Kaipaan ja rakastan exääni

Tyhmä nainen

Mun elämä on tämän vuoden aikana vetäny sellasta vuoristorataa et hävettää, nolottaa, ärsyttää...
Minulla oli mies jonka kanssa olimme seurustelleet 10 vuotta. Yhteinen lapsi ja omakotitalo.
Kaikki alko siitä kun ihastuin toiseen mieheen. Tämä uusi oli vielä samassa työpaikassa kuin minä, joten näimme päivittäin..ja tietäähän sen miten siinä sitten kävi. Petin ja jäin kiinni. Olisin saanut anteeksi mutten uskonut että sen jälkeen enää olisimme voineet jatkaa. Aloitin seurustelun uuden miehen kanssa. Exä muutti pois ja uusi muutti tilalle. Tulin nopeasti raskaaksi. Olisin halunnut abortin mutten uskaltanut enkä pystynyt sitä tekemään.
Kerroin pari kuukautta raskaus uutisestani tiedettyä exälle asiasta..mutta kerroin myös että haluan hänet takaisin. Rakastan häntä todella paljon enkä voi unohtaa. Eroaminen oli niin helppoa kun suhteestamme oli kadonnut kipinä..tyhmä olin kun en antanut mahdollisuutta löytää sitä uudelleen. Exäni kertoi että ei hänenkään tunteet täysin kuolleet ole mutta asioita vaikeuttaa raskaus toiselle miehelle..
Olemme pitäneet päivittäin yhtettä ja usein saan ristiriitaisia viestejä hänen tunteistaan minua kohtaan.
Tänään hän kertoi löytäneensä uuden ja olen ihan rikki. Ainoa elämän ilo on tällä hetkellä yhteinen lapsemme. Ilman sitä en tiedä mitä tekisin.

5

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei paluuta yhteen...

      Olen mies jonka vaimo ihastui työpaikallaan mieheen. Mikäli homma olisi edennyt noin pitkälle kuin sinulla, me emme olisi nyt edes puheväleissä.

      Meillä homma jäi ihastuksen asteelle ja päätimme jatkaa yhdessä. Ehkä vaimoni rakasti minua kuitenkin enemmän kuin oma miehesi sinua. En usko, että pystytte koskaan palaamaan yhteen. Jatkakaa elämiänne ja ole iloinen siitä, että exäsi on minua kypsempi eikä kokonaan ole katkaissut yhteyksiä. Ikävä myöntää, mutta itse olen niin katkeraluontoinen, että niin olisin itse tehnyt. Nytkin luottamus on 90 prosenttisesti menetetty. Teillä prosentti on lähes sata. Exäsi on sen verran fiksu, että ei halua nujertaa sinua sanomalla tosiasioita ääneen. Samalla kuitenkin hän antaa vääriä signaaleja mahdollisesta yhteenpaluusta. Kirjoittamasi perusteella se ei ole kovinkaan todennäköistä.

      • Tyhmä nainen

        Olen kyllä saanut kuulla asiasta katkeria viestejä monet kerrat, mutta sitten niitäkin kun ollaan nähty ja perheenä aikaa vietetty, niin on tullut viestiä tyyliin "tuli kaipuu"..ja kysellyt minkälainen olo mulle jäi jne.
        Nyt suuttu kun sanoin etten jaksa joka kerta silmiäni päästä itkee kun pienikin toivon kipinä otetaan multa pois. Että parempi molemmille että mitä vähemmän tekemisissä sen parempi. Yhteisen lapsen takia väleissä ollaan eikä ikinä lapsen edessä olla tapeltu.
        Sanoi että teot merkitsee enemmän kuin sanat mutta mitempä voin mitään tehä kun toinen löytäny jo uuden, jota ei kuulema edes rakasta. Oon sellanen luonteeltani etten periksi anna mutta nyt on pakko..


      • Mies.
        Tyhmä nainen kirjoitti:

        Olen kyllä saanut kuulla asiasta katkeria viestejä monet kerrat, mutta sitten niitäkin kun ollaan nähty ja perheenä aikaa vietetty, niin on tullut viestiä tyyliin "tuli kaipuu"..ja kysellyt minkälainen olo mulle jäi jne.
        Nyt suuttu kun sanoin etten jaksa joka kerta silmiäni päästä itkee kun pienikin toivon kipinä otetaan multa pois. Että parempi molemmille että mitä vähemmän tekemisissä sen parempi. Yhteisen lapsen takia väleissä ollaan eikä ikinä lapsen edessä olla tapeltu.
        Sanoi että teot merkitsee enemmän kuin sanat mutta mitempä voin mitään tehä kun toinen löytäny jo uuden, jota ei kuulema edes rakasta. Oon sellanen luonteeltani etten periksi anna mutta nyt on pakko..

        Se, että ihastuessasi toiseen halusit exäsi jättää, kertoo siitä, että ette kuuluneet toisillenne. Tilanne on tuskin mihinkään muuttunut. Aika on kullannut muistot exäsi mielessä, ja kun sinä olit aloitteellinen suhteenne päättymiselle, hän ehkä halaa paluuta entiseen.

        Suhteen uudelleenlämmittämiselle en van juurikaan näe mitään edellytyksiä. Sinä tulisit lopulta samaan päätelmään kuin aiemminkin - kaipaat jotain muuta.

        Yleisesti sanotaan, että jos kerran pettää, pettää myös uudelleen. Se ei täysin pidä paikkaanssa, mutta yhden henkilön kohdalla kyllä. Toisin sanoen, ennemmin tai myöhemmin tulisit taas pettämään miestä. Tuskin teistä kumpikaan haluaa tätä.

        Helpointa olisi nyt lopettaa tuo peli heti alkuunsa. Sano miehelle, että ette voi olla yhdessä, koska et koskaan voi rakastaa häntä riittävästi. Siitä hän saa vapauden elää omaa elämäänsä ilman, että sinä olet enää siihen sotkeutumassa.

        Etsi itsellesi joku toinen, joku joka sopii sinulle paremmin - joku sellainen, jota sinun ei tarvitse koskaan pettää.


    • tyhmä.nainen

      Yli vuosi on kulunut kun erosin ja yhä joka päivä ajattelen ex-miestäni.. valehtematta itken joka ilta ennen nukkumaan menoa hänen peräänsä. Hän on mun mielessä koko ajan. Mun elämä on yhtä henkistä helvettiä. Mä en tiedä mitä mä tekisin.

      Asun mun ja eksäni yhteisessä talossa miehen kanssa, jonka kans petin eksääni ja jolle tulin raskaaksi. En ole yhdessä hänenkään kanssaan enää mutta asumme yhessä, koska en pärjää yksin omakotitalossa. Talo on myynnissä mutta ei ole mennyt kaupaksi.

      Eksäni seurustelee edelleen mutta laittaa välillä katkeria viestejä. Ahdistaa kun tiedän että hän rakastaa vielä minua mutta luottamus on mennyt. Tekisin mitä vain jotta saisin sen takaisin.

      • padallekattila

        Et ansaitse sitä takaisin. Olet jo osoittanut ettei yläpääsi ohjaa kohdallasi ajatuksiasi.

        Etsi joku itsesi kaltainen pettäjä niin molemmat tietää mihin ryhtyy sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe