Tyttöystävän sika veli tuhosi seurustelusuhteen!

Niccie

Mä olen siis niin vihainen. Seurustelin noin pari kuukautta kivan tytön kanssa
mutta nyt koko suhde taitaa olla ohi sen kusipään! veljen takia. Kaikki alko noin viikko sitten kun sain kuulla että tää veli oli ostanut uuden telkkarin itselleen ja antanut vanhan tyttikselleni, tai siis LUULIN sen antaneen!

Tyttöystävä sitte vaan tavatessamme ihan kuin jonain pienenä asiana mainitsi ett oli maksanut tuosta vanhasta telkkarista sille veljelleen 70 euroa! Siis kuvitelkaa! Miten joku KEHTAA nyhtää käytetystä kodinkoneesta rahaa omalta sisareltaan!

Mulla sattuu oleen tän veljen puhelinnumero ja soitin sille, haukuin niin hyvin kuin osasin ja käskin HETI palauttamaan sen seitsemänkymippä.Mutta sitten: Seuraavan kerran kun nähtiin niin tyttis oli ihan outo, vaisu ja kerto sitten että tää vitun veli oli kehdannut kertoa mun puhelusta ja että mun olis pitänyt pysyä asiasta erossa, mitään en olis kuulemma saanut sanoa! Voi helvetti sentään!
Soitin siinä paikassa sille sialle ja huusin sen vastaajaan että jos edes ajattelee ajavansa jonkun kiilan mun ja tyttöni väliin niin saa vastata siitä mulle!!!

Tämän jälkeen tyttis meni entistä oudommaksi ja lähti meneen melkein heti ja nyt se ei ole enää vastannut mun yhteydenottoihin, tätä on kestänyt nyt neljä päivää ja olen ihan raivona! Siis kertokaa miten jonku saatanan paska kusipää veli pystyy tällä tavoin pilaamaan meidän seurustelun ja tyttöystävä on SEN puolella, ei mun eikä meidän!?! Olen kyllä tosi tyrmistynyt hänenkin käytöksestä.

69

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pommeri

      Juu, on olemassa soppia mihin ei passaa lusikkaa lykätä ja soot ny menny kauhalla hämmentään.

      Kyllä mullekkin piisais, jos tyttis meni vaikka veljelle soittaan ja haukkuun...asiassa, joka ei tyttikselle kuulu pätkänvertaa.

    • jos on

      Jos se on ollu tyttiksen mielestä ihan ok, että hän on maksanut siitä telkkarista 70 e? Jos tyttiksen mielestä tuo telkkariasia on ihan vain hänen ja veljensä välinen asia?

    • shiet

      Taidat olla aikamoinen kuumakalle.. haukuit tyttöystäväs veljen mun mielestä ihan aiheetta. Olis kannattanu toimia eri lailla. Eihän se asia edes sulle kuulunut. Nyt kehotan ottamaan vähän iisimmin. Rauhoitu. Pyydät anteeksi siltä veljeltä ja tyttöystävältäs :)

    • Niccie

      Siis mitä vittua? Noinko tekin täällä muka oikeesti ajattelette? Enkä salee pyydä siltä mulkulta mitää anteeks ja alkaa hiljallee tulla ajatus ettei toi tyttö ollu edes mun arvonen kuin noin teki.

      • weeeeird

        Siis onko sulla ja sillä veljellä ennestään huonot välit vai suutuitko oikeasti noin paljon sille tuosta asiasta? Et voinut edes tyttöystäväs kanssa keskustella siitä (jos se vaivasi kerta niin paljon) vaan vedit kilarit ja hyökkäsit sen veljen kimppuun?! Täysin mitättömästä jutusta. Ei heru kyllä ymmärrystä, anteeksi vain.


      • Niccie
        weeeeird kirjoitti:

        Siis onko sulla ja sillä veljellä ennestään huonot välit vai suutuitko oikeasti noin paljon sille tuosta asiasta? Et voinut edes tyttöystäväs kanssa keskustella siitä (jos se vaivasi kerta niin paljon) vaan vedit kilarit ja hyökkäsit sen veljen kimppuun?! Täysin mitättömästä jutusta. Ei heru kyllä ymmärrystä, anteeksi vain.

        Siis kerran oli aikasemmin nähty ja numero vaihdettu vaan siks että tällä mun tyttöystävällä -tai nyt entisellä- on epilepsia ja tää vitun veli sen lähiomainen että jos jotain tulee miks tarvis soittaa. Noh, nyt saa likka sitte pitää veljensä, telkkarinsa ja epilepsiansa mun puolesta ihan rauhassa. Harmittaa kun aluks olin aika varuillani viitsinkö jonkun epileptikon kanssa edes alkaa seurustelemaan ja kivan kiitoksen yrityksestäni sain juu, niinkuin teiltäkin näemmä.


      • Sä oot idiootti
        Niccie kirjoitti:

        Siis kerran oli aikasemmin nähty ja numero vaihdettu vaan siks että tällä mun tyttöystävällä -tai nyt entisellä- on epilepsia ja tää vitun veli sen lähiomainen että jos jotain tulee miks tarvis soittaa. Noh, nyt saa likka sitte pitää veljensä, telkkarinsa ja epilepsiansa mun puolesta ihan rauhassa. Harmittaa kun aluks olin aika varuillani viitsinkö jonkun epileptikon kanssa edes alkaa seurustelemaan ja kivan kiitoksen yrityksestäni sain juu, niinkuin teiltäkin näemmä.

        Olitpa jalo kun viitsit epileptikon kanssa seurustella. Vedä ittees turpaan.


      • weeeeird
        Niccie kirjoitti:

        Siis kerran oli aikasemmin nähty ja numero vaihdettu vaan siks että tällä mun tyttöystävällä -tai nyt entisellä- on epilepsia ja tää vitun veli sen lähiomainen että jos jotain tulee miks tarvis soittaa. Noh, nyt saa likka sitte pitää veljensä, telkkarinsa ja epilepsiansa mun puolesta ihan rauhassa. Harmittaa kun aluks olin aika varuillani viitsinkö jonkun epileptikon kanssa edes alkaa seurustelemaan ja kivan kiitoksen yrityksestäni sain juu, niinkuin teiltäkin näemmä.

        Nojuu kuulostaapa kyllä todella siltä, että oot ollu rakastunut siihen tyttöön. Ihan hyvä vaan, kun pääsi eroon tuommosesta epävakaasta nulikasta. Ja sullekki parempi näin. Löydät sinäki vielä sen oikean tytön, kunhan kypsyt ensin.


    • Tytsy 78

      Aivan turhaan hermostuit ja menit säveltämään omiasi. Olen samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa.

    • 6+8

      Mä suuttuisin jos joku alkaisi mun selän takana (kysymättä) hoitamaan mun puolesta asioita, jotka aikuisena hoidan itse. Ja vielä haukkumaan sukulaisiani.

      • wertyyq

        juu, en minäkään tykkäis jos minun selkäni takana alettaisiin toimimaan suuntaan tai toiseen.
        Kyllähän se on niin että jokainen hoitaa omat sukulaisasiansa ja etenkään puhelimitse tai muutenkaan ei tarvitse mennä suutaan aukomaan.

        Tyttkiseni sukulaisasiat tai mitkään muu sukulaisiin liittyvä ai kuulu minulle, voin kuunnella ja olla tietoinen mutta IKINÄ en mene väliin sorrimaan tai sanomaan että näin tai näin on paras tehdä. Kuunnella voin mutta siinä kaikki.
        Noita juttuja missä puoliso on puuttunut sukulaisasioihin on aivan liikaa, ja sen olen aina päättänyt että toisen suvun asiat ei kuulu minulle.
        Toivottavasti opit jotain elämästä.


    • f*ck

      tää oli hauska ja toivon että jonkinasteisesti vitsillä kirjoitettu.
      Jos ei niin mä veikkaan että sun on parempi totutella sinkkuunteen.

      • hyi!

        Aika törkeästi kirjoitettu epileptikoista.


    • 17.

      Joo tota, ehkä istuisit alas, rauhoittuisit ja miettisit miten pahasti oot kussu suhtees :D

    • LLL40+

      Kyllä tuo telkku asia on ihan sinun exän ja hänen veljensä välinen juttu, johon sinun ei olisi kannattanut edes puuttua. Vai ottiko niin paljon päähän, että exäsi käytti 70€ telkkuun eikä sinuun? Toivottavasti koko ketjun aloitusviesti oli pelkkä läppä. Jos ei, niin tosi kypsymätöntä ja kontrollifriikimäistä toimintaa ap:ltä.

    • .......

      Sä et voi olla tosissas? :DDD mikä sua vaivaa? :D

    • Lapsellista!

      Ihan oikeesti... Sä et taida ymmärrä vieläkään, että olit väärässä.... Se oli heidän välinen asiaa ja sun ei pitäis mennä väliin.... Olitte seurustelleet VASTA 2 kk, mut sun tyttis ja sen veli ovat koko ELÄMÄNSÄ olleet läheisiä... Idioottikin ymmärtää, että mikä meni pieleen.... Ja toi epilepsi asiaakin... Voi jestas... Mene sinä AP hoitoon.

    • Niccie

      Onneks menin eilen nukkumaan eikä mennyt yöunet näiden teidän vittumaisten vastausten takia. Eipä ole "sisterhood" hyvässä kurssissa lesbojen kesken, ei.

      Mutta joka tapauksessa tänään töitten jälkeen päätin että soitanpa tälle veljelle
      kun se kerran mun suhdettani säätelee ja kysyn mitä siellä mun ohitseni on oikeen supateltu.

      Oli lyhyt puhelu ja äijä sano vaan maininneensa tyttöystävälleni sen ekan puhelun jälkeen että oon joku "ihme raivopää". Erikoista ettei sillon puhelun aikana sanonut juuta eikä jaata mutta selän takana sitte kelpaa näköjään heittää paskaa. Mutta varsinainen shokki oli se, että mun tyttöystävä oli kuulemma kertonut että "pelkää" joskus mun seurassa! SIIS MITÄVITTUA?!

      En voi käsittää miksi se niin sanoi eikä voinu siitäkään MULLE puhua vaan piti taas broidille supattaa?! Haistatin pitkän paskan ja se ehti haistattaan takaisin ennekuin ehdin lyödä luurin korvaan. Meinasin jo seuraavaksi soittaa tyttöystävälle -entiselle siis- ja vaatia sen tilille mutta päätin sitte että what the hell, olkoot mun puolesta koko perhe, mulle riitti. Onneks on perjantai ja pääsee kaljoittelee!

      Ja joo, ei tarvii enää kommentoida teidänkään, see you.

      • ksipallo

        Mieti nyt minkä takia tyttö pelkää sua? Ehkä sun pitäs hillitä tota
        äkkipikasuutta. Tarkoitit varmaan hyvää mutta lopputulos ei ollu hyvä.

        Ei se kaljottelu taida tähän auttaa. se vaan siirtää ongelmaa...


      • .....

        En kyllä yhtään ihmettele että pelkää sua. Sun käytös ei ole ihan normaalia.


      • 16 + 8

        Siis sulle ei ole kukaan aiemmin uskaltanut antaa palautetta? Siitä, että pettymysten sattuessa tunteiden säätelykyky lähes nolla? SIIIS HALOO!! Jospa etsisit apua ensin tuohon ennenkuin alat edes haaveilemaan seurustelusta... aikuisuuteen kuuluu, että otta vastuun itsestään ja myös tunteidensa hallinnasta.


    • Huhhuhhuhuh

      Sinä tässä taidat se kusipää olla! Mä en kattelis sekuntiakaan sellasta ihmistä joka haukkuisi mun veljeä ja huutaisi asiasta joka ei sille tippaakaan kuulu. Kyllä exäsi olisi varmaan suoraan itse sanonut veljelleen jos maksun kanssa on jotain ongelmaa!

    • saramex

      Siis miten helvetissä yhet tvkaupat vaikuttaa suhteeseen, saatikka pilaa sitä? Ihan hullua touhua, ei ole syytä haukkua tytön veljeä. Kasva aikuiseks ja hallitse tota ylireagointias. Ei pahalla.

    • marikamai

      Rauhoitu oikeasti vähän. Asiat saattaa olla jo väärillä raiteilla joka tapauksessa. Asiat ei syyttelemällä ja haukkumalla parane.
      Oletko pystynyt puhumaan tilanteesta tyttöystäväsi kanssa? Se olisi tärkeää. Toki suhteenne ei ole vakaalla laudalla kun olet ominpäin haukkunut veljen. Olisit puhunut tyttikselle ensin. Joskus olisi hyvä olla puuttumatta toisten asioihin...

    • öööööö

      Siis tän on pakko olla vitsi? Onhan? Eihän tollasia voi olla oikeesti?

      • Vanilium

        Joo, ei tää varmaan ole vitsi.

        Olen törmännyt samankaltaiseen tapaukseen. Ap ei ole tämä tapaus.

        Auttoi mun exän muutossa ja kuis ollakkaan oli sitten menny soitteleen vuokranantajalle , että on ottannu liikaa vuokraa exältä ja asumiskelvoton asunto jne..
        Tietenkin esitteli ittensä ja kaikkee...Exän vuokrakotitalo oli siis menossa remppaan ja muutti muualle.
        Päsmäri hommas sinne viellä terveystarkastajankin. Melkonen soppa siitä syntykin ja
        ei ollu exällä mitään asiaa sinne rempan jälkeen.
        Ja ihan keskenään päätti soitella, ei ollu mitään sanonnu mulle eikä exälle...
        Ja sen ainoon kerran tapasivat.
        Hän söi jotain nappeja, että oisko osittain niistä johtunut...
        Pistin välit poikki muutamaksi vuodeksi.
        Eipä tuo ollut mitään oppinnu...riehu sitten oman sukunsa asioiden parissa ja varmaan sai aikaseks melkosta sotkua.
        Lääkitystä oli, mutta luonneasia se varmaan kanssa oli....Semmonen kaikenyli menevä oikeudenmukaisuuden tunto..eikä empatiakykyä, paitsi eläimiä kohtaan.
        Ja yks älykkäimpi ihmisiä, jonka olen tuntenut..Ison firman johtoportaassa oli ollu saksassa ja ruottissa ja muuallekkin kosittiin,,,Johtamistyyli oli ollu semmonen rautanen..


    • ohhoh...

      Nyt kyllä Niccie kannattaisi sinun katsoa peiliin ja olla vaan tyrmistynyt omasta käytöksestäsi... siis jos tämä ei tosiaankaan ole vitsi.

    • 18➕ 19

      Elekää ruokkiko provoa: Linkki jota oon liian laiska ettimään....mm.

    • ruislinnunlaulu

      Samoin! Elkää ruokkiko trollia, vaan ylläpidolle ilmotus näistä!

    • Tanelikaneli
      • onhan niitä

        Luin tuota ketjua. Aika huvittava tapaus, kutsuu muita maalaisjunteiksi, mutta itsekin nimittää Helsinkiä Hesaksi eikä Stadiksi tai Helsingiksi...=)

        Mitä aloitukseen tulee, niin toivon, että olisi läpällä (huonolla sellaisella) kirjoitettu, mutta tottahan se on, että tässä maailmassa on kaikenlaisia kuumakalleja ja kontrollifriikkejä... Tiedän ihmisiä, jotka vieraillessaan toisten kodeissa alkavat määräilemään mihin mikäkin huonekalu kuuluu ja miten ja missä tavarat pitää olla ja seuraavaksi ollaan jo järjestelemässä niitä tavaroita uuteen uskoon ilman, että edes mielipidettä tai lupaa on kysytty.

        Toki, onhan se hienoa, että puolustaa tyttöystäväänsä, mutta tietysti jossain asioissa liika on vaan yksinkertaisesti liikaa.


    • Hullut ämmätt

      Tapa ittes vitun retardi ämmä.

      Kai sille nyt on sen veli vähä tärkeämpi ja läheisempi ku tollanen skitso ämmä joka raivoo kaikesta ja soittelee haukkuen tuntemattomia ihmisiä, ja jonka kanssa hän on seurustellut vain pari kuukautta. Huhhu

    • miks ootte tommosia

      jeps . minulla oli ystävä joka istahti sohvalle ja pani tupakan palamaan . kun keittelin meille teetä meni mun seinälle jossa oli mun tärkeiden kuvia ja alkoi järjestämään niitä uuteen uskoon . sit aamulla katsoin sitä seinää ja ajattelin et nyt kun toi lähtee niin takas ei enää tartte tulla . finito .

    • Niccie

      Heh, viikonloppu olikin arvaamaton menestys. Eli nyt on IHAN uus tyttö pokattuna, eikä mikään epileptikko tällä kertaa. SITÄ onko tälläkin joku veli en oo vielä kysynyt, hih!

      Mutta eipä paljoo enää huoleta toi ex, kuten jo sanoinkin niin pitäköön veljensä kun kerran ei hyvää tarkoittavaa ja puoliaan pitävää tyttöystävää ymmärrä eikä arvosta. Eipä myös paljoo huoleta nää teidän näköalattomat haukut. Hyvää alkanutta viikkoa vaan.

      • kajukii

        Onks Shane sun idoli?


      • Niccie=Narkissos
        kajukii kirjoitti:

        Onks Shane sun idoli?

        Taitaa olla Narkissos Niccien idoli. Täynnä omaa itseään ja erinomaisuuttaan, eikä näe mitään virheitä omassa toiminnassaan vaan syyttää muita, kun homma kusee reisille. Ei omaa mitään käsitystä mikä on hyvää tarkoittavaa toimintaa ja käyttäytymistä. Sitten vielä oman egonsa pönkittämiseksi pokaa uuden tytön, tulee tälle palstalle elvistelemään asialla ja kaiken lisäksi vielä niin, että vieläkin puhuu ilkeään sävyyn exästään ja tämän epilepsiasta. Ihan käy sääliksi tätä nykyistä, mutta tuskinpa tämäkään seurustelusuhde kovin kauaa kestä. Mutta siihen asti, voimia sille nykyiselle.


      • weeeeird

        Vaikutat henkisesti epävakaalta. Sellaiset ei ole kykeneviä tasapainoiseen parisuhteeseen. Lisäksi olet lapsellinen ja egoistinen. Kauan luulet, että tämä sinun nykyinen kattelee sinua?


    • Tsiisus

      No tälle sun uudelle vaan voimia . Et oo kiva !

    • wertyq

      jotain on mennyt pieleen sinun kasvatuksessasi tai kasvussa.

      , liekö sinulla edes ollut ketään läheisiä, vanhempia, sisaruksia, isovanhempia.. hyviä muistoja lapsuudesta.

    • Maantuska

      Surullista nähdä, että olet näin sairas... Sinulla on paska asenne ja luonne... Onneksi en tunne sinua henkilökohtaisesti, sillä en kestäisi sinua sekuntiakaan.... Suosittelen sinulle lämpimästi hoitoon menemistä....

    • Niccie

      Kai mun on edelleen pakko kirjoittaa kun te väkisin yritätte tehdä musta jotakin mitä en ole. Mutta tää uus likka vaikuttaa tosi lupaavalta, railakkaalta kun toi ex nyt oli kieltämättä semmonen reppana ja olin joutunut uskoon että se haluaa mun tarttuvan asioihin. Ei tuohon telkkariin mennessä ollut muuta ilmaisuut.Tällä uudella on muuten yks veli ja sisko, välit kuulemma etäiset huonot mutta jääpähän enemmän mulle. Hahhah!

      Myönnän kyllä etten voinu vastustaa ja lähetin exälle tekstarin että oletko kotona katsomassa telkkaria tai onko broidi kylässä? Mulla menee taas menee lujaa! No nyt on silläkin jotain säpinää kun luulee olevansa "hullun stalkkerin" uhri, hehhe

      • you're mental

        No hulluhan sinä olet. Stalkkeri ehket, mutta selkeästi kauhea bitch tuosta käyttäytymisestä päätellen. Onnea vain sen uuden railakkaan kanssa! Joku juopponarkkariskitso varmaan sekin niinkun sinä.. sovitte hyvin yhteen.


      • werthi

        kun nyt täällä vierailet ja kehut elämääsi niin kerrohan meille millaiset välit sinulla on läheisiisi?.


      • boring
        werthi kirjoitti:

        kun nyt täällä vierailet ja kehut elämääsi niin kerrohan meille millaiset välit sinulla on läheisiisi?.

        Todennäköisesti oikeasti ei ole yhtään elämää eikä yhtään läheisiä. Narkissos siellä kirjoittelee provoviestejä ja lesoilee taas olemattomilla asioilla kun on niin tylsä elämä. Kirjoitustyylistä tuntee, jonkun aikaa voi mennä, että ei tunnista, mutta sitten paljastaa itsestään vahingossa jotain kuten tuo hehhe- sanan käyttö tai käyttää sanoja hullu ja stalkkeri.


      • LLL40+

        "Kai mun on edelleen pakko kirjoittaa kun te väkisin yritätte tehdä musta jotakin mitä en ole. "
        Niccie, se kuva mikä sinusta on kirjoittamasi perusteella välittynyt on ihan omaa aikaansaannostasi. Se, että suurin osa tässä ketjussa ovat reagoineen kirjoittamaasi ja sinuun kielteisesti pitäisi laittaa sinun herätyskellot soimaan itsestäsi, mutta ei. Olet "psycho bitch from hell" ja sääliksi käy jokaista tyttöä, jonka onnistut pokaamaan.


      • Huolehi vaa ittestäs

        Kannattais olla puuttumasta kenenkään toisten asioihin.


    • sairastatouhua

      Jätä nyt jo se tyttötukka rauhaan. Mää hommaisin jo lähestymiskiellon! Se pätee myös puhelinhäirintään! Miltä mahtaa siitä sun uudesta tuntua, kun olet noin pakkomielteinen exäs suhteen? Lopeta typerien häirikköviestien lähettely. Miksi ihmeessä sulla edes on sen numero enää tallessa?

    • Niccie

      Heippa taas. Tiedoksenne että "narkkariskitsojuopon" seurustelu on edennyt toiselle viikolle. Toivottavasti teissä on Naista onnittelemaan ja myöntämään väärässä olonne. Anteeksipyyntökin ois paikallaan...

      • no just just

        Mä ainakin pyydän anteeksi heti kun myönnät, että itsessäsikin oli vikaa.
        Kaks viikkoa onkin tosi pitkä aika olla suhteessa xD


      • LLL40+
        no just just kirjoitti:

        Mä ainakin pyydän anteeksi heti kun myönnät, että itsessäsikin oli vikaa.
        Kaks viikkoa onkin tosi pitkä aika olla suhteessa xD

        Suhde ei ole kestänyt vielä kahta viikkoa vaan on edennyt toiselle viikolle. Onnitteluja ja anteeksipyyntöjä ei minulta Niccielle tule. Mutta kiittää haluan, että sain päivän parhaat naurut, mikä mukavasti piristää sateisena maanantaina. Vai ihan toiselle viikolle....xD


      • no just just
        LLL40+ kirjoitti:

        Suhde ei ole kestänyt vielä kahta viikkoa vaan on edennyt toiselle viikolle. Onnitteluja ja anteeksipyyntöjä ei minulta Niccielle tule. Mutta kiittää haluan, että sain päivän parhaat naurut, mikä mukavasti piristää sateisena maanantaina. Vai ihan toiselle viikolle....xD

        Ei tule multakaan, koska ei Niccie tule ikinä omaa paskaa käyttäytymistään tiedostamaan saati anteeksi pyytämään. Eli mäkään en joudu xD


    • Niccie

      Mä voitan vielä

      • daikaka

        ai minkä.. vuoden sympaattisin lesbo tittelin vai?.

        Ihmissuhteet EI ole mikään peli, tai no jos niin ajattelee ni on aika sosiopaatti vai mikä se nyt on, narsisti.


      • 10+20

        Lotossa vai?


      • who cares

        NEWSFLASH: ketään ei kiinnosta. Meneppäs nyt juhlimaan sen uuden kanssa toista yhteistä viikkoanne. LOL


    • No huh huh mitä tekstiä, en tienny et olisko pitäny itkee vai nauraa..
      1. Sun kannattaa kasvattaa itseäsi henkisesti ennenkuin etenet ja yrittää ajatella asioita muiden näkökulmista myöskin.
      2. Sinulla ei ollut mitään asiaa sekaantua, ehkä puhua tyttöystävän kanssa asiasta ja antaa sitten hänen hoitaa asia. Hän osti telkkarin itselleen omilla rahoillaan, et sinä, ei sinun rahoilla. Itse oisin keskustellu moisesta sun kanssasi ja tehnyt selväksi että sulla ei ole asiaa hyökätä tuolla tavoin veljeäni kohtaan (tosin olenkin vähän muuta kuin tyttönen ;) ).
      3. Ei ihme että hän pelkäsi sinua, olet arvaamaton ja aggressiivinen, se säikyttää kenet tahansa, parisuhde ei ole taistelu tanner eikä kukaan mene suhteeseen ajatellen et kohta saa ottaa turpaan taikka antaa... Tai jos niin tekee niin on hyvä kääntyä auttavan tahon puoleen. Olitte tunteneet vasta niin vähän aikaa ja sä päätit hyökätä sen veljen kimppuun puhelimen välityksellä naisesi selän takana ja seuraava puhelu oli varmistus aggressiivisuudestasi.
      4. Pidätkö sä oikeasti epilepsiaa jotenkin arvoa alentavana tekijänä? Tiedätkö sä tyttönen mikä epilepsia on? Kyllä nuo henkiset sairaudet on rajoittavampi tekijä kuin joku epilepsia... taikka vaikka diabetes. Toki en tarkoita et jos on ongelmia et se ois joku rajoittava tekijä mutta itse koen suuremmaksi ongelmaksi naisen joka omaa sekä narsistesen että aggressiivisen luonteen eikä edes ole kiinnostunut käymään läpi ongelmiaan.
      5. Kasva henkisesti ennenkuin teet enempää tuhoa muille.

      Sanon nuo nyt mahdollisimman ystävällisesti ja toivon että jossain vaiheessa lopetat exäsi ahdistelun.

      • Niccie

        Kiitti, mutta mä en ole sun neuvoja kysynyt. Ja nyt on sitten 2 viikkoa täynnä eli ei kellään pitäs olla mitään nillittämistä.

        Myönnän edelleen että exälle olen kerran tekstannut että tuleeks telkkarista mitään hyvää? mutta se oli perjantaina kun tyttis korkaas kaverinsa jenkeistä tuoman litran Jack Daniels-pullon!

        Siitä sitä tuli drinksuteltua, mutta huom! kerroin tyttikselle tekstaavani exälle jonka kanssa jäi asioita hampaan koloon. Tietty se kysyi että mikä ex ja kerroin että se on vaan yks kaatumatautinen dille ja huora, jako persettä muille. Siis: En tiedä tarkalleen miks noin menin sanomaan kun olishan mun pitänyt tottaa puhuu, mutta jotenkin vaan tuli stoppi. Johtuu kai näistä teidän haukuista, että kiitos vaan tästäkin. Kun oli sitä jackia otettu niin tyttis jo kiihty MUN PUOLESTANI ja mä tietty myöntelin, hih!

        Sitten näin unta että mä ja tyttis kaadettiin sellanen vanhan mallinen puhelinkoppi kun tää ex oli siellä sisällä. Oli aika erikoinen uni kun en ite oo eläessäni semmosta koppia käyttänyt tai nähnyt käytettävän. Teidän mielestä tääkin oli tietty skitsojuopponarkkariutta mutta minkäs mä mahdan että mullon tumma huumorintaju hä hä!


      • Ikä oli?
        Niccie kirjoitti:

        Kiitti, mutta mä en ole sun neuvoja kysynyt. Ja nyt on sitten 2 viikkoa täynnä eli ei kellään pitäs olla mitään nillittämistä.

        Myönnän edelleen että exälle olen kerran tekstannut että tuleeks telkkarista mitään hyvää? mutta se oli perjantaina kun tyttis korkaas kaverinsa jenkeistä tuoman litran Jack Daniels-pullon!

        Siitä sitä tuli drinksuteltua, mutta huom! kerroin tyttikselle tekstaavani exälle jonka kanssa jäi asioita hampaan koloon. Tietty se kysyi että mikä ex ja kerroin että se on vaan yks kaatumatautinen dille ja huora, jako persettä muille. Siis: En tiedä tarkalleen miks noin menin sanomaan kun olishan mun pitänyt tottaa puhuu, mutta jotenkin vaan tuli stoppi. Johtuu kai näistä teidän haukuista, että kiitos vaan tästäkin. Kun oli sitä jackia otettu niin tyttis jo kiihty MUN PUOLESTANI ja mä tietty myöntelin, hih!

        Sitten näin unta että mä ja tyttis kaadettiin sellanen vanhan mallinen puhelinkoppi kun tää ex oli siellä sisällä. Oli aika erikoinen uni kun en ite oo eläessäni semmosta koppia käyttänyt tai nähnyt käytettävän. Teidän mielestä tääkin oli tietty skitsojuopponarkkariutta mutta minkäs mä mahdan että mullon tumma huumorintaju hä hä!

        Mikähän sinun ikä on? Mietin vaan.

        Anna kun arvaan lopun tarinasta. Se menee näin:

        Päädyt tekstailemaan exäsi kanssa. Samalla seurustelet tämän nykyisen kanssa. Tekstailet tämän nykyisen selän takana ja edessä tämän exän kanssa. Salaa toivot, että ex ottaisi sinut takaisin. Alat lämmittelemään suhdetta exäsi kanssa, samaan aikaan seurustelet tämän uuden kanssa ja haukut sille tämän exän ja keksit hänestä kaikkea perätöntä. No, lopulta päädyt exäsi kanssa yhteen, mutta edelleen olet myös nyksäsi kanssa. Et osaa päättää kumman kanssa olet, joten petät molempia ja valehtelet molemmille. Kamalintahan on jäädä yksin. Ja juu, tietysti olet vielä pahasti alkoholisoitunut ja anna mä arvaan, käytät vielä lääkkeitä ja viinaa sekaisin. Ole aikuisen iässä, mutta käyttäydyt kuin 12v. kakara ja sen mukaista on myös kielenkäyttösi. Kielellisesti on järkyttävää lukea tekstiäsi. Itsetuntosi on todella hauras, sen todistaa sinun jatkuva uhoaminen ja näyttämisen halu sekä pullistelu. Sinuun sattui pahasti kun sinut jätettiin ja nyt haluat kostaa. Jeps.

        Nillittäminen-sanan käytössä hetken jo luulin, että olet fuck, eri nimimerkillä ja eri persoonalla tosin...

        Että sellainen tarina se.


      • Dear child Niccie
        Niccie kirjoitti:

        Kiitti, mutta mä en ole sun neuvoja kysynyt. Ja nyt on sitten 2 viikkoa täynnä eli ei kellään pitäs olla mitään nillittämistä.

        Myönnän edelleen että exälle olen kerran tekstannut että tuleeks telkkarista mitään hyvää? mutta se oli perjantaina kun tyttis korkaas kaverinsa jenkeistä tuoman litran Jack Daniels-pullon!

        Siitä sitä tuli drinksuteltua, mutta huom! kerroin tyttikselle tekstaavani exälle jonka kanssa jäi asioita hampaan koloon. Tietty se kysyi että mikä ex ja kerroin että se on vaan yks kaatumatautinen dille ja huora, jako persettä muille. Siis: En tiedä tarkalleen miks noin menin sanomaan kun olishan mun pitänyt tottaa puhuu, mutta jotenkin vaan tuli stoppi. Johtuu kai näistä teidän haukuista, että kiitos vaan tästäkin. Kun oli sitä jackia otettu niin tyttis jo kiihty MUN PUOLESTANI ja mä tietty myöntelin, hih!

        Sitten näin unta että mä ja tyttis kaadettiin sellanen vanhan mallinen puhelinkoppi kun tää ex oli siellä sisällä. Oli aika erikoinen uni kun en ite oo eläessäni semmosta koppia käyttänyt tai nähnyt käytettävän. Teidän mielestä tääkin oli tietty skitsojuopponarkkariutta mutta minkäs mä mahdan että mullon tumma huumorintaju hä hä!

        Kaksi viikkoa on lyhyt, hyvin lyhyt aika, mutta sinä paukuttelet henkseleitä kuin mikäkin Elvis. Ihan naurattaa, mutta vain hetken. On aina surullista törmätä ihmiseen, joko kasvotusten tai täällä virtuaalimaailmassa, joka on aikuiseniässä, kielenkäyttö on kuin 12-14-vuotiaan ja henkinen kypsyys on jäänyt 5-6-vuotiaan tasolle.
        Tulet yhä jatkossa tälle palstalle, aloittamaasi ketjuun kirjoittelemaan, koska itsetuntosi on kieroutuneella tavalla riippuvainen huomiosta ja on ihan sama vaikka se tulisi kielteisessä mielessä, kunhan vain saat sitä. Sinulle on todennäköisesti joko narsistinen- tai epävakaa persoonallisuushäiriö. Henkilö, jolta puuttuu empatiakyky ja omatunto. Tuollaiseksi jäät sillä olet niin sanotusti - lost case.


      • Emlau_
        Niccie kirjoitti:

        Kiitti, mutta mä en ole sun neuvoja kysynyt. Ja nyt on sitten 2 viikkoa täynnä eli ei kellään pitäs olla mitään nillittämistä.

        Myönnän edelleen että exälle olen kerran tekstannut että tuleeks telkkarista mitään hyvää? mutta se oli perjantaina kun tyttis korkaas kaverinsa jenkeistä tuoman litran Jack Daniels-pullon!

        Siitä sitä tuli drinksuteltua, mutta huom! kerroin tyttikselle tekstaavani exälle jonka kanssa jäi asioita hampaan koloon. Tietty se kysyi että mikä ex ja kerroin että se on vaan yks kaatumatautinen dille ja huora, jako persettä muille. Siis: En tiedä tarkalleen miks noin menin sanomaan kun olishan mun pitänyt tottaa puhuu, mutta jotenkin vaan tuli stoppi. Johtuu kai näistä teidän haukuista, että kiitos vaan tästäkin. Kun oli sitä jackia otettu niin tyttis jo kiihty MUN PUOLESTANI ja mä tietty myöntelin, hih!

        Sitten näin unta että mä ja tyttis kaadettiin sellanen vanhan mallinen puhelinkoppi kun tää ex oli siellä sisällä. Oli aika erikoinen uni kun en ite oo eläessäni semmosta koppia käyttänyt tai nähnyt käytettävän. Teidän mielestä tääkin oli tietty skitsojuopponarkkariutta mutta minkäs mä mahdan että mullon tumma huumorintaju hä hä!

        Narsiti mikä narsisti. Kumpa sinäkin kasvaisit jo aikuiseksi.


    • nisulle

      Kellään ei oo NILLITTÄMISTÄ, mutta OLE ROHKEE---

      NÄytä siunun sinun rakkaalllesi mitä kirjoitat täällä, USKALLATKO, vai oletko ARKAJALKA?.

      • lähtöruutu

        Mille ihmeen rakkaalle? Tämä Niccien tyttis, jos häntä on edes olemassa, on pelkkä pelinappula tuollaisen narsismiin taipuvaisen ihmisen valtapelissä. Tosin narssit toimivat usein älykkäämmin kuin antavat yksityiskohtaista infoa netissä mistä heidät tunnistaa. Tämä Jack Daniels pulloon liittyvä juttu on aika paljastava, mitä älykäs narssi ei ikinä toisi julki. Mutta poikkeus vahvistaa säännön ja ehkä Niccie on narssi, joka ei ole penaalin terävin kynä.

        Toivon vain, että jos tämä tyttis oikeasti on olemassa, että sattuisi tälle palstalle eksymään tai joku hänen kavereistaan.


      • hakekaa apua
        lähtöruutu kirjoitti:

        Mille ihmeen rakkaalle? Tämä Niccien tyttis, jos häntä on edes olemassa, on pelkkä pelinappula tuollaisen narsismiin taipuvaisen ihmisen valtapelissä. Tosin narssit toimivat usein älykkäämmin kuin antavat yksityiskohtaista infoa netissä mistä heidät tunnistaa. Tämä Jack Daniels pulloon liittyvä juttu on aika paljastava, mitä älykäs narssi ei ikinä toisi julki. Mutta poikkeus vahvistaa säännön ja ehkä Niccie on narssi, joka ei ole penaalin terävin kynä.

        Toivon vain, että jos tämä tyttis oikeasti on olemassa, että sattuisi tälle palstalle eksymään tai joku hänen kavereistaan.

        Tai sitten tämä koko aloitus on jonkun huomionhakuisen narssin provo, missä viljelee kavereiden ja kenties exien asioita sekä vääntelee ja kääntelee niitä eri näkökulmiin. Tarkoituksena kai hakea huomiota pahalle ololleen, syynä tietysti oma suuri kyvyttömyys tuoda julki puhumalla omaa pahaa fiilistään. Samalla saa jotain sairasta tyydytystä itselleen kun kuvittelee olevansa jotenkin ovela tai älykäs kun viljelee netissä tuttaviensa asioita ja vääntelee niistä provoja. Pohjimmiltaan kärsii kamalasti alemmuudentunteesta ja kokee itsensä huonoksi, epäonnistuneeksi, epäsuosituksi ja vähemmän älykkääksi. Kyllähän se lähipiiri aina tunnistaa, vaikkakin rivien välistä.

        Mitä mieltä itse olen tällaisista, hmm... Melkoisen surullisen säälittävää tällainen huomion kerjääminen. Todella surullista. Jos on oikeasti paha olla, kyllä siihen pitäisi löytää joku muu keino (mieluiten se puhuminen, jos ei muulle, niin viimeistään ammattiauttajalle) kuin provojen kirjoittaminen tai haukkuminen netissä. Jos on ylitsepääsemättömiä parishdeongelmia, niin sitten kannattaisi sinne parisuhdeterapeutille marssia ihan yhdessä. Asioista pitää osata puhua eikä antaa sen kasvaa vuosien saatossa kamalaksi möykyksi sisällä. Hakekaa apua, oikeasti! Mielummin vielä ihan ajoissa, mutta koskaan ei ole myöhäistä!


      • LLL40+
        hakekaa apua kirjoitti:

        Tai sitten tämä koko aloitus on jonkun huomionhakuisen narssin provo, missä viljelee kavereiden ja kenties exien asioita sekä vääntelee ja kääntelee niitä eri näkökulmiin. Tarkoituksena kai hakea huomiota pahalle ololleen, syynä tietysti oma suuri kyvyttömyys tuoda julki puhumalla omaa pahaa fiilistään. Samalla saa jotain sairasta tyydytystä itselleen kun kuvittelee olevansa jotenkin ovela tai älykäs kun viljelee netissä tuttaviensa asioita ja vääntelee niistä provoja. Pohjimmiltaan kärsii kamalasti alemmuudentunteesta ja kokee itsensä huonoksi, epäonnistuneeksi, epäsuosituksi ja vähemmän älykkääksi. Kyllähän se lähipiiri aina tunnistaa, vaikkakin rivien välistä.

        Mitä mieltä itse olen tällaisista, hmm... Melkoisen surullisen säälittävää tällainen huomion kerjääminen. Todella surullista. Jos on oikeasti paha olla, kyllä siihen pitäisi löytää joku muu keino (mieluiten se puhuminen, jos ei muulle, niin viimeistään ammattiauttajalle) kuin provojen kirjoittaminen tai haukkuminen netissä. Jos on ylitsepääsemättömiä parishdeongelmia, niin sitten kannattaisi sinne parisuhdeterapeutille marssia ihan yhdessä. Asioista pitää osata puhua eikä antaa sen kasvaa vuosien saatossa kamalaksi möykyksi sisällä. Hakekaa apua, oikeasti! Mielummin vielä ihan ajoissa, mutta koskaan ei ole myöhäistä!

        Minusta koko aloitus on huomionhakuinen provo tai läppä (tosin huono sellainen. Jos se on täysi-ikäisen narsistin käsialaa, niin silloin apu on myöhäistä. Narsisti ei itsessään näe mitään vikaa vaan se on aina muissa, niin miten sellainen ihminen edes tajuasi olla avun tarpeessa. Ja kuten sanoin, se olisi myöhäistä, sillä aikuisiällä empatiakyvyn kehittyminen on lähes mahdotonta. Luin kauan aikaa sitten artikkelin, jossa mainittiin, että jos narsisti tiedostaa olevansa narsisti, imee hän kaiken tiedon asiaan liittyen ja hyödyntää sitä laskelmoivassa käyttäymisessä. Eli häntä voi olla vaikeampi tunnistaa ja hän pääsee manipuloneissaan niin pitkälle, että vahvempikin ihminen on hänen kanssaan vaikeuksissa.
        Joku mainitsi epävakaan persoonallisuushäiriön. Se ilmenee tietyilla tavoin narsismin kaltaisesti. Ihan tarkkaan en tiedä miten nämä kaksi eroaa toisistaan esim. tuon empatiakyvyn osalta, mutta jos aloittajalle se on, niin ehkä terapiasta voi olla apua.


    • Niccie

      Onneks ei oo tullut täällä käytyä kun vois alkaa vituttaa. On teillä jutut! Koettekaa nyt painaa kalloonne että MÄ olen oikeassa ja te VÄÄRÄSSÄ

    • tilaahetiaika

      Taisit ajatella kumppanisia arvottomana omaisuutenasi? Hän ei saisi tehdä kauppoja ja päätöksiä, jotka ei sinun mielestäsi ole hyviä ja pilkkaat häntä sairautensa perusteella? Sinulla on mitä luultavimmin joku paljon vaikeampi sairaus kuin epilepsia, johon toivon että saat tarvittavaa ja riittävää hoitoa pian.

      • niin..

        Heh, sairauspa hyvinkin! Sairaalloisen huomionkipeä Niccie-parka. Tai sitten joku, jolla on tylsää ja saa hyvät naurut näistä kommenteista. Sekin pistää kyllä miettimään, että eikö parempaa tekemistä keksi millään. No, hauskuutensa kullakin.

        Ja vielä.. jos tämän Niccien jutut todella on totta niinn... ei, ei, älä, ei näin. EI näin. Myötähäpeäni hänen käytöksensä puolesta olisi suuri. MUTTA aion olettaa, että Niccie on joku huumoriveikko ja nauran näille hänen jutuilleen. Hahahahahahahaha hehhehheeehe. Hah. Kas noin. Hyvää päivänjatkoa jokaiselle ;D


      • Kyllä hävettäis!
        niin.. kirjoitti:

        Heh, sairauspa hyvinkin! Sairaalloisen huomionkipeä Niccie-parka. Tai sitten joku, jolla on tylsää ja saa hyvät naurut näistä kommenteista. Sekin pistää kyllä miettimään, että eikö parempaa tekemistä keksi millään. No, hauskuutensa kullakin.

        Ja vielä.. jos tämän Niccien jutut todella on totta niinn... ei, ei, älä, ei näin. EI näin. Myötähäpeäni hänen käytöksensä puolesta olisi suuri. MUTTA aion olettaa, että Niccie on joku huumoriveikko ja nauran näille hänen jutuilleen. Hahahahahahahaha hehhehheeehe. Hah. Kas noin. Hyvää päivänjatkoa jokaiselle ;D

        Jos mun kaveri kirjoittelisi tylsyydessään, yksinäisyydessään ja huomionkipeydessään näin sairaita provoja ja nauraisi vielä sairaalloisen räkäisesti päälle ja kuvittelisi sairaassa päässään, että muidenkin mielestä tällaiset kirjoitukset ovat hauskoja sekä haukkuisi MUITA hulluiksi, kyllä mä häpeisin silmät päästäni enkä kehtaisi edes tunnustaa, että tunnen hänet!


    • Niccie

      Te olette vaan kateellisia kun ette itse saa Tosinaista. Sorry vaan kun oon varattu.. hih! Suck it up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe