Oliko Piri Hurtigin hoitokokouksen pääpukari

Louse50

Jos niin mikä osuus hänellä on Tornion rauhanyhdistyksen puhujan hyllyttämiseen? Ja nauhalla kuulosti että hän puhui SRK:n nimissä.

18

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demokratian ääni

      Pitäisikö mielestäsi liikkeellä olla sellaiset puhujat ketkä sinne itse haluavat, vai sellaiset jotka omistaja määrää?

      • tyhjänpuhujia piisaa

        Tuskin Niilo ylivainiokaan kelpaisi, vaikka oli hyvä puhuja, Erkki Hurtikki vaikutti ohjelmassa sellaiselta, että varmaan puhujana ääni on värissyt, ja itku pihissy ennenkin, mutta olisiko anti edes Niilon luokkaa, epäilen vahvasti...


      • hehheheee
        tyhjänpuhujia piisaa kirjoitti:

        Tuskin Niilo ylivainiokaan kelpaisi, vaikka oli hyvä puhuja, Erkki Hurtikki vaikutti ohjelmassa sellaiselta, että varmaan puhujana ääni on värissyt, ja itku pihissy ennenkin, mutta olisiko anti edes Niilon luokkaa, epäilen vahvasti...

        Samuel Salmi taas vaikuttaa ruotsin kuninkaalta, eikö se melkein olekin ;)))


      • tosipaikassa
        hehheheee kirjoitti:

        Samuel Salmi taas vaikuttaa ruotsin kuninkaalta, eikö se melkein olekin ;)))

        Saa nähdä mikä mies tämä Salmi sitten on,


    • Hyvä Eki

      Pääpukaria pukkaa pukkaa.Vanhat hyvät konstit käyttöön niin se pitää olla eikä mitään hyssyttelyä Hurtikin kohdalla.Suoraa toimintaa sillä ne asiat hoituu.

    • hämmästynyt

      Pitääkö paikkansa, että Piri olisi Hurtigin hoitomies?

      • pukitusta

        pukkaa pukkaa


      • EVVVVVVK

        On sullakin aiheet hämmästyä


      • ypsilon09
        EVVVVVVK kirjoitti:

        On sullakin aiheet hämmästyä

        Samuel Salmi on Oulun hiippakunnan piispa. Hänestä joku Hänninen tiesti kertoa, että synninpäästö piispa Samuelin antamana ei kelpaa.


      • sorruin taas
        ypsilon09 kirjoitti:

        Samuel Salmi on Oulun hiippakunnan piispa. Hänestä joku Hänninen tiesti kertoa, että synninpäästö piispa Samuelin antamana ei kelpaa.

        Tuo on kaikkien vl:n ikuinen kanta ollut aina, kuin myös sinun ikuinen trauma. Ei voi mitään.


      • ypsilon09
        sorruin taas kirjoitti:

        Tuo on kaikkien vl:n ikuinen kanta ollut aina, kuin myös sinun ikuinen trauma. Ei voi mitään.

        Höpö Höpö. Laita linkki jostakin LLL:n tekstistä, jossa tunnustaudutaan pois sulkevaan seurakuntaoppiin. Älä ala vaahtoamaan ikuisista kannoista, jos et laita jotain lähdettä, mihin viittaat.


      • sivusta heitän ...
        ypsilon09 kirjoitti:

        Höpö Höpö. Laita linkki jostakin LLL:n tekstistä, jossa tunnustaudutaan pois sulkevaan seurakuntaoppiin. Älä ala vaahtoamaan ikuisista kannoista, jos et laita jotain lähdettä, mihin viittaat.

        kunnes sain puhella Marian kanssa. Hänen yksinkertainen kertomuksensa vaelluksistaan ja kokemuksistaan teki minun sydämeeni niin syvän vaikutuksen, että se valkeni myös minulle. Minä sain sinä iltana, jonka vietin Marian seurassa, tuntea taivaan riemun esimakua. Mutta Åselen papit eivät tunteneet Marian sydäntä, ja Maria kyllä tunsi, etteivät he olleet tästä lammashuoneesta.


      • tutkija .sivusta lisää
        sivusta heitän ... kirjoitti:

        kunnes sain puhella Marian kanssa. Hänen yksinkertainen kertomuksensa vaelluksistaan ja kokemuksistaan teki minun sydämeeni niin syvän vaikutuksen, että se valkeni myös minulle. Minä sain sinä iltana, jonka vietin Marian seurassa, tuntea taivaan riemun esimakua. Mutta Åselen papit eivät tunteneet Marian sydäntä, ja Maria kyllä tunsi, etteivät he olleet tästä lammashuoneesta.

        Outoa että pappismies ei saanut virvoitusta epäuskoisesta kirkkoympäristöstä, muista epäuskoisista papeista puhumattakaan.


    • Taipumaton

      Oliko se Pirin ääni mikä kuului välillä, sieltä Hurtigin kuriinlaittamisyritys tilaisuudesta?

      • aika loppuu

        Jos siellä pirisi kello Erkin sijaan.


    • lukiolaispoika

      Sama lukiolaispoika

      • ekumenia-VL

        On todella suuri tragedia, että Suviseuroilla 2013 liturgina ollut piispa leimataan epäuskoiseksi. Ja vielä herätysliikkeen pääsihteerin toimesta. Eipä juuri pahemmin voi ivata kirkon jäsen oman hiippakuntansa piispaa. Mitään perusteluita ei ole esitetty piispa Samuelin väitetylle "epäuskoisuudelle". Ei voidakaan esittää, kun Jumala näkee ihmissydämen tilan, ei viisainkaan SRK-vanhoillinen. Tässä asiassa SRK-vanhoillisuuden piirissä esiintyy harhaoppia.


    • pukkiiii

      Pakari vai pukari?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe