Miksi teillä naisilla on pas.koja miehiä

kyselijä.

Tuokin yksi sanoo että mies huorittelee sitä joka aamu. Siis käsittämätöstä että naiset ovat tuollaisten miesten kanssa yhdessä. Ei tuollainen mies tiedä rakkaudesta mitään ja naiset antaa miehen kohdella huonosti. Onko se vaan että niin olettte yhdessä koska mies maksaa osan laskuista?

14

141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan että

      Nainen on niin heikko, tuskin sillä asialla laskujen kanssa on mitään tekemistä.

      • miss marple

        Ei se heikkoudesta ole kiinni jos nainen ei heti lähde .kyllä mä sitä mieltä että äiteen kulta pojat on heikkoja ne on opetettu että minä minä minä ....kyllä nainen on vahva jos jaksaa tuollaisia vuos tolkulla .


    • Rakastuin renttuun

      Tälläiset miehet on ajasta 95 % niin ihania ja sen loput sikoja. Hyvinä aikoina on niin ihana, että sikamaisuys unohtuu. Tosin jos olisi väkivaltainen, se olisi kerrasta poikki. Rakkaus on sokea. Rahalla EI Ole tekemistä.

    • Onnellinen31

      Mun mies on tosi ihana :). Herkkä, tunteellinen, osaa keskustella jne. En kaipaa mitään renttusekopäätä, just näin on hyvä :)

    • kiltti mies.

      Renttu tenttu huorittelijat saa naisia.

    • OLE MIES !!

      Naiset tykkää kun niille näytetään kuka on Pomo !
      Kossua Naamaan ja vähän Avokämmentä Muijalle.
      Sen jälkeen nainen ei jätä sinua koskaan.

      Ja Naisen Ei on KYLLÄ.

    • 12+15

      Aika selkeästi voi huomata että naiset haluaa aggressiivisia miehiä mutta he ei ehkä tajua sitä että niillä miehillä on taipumus käyttäytyä huonosti myös sitä naista kohtaan..
      Hyväsydämisiä hyvinkäyttäyviä miehiä on paljon mutta he ei herätä naisissa yleensä mielenkiintoa, "ei vain löydy sitä jotain"

    • kummitus

      Ei minulla vaan ole, minun on ihana.

    • Kyllästynyt

      Sitä olen miettinyt itsekkin. Minunki mieheni on täys valehtelija ja tuntuu ajattelevan vain itseään. Pitää yhteyttä lähes alaikäiseen anorektikon näköiseen luuviuluun. Tätä en kyllä hyvällä ole katsonut ja eron partaalla tässä keikutaankin . Eli ei tuollaista sikaa loputtomiin katsota.

      • Hyvä sen olla pitää

        Miksi keikut partaalla, jos olet jo todennut, että miehesi on valehtelija ja ajattelee vain itseään? Miksi roikut vielä kiinni? Itse en päivääkään katselisi tuollaista menoa, en päivääkään. Päästäisin mielummin irti vapaaseen pudotukseen.


    • 1+2

      Miehet ovat tutustumisvaiheessa ja suhteen alussa niin ihania... Näytetään se paras puoli ja oikein vietellään. Saavat rakastumaan itseensä, muuttamaan yhteen ja sitoutumaan. Sitten näytetäänkin se oikea luonne. Minä ainakin olen sellainen, että kun rakastun, en luovuta kovin helpolla. Ja vielä kun toinen sitten syyllistää kun ei enää jaksa suhteen vastoinkäymisiä ja toisen käytöstä, että noinko helpolla annat periksi. Sitten haukutaan naiiviksi tyttöseksi joka ei ikinä tule löytämään ketään jos käsitys parisuhteesta on noin lapsellinen ettei voi olla mitään vastoinkäymisiä. Mies on suhteen aikana pitänyt huolen siitä että nainen alkaa kyseenalaistamaan omia ajatuksiaan ja saanut itsetunnon heikoksi. Sitten kun haluaisikin lähteä toinen haukkuu ja lyttää että no et kyllä tule ikinä saamaan onnellista parisuhdetta jos tätä juttua ei saada toimimaan.

      Olenkin alkanut miettiä että ehkä olisinkin onnellisempi yksin. Jos tilanne on oikeasti se että tämän parempaa en saa ja tällaista oloa tulisi vain kestää koska se on samanlaista kaikissa suhteissa, niin sitten olen onnellisempi yksin. Ja tälläistä miettii nyt alle 30-vuotias, nätti ja korkeakoulutettu nainen, jolla luulisi pyyhkivän ihan hyvin...

      • Kyllästynyt

        Siksi ollaan roikunta vaiheessa kun asia on tuore ja isot velat on kuitenki puoliksi. Ei ole varaa maksaa kahteen paikkaan asumisesta kun on lapsiakin


    • kiltti mies.

      Lähdetäänkö kalaan naiset? Voidaan bongata samalla venäläinen sukellusvene.

    • huoh..

      Ehkäpä ne joilla on parhaat miehet ei roiku täällä valittamassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe