Oman pään äänet Ry

Psykdiagnostik

Teuvo on varoittava esimerkki siitä mitä oman pään äänien seuraaminen saa aikaiseksi. Muistattehan ministeri Lindin murhaajan ruotsissa? Hänkin sanoi kuuntelevansa Jeesuksen ääntä murhatessaan.

37

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus ei käske ketään ihmistä toista tappamaan, mutta murhaaja - Saa-tana - käskee.

      Näin selvän totuuden on Saa-tana pystynyt sinultakin peittämään.

      • Mutta.

        Eihän oikea Jeesus puhuisi Raamattua ja sen perustotuutta vastaan niin kuin sinun pään sisäinen "jeesuksesi" tekee... Jos olisit viisas ollut, olisit ymmärtänyt varoa, mutta sielunvihollinen tuntee heikkoutesi johon iskeä.


      • mielenkiintoista.

        Siis siinä vaiheessako ymmärrät päässäsi puhuvan "jeesuksen" olevan S,aatanan Teuvo, kun se käskee alkaa murhaamaan ihmisiä konkreettisesti?

        Nythän olet teilannut surutta ihmisiä hengellisesti ja sanonut olevan oikein jos joku sen seurauksena ajautuu itsemurhaan, "kun ei kestänyt totuutta".


      • Niinseteuvoon

        Olet jo NYT murhaaja. Vihamieliset viestisi sen osoittavat.


        15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


      • On se ikävää:(
        mielenkiintoista. kirjoitti:

        Siis siinä vaiheessako ymmärrät päässäsi puhuvan "jeesuksen" olevan S,aatanan Teuvo, kun se käskee alkaa murhaamaan ihmisiä konkreettisesti?

        Nythän olet teilannut surutta ihmisiä hengellisesti ja sanonut olevan oikein jos joku sen seurauksena ajautuu itsemurhaan, "kun ei kestänyt totuutta".

        Huomaa, että syksy on tullut.


    • Totuutta rakastava

      Kyllä ne kaikki Teuvon saamat asiat ovat Jumalasta, ei ihmisestä.

      • Ja kaikki

        me olemme uskovinamme ettei nimimerkki totuutta rakastava ole Teuvo.


      • Ja kaikki kirjoitti:

        me olemme uskovinamme ettei nimimerkki totuutta rakastava ole Teuvo.

        Mikä ihme tuo nyt, olettehan te tekopyhät uskovinanne senkin, että kaikki nämä ovat Kristuksen seurakuntia:

        adventistit
        aglikaanit
        Agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologiset istuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset


    • Oman pään äänet tulevat Jumalan paaduttamien ihmisten lihasta, kun liha on ensin ihmisopeilla puhdistettu vapaaksi totuuden halusta, saastaisen hengen asuinsijaksi:


      "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

      Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

      Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

      Pyhän Hengen opetukset ja sanat tulevat suoraan taivaasta, Isän lähettäminä Pojan kautta hänen valituilleen

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi."

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Siksi nämäkin Jeesuksen sanat ovat kaikille Saa-tanan saastuttamille Saa-tanan sanoja:

      "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

      Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

      Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

      Minä ja Isä olemme yhtä."

      Siksi tämän keskustelun aloittajalle, joka näyttää olevan ry-läistä syntymäperää ja hänen seuraajilleen Jeesus sanoo:

      "Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani."

      • Kauhulla odotan

        sitä aikaa kun "jeesus" pään sisälläsi alkaa murhaamaan ihmisiä.


      • Kauhulla odotan kirjoitti:

        sitä aikaa kun "jeesus" pään sisälläsi alkaa murhaamaan ihmisiä.

        Kaikenlaisia pelkoja se saastainen henki sinussakin saa aikaan.

        Ihmeellistä, miten sinä tuollaisen uskon kanssa pystyt elämään.

        Voisitko saada helpotusta elämääsi Jobin vaimon sanoista miehelleen:

        "Vieläkö sinä pidät kiinni hurskaudestasi? Kiroa jo Jumalaa ja kuole pois!"


      • Mutta.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaikenlaisia pelkoja se saastainen henki sinussakin saa aikaan.

        Ihmeellistä, miten sinä tuollaisen uskon kanssa pystyt elämään.

        Voisitko saada helpotusta elämääsi Jobin vaimon sanoista miehelleen:

        "Vieläkö sinä pidät kiinni hurskaudestasi? Kiroa jo Jumalaa ja kuole pois!"

        Sinähän tottelet pääsi sisäistä "jeesusta" kuin Himmler Hitleriä. Minkäs teet kun opashenkesi alkaa vaatimaan veritekoja?


      • Mutta. kirjoitti:

        Sinähän tottelet pääsi sisäistä "jeesusta" kuin Himmler Hitleriä. Minkäs teet kun opashenkesi alkaa vaatimaan veritekoja?

        Sinä kyllä pitkästyt elämääsi tuollaista päivää odottaessasi.

        Armeijan muistoina minulla on kyllä kaksi miekkaa, molemmat tupessa, kuten opetettu on:

        "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."

        Eikö sinuakaan yhtään kummeksuta se, että sinä tuollaisella kauhulla pelkäät Saa-tanaa, etkä Jumalaa.

        Vai pidätkö tätäkin Jeesuksen opetusta Saa-tanan oppina:

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.

        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."


      • Siis myönnät
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinä kyllä pitkästyt elämääsi tuollaista päivää odottaessasi.

        Armeijan muistoina minulla on kyllä kaksi miekkaa, molemmat tupessa, kuten opetettu on:

        "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."

        Eikö sinuakaan yhtään kummeksuta se, että sinä tuollaisella kauhulla pelkäät Saa-tanaa, etkä Jumalaa.

        Vai pidätkö tätäkin Jeesuksen opetusta Saa-tanan oppina:

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.

        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

        Olevasi s,aatanan asialla?


      • Siis myönnät kirjoitti:

        Olevasi s,aatanan asialla?

        Se on sinun ongelmasi, kun pidät Jeesusta Saa-tanana.

        Se on kulkenut sukusi perintönä jo maailman luomisesta alkaen.

        Siksi Jeesuksen aikaiset esi-isäsikin pitivät hän Paholaisen palvelijana:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, (pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Ja hyvin hän on saanut minutkin tähän osaani tyytymää.


      • Totuutta rakastava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on sinun ongelmasi, kun pidät Jeesusta Saa-tanana.

        Se on kulkenut sukusi perintönä jo maailman luomisesta alkaen.

        Siksi Jeesuksen aikaiset esi-isäsikin pitivät hän Paholaisen palvelijana:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, (pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Ja hyvin hän on saanut minutkin tähän osaani tyytymää.

        Kyllä oikeita asioita tuot esille Teuvo.

        Jumala sinulle puhuu. Kuten aikanaan Samuelille: Puhu Herra, palvelijasi kuulee. Ja niin Herra puhui. Kuten puhuu tänä päivänäkin.


      • Joko
        Totuutta rakastava kirjoitti:

        Kyllä oikeita asioita tuot esille Teuvo.

        Jumala sinulle puhuu. Kuten aikanaan Samuelille: Puhu Herra, palvelijasi kuulee. Ja niin Herra puhui. Kuten puhuu tänä päivänäkin.

        uimavetesi on jäässä "totuutta rakastava" Teuvo?


      • Totuutta rakastava
        Joko kirjoitti:

        uimavetesi on jäässä "totuutta rakastava" Teuvo?

        Onko järkesi jäässä "Joko", kun tuollaisia valheviestejä kirjoittelet alinomaa tänne Raamattu-keskusteluun?


      • Säälittävä tapaus
        Totuutta rakastava kirjoitti:

        Onko järkesi jäässä "Joko", kun tuollaisia valheviestejä kirjoittelet alinomaa tänne Raamattu-keskusteluun?

        Kuuluu kai taudinkuvaan, tuo alituinen Teuvon kimpussa riekkuminen.


      • Totuutta rakastava kirjoitti:

        Kyllä oikeita asioita tuot esille Teuvo.

        Jumala sinulle puhuu. Kuten aikanaan Samuelille: Puhu Herra, palvelijasi kuulee. Ja niin Herra puhui. Kuten puhuu tänä päivänäkin.

        Oikeassa olet - ken lienetkään.

        Jos ei Kristus olisi minua omakseen ottanut, ahtaassa portissa päästänyt irti Saa-tanan synnin siteistä, ja puhdistamaansa sydämeen antanut iankaikkisuuden sinetiksi Totuuden eli Pyhän Henkensä, en olisi täällä väärämielisten pilkan ja ivan kohteena.

        Kuinka vahvalla pohjalla sinun uskosi totuuteen on?

        Jos täällä vielä mukana jaksat olla, ja sinuakin aletaan pilkata sunilaiseksi, niin kestätkö sen pilkan?

        Monta totuuden tien alun löytänyttä ystävääni ei tuota pilkkaa kestänyt, vaan heidän kohdalla kävi - valitettavasti - toteen tämä Jeesuksen ennustus:

        "Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan
        mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret.

        Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta."

        Eikä tämä tällainen kallioinen paikka ole suinkaan Kristus-kallio.


      • Säälittävä tapaus kirjoitti:

        Kuuluu kai taudinkuvaan, tuo alituinen Teuvon kimpussa riekkuminen.

        Sehän on monin verroin tappavampi tauti, kuin pelätty Ebola viirus, joka on tappanut kuitenkin vain harvoja,
        mutta tämä tauti on saastuttanut jo koko ihmiskunnan:

        "Kaikki tulevat vihaaman teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


      • Joko kirjoitti:

        uimavetesi on jäässä "totuutta rakastava" Teuvo?

        Monenlaisia vammoja TS- trauma näille luulosairaille väärämielisille aiheuttaa, joista tämän ihmisen luulotauti ei kuitenkaan ole niitä pahimpia.

        Omasta puolestani voin kertoa, ettei Saimaa vielä ole jäässä. Eilen kun käytiin saunomassa ja uimassa oli lämpötila vielä 7 astetta.

        Sitten kun Saimaa ja Kuolimo jäätyvät, mennään Olkkolan hovin avantoon ja saunaan.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Monenlaisia vammoja TS- trauma näille luulosairaille väärämielisille aiheuttaa, joista tämän ihmisen luulotauti ei kuitenkaan ole niitä pahimpia.

        Omasta puolestani voin kertoa, ettei Saimaa vielä ole jäässä. Eilen kun käytiin saunomassa ja uimassa oli lämpötila vielä 7 astetta.

        Sitten kun Saimaa ja Kuolimo jäätyvät, mennään Olkkolan hovin avantoon ja saunaan.

        Luulosairaudet pysyy kaukana siitä joka pysyy Kristuksen rakkaudessa. Rakkaus ei nimittäin epäile eikä usko lähimmäisestään pahaa. Vaan niin kuin rakas veljemme Paavali kirjoittaa rakkaudesta: kaiken se uskoo, kaiken se toivoo. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, ettei usko lähimmäisestään, että hän on valehtelija, vaan tahtoo uskoa ensisijaisesti että hän puhuu totta. Toki jos ilmenee varmoja todisteita monen todistajan suulla, että hän on valehtelija, niin silloin asia muuttaa luonnettaan. Siltikin. Jos valehtelija tekee parannuksen, katuu valehteluaan ja tahtoo puhua totta ja käyttäytyä rehellisesti ja totuudellisesti, niin hänelle tulee antaa anteeksi ja rakkauden käskyn mukaan meidän tulee jälleen alkaa suhtautua häneen luottaen ja uskoen hänestä ja hänen puheistaan hyvää.


      • TMarko kirjoitti:

        Luulosairaudet pysyy kaukana siitä joka pysyy Kristuksen rakkaudessa. Rakkaus ei nimittäin epäile eikä usko lähimmäisestään pahaa. Vaan niin kuin rakas veljemme Paavali kirjoittaa rakkaudesta: kaiken se uskoo, kaiken se toivoo. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, ettei usko lähimmäisestään, että hän on valehtelija, vaan tahtoo uskoa ensisijaisesti että hän puhuu totta. Toki jos ilmenee varmoja todisteita monen todistajan suulla, että hän on valehtelija, niin silloin asia muuttaa luonnettaan. Siltikin. Jos valehtelija tekee parannuksen, katuu valehteluaan ja tahtoo puhua totta ja käyttäytyä rehellisesti ja totuudellisesti, niin hänelle tulee antaa anteeksi ja rakkauden käskyn mukaan meidän tulee jälleen alkaa suhtautua häneen luottaen ja uskoen hänestä ja hänen puheistaan hyvää.

        Tässäpä tämä toinen, Antero Onninpojan kaltainen eksyttäjä, joka saatanallisilla tekopyhyyden julistuksilla seisoo ahtaan portin edessä, kuten kirjoitettu on:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."


      • Toinen vaihtoehto
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet - ken lienetkään.

        Jos ei Kristus olisi minua omakseen ottanut, ahtaassa portissa päästänyt irti Saa-tanan synnin siteistä, ja puhdistamaansa sydämeen antanut iankaikkisuuden sinetiksi Totuuden eli Pyhän Henkensä, en olisi täällä väärämielisten pilkan ja ivan kohteena.

        Kuinka vahvalla pohjalla sinun uskosi totuuteen on?

        Jos täällä vielä mukana jaksat olla, ja sinuakin aletaan pilkata sunilaiseksi, niin kestätkö sen pilkan?

        Monta totuuden tien alun löytänyttä ystävääni ei tuota pilkkaa kestänyt, vaan heidän kohdalla kävi - valitettavasti - toteen tämä Jeesuksen ennustus:

        "Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan
        mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret.

        Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta."

        Eikä tämä tällainen kallioinen paikka ole suinkaan Kristus-kallio.

        "Jos täällä vielä mukana jaksat olla, ja sinuakin aletaan pilkata sunilaiseksi, niin kestätkö sen pilkan?

        Monta totuuden tien alun löytänyttä ystävääni ei tuota pilkkaa kestänyt, vaan heidän kohdalla kävi - valitettavasti - toteen tämä Jeesuksen ennustus:"

        Väärin Teuvo, he vain tulivat järkiinsä ja sitä samaa toivon sinullekin.


      • Hidas järjenjuoksu
        Toinen vaihtoehto kirjoitti:

        "Jos täällä vielä mukana jaksat olla, ja sinuakin aletaan pilkata sunilaiseksi, niin kestätkö sen pilkan?

        Monta totuuden tien alun löytänyttä ystävääni ei tuota pilkkaa kestänyt, vaan heidän kohdalla kävi - valitettavasti - toteen tämä Jeesuksen ennustus:"

        Väärin Teuvo, he vain tulivat järkiinsä ja sitä samaa toivon sinullekin.

        "Väärin Teuvo, he vain tulivat järkiinsä ja sitä samaa toivon sinullekin."

        Tyhmimmillä siihen kuuluu menneen jopa 14 vuotta:-)


      • Toinen vaihtoehto kirjoitti:

        "Jos täällä vielä mukana jaksat olla, ja sinuakin aletaan pilkata sunilaiseksi, niin kestätkö sen pilkan?

        Monta totuuden tien alun löytänyttä ystävääni ei tuota pilkkaa kestänyt, vaan heidän kohdalla kävi - valitettavasti - toteen tämä Jeesuksen ennustus:"

        Väärin Teuvo, he vain tulivat järkiinsä ja sitä samaa toivon sinullekin.

        Valitettavasti totuus on toinen, kuin tämä sinun saatanallinen ilosanomasi:

        "Väärin Teuvo, he vain tulivat järkiinsä ja sitä samaa toivon sinullekin."

        Turha on toiveesi, sillä minusta pidetään näin hyvää huolta:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        Ja sitä paitsi, keneen sinä pahan olosi sitten purkaisit, ja kuka taivastiliäni sen jälkeen kartuttaisi, jos tuo saatanallinen toiveesi toteutuisi:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Ja mistä minä silloin voisin iloita ja hyppiä riemusta?


      • Totuutta rakastava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Valitettavasti totuus on toinen, kuin tämä sinun saatanallinen ilosanomasi:

        "Väärin Teuvo, he vain tulivat järkiinsä ja sitä samaa toivon sinullekin."

        Turha on toiveesi, sillä minusta pidetään näin hyvää huolta:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        Ja sitä paitsi, keneen sinä pahan olosi sitten purkaisit, ja kuka taivastiliäni sen jälkeen kartuttaisi, jos tuo saatanallinen toiveesi toteutuisi:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Ja mistä minä silloin voisin iloita ja hyppiä riemusta?

        Teuvo on patologinen valehtelija.


      • Totuutta rakastava
        Totuutta rakastava kirjoitti:

        Onko järkesi jäässä "Joko", kun tuollaisia valheviestejä kirjoittelet alinomaa tänne Raamattu-keskusteluun?

        Niinpä niin Teuvoseni.


      • Totuutta rakastava kirjoitti:

        Niinpä niin Teuvoseni.

        Kyllä Saa-tanan palvelijat totuutta rakastavat tuntevat., kun toimivat juuri niin kuin Jeesus ilmoitti:

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia."

        Nyt monet tulevat esiintymään Totuutta rakastavina, ja yrittävät jatkaa eksytystä.

        Tämä sama toistu tammikuussa 2006,kun vielä silloin kirjoitin rekisteröimällä nimelläni: Teuvo Suni.

        Ja kuinka ollakaan niin yhdessä hetkessä palstalla oli monta Teuvo Sunia, joista vain yksi kirjoitti totuutta, ja muut valhetta.

        Mutta pian nuo valheen palvelijat häipyivät takaisin pimeyden puskiin, josta olivat tulleekin, kun rekisteröin oman nimeni.


      • Totuutta rakastava kirjoitti:

        Teuvo on patologinen valehtelija.

        Miksi hän ei kuitenkaan ole saanut Saa-tanan enkeliä itseään kurittamaan, kuten sinun rakkautesi kohde Paavali, joka myös valehteli:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"


      • Totuutta rakastava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä Saa-tanan palvelijat totuutta rakastavat tuntevat., kun toimivat juuri niin kuin Jeesus ilmoitti:

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia."

        Nyt monet tulevat esiintymään Totuutta rakastavina, ja yrittävät jatkaa eksytystä.

        Tämä sama toistu tammikuussa 2006,kun vielä silloin kirjoitin rekisteröimällä nimelläni: Teuvo Suni.

        Ja kuinka ollakaan niin yhdessä hetkessä palstalla oli monta Teuvo Sunia, joista vain yksi kirjoitti totuutta, ja muut valhetta.

        Mutta pian nuo valheen palvelijat häipyivät takaisin pimeyden puskiin, josta olivat tulleekin, kun rekisteröin oman nimeni.

        "Nyt monet tulevat esiintymään Totuutta rakastavina, ja yrittävät jatkaa eksytystä.

        Tämä sama toistu tammikuussa 2006,kun vielä silloin kirjoitin rekisteröimällä nimelläni: Teuvo Suni."

        Etpä olisi voinut enää selvempää tunnustusta antaa siitä että kirjoitat puskanikillä Totuutta rakastava, nyt sinun on rekisteröitävä sekin nimimerkki itsellesi.


      • Totuutta rakastava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi hän ei kuitenkaan ole saanut Saa-tanan enkeliä itseään kurittamaan, kuten sinun rakkautesi kohde Paavali, joka myös valehteli:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        "Miksi hän ei kuitenkaan ole saanut Saa-tanan enkeliä itseään kurittamaan, kuten sinun rakkautesi kohde Paavali, joka myös valehteli:"

        Epistä Teuvo, nyt myönsit jo valehtelusikin. Eihän s,aatana omiaan kurita.


      • Totuutta rakastava kirjoitti:

        "Miksi hän ei kuitenkaan ole saanut Saa-tanan enkeliä itseään kurittamaan, kuten sinun rakkautesi kohde Paavali, joka myös valehteli:"

        Epistä Teuvo, nyt myönsit jo valehtelusikin. Eihän s,aatana omiaan kurita.

        Onko "hienoa olla kultapossukerhon jäsen", kun varastetulla nimimerkillä pääsee kärkkymään väärämielisten suosiota?


      • Totuutta rakastava kirjoitti:

        "Nyt monet tulevat esiintymään Totuutta rakastavina, ja yrittävät jatkaa eksytystä.

        Tämä sama toistu tammikuussa 2006,kun vielä silloin kirjoitin rekisteröimällä nimelläni: Teuvo Suni."

        Etpä olisi voinut enää selvempää tunnustusta antaa siitä että kirjoitat puskanikillä Totuutta rakastava, nyt sinun on rekisteröitävä sekin nimimerkki itsellesi.

        Oikein on kaltaisistasi ennalta ilmoitettu:

        "Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!

        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."


    • Teuvolle.
      • Turha houkutella! Kyllä minä tarkoin tiedän minkälainen kerhojen viidakko tämäkin on, kun jokaiselle puhuu Saa-tanan ääni.

        Kuitenkin jokaiselle sen verran erilaista oppia, ettei Jeesuksen tahto - "että he yhtä olisivat" - tässä rajun eksytyksen moniäänisten kerhoissa pääse koskaan toteutumaan.

        adventistit
        aglikaanit
        Agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologiset istuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe