36 v nainen ja taas sinkku

Rentut kaduttaa

Alan olla epätoivoinen, siis oikeesti. Olen 36 v nainen ja taas sinkku. Nuorena rakastuin aina renttuihin, vaikka kunnon pojat olisin saanut. Sama alkoi olla reilu kakskymppisenä, olisi jo varmaan perhe ja ihana Mies, jos ei ne rentut vetäisi puoleensa. Sitten rakastuin todella kaukana olevaan mieheen ja siinä meni 5 v. Suhde kaatui välimatkaan. Sitten oli sutinoita ja sinkkuaikaa, ei löytynyt miestä joka haluiaisi samaa elämältä.
Nyt kesällä löysin ihanan miehen, jonka kanssa kaikki loksahti ja haluttiin samoja asioira, perheen ym. Nyt suhde kaatui miehen ongelmiin. Ja taas olen yksin. Alkaa jo biologin en kellokin tikittää. Osa miehistä kysyy mitä sussa on vikana kun olet sinkku, ei lapsia, ei ikinä naimisissa, vaikka tunnut mukavalta, fiksulta, hauskalta ja olet kaunis.
Tuntuu tulevan tästäkin nyt turn off.
mitä miehet ajattelette tälläisestä naisesta, että on joku viallinen tai pirttihirmu? Onko muita naisia samanlaisrssa tilanteessa?

35

2039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti Keijo

      Kun me miehet ollaan niin ratkaisukeskeisiä niin ihmettelen, että mikset etsi ratkaisua esim. tuohon miksi lankeat aina renttuihin? Oliko isäsi renttu? Haetko kenties itsesi vastakohtaa? Jännitystä? Etkö välitä normaaleista ns. kristillisistä arvoista? jne.

      Uskon jos kehität itseäsi löydät varmaan osasyyn toiminnallesi. Voin väittää jo että tie itsensä löytämiseen ei ole lyhyt tai helppo, mutta se on palkitseva.

      PS. Saattaa olla myös, että haihattelen tässä nyt vaan.

    • onnea matkaan

      Tunnen joitakin naisia, jotka ovat lähes nelikymppisiä ja samassa tilanteessa, kuin sinä. Naisista tiedän, että he ovat vain kranttuja, oikein kukaan ei kelpaa. Siinä kai sinunkin "vikasi", kun vain suhteeseen kykenemättömät vetävät puoleensa.

      Sen kuin selität miehille, miksi näin, ja sitten vain otat kuka suostuu olemaan kanssasi. Varaa ei liene enää valita..

      • n35-

        Älytöntä tuollainen katkera ruikutus että "et varmaan ketään löydä enää, ei ole varaa valita". Mitäs vattua se sulle kuuluu kenet aloittaja löytää? Yrität varmaan latistaa oikein muiden mielialaa ja elämänuskoa. Mitä jos sulle joku sanoo samalla tavalla, samassa tilanteessa? Kai sä tajuat sen että joko mies on sitä mitä nainen etsii, tai sitä ei oteta ollenkaan. Mitä sitä väärää miestä vaivoikseen ottamaan, nalkutusta kuuntelemaan tai tossumieheksi. Lisäksi kiinnostuksen pitäisi olla kaksipuoleista ja miehellä liikkua enemmän kuin mustavalkoinen ajattelu päässä, ei helppoa löytää kaikille. Miehet usein ottavat 10v itseään nuoremman, joten se sulkee mahdollisuuksia samanikäisiin.

        Minulla ei ole paniikkia lasten saannista, voi olla että jää väliin, tiedät mikä työmäärä sekä vastuu on lastenhoidossa. Ulkomailla (länsimaissa) miehiä on sinkkuna, jos suomessa ei ole sopivaa, aloittajalle vinkiksi. Suomessa komeat ovat varattuja usein (ei aina) ja ottavat sen nuoremman. Pelimiehiä liikaa ja pinnallisia. Ei ole mitään takeita, että miehet ovat uskollisia, eivätkä räävi päätä. Koska luonteen pitäisi olla kohdallaan. Alkoholisteja tässä maassa löytyy, kannattaa jättää väliin. Ylikiltti palveleva mies on pelottava ja kämppismäinen, niin tylsää! Setämäisiä ja machoja en viitsi käydä läpi tässä. ;D Luonne saisi olla kuin raikas tuulahdus.

        Ihmistuntemuksesta on hyötyä kun etsit uutta. Itse saatan sanoa jotain vielä nokkelampaa, jos joku kysyy miksi on sinkku. Kuten että "miksi sitten itse olet sinkku ja oletko varattuna täällä kyselemässä?!" tai "nykyään on kaikenikäisiä sinkkuja" koska niitä on. Tai "olen sinkku, koska vaan satun olemaan sinkku, ei ole pakko olla vikaa". Kertoo kysymys miehestä kaikkea, liiasta epäluuloisuudesta tai epäkiinnostuksesta /iän arvostelusta ja voin poistua. Montako aivosolua voi olla epäystävällisellä miehellä? Eri asia jos ei dissaa. Säkin voisit kysyä saman tien mitä vikaa siinä miehessä on, kun on sinkku? Poistuminen on vaan helpompaa joskus. Ennakkokäsitykset voivat olla vahvoja nuoruutta palvovassa yhteiskunnassa miehillä, joten ennakkoluuloja voi hälventää, poistuu jos ei toimi.

        Missä iässä vaan voi olla sinkku, on myytti ettei voisi olla. Aina miehiä vapautuu. On vanhanaikaista ajatella ettei eroja voisi tulla tai parisuhde on pakko lapset. Sitäpaitsi itse ovat tunkeneet itsensä parisuhteisiin hengenhädässä jonkun teinimäisen akan kanssa (vaikka ikää tulee jo naisellekin), eivätkä anna hyville mahdollisuuksia. ;) Ehkä ne miehet itse ovat torjuneet naisia, minkä sille voi. Suunnistakaamme kohti uusia seikkailuja elämässä, en tarkoita seksiseikkailuja, vaan hyviä asioita. Ikä on numero. Olen kuluttanut monia vuosia hukkaan, koska ei ole ollut se oikeaa ja kontaktit vääriä miehiä. Parisuhde ei ole silti onnistumisen mittari ja tulevaisuus on edessä.

        Netti voi olla huono paikka löytää, ainakin minulle, siksi suunnistan ulos maailmaan.


      • Rentut kaduttaa

        Kyllä sitä tarjontaa olisi, mutta olen vähän sellainen ihminen, että jos ei nappaa niin ei nappaa, en halua olla kenenkään kanssa että vaan olisi joku, siinä vaan tekee sille toiselle kiusaa ja myös itselleen kun on sitten koko ajan vilkuilu aidan toiselle puolen enkä osaa edes näytellä olevani niin kiinnostunut jos en ole.

        En tiedä mistä moinen renttuihin rakastuminen on peräisin. Nytkin luulin olevani kesällä kunnollisen miehen kanssa ja mitä vielä. Pelkkiä ongelmia oli hänen elämä täysi ja alkoholi alkoi myös viedä liian kanssa. Osa kenen kanssa olen ollut, ei olekaan sitten halunnut perhettä, minä haluan, joten en näe sitten järkeä olla yhdessä. Joskus on selvinnyt että mies onkin ollut varattu. Kyllä elämä välillä potkii päähän


      • 5+13
        n35- kirjoitti:

        Älytöntä tuollainen katkera ruikutus että "et varmaan ketään löydä enää, ei ole varaa valita". Mitäs vattua se sulle kuuluu kenet aloittaja löytää? Yrität varmaan latistaa oikein muiden mielialaa ja elämänuskoa. Mitä jos sulle joku sanoo samalla tavalla, samassa tilanteessa? Kai sä tajuat sen että joko mies on sitä mitä nainen etsii, tai sitä ei oteta ollenkaan. Mitä sitä väärää miestä vaivoikseen ottamaan, nalkutusta kuuntelemaan tai tossumieheksi. Lisäksi kiinnostuksen pitäisi olla kaksipuoleista ja miehellä liikkua enemmän kuin mustavalkoinen ajattelu päässä, ei helppoa löytää kaikille. Miehet usein ottavat 10v itseään nuoremman, joten se sulkee mahdollisuuksia samanikäisiin.

        Minulla ei ole paniikkia lasten saannista, voi olla että jää väliin, tiedät mikä työmäärä sekä vastuu on lastenhoidossa. Ulkomailla (länsimaissa) miehiä on sinkkuna, jos suomessa ei ole sopivaa, aloittajalle vinkiksi. Suomessa komeat ovat varattuja usein (ei aina) ja ottavat sen nuoremman. Pelimiehiä liikaa ja pinnallisia. Ei ole mitään takeita, että miehet ovat uskollisia, eivätkä räävi päätä. Koska luonteen pitäisi olla kohdallaan. Alkoholisteja tässä maassa löytyy, kannattaa jättää väliin. Ylikiltti palveleva mies on pelottava ja kämppismäinen, niin tylsää! Setämäisiä ja machoja en viitsi käydä läpi tässä. ;D Luonne saisi olla kuin raikas tuulahdus.

        Ihmistuntemuksesta on hyötyä kun etsit uutta. Itse saatan sanoa jotain vielä nokkelampaa, jos joku kysyy miksi on sinkku. Kuten että "miksi sitten itse olet sinkku ja oletko varattuna täällä kyselemässä?!" tai "nykyään on kaikenikäisiä sinkkuja" koska niitä on. Tai "olen sinkku, koska vaan satun olemaan sinkku, ei ole pakko olla vikaa". Kertoo kysymys miehestä kaikkea, liiasta epäluuloisuudesta tai epäkiinnostuksesta /iän arvostelusta ja voin poistua. Montako aivosolua voi olla epäystävällisellä miehellä? Eri asia jos ei dissaa. Säkin voisit kysyä saman tien mitä vikaa siinä miehessä on, kun on sinkku? Poistuminen on vaan helpompaa joskus. Ennakkokäsitykset voivat olla vahvoja nuoruutta palvovassa yhteiskunnassa miehillä, joten ennakkoluuloja voi hälventää, poistuu jos ei toimi.

        Missä iässä vaan voi olla sinkku, on myytti ettei voisi olla. Aina miehiä vapautuu. On vanhanaikaista ajatella ettei eroja voisi tulla tai parisuhde on pakko lapset. Sitäpaitsi itse ovat tunkeneet itsensä parisuhteisiin hengenhädässä jonkun teinimäisen akan kanssa (vaikka ikää tulee jo naisellekin), eivätkä anna hyville mahdollisuuksia. ;) Ehkä ne miehet itse ovat torjuneet naisia, minkä sille voi. Suunnistakaamme kohti uusia seikkailuja elämässä, en tarkoita seksiseikkailuja, vaan hyviä asioita. Ikä on numero. Olen kuluttanut monia vuosia hukkaan, koska ei ole ollut se oikeaa ja kontaktit vääriä miehiä. Parisuhde ei ole silti onnistumisen mittari ja tulevaisuus on edessä.

        Netti voi olla huono paikka löytää, ainakin minulle, siksi suunnistan ulos maailmaan.

        Femakko ärähti! Lopeta katkera asenteesi miehiin niin sinullekin vanhalle piialle saattaa joku pian löytyä.


    • kiltti mies.

      Hahahahhaha. Kiltit ei kelpaa naisille. Nyt on vähän myöhäitä katua.

      • kiltti mies.

        Kiltillä miehellä ei tee mitään. Menet nyt vaan niitä renttuja iskemään lähibaarista tänään.


      • Suzu
        kiltti mies. kirjoitti:

        Kiltillä miehellä ei tee mitään. Menet nyt vaan niitä renttuja iskemään lähibaarista tänään.

        Jaksat joka ketjussa ruikuttaa. Mulla on kiltti mies, mut se on ihan tosi mielenkiintoinen persoona, ei ollenkaan sellainen ruikuttaja kuin sinä. Olet tylsä, siksi ketään ei kiinnosta!


      • Kiltti mies.
        Suzu kirjoitti:

        Jaksat joka ketjussa ruikuttaa. Mulla on kiltti mies, mut se on ihan tosi mielenkiintoinen persoona, ei ollenkaan sellainen ruikuttaja kuin sinä. Olet tylsä, siksi ketään ei kiinnosta!

        Olen tylsä kun en ole renttu juoppo. Jos sulla on kiltti mies niin hyvä mutta olet vain yksi, monella tuhannella muulla ei ole kilttiä koska eivät halua muita kun renttuja.


    • kokemus puhuu

      Muista aina että pahin renttu on työtön ja varaton laiska mies.

      • Rentut kaduttaa

        No en tuollaisia työttömiä ja varattomia renttuja ole deittaillut, mutta sellaisia pelimiesrenttuja ja kaappijuoppoja kyllä, joilla on kyllä rahaa ja hyvä työ.


      • mun mielestä
        Rentut kaduttaa kirjoitti:

        No en tuollaisia työttömiä ja varattomia renttuja ole deittaillut, mutta sellaisia pelimiesrenttuja ja kaappijuoppoja kyllä, joilla on kyllä rahaa ja hyvä työ.

        Rakkaus on sitä että valitsee puolisonsa ja hyväksyy ne puutteet mitä sillä on. Kun otat kumppanin niin teet valinnan riittääkö tämä mulle vai otanko jonkun muun sitten kun ihastus on mennyt ohi. Ihastus meinaan tulee takaisin omia aikojaan kun vaan annat toisen olla oma itsensä. Parisuhde elää koko ajan. Ihmiset muuttuu. Rakkaus on sitä että antaa toiselle mahdollisuuden ikuiseen kumppanuuteen.


      • mun mielestä
        mun mielestä kirjoitti:

        Rakkaus on sitä että valitsee puolisonsa ja hyväksyy ne puutteet mitä sillä on. Kun otat kumppanin niin teet valinnan riittääkö tämä mulle vai otanko jonkun muun sitten kun ihastus on mennyt ohi. Ihastus meinaan tulee takaisin omia aikojaan kun vaan annat toisen olla oma itsensä. Parisuhde elää koko ajan. Ihmiset muuttuu. Rakkaus on sitä että antaa toiselle mahdollisuuden ikuiseen kumppanuuteen.

        Jatkoa..
        Mä oon nähnyt mitä se tekee ihmiselle itselleen kun ei ymmärretä että rakkaus on tärkeintä ihmiselle eikä ymmärretä mitä se todella on. Tulee melkein vihainen olo kun miettii sitä älyttömyyttä mitä se on jos ei ymmärretä sitä asiaa. Rakkaudettomuus aiheuttaa kärsimystä jokaiselle osapuolelle. Siis valitse taistelusi huolella ja kun oot sen tehny niin taistele loppuun saakka. Vain yksi suunta on olemassa. Jos oot jo valinnut puolison niin sul on jo paskat housussa ja sillä selvä. Opettele nauttiin elämästä paskat housussa. Se on todellista toisesta välittämistä ja rakastamista.


      • kiltti mies.

        Jaa jaa. Kyllä minä eilenkin töissä olin vaikka se ei ollut kun yhden päivän työ. Enkä minä mielestäni ole varaton kun olen oman veneenkin ostanut kesällä. Kyllä naiset siltin mielellään niitä juopon renttuja tapailee kun tälläsiä jotka ei juo viikonloppuisin. Työttömyys ei useinkaan johdu itsestä vai tiedätkö täältä paikan josta saa heti töitä niin minä menen heti töihin jos töitä annetaan.
        Salillakin käyn joten en minä laiskakaan ole. En usko että ne renttu juopot käy salilla mutta naiset niitä siltin tapailee.


      • exexexexexex
        mun mielestä kirjoitti:

        Jatkoa..
        Mä oon nähnyt mitä se tekee ihmiselle itselleen kun ei ymmärretä että rakkaus on tärkeintä ihmiselle eikä ymmärretä mitä se todella on. Tulee melkein vihainen olo kun miettii sitä älyttömyyttä mitä se on jos ei ymmärretä sitä asiaa. Rakkaudettomuus aiheuttaa kärsimystä jokaiselle osapuolelle. Siis valitse taistelusi huolella ja kun oot sen tehny niin taistele loppuun saakka. Vain yksi suunta on olemassa. Jos oot jo valinnut puolison niin sul on jo paskat housussa ja sillä selvä. Opettele nauttiin elämästä paskat housussa. Se on todellista toisesta välittämistä ja rakastamista.

        Suhteessa on kaksi. Jos toinen ei enää rakasta, ja jos kumppani osoittautuu luonnehäiriöiseksi pettäkäalkoholistiksi myöhemmin, ei todellakaan ole syytä jäädä suhteeseen. Huolella valitseminen ei auta, kun myöhemmin toinen voi muuttua ihmishirviöksi.

        Yritin 20 vuotta rakastaa toista eheäksi.. turhaan.


    • OsatVaihtuvat

      36-vuotiaalla naisella on valitettavasti jo markkinat kääntyneet itseä vastaan: tuon ikäisiä hyviä miehiä on tarjolla vähän. Näin rumasti sanottuna, silloin kun sinä nuorena pidit hauskaa renttujen kanssa, valitsivat kaukonäköiset naiset ne hyvät miehet itselleen. Ehkä samalla myös totutit itsesi tietynlaiseen miestyyppiin, jonka kanssa tulevaisuus ei vain toimi.

      Naisten kannattaisikin hoksata jo nuorena, että vuosien kuluttua hyvät miehet vähenevät dramaattisesti. Eikä tilannetta paranna se, että miehillä nyt tuntuu olevan naisia suurempi taipumus "huonoutua", eli alkoholisoitua, passivoitua tai teloa itsensä äijäilytouhuissaan.

      No, se analyysista/moralisoinnista. Mitä on tehtävissä? Vaihtoehtoja on oikeastaan kaksi: joko nappaat eronneen tai poikkeuksellisen ujon miehen. Molemmissa on tietenkin omat riskinsä - eronneen pitää saada päänsä kuntoon ja ujo taas voi olla ties minkälainen - mutta käytännössä yli 35-vuotias, vapaa "huippumies" on lottovoittaan verrattavissa oleva löytö.

      Sinuna nyt ihan oikeasti miettisin, mistä niitä kunnollisia miehiä löytyy (vinkki: ei baarista) ja alkaisin käymään sellaisissa paikoissa, tehden aktiivisesti aloitteita.

      • Rentut kaduttaa

        Senkun tietäisi mistä löytyy! Eronneet on monesti niin sekaisin, että rupevat suhteeseen ja tajuavat että övat päästään sekaidin kun eroa ei käsitelty, varsinkin jos mies on jätetty. Baareista, tanssiravintoloista paremmin ja lavoilta, harmi ettei Helsingissä ole. Nuoria 26 v miehiä olisi kylmä tarjolla kun näytän itsekin samanikäiseltä, mutta ei oikein nappaa. Kyllä kaduttaa yksikin kunnon mies, jonka nuorena renttuun vaihdoin, vieläkin sydän pomppaa molemmilla kun nähdään ja muistellaan mennneitä.


      • Jyyjyy

        Mua lähinnä naurattaa tää markkina-kanttura-ajattelu :D. Hyviä MIEHIÄ ja NAISIA on vähän ihan joka iässä, tässä maailmassa on paljon paskaa ja moraalittomia ihmisiä jne. Joka iässä on mahdollisuus löytää kunnollinen kumppani, ja sen sijaan että etsisi epätoivoisesti sitä kumppania, olisi hyvä syventää suhdetta itseen ja oppia tervettä itsensä rakastamista. Maailma pyörii niin, että sitä vetää puoleensa sellaisia ihmisiä kuin itse on. Jos olet terve ja tasapainoinen, niin paljon suuremmat todennäköisyydet on löytää kumppani kuin sellaisella, joka ei työstä omia issukoitaan ja odottaa että pelastaja tulee jostain kulman takaa ja parantaa.


      • onnellinen 38 vee

        Onpas ihmeellisiä käsityksiä ihmisillä!! Suomalaiset eroavat lähes joka toisesta liitosta, joten vapaita ihmisiä löytyy kaiken ikäisistä ihmisistä. Jos ihminen on läpi käynyt yhden liiton ja elänyt perhe-elämää, ei tee hänestä välttämättä huonoa vaihtoehtoa, vaan nimenomaan huippumiehen.. koska tämä mies on oppinut virheistään ja kasvanut ihmisenä.

        Ihminen voi löytää elämän kumppanin minkä ikäisenä tahansa ja niin sitä koko ajan tapahtuukin.

        Minun mieheni erosi 36 vuotiaana 15 vuotta kestäneestä suhteesta vaimon petettyä häntä. Me tapasimme neljä kuukautta eron jälkeen ja olemme olleet yhdessä yli 7 vuotta.

        Mieheni on huippumies! Hän on komea, älykäs, pitkä, päihteetön ja kaiken lisäksi varakas. Kun tapasin olin itse 31 vuotias, mutta vaikka olisin ollut 36 vuotias, niin se ei olisi ollut este rakastumisellemme. Me olemme luodut toisillemme. Syystä tai toisesta piti mennä näin kauan ennenkin kohtalo johdatti meidät yhteen :)

        Sanosin ap:lle, että pidä lippu korkealla ja usko unelmaasi!


      • BEM
        onnellinen 38 vee kirjoitti:

        Onpas ihmeellisiä käsityksiä ihmisillä!! Suomalaiset eroavat lähes joka toisesta liitosta, joten vapaita ihmisiä löytyy kaiken ikäisistä ihmisistä. Jos ihminen on läpi käynyt yhden liiton ja elänyt perhe-elämää, ei tee hänestä välttämättä huonoa vaihtoehtoa, vaan nimenomaan huippumiehen.. koska tämä mies on oppinut virheistään ja kasvanut ihmisenä.

        Ihminen voi löytää elämän kumppanin minkä ikäisenä tahansa ja niin sitä koko ajan tapahtuukin.

        Minun mieheni erosi 36 vuotiaana 15 vuotta kestäneestä suhteesta vaimon petettyä häntä. Me tapasimme neljä kuukautta eron jälkeen ja olemme olleet yhdessä yli 7 vuotta.

        Mieheni on huippumies! Hän on komea, älykäs, pitkä, päihteetön ja kaiken lisäksi varakas. Kun tapasin olin itse 31 vuotias, mutta vaikka olisin ollut 36 vuotias, niin se ei olisi ollut este rakastumisellemme. Me olemme luodut toisillemme. Syystä tai toisesta piti mennä näin kauan ennenkin kohtalo johdatti meidät yhteen :)

        Sanosin ap:lle, että pidä lippu korkealla ja usko unelmaasi!

        Kyllä minä alan pikkuhiljaa kallistua siihen "osat vaihtuvat" ajattelumalliin.

        Eli tuossa 20-35 vuotiailla (erityisesti 25-30) naisilla on varaa valita miehiä miten tahtoo, ja silloin valinta helposti kohdistuu siihen komeaan ja jännittävään kaveriin sen Timo Tavallisen sijasta. Tai sitten vaan vietetään sinkkuelämää odotellen sitä Mr Big: iä.

        Kun sitten ero tulee tuolla yli 35 ikäisenä tai haluttaisiin ruveta vakiintumaan ja elämästä on opittu jotain ja tuo Timo Tavallinen on edennyt urallaan, oppinut seurustelemaan ja saanut kasvoihinsa vähän särmää. Timolle vaan ei enää kelpaakaan omanikäinen nainen vaan hän katsoo nuorempia 25-35 ikäryhmästä.

        Nainen kyllä kelpaisi, mutta nelikymppisiä naisia metsästävät sitten miehet ikäryhmässä 50-60 v, mutta ne taas naiselle eivät kelpaa ymmärrettävistä syistä. 40-nainen on naiseutensa huipulla, mutta yli 50-vuotiaassa miehessä alkaa jo ikä tuntua kunnolla.

        En usko, että onnellinen 38 vee tapauksessakaan hon ollut puhtaasti sattumaa, että mies valitsi 5 v. Nuoremman eikä vaikka saman verran vanhemman naisen vaikka hän haluaakin niin uskoa. Ikä vaan rupeaa ihmisessä näkymään todella voiakkaasti tuossa välissä.

        Toki on todella paljon poikkeuksia, mutta suuret suuntaviivat viittaavat tähän suuntaan


    • ei herranjestas

      Huvittavaa tämä ainainen kiertokulku että kun naisella on jo parhaat päivät takanaan niin sitten kelpaisikin se kunnollinen mies.

    • lusikkakäteen

      Aloittaja olisi kiva nähdä livenä. Todennäköisesti seksikäs huoliteltu hulmuavahiuksinen pitkäsääri. Nyt antaisin hieman absurdin neuvon. Päästäksesi hyviin naimisiin sinun pitää muuttaa tyyliä körttimummo- lookia lähempänä olevaan. Leikkaa hiukset lyhyiksi mutta pukeviksi, pukeudu aina niin että kirkkoherran vaimollekin kävisi (naisellista mutta arvokasta) ja samaan tyylilajiin meikit ja korut ym.
      Hyviä miehiä on aina liikkellä vähän niin kuin lohia koskessa, mutta mihin vieheeseen nappaavat ja milloin7missä on se taitolaji. Miten se oma alkonkäyttösi ja kuntosi hoito? Pyri pääsemään hoitamaan vaikka sisarusten lapsia, että totut myös lapsiperhe-elämään. Kannaltasi varmin valinta olisi osa-aikaisä jolla jo on pari lasta, joista todella välittää. Taitolaji tuokin mennä valmiiseen perhekuvioon mukaan, mutta jos todella vilpittömästi haluat asettua aloillesi ja saada lapsia, mitäpä sitä ei tekisi unelmansa eteen?

    • 40vee

      Itse en haluaisi nähdä ja etenkään tekemisissä aloittajan kaltaisenkaan kanssa kun toimii kuin tuuliviiri, mikään ei kelpaa kun aina pitäis olla actionia ja jännitystä ja toimii kuin kakskymppinen eikä 36.
      Olen nähnyt paljon tämän tyyppisiä naisia, eivät ole mitään uskollisimpia ja suhteetkin saattaa kestää sen kaksviikkoa minkä tunteet saattaa kestää ja ns. tavallista arkea ei kestä.
      Kerran jopa meinas käydä vahinko tälläisen kanssa kun lapsenkin meinasin saada mutta onneksi teki abortin.
      En ole missään pumpulissa elänyt ja menoa ja meininkiäkin ollut mutta nyt vanhempana seesteisempää, rauhallisempaa vaan tytyväisempikin olen ja katson enemmän tulevaisuuteen positiivisemmin ja suunnitellummin kun tuolla vain huomisen ajatusmaailmalla.

    • sinkku.

      Niin ensin naiset pelaa sen pas.kan kanssa joka pettää ja hakkaa ja juo ja sitten mietitään vuosia että miten siitä pääsis eroon. Ja sitten kelpais muka se kunnollinen mies.

    • Hahhaa elämässä on ehkä sittenkin oikeutta.
      Sitä niittää mitä kylvää..


      Elä nyt vaan niitten jännämiesten kanssa

    • Kukaan ei tiedä

      Naiset on Hulluja.

      Kuka Mies haluaisi itselleen Renttunaisen ?
      Juopon Horon jos voisi valita kiltin ja ihanan väliltä ?

      Naisenlogiikka on vaan käsittämätön asia...

    • yksinelävä

      Oletkohan sinä hakenut kunnon kiestä oikeista paikoista?
      Olet toiminut täysin viisaasti kun et ole huolinut aivan ketä tahaansa loppuelämäsi kummpaniksi. Olet säästynyt monen monelta mieliharmilta.

      Yksinelämisessä ei ole mitään vikaa! ( verrattuna jatkuvaan kinaan, riitelyyn ja mielipahaan). Kyllä se juuri sinulle täydellinen mies ilmaantuu kuvioihin jos se on tarkoitus.

      • Rentut kaduttaa

        No en ole mikään juoppo horo! Kaukana siittä! Kyllä mä yksinäkin viihdyn, mutta kivempi se toisen kanssa on olla ja tulla kotio kun toinen vartoo


    • 1+1

      Kyllähän sinulle renttuja ja juoppoja löytyy onhan niissä valinnan varaa.
      Se on henkilökohtainen voi voi jos normaali työssä käyvä mies ei sytytä. Itse olen 35 ja valitettavasti ikäisteni vapaana olevie naisten nirsouden takia joudun tyytymään 25 naisiin.

      • Rentut kaduttaa

        Ihan normaaleja työssä käyviä renttuja nämä ukkoni ovat olleet. Vakityö, oma asunto, autot ym. Alko vetää vaan liikaa viikonloppuisin ja vieraat naiset. Ovat keskivertoa paremmannäköisiä ja naisia piisaa ympärillä vaikka kauppajonossa. Täällä on eri käsityksiä rentuista, niin kunhan selvensin


    • "mitä miehet ajattelette tälläisestä naisesta, että on joku viallinen tai pirttihirmu? "

      -Ajattelen, että kyseinen nainen on yksin johtuen huonosta tuurista ja vielä huonommasta miesmausta.

      Eipä siinä sen syvällisempiä päätelmiä pysty tekemään tuntematta ko naista hlökohtasesti.

    • 18+4

      Kaikki sinkku naiset valittaa aina että miehet juo ja pettää. Mutta sitten on ehdoton ei raittiille , koti iloista ja luonnossa
      ja lenkki poluilla viihtyville miehille.

    • kyllä miehetkin osaa

      Sinähän tapaat sellaisia miehiä kuin haluat.
      Sekö näistä miehistä tekee "renttuja" kun "...vieraat naiset. Ovat keskivertoa paremmannäköisiä ja naisia piisaa ympärillä vaikka kauppajonossa."
      Ovat yksinkertaisesti pelimiehiä ja sinä et yksin kelpaa heille.
      Missä on tämä pelimiesten pelikentät, no ravintoloissa tietysti ja nykyään enemmän nettideittailu mutta sinullehan ei kelpaa tavismies jonka kanssa olisi mahdollita ja realististakin perustaa se perhe kun biologinenkin kellosi tikittää.
      Sinullekkin on kelvannut vain nämä valioluokan miehet joista muutkin naiset on kiinnostuneita ja kun sen on tyypillistä naisten kilpailua ja näyttämisen paikkaa muille naisille.
      Niin ja olet ollut sen 5v. pelkkänä panopatjana.

    • IEM123

      No tämä juttuhan oli kuin tllauksesta palstan ATM:lle. Lieneekö joku heistä tämän itse kirjoittanut

    • Kiltti mies

      Näin miehen näkökulmasta menet monen yh:n edelle. Varmasti löytyy kiinnostuneita ja tuskin historiasi mitään merkitsee. Se ratkaisee mitä olet nyt ja mitä haluat nyt.

      Nykyään kilttimies on jotenkin pahe. Ajatellaan, että se on jotenkin nössö ja sillä ei ole omaa tahtoa. Vaikka tosiasiassa se haluaa vain olla hyvä rakastetun tähden ja nauttii varmasti siitä kun saa olla mukava. Molemmat voivat vaikuttaa siihen, että elämä ei ole tylsää.

      Jännämiehet ovat toki heti vetäviä ja menoa riittää. Joskus se vaan menee liiankin jännäksi sen ekan pettämisen jälkeen. Joidenkin se pitää kokea kantapään kautta ja jotkut osaa katsoa vähän munan vartta pitemmällekkin. Jotkut ei opi ikinä. Aloittaja on onneksi tämän nyt tajunnut ja toivotan onnea seuraavan suhteen ja uskon, että löydät sen kiltin ja hyvän miehen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe