"Bodarit" ovat lähempänä missejä kuin urheilijoita.

Totuus kirpaisee.

"Bodarit" ovat suurimmaksi osaksi narsisteja. "Bodarit" ovat suurimmaksi osaksi naismaisia muotipoikia.

Kuka silmäilee itseään salilla ja kotona? Kuka ottaa itsestään lukemattomia habapose kuvia? Kuka ajelee karvansa ja öljyää itsensä ja keikistelee lavalla pinkeissä stringeissä naamaansa irvistellen rusketusvoiteen peitossa? Kuka käyttää naisten aurinkolaseja?

Nimim. Salilla käyvä ilman naismaista pelleilyä.

19

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guyk

      > "Bodarit" ovat suurimmaksi osaksi narsisteja.

      Ehkä näin, entä sitten?

      > Kuka silmäilee itseään

      Kukapa ei, jolle näön lahja on suotu? Jos on lisäksi suotu lihan lahja ja sattuu pitämään lihasta, niin en ainakaan minä voi paheksua jos tällainen ihminen itseään "silmäilee". Olisi melkein yhtä oikeutettua paheksua hengittämistä.

      • Guyk=Gayk

        Teinitoistolainen havaittu. Ei jumalauta että on tyhmä pikkupoika täällä.

        "Ehkä näin, entä sitten?"

        Eihän siinä mitään.

        "Kukapa ei, jolle näön lahja on suotu?"

        Myötähäpeää. Tässä on semmoinen juttu että suurimmalle osalle ei todellakaan ole luotu mitään "näön" lahjoja. Nimenomaan se narsistinen vääristynyt kuva sanoo itselleen toista.

        "Jos on lisäksi suotu lihan lahja ja sattuu pitämään lihasta, niin en ainakaan minä voi paheksua jos tällainen ihminen itseään "silmäilee"."

        Myötähäpeää. Taas kerran, todella useilla vääristynyt narsistinen minäkuva. Veikkaan että sinä olet juurikin vastaava lapsi. Se että alle satakiloinen pikkupoika silmäilee itseään salilla hihattomassa tekee hänestä täyden pellen. Ei sen että hänessä olisi "näön" lahjoja tai että hänelle on "suotu lihan lahja". Sehän siinä onkin kun luullaan itsestään liikoja. Kaiken lisäksi mielestäni ylenpaattinen itsensä peilistä kyttääminen on NAISTEN touhuja. NAISTEN. Mutta ei ole minulta pois, jatka meikkailua pikkupoika.

        "Olisi melkein yhtä oikeutettua paheksua hengittämistä. "

        Myötähäpeää. Teinitoistolainen havaittu. Eikä juttusi siis liity asiaan mitenkään. Täysin eri asiat. Jatka kasvohoidoissa ja manikyyreissä.


      • kugy
        Guyk=Gayk kirjoitti:

        Teinitoistolainen havaittu. Ei jumalauta että on tyhmä pikkupoika täällä.

        "Ehkä näin, entä sitten?"

        Eihän siinä mitään.

        "Kukapa ei, jolle näön lahja on suotu?"

        Myötähäpeää. Tässä on semmoinen juttu että suurimmalle osalle ei todellakaan ole luotu mitään "näön" lahjoja. Nimenomaan se narsistinen vääristynyt kuva sanoo itselleen toista.

        "Jos on lisäksi suotu lihan lahja ja sattuu pitämään lihasta, niin en ainakaan minä voi paheksua jos tällainen ihminen itseään "silmäilee"."

        Myötähäpeää. Taas kerran, todella useilla vääristynyt narsistinen minäkuva. Veikkaan että sinä olet juurikin vastaava lapsi. Se että alle satakiloinen pikkupoika silmäilee itseään salilla hihattomassa tekee hänestä täyden pellen. Ei sen että hänessä olisi "näön" lahjoja tai että hänelle on "suotu lihan lahja". Sehän siinä onkin kun luullaan itsestään liikoja. Kaiken lisäksi mielestäni ylenpaattinen itsensä peilistä kyttääminen on NAISTEN touhuja. NAISTEN. Mutta ei ole minulta pois, jatka meikkailua pikkupoika.

        "Olisi melkein yhtä oikeutettua paheksua hengittämistä. "

        Myötähäpeää. Teinitoistolainen havaittu. Eikä juttusi siis liity asiaan mitenkään. Täysin eri asiat. Jatka kasvohoidoissa ja manikyyreissä.

        >>Jos on lisäksi suotu lihan lahja ja sattuu pitämään lihasta, niin en ainakaan minä voi paheksua jos tällainen ihminen itseään "silmäilee".
        >Myötähäpeää.

        Sinullakin on oikeus tunteisiisi.

        >Veikkaan että sinä olet juurikin vastaava lapsi.

        Siis vääristyneellä minäkuvalla varustettu lapsiko? En todellakaan ole lapsi, mutta minäkuva voi toki vääristynyt. En tiedä, miten minäkuvan suoruutta mitataan, joten en osaa määrittää oman minäkuvani vääryyttä.

        > Se että alle satakiloinen pikkupoika silmäilee itseään salilla hihattomassa tekee hänestä täyden pellen.

        En uskalla väittää ettenkö itsekin naureskele itsekseni henkilöille, jotka ostavat marketissa viisi kiloa raejuustoa tai peilailevat itseään, varsinkin julkisesti. En muista kokeneeni myötähäpeän tunnetta. Tarkoitatko massarajalla, että vähintään satakiloisten itsensä peilailu tekisi peilailijasta vähemmän pellen?

        > Sehän siinä onkin kun luullaan itsestään liikoja.

        Siis luuletko että itsestään liikaa luuleminen aiheuttaa itsensä peilailua? Olen eri mieltä. Peilailen itseäni koska haluaisin nähdä että olen kaunis. Tämä lienee paras selitys, jonka keksin. Mutta en koskaan peilaile toisten nähden, koska pelkään häpäiseväni itseni. Kiinnostavaa tässä on minusta se, että mielestäsi liian pienimassaiset eivät voi peilata itseään. Tekeekö suuri massa siis mielestäsi ihmisestä kauniin? Onko mielestäsi vain kauniilla ihmisillä oikeus peilata itseään?

        > Mutta ei ole minulta pois, jatka meikkailua pikkupoika.

        Myönnän käyttäneeni meikkiä joskus vuosia sitten. Olen eläessäni käyttänyt meikkiä ehkä noin 10 kertaa. Nykyään pitäisi koko naama pakkeloida, ei riitä enää finnien peittely. Pahimmillaan naamataulu on sitä luokkaa, että vaatii herkimmiltä ponnistelua katsoa sitä. Vaatii myös aika huonoa näköä, että jää huomaamatta.

        > Teinitoistolainen havaittu.

        Jos luulet että olen teini ja muuan pakkotoisto.comin jäsen, erehdyt kummassakin syytekohdassa.

        > Eikä juttusi siis liity asiaan mitenkään.

        Voitko ellaboroida hieman miksi juttuni ei liity asiaan? Tässähän on kyse siitä, miksi ihmiset peilailevat itseään. Annoin siihen yhden mahdollisen selityksen.


      • Guyk=Gayk
        kugy kirjoitti:

        >>Jos on lisäksi suotu lihan lahja ja sattuu pitämään lihasta, niin en ainakaan minä voi paheksua jos tällainen ihminen itseään "silmäilee".
        >Myötähäpeää.

        Sinullakin on oikeus tunteisiisi.

        >Veikkaan että sinä olet juurikin vastaava lapsi.

        Siis vääristyneellä minäkuvalla varustettu lapsiko? En todellakaan ole lapsi, mutta minäkuva voi toki vääristynyt. En tiedä, miten minäkuvan suoruutta mitataan, joten en osaa määrittää oman minäkuvani vääryyttä.

        > Se että alle satakiloinen pikkupoika silmäilee itseään salilla hihattomassa tekee hänestä täyden pellen.

        En uskalla väittää ettenkö itsekin naureskele itsekseni henkilöille, jotka ostavat marketissa viisi kiloa raejuustoa tai peilailevat itseään, varsinkin julkisesti. En muista kokeneeni myötähäpeän tunnetta. Tarkoitatko massarajalla, että vähintään satakiloisten itsensä peilailu tekisi peilailijasta vähemmän pellen?

        > Sehän siinä onkin kun luullaan itsestään liikoja.

        Siis luuletko että itsestään liikaa luuleminen aiheuttaa itsensä peilailua? Olen eri mieltä. Peilailen itseäni koska haluaisin nähdä että olen kaunis. Tämä lienee paras selitys, jonka keksin. Mutta en koskaan peilaile toisten nähden, koska pelkään häpäiseväni itseni. Kiinnostavaa tässä on minusta se, että mielestäsi liian pienimassaiset eivät voi peilata itseään. Tekeekö suuri massa siis mielestäsi ihmisestä kauniin? Onko mielestäsi vain kauniilla ihmisillä oikeus peilata itseään?

        > Mutta ei ole minulta pois, jatka meikkailua pikkupoika.

        Myönnän käyttäneeni meikkiä joskus vuosia sitten. Olen eläessäni käyttänyt meikkiä ehkä noin 10 kertaa. Nykyään pitäisi koko naama pakkeloida, ei riitä enää finnien peittely. Pahimmillaan naamataulu on sitä luokkaa, että vaatii herkimmiltä ponnistelua katsoa sitä. Vaatii myös aika huonoa näköä, että jää huomaamatta.

        > Teinitoistolainen havaittu.

        Jos luulet että olen teini ja muuan pakkotoisto.comin jäsen, erehdyt kummassakin syytekohdassa.

        > Eikä juttusi siis liity asiaan mitenkään.

        Voitko ellaboroida hieman miksi juttuni ei liity asiaan? Tässähän on kyse siitä, miksi ihmiset peilailevat itseään. Annoin siihen yhden mahdollisen selityksen.

        "..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Myönnän käyttäneeni meikkiä joskus vuosia sitten. Olen eläessäni käyttänyt meikkiä ehkä noin 10 kertaa. Nykyään pitäisi koko naama pakkeloida, ei riitä enää finnien peittely. "


        Niin siis oletko sinä oikeasti nainen? Nyt meni aikuisten oikeasti ohi?

        Jos olet niin en todellakaan tajunnut. Meikkaaminen on naisilla tietenkin ymmärrettävää, siitä nyt en voi sanoa. Nöyrimmät pahoittelut.


      • öoijöö
        Guyk=Gayk kirjoitti:

        "..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Myönnän käyttäneeni meikkiä joskus vuosia sitten. Olen eläessäni käyttänyt meikkiä ehkä noin 10 kertaa. Nykyään pitäisi koko naama pakkeloida, ei riitä enää finnien peittely. "


        Niin siis oletko sinä oikeasti nainen? Nyt meni aikuisten oikeasti ohi?

        Jos olet niin en todellakaan tajunnut. Meikkaaminen on naisilla tietenkin ymmärrettävää, siitä nyt en voi sanoa. Nöyrimmät pahoittelut.

        > Niin siis oletko sinä oikeasti nainen?

        Toistaiseksi en, vaikka ennen laihdutuskuuria välillä alkoi siltä tuntua.

        > Meikkaaminen on naisilla tietenkin ymmärrettävää, siitä nyt en voi sanoa.

        Periaatteessa vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi. Mutta en mitenkään kuitenkaan tuomitse meikkaamista, sen tehköön joku muu.

        > Nöyrimmät pahoittelut.

        Turha pahoitella, ei tässä mitään vahinkoa ole kellekään tehty.


      • Guyk=Gayk
        öoijöö kirjoitti:

        > Niin siis oletko sinä oikeasti nainen?

        Toistaiseksi en, vaikka ennen laihdutuskuuria välillä alkoi siltä tuntua.

        > Meikkaaminen on naisilla tietenkin ymmärrettävää, siitä nyt en voi sanoa.

        Periaatteessa vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi. Mutta en mitenkään kuitenkaan tuomitse meikkaamista, sen tehköön joku muu.

        > Nöyrimmät pahoittelut.

        Turha pahoitella, ei tässä mitään vahinkoa ole kellekään tehty.

        "Toistaiseksi en, vaikka ennen laihdutuskuuria välillä alkoi siltä tuntua.

        "Periaatteessa vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi. Mutta en mitenkään kuitenkaan tuomitse meikkaamista, sen tehköön joku muu.

        "Turha pahoitella, ei tässä mitään vahinkoa ole kellekään tehty."

        Pahoittelu olisi tapahtunut jos olet nainen. Mutta et ole, joten pahoittelua ei tapahtunut. Tosin et ole mieskään, vaan kumminkin enemmän nainen niin ei sillä ole väliä.

        On se nykyään hämmentävää kun ei tiedä kuka on nainen ja kuka mies. Seuraavaksi varmaan sanot että olet raskaana.

        >Peilailen itseäni koska haluaisin nähdä että olen kaunis.

        >Myönnän käyttäneeni meikkiä joskus vuosia sitten. Olen eläessäni käyttänyt meikkiä ehkä noin 10 kertaa.

        >vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi.

        Aikuinen "Mies" joka peilailee itseään koska haluaa nähdä miten on kaunis, käyttänyt/käyttää meikkiä ja varmasti ties mitä naisten ihovoiteita ja hiusgeelejä, on kaiken lisäksi joku ympäristöaktivisti.

        TÄMÄ TAISI OLLA TÄSSÄ.


      • tyjty
        Guyk=Gayk kirjoitti:

        "Toistaiseksi en, vaikka ennen laihdutuskuuria välillä alkoi siltä tuntua.

        "Periaatteessa vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi. Mutta en mitenkään kuitenkaan tuomitse meikkaamista, sen tehköön joku muu.

        "Turha pahoitella, ei tässä mitään vahinkoa ole kellekään tehty."

        Pahoittelu olisi tapahtunut jos olet nainen. Mutta et ole, joten pahoittelua ei tapahtunut. Tosin et ole mieskään, vaan kumminkin enemmän nainen niin ei sillä ole väliä.

        On se nykyään hämmentävää kun ei tiedä kuka on nainen ja kuka mies. Seuraavaksi varmaan sanot että olet raskaana.

        >Peilailen itseäni koska haluaisin nähdä että olen kaunis.

        >Myönnän käyttäneeni meikkiä joskus vuosia sitten. Olen eläessäni käyttänyt meikkiä ehkä noin 10 kertaa.

        >vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi.

        Aikuinen "Mies" joka peilailee itseään koska haluaa nähdä miten on kaunis, käyttänyt/käyttää meikkiä ja varmasti ties mitä naisten ihovoiteita ja hiusgeelejä, on kaiken lisäksi joku ympäristöaktivisti.

        TÄMÄ TAISI OLLA TÄSSÄ.

        > koska haluaa nähdä miten on kaunis

        Lueppa uudemman kerran, kirjoitin "haluaisin nähdä että olen kaunis." Todellisuudessa olen ruma, mutta siinähän se kipuni juuri onkin, että tässä sitä pikkuhiljaa rumennutaan kunnes ollaan uurnassa.

        > käyttänyt/käyttää meikkiä

        Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä? Molemmat sukupuolet käyttävät. Jos et ole tuota tiennyt, niin tässäpä sinulle siis uutinen.

        > ja varmasti ties mitä naisten ihovoiteita ja hiusgeelejä

        Juu, olen käyttänyt ihovoiteita, mutta eipä siinäkään ole mitään poikkeuksellista.

        > on kaiken lisäksi joku ympäristöaktivisti

        En todellakaan ole ympäristöaktivisti, mutta mainitsin ympäristövaikutukset vain esimerkkinä. Haluatko itse liata oman pesäsi? Tuskin. Samoin kuin et halua olla rumakaan vaan kaunis.

        > TÄMÄ TAISI OLLA TÄSSÄ.

        Olen samaa mieltä. Tämä keskustelu on tältä erää osaltani lopussa.


      • utyglu
        Guyk=Gayk kirjoitti:

        "Toistaiseksi en, vaikka ennen laihdutuskuuria välillä alkoi siltä tuntua.

        "Periaatteessa vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi. Mutta en mitenkään kuitenkaan tuomitse meikkaamista, sen tehköön joku muu.

        "Turha pahoitella, ei tässä mitään vahinkoa ole kellekään tehty."

        Pahoittelu olisi tapahtunut jos olet nainen. Mutta et ole, joten pahoittelua ei tapahtunut. Tosin et ole mieskään, vaan kumminkin enemmän nainen niin ei sillä ole väliä.

        On se nykyään hämmentävää kun ei tiedä kuka on nainen ja kuka mies. Seuraavaksi varmaan sanot että olet raskaana.

        >Peilailen itseäni koska haluaisin nähdä että olen kaunis.

        >Myönnän käyttäneeni meikkiä joskus vuosia sitten. Olen eläessäni käyttänyt meikkiä ehkä noin 10 kertaa.

        >vastustan meikkailua mm. ympäristöhaittojen vuoksi.

        Aikuinen "Mies" joka peilailee itseään koska haluaa nähdä miten on kaunis, käyttänyt/käyttää meikkiä ja varmasti ties mitä naisten ihovoiteita ja hiusgeelejä, on kaiken lisäksi joku ympäristöaktivisti.

        TÄMÄ TAISI OLLA TÄSSÄ.

        Unohdin kommentoida näitä:
        > Tosin et ole mieskään, vaan kumminkin enemmän nainen niin ei sillä ole väliä.

        Olen enemmän mies, mutta totta on että omaan naisellisia ominaisuuksia on tai toisin päin minulla ei ole kaikkein miehekkäimpiä ominaisuuksia.

        >On se nykyään hämmentävää kun ei tiedä kuka on nainen ja kuka mies.

        Nykyään? Ei kai maailma ole sen suhteen mitenkään elinaikanasi muuttunut? Ei sukupuoli ole koskaan ollut dikotominen. Se on eri asia mitä sukupuolesta ajatellaan. Todellisuus on se, että ihmisillä on naisellisia ja miehisiä piirteitä ja ominaisuuksia. Noista ominaisuuksista muodostuu jatkumo, jossa jää lopuksi vain kysymys siitä, miten paljon naisellisia ominaisuuksia voi olla miehellä ja päin vastoin.

        > Seuraavaksi varmaan sanot että olet raskaana.

        En omista kohtua, joten en voi tulla raskaaksi.


      • Guyk=Gayk
        tyjty kirjoitti:

        > koska haluaa nähdä miten on kaunis

        Lueppa uudemman kerran, kirjoitin "haluaisin nähdä että olen kaunis." Todellisuudessa olen ruma, mutta siinähän se kipuni juuri onkin, että tässä sitä pikkuhiljaa rumennutaan kunnes ollaan uurnassa.

        > käyttänyt/käyttää meikkiä

        Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä? Molemmat sukupuolet käyttävät. Jos et ole tuota tiennyt, niin tässäpä sinulle siis uutinen.

        > ja varmasti ties mitä naisten ihovoiteita ja hiusgeelejä

        Juu, olen käyttänyt ihovoiteita, mutta eipä siinäkään ole mitään poikkeuksellista.

        > on kaiken lisäksi joku ympäristöaktivisti

        En todellakaan ole ympäristöaktivisti, mutta mainitsin ympäristövaikutukset vain esimerkkinä. Haluatko itse liata oman pesäsi? Tuskin. Samoin kuin et halua olla rumakaan vaan kaunis.

        > TÄMÄ TAISI OLLA TÄSSÄ.

        Olen samaa mieltä. Tämä keskustelu on tältä erää osaltani lopussa.

        "Lueppa uudemman kerran, "

        >"Peilailen itseäni koska haluaisin nähdä että olen kaunis."

        Muuttui ääni kellossa.

        "Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä?"

        Ei lainkaan. Ei lainkaan. Kyllä se kerta toisensa jälkeen minua hämmästyttää, sillä miesten ei tulisi meikata. Kuten sanottu, olet enemmän nainen kuin mies. Ilmeisesti joku bi-seksuaali tai metroseksuaali ym. Mies et ainakaan ole.

        "Juu, olen käyttänyt ihovoiteita, mutta eipä siinäkään ole mitään poikkeuksellista. "

        Tarpeeksi sanottu.

        "Samoin kuin et halua olla rumakaan vaan kaunis."

        Tarpeeksi sanottu.
        Minulla ei ole ainakaan pienintäkään halua olla kaunis. Se miehet ja naiset erottaa. Te naiset haluatte olla kauniita ja nättejä ja söpöjä. Miehet eivät.

        "Tämä keskustelu on tältä erää osaltani lopussa. "

        Mutta ei kumminkaan loppunut:

        "Olen enemmän mies, mutta totta on että omaan naisellisia ominaisuuksia on tai toisin päin minulla ei ole kaikkein miehekkäimpiä ominaisuuksia."

        Älä viitsi naurattaa. Huijaat vain itseäsi. Sinä et ole enemmän mies kuin nainen.

        "Nykyään? Ei kai maailma ole sen suhteen mitenkään elinaikanasi muuttunut?"

        Se teillä pienillä lapsilla(?) on kun ilmeisesti luulette että maailma ja ihmiset on ollut aina samanlaisia. Ennen miehet erotti kyllä naisista. Nykyään ei.

        "En omista kohtua, joten en voi tulla raskaaksi. "

        Älä viitsi taas naurattaa. Kuukautiset sinulla ainakin näyttää olevan.


    • mettämies

      Näin on. Bodarit on vitullisia homoja kaikki.

      Toinen "Salilla käyvä ilman naismaista pelleilyä."

    • affenet siellä

      Terve treenari! Noinko paljon vituttaa?

    • 3+7

      Kuka ajelee karvansa ja öljyää itsensä ja keikistelee lavalla pinkeissä stringeissä naamaansa irvistellen rusketusvoiteen peitossa? Kuka käyttää naisten aurinkolaseja?

      ...repesin

    • läskit voimannosatajat

      Läskiltä kateutta kuultavissa, joka ei naista saa vaikka kuin yrittäis?

      Naurettavat läskit voimannostajat tulevat salille istuskelemaan ja ehkä kerran 5 minuutissa tekevät nopeat 1-5 toistoa ja taas kulutetaan persettä penkissä seuraavat 5 minsaa.

      Täältä menee ainaki respektit naturaali bodareille.

      • bodausta

        Rapajuopot mitä näkee kesäisin ovat yhtä kireitä ja lihaksikkaita kuin nämä ns. bodarit. Kummallakin riittää että maksa kestää. Sama lopputulos mutta eri tavalla.


      • kaljamahavoimamiehet
        bodausta kirjoitti:

        Rapajuopot mitä näkee kesäisin ovat yhtä kireitä ja lihaksikkaita kuin nämä ns. bodarit. Kummallakin riittää että maksa kestää. Sama lopputulos mutta eri tavalla.

        Ainaki ne kaljamaha juopot jotka tunnen on vähän samannäköisiä kun voimannostajat sillä erotuksella että hartiat on vähän pienemmät.


    • ruoholahdessa nähtyä

      Bodarit ovat myös lyhyempiä kuin missit.

    • djmshgdnsn

      Lapset lapset, menkäähän nyt kun se ehkä äiti on tullut kotiin ja ehkä sillä on antaa ruokaakin.

    • Erkkiperkele

      Kaikkihan sen tietää et bodarit on metroseksuaalei muotihomoja,merkkivaatteet ja itketää jos kynnen alla on vähä kakkaa.. voimailupiireis sen sijaan on sitä kunnon junttiäijämeininkiä.. vähä niinku vanhan ajan metsurit ja muut työmiehet

      • nykyään

        On varmaan näin, mutta kyllä voimailijakin voi silti olla fiksu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe