Mikä oli se hetki kun tajusit rakastuneesi?

haluan tietää

Kerro jos muistat? Milloin tajusit rakastavasi häntä?

30

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluanenhaluan

      Siitä hetkestä kun hänet ensikerran kohtasin.Tiesin jotain ja tunsin myös.

    • vähän myöhässä siis

      Tajusin sen silloin kun hän lähti pois.. :(

      • Minä taas lähdin

        pois kun rakastin häntä - enkä olisi saanut kun olin varattu.


      • en ymmärrä
        Minä taas lähdin kirjoitti:

        pois kun rakastin häntä - enkä olisi saanut kun olin varattu.

        Olisiko pitänyt erotaja tarttua toisen käteen jos rakastit/rakastat?


      • Life is like that

        Toi on niitä hetkiä kun tajuaa että jokin on liian myöhäistä.

        Elämä menee ohi kun siihen ei tartu.

        Toisaalta ei voi koskaan tietää oliko toinen yhtä rakastunut tai rakastiko.


    • En kerro enää

      Olen sen täällä jo joskus kertonut.

    • Vuosi erillään

      Joutuessamme lähes vuodeksi eri toimipisteisiin. Tuon vuoden aikana minulla oli aikaa ajatella häntä ja näimme vain muutamia kertoja. Ikäväni kasvoi sellaisiin mittoihin että minun ei tarvinnut rautalangasta itselleni vääntää kuinka tärkeä hänestä oli minulle tullut.

    • Rakkaudella

      Ensimmäisellä silmäyksellä kun näin hänen silmänsä.

    • vain yhden sydämen

      Silloin kun päästin hänestä irti :/

    • viisaus

      Tunteet katoavat jos niitä ei pidetä yllä, jos toisen mielipiteillä ei ole mitään väliä niin silloin ei tarvitse miettiä miksi asiat ei menekkään niin kuin haluaa, katse peiliin voi jopa auttaa asiaa olikohan itsessä kanssa jotain vikaa vai onko itse niin helvetin täydellinen ettei enää omia vikojaan huomaa.

    • Hänelle..

      "Silloin mä rakastuin, kun hetken sua katselin. Silmistä saman luin niin että kävi sullekin". Meidän välillä oli jotain erityistä, ensi hetkestä alkaen. Ei sitä katsetta voi unohtaa. Se tunne..se painui syvälle..eikä sitä voi unohtaa. Ei aika, ei etäisyys..ei mikään. Ikuinen kaipuu ja polte on sisälläni..Vain sinä, Mies..saat näistä tunteista tietää, ei kukaan muu. Hän lähti pois..silloin vasta ymmärsin tunteeni.

      • Joulukuu 2012

        -Muistan edelleen..rakas..


      • Tuo on kuin

        kuin minun kuvaus tapahtuneesta ja tuntemuksista. Paitsi että olen se, joka lähti pois. Lähteminen oli kova paikka, eikä ole tunteet muuttuneet. Minun on palattava..


      • Hänen..
        Tuo on kuin kirjoitti:

        kuin minun kuvaus tapahtuneesta ja tuntemuksista. Paitsi että olen se, joka lähti pois. Lähteminen oli kova paikka, eikä ole tunteet muuttuneet. Minun on palattava..

        paluu olisi parasta, mitä voin toivoa ja haaveilla. Siitä lähtien olen sitä salaa haaveillut, kun hän lähti pois.


      • Tuo on kuin
        Hänen.. kirjoitti:

        paluu olisi parasta, mitä voin toivoa ja haaveilla. Siitä lähtien olen sitä salaa haaveillut, kun hän lähti pois.

        Jos voisit kertoa suunnan minne palaan niin se toteutuu.


      • Hänen..
        Tuo on kuin kirjoitti:

        Jos voisit kertoa suunnan minne palaan niin se toteutuu.

        paluu pohjoiseen..


      • Tuo on kuin
        Hänen.. kirjoitti:

        paluu pohjoiseen..

        Suunta on ihan hyvä. Kuinkahan kauas tuohon suuntaan on kuljettava?


      • Hänen..
        Tuo on kuin kirjoitti:

        Suunta on ihan hyvä. Kuinkahan kauas tuohon suuntaan on kuljettava?

        paluu sinne, mistä hän lähti pois kolme vuotta sitten. Taitaa olla minun haavettani vain, että hän palaisi takaisin..


    • hyvä jumi ;)

      Viime yönä, kun rakastelumme päättyi yhtäaikaiseen huipennukseensa. Ja en ole trolli, vaan yksi onnekas nainen, joka on löytänyt sylin josta ei aio luopua.

    • ! ! !

      Heti

      • jos noin on

        Ota si theti myös yhteyttä ;)


      • werthjö
        jos noin on kirjoitti:

        Ota si theti myös yhteyttä ;)

        siitä on jo useempi vuos


    • LSusanna

      Vuosi sitten. Viimeistään siinä kohdin, kun varvaskävelimme hitaasti kohti suihkua toistemme katseisiin uppotuneena ja välillä hellästi suudellen... muutaman metrin matka keski kauan. Sillon tajusin, että rakastan tuota miestä.

    • Erään kerran,

      kun tuntui tosi pahalta.

    • Pidä se mielessäs

      En tiedä, mutta rakastan sinua nyt ja aina. Hyvää Yötä.

    • Sanantaivuttaja

      Ei - en voi sanoa yhtä hetkeä. Se tapahtui hitaasti kuin vajoaminen syvään veteen, mutta muistan ne hetket jolloin tiesin putoavani. Hitaat kuin ikuisuutta mittaavan kirkonkellon kumahdukset sunnuntaisin ja tiesin etten voi häntä väistää vaikka haluaisinkin.

      Hän kertoi pelanneena pitkälle yöhön Yatzia. Istui siinä tuolilla vierelläni ja kertoi pelanneensa Yatzia - kuka nykyaikana pelaa Yatzia? Paitsi minä mielessäni kun ajattelen lapsuuteni kesiä ja telttaretkiä parhaan ystäväni kanssa kun heitimme noppia makuupussien päällä ja laskimme pisteitä. Miten minä olisinkaan halunnut pelata Yatzia. Valvoa yötä myöten ja pelata hänen kanssaan Yatzia.

      Toisella kertaa hän pohti miten meidän kävisi jos suuri tappaja-asteroidi iskeytyisi maahan ja me sillä hetkellä siinä huoneessa olevat olisimme ainoat henkiinjääneet. Ei sellaisia kukaan mieti ja oli kuin hän olisi tunkeutunut aitojen läpi mielikuvitusmaailmaani, jossa rakentelin apokalyptisiä skenaarioita ja juoksen unissani pakoon zombeja ja maailmanloppuja. Minä jo melkein toivoin sen olevan totta ja maailman ulkopuolella tuhoutuneen.

      Tai ne kerrat kun työpaikan roskiksessa lojui tyhjiä Domino-laatikoita. Oh, lempikeksejäni - ajattelin ja törmäsin häneen kuin kolmion takaa tulleeseen ajoneuvoon. Vai olinko se minä joka tuli kolmion takaa? Kuplassani, maailmassa, jossa kukaan eikä mikään voisi enää liikuttaa salaisuuksia sisimmässäni, suojassa kuin Europan meret jääkerrosten alla. Ja sitten tuli hän. Mahdoton, mahdoton mies.

    • ekallakerralla

      Heti kun näin hänet ensimmäistä kertaa. Tosin en tehnyt asialle mitän pitkään aikaan, vaan kieriskelin omassa tunteessani pitkään.

    • m36v

      Enpä ole toistaiseksi ketään rakastanut, eikä kyllä kukaan ole minuakaan. Ei vielä ole ollut ketään kumppania tähän 36v ikään mennessä. Jospa se ensimmäinen joskus löytys.Mikälie vikana ihan kunnollinen mies olen, joskin hieman ujohko ja en baareissakaan liiku.

      • rakastan sinua <3

        Sinulla ei ole kumppania, koska et rakasta. Alappa rakastamaan, niin rakkaus tulee luoksesi..


    • uneton jossain

      Kerran heräsin olin lähdössä jonnekkin. Hän nukui vielä sängyssä.
      Pysähdyin katselemaan kaunista nukkuvaa olentoa sängyllä.
      Ainoa ajatus etten haluaisi lähteä mihinkään hänen luotaan koskaan.
      Rakastin ensimmäistä kertaa elämässäni naista. Olin kyllä ollut suhteissa aikaisemminkin. Rakastuin ensikertaa. Tiesin sen jo ennen sitä, mutta tuo hetki vahvisti, sitä tunnetta isosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe