Rahat meni, henki säilyi

tyhmä,tyhmepi,minä

Tavattiin suomi24:ssä. Ja nopeasti vaihdettiin puhelinnumeroita. Puhuttiin tuntikausia päivittäin ja alle viikko ensikontaktista nähtiin.
Tulin vakuuttuneeksi, että olin aidosti kohdannut ihmisen, jonka kanssa synkkaa. Kemiat kohdallaan ja sillä tavalla.
Nopeasti päädyimme saman katon alle. Jätin entisen taakseni, hävitin kaiken oman menneisyydestäni, koska vakuutuin löytäneeni sen oikean.
Ilmassa oli pieniä merkkejä siitä, että kaikki inkkarit ei kumppanilla ole kanootissa. Ajattelin kuitenkin kaiken olevan vain omaa luulosairauttani. Kaikki järjestyisi.
Perustettiin yhteinen koti, johon käytettiin pääasiassa minun rahojani.
Sitten kun kaiken olisi pitänyt olla kunnossa ja aloittaa arki kumppani alkoi muuttua.
Meni puhumattomaksi. Valittamista löytyi sielä sun täältä. Avioehtoa ei tietenkään tehty, kun nopeasti alussa menimme rakkaan vaatimuksesta naimisiinkin. Pian se jälkeen alettiin puhua erosta. Ei oltukaan sopivia toisillemme.
Ja niinhän me sitten erottiin.

Nyt sitten ihmettelen yksin omaa sinisilmäisyyttäni. Menettäneenä puolet omaisuudestani. Parasta, tai pahinta, kaikesta se, että kumppanilla oli koko suhteemme ajan muitakin suhteita ja useita profiileja suomi24:ssä. Lisäksi tiiviissä, intiimissä suhteessa exäänsä.

Itsehän tässä tyhmä olin. Mutta olkaa ihmiset varovaisia. Melkoisia pelureita liikkeellä nettideittailussa.

10

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20ja13

      Näitä hulluja riittää. Itse eksyin narsistin matkaan. Onneksi en suostunut hävittämään omaisuuttani ja autoani kuten hän halusi. Kaikki muuttui kun menimme yhteen.

    • Kohtalotar

      .. Ja täällä kolmas! Mentiin puolen vuoden jälkeen yhteen ja nyt heitti pari kuukautta sitten minut ulos! Kylmästi vain. Tavarani on varastoituna ja pääsen marrkaskuun alusta muuttamaan omaan kotiin.
      Koko ajan painosti minua , että haen tavarat pois. Ja kun hain, niin vainosi minua ja väitti , että vein kaiken. Vein tasan tarkkaan vain omat tavarani!
      Pahoinpiteli minut tämän puolen vuoden yhteiselon aikana kahdesti. Viimeisin kerta oli pahin. Yirtti kuristaa minut ja otti itse unilääkkeillä yliannostuksen!!

      Varokaa todellakin! Ja taas metsästää uutta suomi24:ssa!!!

    • biux.

      Pitääkö sitä kiirehtiä saman katon alle?
      Itse en naisena suostuisi luopumaan omaisuudestani kovin heppoisin perustein. Avioon mennessä tehdään avioehto.
      Niin makaa kuin petaa.

    • 53n

      Vain epätoivoinen muttaa heti yhteen tai menee naimisiin.Aloittajan on syytä katso peiliin .Jos jo alussa epäilee toista niin miksi et pannut peliä poikki heti vaan annoit viedä? Ihan omaa tyhmyyttäs.Kaikki ihmiset eivät ole huijareita,meitä rehellisiäkin on.Rahasta viis, multa vei mies lähes mielenterveyden kun päätti erota tekstarilla....

    • Turhaan menetit

      Lyhyt avioliitto ei oikeuta toista (varatonta) saamaan puolikasta omaisuudestasi - mitä lyhyempi liitto, sitä vähemmän tai ei ollenkaan puolisollesi olisi kuulunut!
      Sinun olisi pitänyt ottaa yhteyttä oikeusasiamieheen - yksi puhelinsoitto olisi riittänyt!

    • Onnea2

      Minäkin erehdyin aikoinani! Kahdeksan vuotta elämästäni meni yhen kahjun takia....onneksi en mennyt sen kelkkaan rahaasioissa, vaikka jäinkin tappiolle muutamia satoja euroja!
      Nyt ollut sinkkuna 6 vuotta ja en vaihda vapautta ja rauhallista elämää moiseen sekasotkuun....

    • entinennetti

      netissähän kuka tahansa voi olla mikä tahansa.

      Itse en ole deittiä harrastanut, mutta aiemmin meni paljon aikaa chatissa. Huomasin sen, että samalla ihmisellä voi olla montakin profiilia ja jos juttelet jollekin, niin aina ei ole lojaalisuutta edes sen vertaa, että kuultua pidetään omana tietona. Se on todella paskaa, että kerrot jotain ja sitten aivan tuntematon ihminen tulee siitä asiasta päälle.

      joskus tuli juteltua siitäkin, että mitä korkeammassa asemassa joku ihminen on, niin sitä törkerömmin hän käyttäytyy virtuaalisessa ympäsitössä. Joku kansankynttilä voi ihan hyvin elää kaksoiselämåää ja olla aika ulkoroihu.

      Ei sillä, kyllä netistä voi saada oikeistakin ystäviä. Kyllä minäkin kaipaan paria muutamia ihmisiä. tapasnkin yhden livessä eikä mitää ongelmaa ollut. Oli vain aika lopettaa...... mutta ei sillä. Kyllä ihmiset kohdataan livessä niinkuin joskus 20v sitten ja ennen sitä.

    • koettu tämäkin

      Lainaten edellistä:

      " mitä korkeammassa asemassa joku ihminen on, niin sitä törkerömmin hän käyttäytyy virtuaalisessa ympäsitössä"

      Tämä pitää niin paikkansa...valitettasti kuvittelevat itsestään jotain mitä eivät vähemmässäkään määrin ole....

      • koettu tämäkin

        edellinen: siis ympäristössä


    • entinennetti

      Samahan se on liverssäkin. Joku alkaa vääntämään omaa huonouttaan, ja todellisuudessa itse huijaa itseään. Kyllähän ihmisen kanssa kaveri voi olla, mutta siinä vaiheessa kun hommataan yhteinen katto tai toinen ottaa toisen saman katon alle, niin pitää kyllä toisen tutustua mm. toisen tapaan elää ja hoitaa hänelle lähelle olevien ihmisten asioita.

      Ei voi ymmärtää tätä! Sillon ku olin chastissa, niin kuulin muiden chattaajien kertomia juttuja eräistäkin naisista..... olen todella onnellinen, että olen pärjännyt ilman chattia jo pari vuotta ja nettideittejä en ole koskaan tehnyt, kun olen nuoruuteni aikana ollut ajassa ilman nettiä.

      Ei silti. mailikamu olis kiva!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe