti riitä, pitäisi olla kunnolla sitä pituuttakin että olisi se kunnon "nallekarhu" tyyppinen mies.

        Plus ajattelin kyllä enemmän yrittää niitä lihaksia saada, enkä vatsaa. Voisi olla ehkä vähän monipuolisemmat naismarkkinat lihaksikkaana, kuin vatsakkaalla lyhyehköllä miehellä. :)

        Suosittelen.

        Naiset yleensä haluavat turvallisen kaljamahaisen nallekarhun siinä vaiheessa kun eivät kykene itse pysymään timmissä kunnossa.

        Ei kun salille ja parikymppisiä pokaamaan.


      • Gentle Man
        ht ... kirjoitti:

        Jaha. Ei tässä muuta kuin laardia syömään että saa vähän karhumaisia piirteitä ja sitten pimppalooraa iskemään. :P

        No ei sentään. Ei se pelkkä pyöreä muoto varmasti riitä, pitäisi olla kunnolla sitä pituuttakin että olisi se kunnon "nallekarhu" tyyppinen mies.

        Plus ajattelin kyllä enemmän yrittää niitä lihaksia saada, enkä vatsaa. Voisi olla ehkä vähän monipuolisemmat naismarkkinat lihaksikkaana, kuin vatsakkaalla lyhyehköllä miehellä. :)

        "Jaha. Ei tässä muuta kuin laardia syömään että saa vähän karhumaisia piirteitä ja sitten pimppalooraa iskemään. :P"

        Myöhäistä lähteä kilpasille. Kävin jo hakemassa leipomosta pullaa ja viinereitä. Myönnä vain tappiosi kuin mies.

        "pitäisi olla kunnolla sitä pituuttakin"

        Siis hetkinen...olisit heti sanonut! :(


      • Gentle Man
        30+30 kirjoitti:

        Suosittelen.

        Naiset yleensä haluavat turvallisen kaljamahaisen nallekarhun siinä vaiheessa kun eivät kykene itse pysymään timmissä kunnossa.

        Ei kun salille ja parikymppisiä pokaamaan.

        "Naiset yleensä haluavat turvallisen kaljamahaisen nallekarhun siinä vaiheessa kun eivät kykene itse pysymään timmissä kunnossa."

        Tai siksi koska ovat naisellisen muodokkaita ja sattuvat jostain syytä pitämään nallukkamaisista miehistä. Mistäpä sitä tietää...


      • umpio on päässä
        Gentle Man kirjoitti:

        Olisi pitänyt arvata että Pimppis suosii tavallisia jännänallekarhuja, tämmöisiä hyvin pukeutuneita ja normaalivartaloisia miehiä ei halua kukaan :(

        Aina on mahdollisuus "jännämies"-selitykseen, ihan sama kuin ei sellainen mies oikea ätmi ole joka naista saa. Umpikatuselitys on umpikatuselitys.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei meitä noiden kuvien miesten olemukset kiinnosta muuten kuin että niissä on jonkin verran loordimaisuutta tai ainakin sitä millaiseksi loordin kuvittelisin livenä. Joo. Loordi on hyvä, nappaa siitä mies ennen kuin konttorin tytöt vie niin pääset ratsastamaan audilla auringonlaskuun :)

        Olin skipannut tämän viestiketjun kokonaan ajatellen, että eihän tämä minua koske mitenkään. Mitä ihmettä silmäni näkevätkään täällä! Muistutan nyt kuitenkin, että olen sen verran tylsä, ruma, tyhmä*, lihava ja niin edelleen, että katson kansalaisvelvollisuudekseni pelastaa Pimppalooran itseltäni, eli kieltäydyn näistä rohkeista paritusyrityksistä. Todettakoon silti sekin, että yksi noista Pimpan linkittämistä kuvista tosiaan muistuttaa vähän minua - tietysti sillä erolla, että kuvien miehet ovat komeita.

        *Tyhmä eli oikeasti tyhmä, nuo P-Looran alempana olevat kommentit minun fiksuudesta ovat varmaankin sitä samaa sarjaa kuin muutamienkin naisten kommentit takavuosilta, joiden mukaan olen "liian hyvä" heille, eli toisin sanoen kemiaa ei ole tipan tippaa, ei jännyyttä ja takavuosina ei edes mitään muuta statusta kuin rutiköyhä tylsyys- ja autistitieteiden opiskelija, joka on niin ruma ja epäsupliikki ettei voi mihinkään sellaisiin töihin päästä, jolla voisi elääkin.

        ("... en katkera oo, mutta kuitenkin...")


      • i222l443
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Enhän tuossa väittänytkään sinun vaativan mutta näin sivullisen tarkkailijan näkökulmasta koulutus ja vakaat tulot eivät ole haitaksi kuten ei myöskään kiistämätön fiksuus ja kun et sinäkään ihan pöllöltä kuitenkaan vaikuta niin tehän olisitte hyvä pari varmaankin ja vaikket itse työllisyyden ym. mahdottomia vaadi niin enhän minä nyt kuitenkaan millekään epämääräiselle rötkylle kehtaisi sinua parittaa :D

        Eiväthän varmasti sinullekaan olisi haitaksi, jos naisella olisi koulutus johonkin ammattiin ja työ? Eiköhän jokainen pidä sitä myönteisenä asiana, että tulevalla kumppanilla olisi joku hyödyllinen asia jota hän tekisi päivisin olipa se sitten työ tai opiskelu tai työn aktiivinen etsiminen. Aniharva haluaa pitkäaikaistyötöntä, joka katselee vain nettipoonoa ja pelailee jotain roolipelejä tai räiskintää.


      • lord.boredom kirjoitti:

        Olin skipannut tämän viestiketjun kokonaan ajatellen, että eihän tämä minua koske mitenkään. Mitä ihmettä silmäni näkevätkään täällä! Muistutan nyt kuitenkin, että olen sen verran tylsä, ruma, tyhmä*, lihava ja niin edelleen, että katson kansalaisvelvollisuudekseni pelastaa Pimppalooran itseltäni, eli kieltäydyn näistä rohkeista paritusyrityksistä. Todettakoon silti sekin, että yksi noista Pimpan linkittämistä kuvista tosiaan muistuttaa vähän minua - tietysti sillä erolla, että kuvien miehet ovat komeita.

        *Tyhmä eli oikeasti tyhmä, nuo P-Looran alempana olevat kommentit minun fiksuudesta ovat varmaankin sitä samaa sarjaa kuin muutamienkin naisten kommentit takavuosilta, joiden mukaan olen "liian hyvä" heille, eli toisin sanoen kemiaa ei ole tipan tippaa, ei jännyyttä ja takavuosina ei edes mitään muuta statusta kuin rutiköyhä tylsyys- ja autistitieteiden opiskelija, joka on niin ruma ja epäsupliikki ettei voi mihinkään sellaisiin töihin päästä, jolla voisi elääkin.

        ("... en katkera oo, mutta kuitenkin...")

        Sovitaan sitten niin, että pelastetaan toisemme toisiltamme :D
        Mut nyt sit joudun poistaan sen mun statuspäivityksen facebookista... lyhyeksi jäi tämä meidän romanssimme, yhyy!


    • Taitaa pimppaloora itsekin olla tukevamman puoleinen tai sit kuvissa on jotain hämärää. Lihaskimppua tai normaalivartaloista noista ei saa tekemälläkään.

      • No mä nyt vaan satun tykkäämään miehenkokoisista miehistä. Ja tosiaan, en itsekään ole mikään pulkannaru.


      • Jii007

        Luultavasti pimppaloora erehtyi kuvista. Niissä piti olla lihaksikas ja tatuoitu partaniekka, mutta vahingossa pimppaloora klikkasi neljä kertaa väärin.


      • Ex PUA
        Jii007 kirjoitti:

        Luultavasti pimppaloora erehtyi kuvista. Niissä piti olla lihaksikas ja tatuoitu partaniekka, mutta vahingossa pimppaloora klikkasi neljä kertaa väärin.

        Ensimmäisessä kuvassa oli parta, ja tatuointeja.

        Ilman tatuointeja on turha kuvitellakaan että olisi mahdollisuuksia naisten kanssa.

        Mitä suositumpi ja tavallisempi tatuointi, sen parempi, koska sellainen osoittaa muotitetoisuutta ja näin ollen todellisen alfauroksen statusta. :3


      • Ex PUA kirjoitti:

        Ensimmäisessä kuvassa oli parta, ja tatuointeja.

        Ilman tatuointeja on turha kuvitellakaan että olisi mahdollisuuksia naisten kanssa.

        Mitä suositumpi ja tavallisempi tatuointi, sen parempi, koska sellainen osoittaa muotitetoisuutta ja näin ollen todellisen alfauroksen statusta. :3

        En valinnut sitä kuvaa tatuointien takia, vaan kokonaisuuden takia. Tatuoinneilla ei ole mulle mitään merkitystä. Jos niitä on, niin ok ja jos ei, niin sekin on ok.


      • non niin
        pimppaloora kirjoitti:

        No mä nyt vaan satun tykkäämään miehenkokoisista miehistä. Ja tosiaan, en itsekään ole mikään pulkannaru.

        Pimppaloora todisti markkina-arvoteorian oikeaaksi. Hän viisaasti iihannoi läskejä miehiä, koska läskinä hänellä on heihin parhaimmat mahikset. Hoikempaa miestä pimppaloora ei edes saisi.


      • non niin kirjoitti:

        Pimppaloora todisti markkina-arvoteorian oikeaaksi. Hän viisaasti iihannoi läskejä miehiä, koska läskinä hänellä on heihin parhaimmat mahikset. Hoikempaa miestä pimppaloora ei edes saisi.

        Noista miehistä ei kukaan ole "läski".
        Enkä minäkään ole, vaikka palstan mielestä olenkin :D


      • ylipaino = läski
        pimppaloora kirjoitti:

        Noista miehistä ei kukaan ole "läski".
        Enkä minäkään ole, vaikka palstan mielestä olenkin :D

        Ylipainoisia ovat.


      • Tässä olisi
        pimppaloora kirjoitti:

        No mä nyt vaan satun tykkäämään miehenkokoisista miehistä. Ja tosiaan, en itsekään ole mikään pulkannaru.

        Pimppikselle miehen kokoinen mies

        ttp://meemi.info/images/thumb/1/1d/Markoboy.jpg/370px-Markoboy.jpg


      • ...

      • 6+13
        pimppaloora kirjoitti:

        No mä nyt vaan satun tykkäämään miehenkokoisista miehistä. Ja tosiaan, en itsekään ole mikään pulkannaru.

        "Miehenkokoinen mies"? Tuo puhe, jos mikä, on miesvihamielistä puhetta! Ikäänkuin pieni mies ei ole "miehenkokoinen" ja siten mies. Aika kapea käsitys miehistä. (vrt. vihapuheeseen, jossa suomalainen on suomalaisen näköinen).


      • I Love Geeks
        6+13 kirjoitti:

        "Miehenkokoinen mies"? Tuo puhe, jos mikä, on miesvihamielistä puhetta! Ikäänkuin pieni mies ei ole "miehenkokoinen" ja siten mies. Aika kapea käsitys miehistä. (vrt. vihapuheeseen, jossa suomalainen on suomalaisen näköinen).

        Hyvä pointti sinulla, ikäänkuin ne hoikat ja hivenen pienikokoisemmat eivät olisi miehiä ollenkaan. Itse taas en voi sietää setämäisiä, lihavia nallekarhuja, yök! Tulee mieleen joku sairas perverssi tai pedari en väitä että he sellaisia olisivat. Se on vain mielikuva mikä minulle heistä tulee, en voi sille mitään. Itse tykkään hoikista ja jopa hieman nörttimäisistä miehistä. Ovat ihanan lutusia ja yleensä myös todella fiksuja, tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä en siedä lainkaan. Kyllä pitää olla älyä päässä että viihtyy minun kanssani.


      • ennakkoluuloton m
        I Love Geeks kirjoitti:

        Hyvä pointti sinulla, ikäänkuin ne hoikat ja hivenen pienikokoisemmat eivät olisi miehiä ollenkaan. Itse taas en voi sietää setämäisiä, lihavia nallekarhuja, yök! Tulee mieleen joku sairas perverssi tai pedari en väitä että he sellaisia olisivat. Se on vain mielikuva mikä minulle heistä tulee, en voi sille mitään. Itse tykkään hoikista ja jopa hieman nörttimäisistä miehistä. Ovat ihanan lutusia ja yleensä myös todella fiksuja, tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä en siedä lainkaan. Kyllä pitää olla älyä päässä että viihtyy minun kanssani.

        "Kyllä pitää olla älyä päässä että viihtyy minun kanssani."

        Luettuasi tekstin, tulikin just ihan ekana fiksu ihminen mieleen


      • Hyvää talvea!!
        ... kirjoitti:

        Oho linkki meni väärin

        http://meemi.info/images/thumb/1/1d/Markoboy.jpg/370px-Markoboy.jpg

        Jättäkää Marko rauhaan. Markoboy on ihan mukava erilainen ihminen. Eikä hän voi erilaisuudelleen mitään, koska syntyi niin.
        Sinustakin olisi voinut syntyä erilainen. Muistakaa se lapset pienet. Voi olla, että tekin joskus saatte erilaisen lapsen ja tajuatte.


    • nohomo
    • toinen ehdotus

      Selvemmän kuvan antaisi jos laittaisitte kuvan komeasta, taviksesta ja rumasta. Komeathan on helppo arvata: sänkipartaisia miesmalleja, jotka mustavalkokuvassa tuijottaa silmät sirrillään motskarin päältä jonnekin horisonttiin risaisissa farkuissa nahkatakissa ja takin alla ei muut akuin alle kympin rasvaprosentin treenattu kroppa. Naisten käsitys taviksesta antaa paljon paljastavamman kuvan.

    • Nainen,19

      Christian Bale on minun mielestä parhain mies tässä keskustelualoituksessa, jonka kanssa voisin seurustella, muut ei oikein tärppää.

      • Jii007

      • pulkannaru.

      • Nainen,19

      • Jii007
        Nainen,19 kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse olla Christianin näköinen, voidaan me siltikin naimisiin mennä. ;)

        Miehessä ratkaisee muukin kuin vain ulkonäkö...

        Noniin! Kirkko on jo varattu.
        Nyt ei voi enää perua.


      • Nainen,19
        Jii007 kirjoitti:

        Noniin! Kirkko on jo varattu.
        Nyt ei voi enää perua.

        Mille päivälle ja mikä kirkko? ;)


      • Jii007
        Nainen,19 kirjoitti:

        Mille päivälle ja mikä kirkko? ;)

        En kerro. Se on yllätys ;)


      • Nainen,19
        Jii007 kirjoitti:

        En kerro. Se on yllätys ;)

        No, en minä sitten sinne osaa tulla. ;D


      • Jii007
        Nainen,19 kirjoitti:

        No, en minä sitten sinne osaa tulla. ;D

        Sut tullaan kyllä hakemaan. Älä huoli.


      • Nainen,19
        Jii007 kirjoitti:

        Sut tullaan kyllä hakemaan. Älä huoli.

        Mitä saan kun tulet hakemaan?


      • Jii007
        Nainen,19 kirjoitti:

        Mitä saan kun tulet hakemaan?

        En minä voi sinua tulla hakemaan. Eihän morsianta saa nähdä ennen seremonioita.


      • Nainen,19
        Jii007 kirjoitti:

        En minä voi sinua tulla hakemaan. Eihän morsianta saa nähdä ennen seremonioita.

        Tarkoitin sitä mitä saan seremonioiden jälkeen sinusta?


      • (oikea) Nainen,19
        Nainen,19 kirjoitti:

        Tarkoitin sitä mitä saan seremonioiden jälkeen sinusta?

        Kiitos vaan sinä, joka jaksoit kirjoitella minun puolesta. :D Ei minun tarvinnut vaivautua.


      • Jii007
        (oikea) Nainen,19 kirjoitti:

        Kiitos vaan sinä, joka jaksoit kirjoitella minun puolesta. :D Ei minun tarvinnut vaivautua.

        No voi helvetti! Nyt on jo kirkko varattu, mutta nainen puuttuukin.


      • (oikea) Nainen,19
        Jii007 kirjoitti:

        No voi helvetti! Nyt on jo kirkko varattu, mutta nainen puuttuukin.

        Ota tuo toinen Nainen,19


      • Jii007
        (oikea) Nainen,19 kirjoitti:

        Ota tuo toinen Nainen,19

        Joku karvakikkeli se kuitenkin on :(


      • (oikea) Nainen,19
        Jii007 kirjoitti:

        Joku karvakikkeli se kuitenkin on :(

        Voisit vaikka tykätä.


      • Jii007
        (oikea) Nainen,19 kirjoitti:

        Voisit vaikka tykätä.

        Epäilen aika vahvasti. Toisaalta pakkohan se varaus on käyttää. Ehkä kyseessä on edes naisellinen mies, että voi sitten pukea sen naiseksi.


      • (oikea) Nainen,19
        Jii007 kirjoitti:

        Epäilen aika vahvasti. Toisaalta pakkohan se varaus on käyttää. Ehkä kyseessä on edes naisellinen mies, että voi sitten pukea sen naiseksi.

        Onko sinulla jossain sopukoissa kiinnostusta miehiin? Karvakikkelin toit esille.


      • Nainen,19 alkup.
        (oikea) Nainen,19 kirjoitti:

        Onko sinulla jossain sopukoissa kiinnostusta miehiin? Karvakikkelin toit esille.

        Taas tuo toisten nimimerkillä kirjoittelu jatkuu. Eihän sinulta naista puutu jos otat minut kuten jo lupasit. :D Jos otat tuon minun nimimerkillä kirjoittajan niin se on mies. Riippuu ihan itsestäsi, kenet huolit. ;)


      • Jii007
        (oikea) Nainen,19 kirjoitti:

        Onko sinulla jossain sopukoissa kiinnostusta miehiin? Karvakikkelin toit esille.

        Karvakikkelihän se on minullakin ja voisin puhua siitä vaikka koko päivän. En koe häiritseväksi nähdä tai puhua mistään sukuelimistä, perseistä tai tisseistä. Nehän on ihan luonnollisia juttuja niinkuin pierutkin jotka joitain naurattaa tai häpeilyttää niin mahdottomasti.

        Olen aiemminkin sanonut, että jos minulla on kiinnostusta miehiin niin se on sitten jossain todella todella syvällä.


      • Jii007
        Nainen,19 alkup. kirjoitti:

        Taas tuo toisten nimimerkillä kirjoittelu jatkuu. Eihän sinulta naista puutu jos otat minut kuten jo lupasit. :D Jos otat tuon minun nimimerkillä kirjoittajan niin se on mies. Riippuu ihan itsestäsi, kenet huolit. ;)

        Taidan ottaa kaikki teidä Nainen, 19:set. Pakko jonkun on olla nainen. Tai sitten ei...


      • Lardass

      • Ei voi olla totta!

        Noilla sinusta on muka karismaa?

        VITTU ETTÄ NAUROIN!!! XD


      • 5+7
        Ei voi olla totta! kirjoitti:

        Noilla sinusta on muka karismaa?

        VITTU ETTÄ NAUROIN!!! XD

        ei, mut jos ei ole parasta ja komeinta ulkonäköä, niin karismalla on suuri merkitys


      • ---------

        Nuo kaks alimmaista on tuollaisia tylsännäköisiä hyppyritukkamaitonaamoja joista jotkut teinitytöt unelmoi. Tuollaisia teinilehtien kansikuvapoikia. En tiedä mitä tuo Lance Armstrong tekee tuossa porukassa.


      • HEHHE HHEHE
        --------- kirjoitti:

        Nuo kaks alimmaista on tuollaisia tylsännäköisiä hyppyritukkamaitonaamoja joista jotkut teinitytöt unelmoi. Tuollaisia teinilehtien kansikuvapoikia. En tiedä mitä tuo Lance Armstrong tekee tuossa porukassa.

        en usko että pelkät teinitytöt -mutta turha olla kateellinen ;)


    • Jii007

      Eikö kenenkään mielestä Andrea Pirlo ole komea?

      • 12+1

        liian karvainen, jos ajais sen parran pois...niin ehkä


      • vasemmisto lady
        12+1 kirjoitti:

        liian karvainen, jos ajais sen parran pois...niin ehkä

        Kaljukin sopisi sille paremmin kuin tuo moppi mikä sillä nyt on.


      • CM Man

        Olen mies, mutta kiinnostaa kovasti tuon pilin koko!


      • EIEIIEIEIE

        Ootsä tosissas


    • Jos laittaa omakuvan tai linkin siihen, saako plussaa?

      • kokeile

        Laita, ehkä oletkin komea ja joku YTN sua huolii :)


      • ----

        Kokeile.


      • Jii007

        Jos joku laittaa oman kuvansa tänne niin arvostan suuresti. Minusta ei ainakaan olisi siihen.


      • epäilyttää
        Jii007 kirjoitti:

        Jos joku laittaa oman kuvansa tänne niin arvostan suuresti. Minusta ei ainakaan olisi siihen.

        Ei sitä voi mitenkään todista omaksi, voi olla satunnainen kuva netistä.


      • No voin tän kerran plussata, jos pistät. :D


      • Jii007
        epäilyttää kirjoitti:

        Ei sitä voi mitenkään todista omaksi, voi olla satunnainen kuva netistä.

        Näinhän se on. Siksi laitoinkin, että "oman kuvansa". En usko, että kovin moni palstalla olisi halukas oikeaa kuvaansa paljastamaan.


      • DarkFear (ei kirj.)
        stellaria81 kirjoitti:

        No voin tän kerran plussata, jos pistät. :D

        Ai voit oikein pussata! No sitten kyllä kannattaa laittaa!

        Tässä on:

        http://goo.gl/zIZ4mu


    • nainnnen

      Laittakaas niitä oma kuvia myös niin nähdään mitä komistuksia täällä palstalla piileskelee!

    • marianne89...

      Ei jaksa, koska linkitin ne jo aikanaan sinne toiseen ketjuun jossa joku kysyi että kuka on mielestäni parhaan näköinen julkkismies. Laitoin sinne niin monta etten jaksa niitä tähän kopsata ja johan ne muutenkin kaikki ehdittiin palstalaisten toimesta homoiksi haukkua.

    • Reipas Mies

      Onhan se päivän selvää että näitä ultra-ytmejä on vähän. Nämä baarien lipevästi puhuvat iskijämiehet ovat usein naamaltaan kaukana siitä mitä mediassa ja elokuvissa ne upeat miehet oikeasti ovat. Palstalla moni naiskirjoittaja on sanonut esim. Jason Stathamia vähemmän ytmiksi, kun tuollainen lookki onkin etäällä näistä naamakomeista miehistä.

      Koetan siis kuvailla että useimpien naisten omat preferenssit ytmin tasolle on aikalailla eri mitä miehet kokevat toisten miesten komeudeksi. Jos nainen on kuin Victoria's Secret-malli onhan se päivän selvää että sellainen nainen saa valkata staroista kumppaninsa, ei discobaarista.

      Eihän monikaan mies pidä näitä koko partaisia rokkikukkoja mitenkään erityisinä, mutta aina staileja naisia riittää. Sen sijaan jokainen tajuaa että Clooneyllä ja Beckhamilla on ollut pikkupojasta lähtien enemmän kysyntää naisilta kuin etelä-Suomen baarien ytmit yhteensä.

      • Nämä miehett vaan

        Minun mielestä Clooney ei ole viehättävä eikä David Beckham (ei koskaan ollut) En ymmärrä mitä jotkut naiset näkevät heissä.. No kuitenkin se on selvää että jokaiselle komea on eri näköinen, tiedän kyllä monia naisia ketkä kuolaa Beackhamin perään..


      • marianne89...
        Nämä miehett vaan kirjoitti:

        Minun mielestä Clooney ei ole viehättävä eikä David Beckham (ei koskaan ollut) En ymmärrä mitä jotkut naiset näkevät heissä.. No kuitenkin se on selvää että jokaiselle komea on eri näköinen, tiedän kyllä monia naisia ketkä kuolaa Beackhamin perään..

        Clooney ei minustakaan ole viehättävä, kuten ei esim. vähän vastaavanlaisella hurmoksella kohuttu Richard Gerekään (eikä Brad Pitt tai Johnny Depp, näistä Depp on minulle itseasiassa jo turn-off kun Pitt taas on tavallisen näköinen jamppa), vaikka yksi viimeksi mainitun nuoruuskuvista kuuluukin suosikkeihini komeiden julkkuden esimerkeistä (sitten kun katson vastaavasti Geren muita kuvia, eivät ne paljoa hetkauta, varsinkaan nämä myöhemmän ajan kuvat, American Gigolossa oli vielä omalla tavallaan viehättävä ja varsinkin kroppa tietysti siinä upea).

        Jonkun miehen aikanaan mainitsema Selänne ei ole omaan makuuni myöskään, vaan suomalaisjulkuista ehdoton ykkönen on Jonne Aaron (saisi vaan olla tummilla ja lyhyillä hiuksilla niin siinä vasta olisikin!), vaikka edustaakin enemmän näitä ns. "kauniita hoikkia poikia" kuin vahvoja äijänköriläitä.


    • valkoinen barbaari
      • muotihinttarit

        Tulihan se homo sieltä.


      • CM Man

        Ihan homon näköne miäs tuo tuos


    • neiti-ihminen
    • Keanu Reeves ja Christian Bale mutta Reeves on kyllä ykkönen. Jos nyt joku ei sattuisi tietämään....ei hyvä ihme. Mitä on tapahtunut? Ei Reeves minun mielestä enää olekaan mitenkään uuh-aah-komea, kun katselin kuvahaun tuloksia. Tottakai on komea mutta ei nyt aiheuta enää mitään ihmeempiä "sykähdyksiä" eikä kyllä Christian Balekään, joka tottakai on komea mutta ei sen enempää.
      Olen ihan pöllämystynyt!

      Tässä on mielestäni enemmän "sykähdyttävä" mies (Martin Freeman)
      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGLmMzF4vxIremqrBcSsmm-duj7LDJzOhZiN0M_mtLpMwG_b1jcg

      Tai tässä (John Simm)
      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSufPSWQcaFWUcnwaTaR04fBIzXWIJEofAXsgn6stmpnBdzx0IO

      • Neiti-ihminen

        Noi Freeman ja Simm on ihan symppiksiä ja hyviä näyttelijöitä.
        Niin sitä sanotaan, että kauneus on katsojan silmässä.
        Kaikilla on oma makunsa.
        Musta komeita miehiä on:
        - Adrien Brody (Edelleen ykkönen!): http://www.imdb.com/name/nm0004778/
        - David Beckham
        - nuori Richard Gere
        - nuori Robert de niro
        - Paul Newman nuorena ja vanhempanakin ihan karismaattinen...jne


      • marianne89...

        Martin Freeman ei muuten omaa tyyppiäni ole, mutta uudessa Sherlockissa on kyllä hahmona aika vastustamaton ja hauska näyttelijähän hän yleisesti on (tykkäsin hänen hahmostaan myös Linnunradan käsikirjassa liftareille, vaikka The World's Endissä oli ehkä vähän pettymys). Kuten allaoleva sanoi, omaan näkökulmaani siis enemmän "symppis" ja hurmaavanoloinen luonteeltaan (en tokikaan luonnetta tunne, mutta sellaisen vaikutelman siis saa) kuin muutoin makuuni.


      • marianne89...

        Ai niin ja piti Balesta sanoa, että ilman partaa hän on omaan makuunikin. Ja ekoissa leffoissaan todella komea, American Psycossa panin hänet oikein merkille poikkeuksellisen upean ulkonäön ansiosta. Keanu Reeves sen sijaan ei omaan makuuni iske (kuten harva muistakaan kaikkein kuuluisimmista tapauksista, Cruisea ja nuorta Sheeniä lukuunottamatta)


    • _Sinkkunelli_

      Piti oikein miettiä tätä, että millainen on mielestäni komea mies, kun ei koskaan oo ollut mitään vaatimuslistaa. :D Tässä nyt jotain esimerkkejä miehistä, joissa kuvan ulkonäkö vetoaa. Ulkonäkö _ei_ siis kuitenkaan ole ratkaiseva, esim. Gerard Butler vaikuttaa persoonana liian ylimieliseltä. Enkä itse tavoittele tuollaisia miehiä (ennen kuin joku siitä alkaa urputtaa) - nyt kysyttiin ihannetta. Esim. nuo femnerdin mainitsemat Freeman ja Simm on myös kuumia symppiksen olemuksen vuoksi.

      Sean Astin
      https://www.google.fi/search?q=sean astin&client=firefox-a&hs=vh&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&tbm=isch&imgil=4y5A-3P87mU_TM:;3YLNuZAD8gxzNM;http://schmoesknow.com/sean-astin-signs-on-to-fxs-the-strain/14014/&source=iu&pf=m&fir=4y5A-3P87mU_TM:,3YLNuZAD8gxzNM,_&usg=__Xs1HgzgzxhnQWdvfxrpxgGMB9Lo=&biw=1366&bih=657&ved=0CKkBEMo3&ei=bJlDVKnJE4T-ygPN-4KADw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=4y5A-3P87mU_TM:;3YLNuZAD8gxzNM;http://schmoesknow.com/wp-content/uploads/2013/07/SA-top.jpg;http://schmoesknow.com/sean-astin-signs-on-to-fxs-the-strain/14014/;1600;1200
      Karl Urban

      https://www.google.fi/search?q=karl urban&client=firefox-a&hs=QjB&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zahDVKTILKO7ygPh_IGwAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=657#facrc=_&imgdii=_&imgrc=N6FoIUuZCFsdQM:;N3pvF6fbx4U5MM;http://ilarge.listal.com/image/5341843/968full-karl-urban.jpg;http://www.listal.com/list/karl-urban;631;800

      Gerard Butler
      https://www.google.fi/search?q=gerard butler&client=firefox-a&hs=zUW&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UapDVLyvC-WGywOx0IDIAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=657#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VaIs9OnFPd2sTM:;F_ccwB2iu9ysSM;http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Gerard_Butler/gerard_butler.jpg;http://collider.com/movie/article.asp/aid/6277/tcid/1;627;900

      Hugh Laurie
      https://www.google.fi/search?q=british actors&client=firefox-a&hs=KjV&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xp5DVKjjBaK-ygOu-ICIDw&ved=0CDgQsAQ&biw=1366&bih=657#facrc=_&imgdii=_&imgrc=UVFlywnBla2p9M:;nxI_xkGkeJ6Y7M;http://images2.fanpop.com/images/photos/4000000/hugh-laurie-house-md-4033917-1024-768.jpg;http://www.carbonated.tv/entertainment/british-stars;1024;768

      Bradley Cooper
      https://www.google.fi/search?q=actors&client=firefox-a&hs=6ZB&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=i6ZDVOWIFan6ygOUzYHYDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=657#facrc=_&imgdii=_&imgrc=MJnJH-UzjLSRAM:;jHbTJOMtdu7LkM;http://cdn.wegotthiscovered.com/wp-content/uploads/bradley-cooper-lex-luthor-533x360.jpg;http://wegotthiscovered.com/movies/10-actors-play-flash/;533;360

      • H O M O .

        Okko nää jotain homppelikuvia?


      • Homokortti esiin
        H O M O . kirjoitti:

        Okko nää jotain homppelikuvia?

        Tulihan se sieltä. Katkeran kommentti.
        Jos joku mies on paremman näköinen, kuin kommentoija itse,
        38on tämä auttamatta homo.
        Aika paljon sitten on varmaan homoja ympärillä. :)


      • tikkutakkutt
        Homokortti esiin kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Katkeran kommentti.
        Jos joku mies on paremman näköinen, kuin kommentoija itse,
        38on tämä auttamatta homo.
        Aika paljon sitten on varmaan homoja ympärillä. :)

        Niinpä. Kaikkein paras, että osa näistä ätmeistä jopa luulee olevansa tavallista paremman näköisiä ja ihmettelee miksi ei naista tipu, hahah, salli mun nauraa :D ovat ihan taviksia tai jopa rumia kaljamahoja niin kuin suomimiehet yleensä ja vaativat tai luulevat saavansa vielä jtn missiä. Ihmekös tuo kun ollaan yksin kun ei ole realistisia käsityksiä itsestään.


      • kurppanäkökulmaa
        Homokortti esiin kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Katkeran kommentti.
        Jos joku mies on paremman näköinen, kuin kommentoija itse,
        38on tämä auttamatta homo.
        Aika paljon sitten on varmaan homoja ympärillä. :)

        Tällaisena vanhana kurppana moni nuori mies on tosi komea, mutta ehkä liian laitettu. Kyllähän sellaisia hyväkroppaisia miehiä katselee mielellään, mutta mutta!!! On ihan eri asia katsella jotakuta kuin ajatella häntä puolisona tai edes yhden yön juttuna.

        Myönnän, että minusta David Beckham on tosi komea (liikaa tatuointeja kylläkin) ja samoin pidän näyttelijä Gerald Butlerin ulkonäöstä TODELLA paljon. Myös Liam Neeson on hottis ja huomaan pitäväni monesta irlantilaisnäyttelijän ulkonäöstä (noh Pierce Brosnan on taas liian nätti makuuni). Samoin "James Bond" David Graig on tosi komea.

        Kotimaisista pidän tosi paljon esimerkiksi Klikkaa mua miessivuosaa esittäneestä Timo Tuomisesta, joka olisi ihan napakymppi mieheksi:https://www.google.fi/search?q=timo tuominen&biw=1280&bih=899&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Dv9JVP7yA6rnygOB7oHICA&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=g5RgI6E3jK7PLM:;cV3TT3Qr9kIheM;http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/klikkaa_mua/jaksot/1202226.jpg;http://www.mtv.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/klikkaa_mua/jaksot?1409075;515;329

        Minua ei haittaa miehen pituus, paino (jos sitä on esim. 20-30 kg ekstraa, niin on ihan ok) tms. Ulkonäkö on vain yksi osa miestä. Korostankin, että vaikka nuo mainitsemani miehet miellyttävät minun silmääni, niin tosielämässä ulkonäkö on toissijainen asia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe