"ALUKSI"!

Mohikaani_27

* "< 9. Sillä me iloitsemme, kun me olemme heikot, mutta te olette voimalliset; sitä me rukoilemmekin, että te täydellisiksi tulisitte.

10. Sentähden minä kirjoitan tämän poissa ollessani, ettei minun teidän luonanne ollessani tarvitsisi käyttää ankaruutta sen vallan nojalla, minkä Herra on minulle antanut rakentamiseksi, ei kukistamiseksi.

11. Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.

12. Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki pyhät lähettävät teille tervehdyksen. >" !

_____________

* Paavali oli erilainen, " kukistajia" kun tuppaa olemaan, liiankin kanssa, rakentajia on harvassa ! Paavali ei ollut kukistaja, vaan rakentaja, aina, heikoimmankin kohdalla hän oli Herran auttava käsiversi, johon voi luottaa, niin ei ole , valitettavan monien kohdalla, vaikka pitävätkin itseään parempana kuin toista ?

_____________

13. Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne. >" !

11

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensit haukut minut monessa eri ketjussa agressiivisesti ja sitten tekopyhästi pidät saarnan.

      Sinun teot ja sanat on räikeässä ristiriidassa.

      Olen alusta saakka, jo vuosia sitten nähnyt miten pahantahtoinen olet jos jonkun usko poikkeaa vähänkin sinun uskostasi.

      Sietäisit pyytää anteeksi.

      • ----

        Täysin samaa mieltä, heti alkaa syyttely esim. ettei ole uskossa ollenkaan jos on eri mieltä Mohikaanin kanssa.


      • vooo
        ---- kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, heti alkaa syyttely esim. ettei ole uskossa ollenkaan jos on eri mieltä Mohikaanin kanssa.

        Miksi sä kirjoitat kaksi viestiä peräkkäin eri nimimerkillä vai puhutko useinkin itsellesi?


    • Aivan niin kuin Praying Heartin kertomus ja opetus elämästä nuo Paavalin jakeet mitä toit palstalle Rakas Mohikaani..

      • ohohoooo

        Taidat sitten olla hintti savonarola, kun taas noin lurittelet noita rakkausviisujasi, nyt mohikaanille, kuten olet aieminkin tehnyt! Kuka mies muuten toiselle huutelisi rakkausviisujaan, ellei ole hintti. Sinä taidat siis todistaa olevasi sellainen veitikka!


    • Eenokki 12

      Mohis:...
      12. Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki pyhät lähettävät teille tervehdyksen. >" !

      Vaivaako omatuntosi? Et suostunut "suutelemaan poikalasta" vaikka hän rakasti sinua. Nyt ainoastaan savis sanoo sinulle: rakas. Voin kuvitella kätesi kietoutuneena saviksen ympärille ja sinut saviksen kanssa kuumien rakkauden täyttämien suudelmien kuuluessa 100 metrin päähän?

      ps. Minä tervehdin kättelyllä mielummin tai voihan sitä ystävää halatakin ei se nyt väärin ole.

      • ohohoooo

        savonarola on varmaankin hintti, koska aina huutelee noita rakkausviisujaan miehille, nyt mohikaanille. Mohikaani taitaa olla kuitenkin hetero, kun on naisen kanssa naimisissa.


    • barbabab

      Aloituksessa oli uutuus. Kristittyjen pitäisi tervehtiä toisiaan suutelemalla.
      Miksi raamatullista käytöstapaa ei noudateta!

      Aloituksen jakeet eivät sanoneet mitään asiaa. Se oli nollatutkimus.

    • Oikea aloitus

      Ei sano mitään.
      Eipä tietenkään, jos ei tunne raamattua.
      Minä tunnen ja minua aloitus puhuttelee.
      Todella hyviä ja aikaamme sopivia raamatunlauseita.

    • Oikein tervehdys

      Oikeat uskovat tervehtivät toisiaan Jumalanterveellä!

      • Raamatun mukaan

        Raamattu ei kuitenkaan tuollaista tervehdystä tunne. Jeesus itse sanoo: "Rauha teille". omille opetuslapsilleen. Siis siinä on Raamatun mukainen tervehdystapa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe