Demoninmetsästäjän Päiväkirja

Käykää lukemassa:

http://demoninmetsastajanpaivakirja.blogspot.fi/

Tulen tulevaisuudessa julkaisemaan aika paljon kokemuksiani paranormaaleihin ilmiöihin liittyen. Pyrin sen ohella paljastamaan totuuden demoneista, jne.

Enjoy.

Ps. Jos on aiheeseen liittyviä kysymyksiä - kysykää pois.

- Pastorin Poika

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • En ole rikkonut sopimuksiani. Ei hätää :) Olen kiireinen mies. Saat kyllä vastaukseni, jossakin vaiheessa.


      • pastorin_poika kirjoitti:

        En ole rikkonut sopimuksiani. Ei hätää :) Olen kiireinen mies. Saat kyllä vastaukseni, jossakin vaiheessa.

        >>Saat kyllä vastaukseni, jossakin vaiheessa.>>

        Hienoa! Odottelen.


      • Akazia

        Mikä velvollisuus pastorin pojalla on vastailla sinulle joka olet saastaisen hengen omaava? Sinä et ikinä tyydy totuuteen vaan teet tikusta asiaa. Ja sinua huolettaa kovasti se tosiasia että totuus tulee päivän valoon. Enkä puhu nyt egyptiläisistä kirjoituksista ja muista vähä arvoisista höpinöistäsi…. Jeesus Kristus on Herra ja saastaisen henkesi tulee väistyä Hänen edessään!

        Pastorin poika, uskon että tiedät paljon demoneista ja silläpä kehoitan sinua jättämään d.o.d:n viestit ja haastamiset "keskusteluun" omaan arvoonsa. Tuon hengen omaavat jaksavat jauhaa loputtomasti eikä niiden riidanhalua tyydytä mikään.
        Minulla myös on valitettavan paljon kokemusta demoneista ja niiden toiminnasta ja olen iloinen että haluat tuoda ne päivänvaloon. Odotan innolla blogisi päivityksiä. Erityisen iloinen olin kun huomasin että ylin auktoriteettisi on Jeesus ja uskot Sanaan kuten kirjoitettu on! Tulet kohtaamaan paljon vastustusta mutta pysy lujana ja uskollisena Herralle :)
        Olet rukouksissani, siunausta toivotellen Akazia


      • iululnliuni
        Akazia kirjoitti:

        Mikä velvollisuus pastorin pojalla on vastailla sinulle joka olet saastaisen hengen omaava? Sinä et ikinä tyydy totuuteen vaan teet tikusta asiaa. Ja sinua huolettaa kovasti se tosiasia että totuus tulee päivän valoon. Enkä puhu nyt egyptiläisistä kirjoituksista ja muista vähä arvoisista höpinöistäsi…. Jeesus Kristus on Herra ja saastaisen henkesi tulee väistyä Hänen edessään!

        Pastorin poika, uskon että tiedät paljon demoneista ja silläpä kehoitan sinua jättämään d.o.d:n viestit ja haastamiset "keskusteluun" omaan arvoonsa. Tuon hengen omaavat jaksavat jauhaa loputtomasti eikä niiden riidanhalua tyydytä mikään.
        Minulla myös on valitettavan paljon kokemusta demoneista ja niiden toiminnasta ja olen iloinen että haluat tuoda ne päivänvaloon. Odotan innolla blogisi päivityksiä. Erityisen iloinen olin kun huomasin että ylin auktoriteettisi on Jeesus ja uskot Sanaan kuten kirjoitettu on! Tulet kohtaamaan paljon vastustusta mutta pysy lujana ja uskollisena Herralle :)
        Olet rukouksissani, siunausta toivotellen Akazia

        sinä ja sun saastas,luuletko olevas jeesuksines muiden yläpuolella ku tollasia kirjottelet? Eikö raamatun pitäis opettaa hyviä asioita? sun kirjotuksista paistaa kyllä selvä negatiivisuus,paitsi omias kohtaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe