Pelle Peloton Keksi Ratkaisun Jätevesi Asetukseen !

PellePelotonKeksi!

11.10.2014 18:49

Toimiihan se laman ehkäisynä kun rautakauppiaat saa myydä niitä vehkeitä ja kaivurimiehille riittää vähä enemmän töitä.
Itsellä ollut mielessä pudottaa vanha sähköhella tms likakaivoon ja kertoa tarkastajalle sen olevan kemiallinen puhdistin tai sitten laittaa muutamia putkia maahan pystyyn likakaivon viereen ja kertoa niiden olevan järjestelmän tarkastusputkia..
Pitäisi perehtyä vähä paremmin aiheeseen että osaisi tehdä sopivan naamioinnin ja osaisi kertoa mahdolliselle tarkastajalle "omasta uudesta järjestelmästä".

" Todella hauska kommentti!! Ainakin minua tuo kirjoitus nauratti ja niin kuin joku kirjoitti toisella palstalla että "Eikä ihan vähääkään ! "

" Niin että keitä asia koskee niin " valepuhdistimia värkkäämään! Aika hyvin kirjoitti tämä pelle peloton, vieläkin naurattaa! Osaispa itse kirjoittaa noin hauskasti! "

"Suojelu Rahaa Mafialle" palstalta kopioitu.
VASTAA
Facebook
Twitter
share email
share url

34

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MafiaPettääAina!

      7.10.2014 23:10

      Tuttavamme hankki silloin jo joitakin vuosia sitten uudet systeemit jotka eivät sitten toimineetkaan. Ei ne toimi vieläkään kalliista ylläpidosta huolimatta. paska maatuu tehokkaasti muutenkin. Johan Suomalaiset ihmiset tuottaa 10 miljoonaa litraa metaania päivässä piereskelemällä, Kerro se 365.

      Meillä ei korjata ennen kuin on pakko ja jos sittenkään. Paitsi jos sosku tai joku muu maksaa, ehkä. Ainoat kemikaalit jotka kaivoon menee on Fairy ja Mäntysuopa.

      Paskasta ollaan jo vuosia kasvatettu ruokaa.

      Ylen nettisivuilta poimittu Mafian uhrin kommentti.

    • MafianVihollinen!

      8.10.2014 00:53
      Lehtomäen ministerikaudella kyllä piru pääsi irti. Hallinto riehaantui pelottelemaan mummot puolikuoliaiksi ostamaan jätevedenpuhdistajia. Puhdistuslaitteet olivat kalliita ja harvat niistä toimivat.

      Lauri Kontro. Maaseudun Tulevaisuus. Lyhennelmä.


      "Asiaa puhuu Lauri Kontro."

    • otsoonikerros

      Viherpiipertäjien seuraava lakialoite.Hernekeiton,lanttukukon,kokkelipiimän,lanttulaatikon,ja yleensäkin kaikkien muiden,paitsi hylatuotteiden syönti kielletty. Syy, pierettää ja syntyy liikaa metaanikaasua.

      • EnsinRahatKöyhiltä!

        7.10.2014 10:39

        Kävipä tuon typerän asetuksen kanssa niin tai näin, niin joku virkamies voi kyllä veteni puhdistaa ja juodakin vielä kaupantekijäisiksi. Maksaja kyllä on löydyttävä tontinrajojeni ulkopuolelta. Jos joku kääkkä uhkaa uhkasakolla, niin se se vasta tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Siitä pidän huolen. Kait nyt mokoma luonnon suojeleminen ja rahastaminen pitäis aloittaa suurimmista sotkijoista, eikä niistä jotka eivät sotke lainkaan.
        VASTAA
        Facebook
        Twitter
        share email
        share url

        "Aika hauska ja naseva kommentti! Kopioitu "Suojelu Rahaa Mafialle" palstalta. Laitan tänne mielestäni hauskimpia kommentteja!"


    • PalkatkaaUlostajia!

      7.10.2014 10:59

      Todellinen rautais- annos tietoa, ja nimenomaan tutkittua tietoa lähde viitteineen! Kyllä pitäisi nyt suomut silmien edestä pudota äärimmäiseltäkin viherpiipertäjältä...?
      Vai putoaako vieläkään ?
      Ainakin sekolakivaatimus pömpelin ostajalta totuus kirkastuu kun ensin on käytetty rahaa yli kymppitonni " suojelurahaa ympäristömafialle " ja siihen satojen eurojen hoitokulut erilaisine kemikaaleihin ja " saastutus " ei muutu ainakaan parempaan suuntaan...
      Jäljelle jää vain harmitus menneestä kymppitonnista ja lisätyö hoitoineen jotta bakteerit saisi "ruokaa" kun yhden tai kahden hengen talouksissa ei ulosteet riitä ruokkimaan bakteereita vaan ne vaativat niitä kemikaaleja...
      Ja osaa harmittaa se pankkilaina jonka suuri osa joutuu ottamaan jotta saa mafian niskastaan pois.
      Ja jää pelko että mitä muuta ympäristömafia seuraavaksi haluaa maaseudun ihmisiltä, suojelurahaa nääs..
      VASTAA
      Facebook
      Twitter
      share email



      "Yritän poimia hauskimpia ja nasevia kommentteja tänne " Suojelu Rahaa Mafialle" palstalta! En tiedä onnistunko mutta minua nämä nauratti, ja kovasti!"

      • TässäpäMiettimistä..

        "Kun kolmekymmentä lehmää tuottaa 650 kiloa fosforia vuodessa, sen isäntä saa muitta mutkitta levittää lannoitteeksi pellolle. Mutta kun kun isäntä ja emäntä tuottavat yhdessä puolitoista kiloa samaa fosforia omissa päästöissään, sitä kohdellaan kuin supermyrkkyä. Sitä ei enää saa levittää pellolle, vaan isäntäparin on käytettävä melkoisia summia sen eliminoimiseen." (MOT 28.9.2008.


        "MOT toimittajan lyhennetty kommentti. Siis Ylen toimittaja M. Backman."


    • palstan aloittaja

      "Ja kun ihmiset niin paljon haluaisivat asua omassa rakkaassa kodissaan maaseudulla, mutta kun ympäristömafia on ihmisten rahoissa ja niskassa kiinni lujemmin kuin ihon sisään pureutunut punkki".

      Palstan aloittajan kommentti. Lyhennetty.

    • J-VesiHankkeetSEIS!!

      14.10.2014 11:37

      "Ei asetus tule voimaan, ei varmasti. Jo nytkin kovakorvaisemmat esim.Kepu esittää jatkoaikaa vuodelle 2030 tai sitten kun taloon tehdään peruskorjaus."

      " Nyt ihmiset jätevesi uudistukset jäihin ja heti!!!!"

      Kopioitu ja lyhennetty palstalta "Suojelu Rahaa Mafialle."

    • Pitkämäen Eugen

      14.10.2014 21:17
      Vuonna 1904 Eugen Schauman ampui Nikolai Bobrikovin.Nyt tarvittaisiin näitä Schaumanneja jotka nousevat kapinaan mm jätelakeja vastaan. Kuten saamma nyt lukea Schaumanista tuli Suomalaisille kansallissankari ja vastarinnan symboli. Siellä Joensuussa ihmisten pitäisi nousta kapinaan koska tämän kaiken pahuuden alku on Puhahksen konttorissa. Sieltä on nämä Bobrikovit lähdettävä kaatamaan.

      Lukijan kommentti.

    • kapinaan vain

      14.10.2014 22:15
      Ihan samaa mieltä olen. Kyllähän se ampuminen oli rankka ja raskas teko, mutta kyllä Bobrikov oli paha suomen kansaa kohtaan.
      Jokatapauksessa suomen kansan pitäisi ryhtyä " konikapinan " kaltaiseen kapinaan täyshullua jätevesi asetusta vastaan.
      Suomella menee nytkin huonosti, työttömiä on paljon ja lisää tulee, siihen vielä valtionvelka on hirmuinen.
      Kyllä ne muovipömpeli rahat voisi käyttää johonkin muuhun mistä olisi edes jotain hyötyä, ne rahat mitkä menisi siihen pömpeliin ovat hukkaan heitettyjä, tutkimustenkin mukaan.
      Ja kun missään muussa maassa koko maailmassa ei ole tälläistä hullua asetusta.

      Kopioitu Nurmes-palstalta.

      • Lieksan kommentti

        17.10.2014 19:02
        Minä en kapinoi. Mutta en myöskään tee mitään. Odotan tarkastajaa 2016. Jos hän ei silloin hyväksy, 1975 jo kerran virallisesti hyväksyttyä kahden kaivon ja imeytyskentän järjestelmääni, kysyn vain:" Entä sitten?" Jos tulee korjaus ja saneerauskehotus sakon uhalla. Vastaan. "Ei aiheuta toimenpiteitä, entä sitten."
        Yleensä olen lainkuuliainen kansalainen, mutta rajansa kaikella. Nyt on mitta täysi Paula Aina Ilonan ko. lain kera. Minua se ei koske kuin ilkikuriseen sieluun verran. Ajattelin kerrata perustuslain pykälät. Mietin myös jatkuvalla säästökuurilla olevaa nykykansantalouden tilannetta, ja sitä millä voimavaroilla tällainen "rettelö" tyylikkäimmin otettaisiin haltuun niin, että kukaan alaportaitten pikkuvirkamiesinnokkaista ei menettäisi olemattomia kasvojaan.

        "Lieksalaisen kommentti jätevesiasiaan. Kopioitu Lieksa-sivuilta."


    • lieksamukaankapinaan

      Minä myöskään en tee mitään, en uudista, en osta muovipönttöjä, en mitään mitä joku tarkastaja ehkä vaatisi. Minäkin olen lainkuuliainen mutta nyt tapahtuu muutos. Olen valmis vaikka vankilaan menemään.
      Olen lukenut ja seurannut pitempään Nurmes palstaa ja siellä on tosiaan ihmiset kiihtyneitä tästä laista. Ja moni on myös vaikka vankilaan lähtemään. Siellä Nurmeksessa taitaa kehittyä oikein kansanliike tätä asetusta vastaan.

    • pinnatkotiin

      Vaalit on tulossa,joten tälle paska-asetukselle käy kuten yli 65 vuotiaiden vaaditun kalastuskorttimaksun perimisen,eli perutaan nämä molemmat.

    • haaskaa on

      Haaskoja kirjotuksii, luen ja luin mielenkiinnolla..Toeset ne ossoo kirjottoo haaskasti, kumpa minäkii ossoisin...

    • IltalehdestäPäivää!

      Maalla asuvana sanoisin,että ns, Jätevesi asetus on täysin turha ja järjen vastainen. Se on tehty ihmisten kiusaamiseksi ja peloitteluksi jotta kaikki muuttaisivat kaupunkiin jossa on jo kunnallis teknikka joltisessakin kunnossa.Siis Paula Lehtomäen henkilökohtainen kosto maalaisille jollainen hän itsekin on ollut.Liekkö poloista lapsena käsketty kantamaan kasvimaalle kusta ja siitä piruuntunut maaseudulle.


      Iltalehden keskustelupalstalta "Suomen turhimmat lait " kopioitu.

    • IltaLehdestä,Päivää!

      Epäilen, että olisi parempi kun vain unohtaisivat koko jutun. Lakeja ja säädöksiä kun poistetaan syntyy ns. "porsaanreikiä", ja ne sitten pikkuhiljaa paikkaillaan on lopputulos se, että lakimme ovat entistä typerämmät.

      Samoilta sivuilta kopioitu.

    • Iltalehdestä,Päivää!

      Energiatodistuslaki tekee taloista hometaloja?
      Vesihuoltalaitokseen pakkoliittymislaki on vastoin perustus- ja kilpailulainsäädäntöä?
      Kauppojen aukioloa säätelevälaki on kilpailun rajoittamista?
      Tuotteiden CE-merkintälaki tulee pienille yrittäjille kalliiksi.
      Jätelaki pitäisi muuttaa, koska jätteiden kuskaaminen joka mökin pihalta haja-asutusalueelta on idiootien hommaa ja kallista.
      Pakko Ruotsi on jäänne Ruotsin vallan ajoilta.
      Uudistettu kalastuslaki vie satojen vuosien nautinto-oikeuden suomalaisilta ulkomaisille ammattikalastajille.
      Jokamieslain pitäsi koskea ainoastaan suomen kansalaisia. Ulkomaiset marjanpoimijat pois metsistä tai niiden pitäisi maksaa maanomistajille korvaus, josta valtio saa verotuloja.
      Naapuruussuhdelaki tulisi tarkentaa.
      Koirien ulostelaki pitäisi poistaa, koska en ole yhdenkään poliisin nähnyt sakoittavat puistoon tarpeita tekeviä koiria tai niiden omistajia.
      Jarruttanmistarkoituksella tehdyt valitukset hallinto-oikeuteen tulisi estää täsmällisimmillä lailla. Tällä hetkelläkin joka vuosi menetetään 10 000 henkilötyövuotta näiden "ammattivalittajien" toimesta.
      Vastaa lainauksen kanssa Pikavastaa tähän viestiin

      Ei nimimerkkiä

      Samoilta sivuilta kopioitu.

    • eikä ihme...

      Kansa käy kuumana. Selvää ykköstä tarpeettomien lakien joukosta ei löytynyt. Eniten mainintoja saivat:


      Haja-asutusalueiden jätevesiasetus.

      "Aivan liian kallis mökin omistajille."

      Iltalehden otsikko pe 17.10.2014.

    • maalaisjärkeä...

      Rautalankaesimerkki: Mummo punaisessa mökissään jonkin vaaran laella Ilomantsissa tuottaa vessassaan fosforia vuoden aikana noin kilon verran. Kun mummo keväällä lannoittaa mökkinsä pihalla olevat kukkapenkit, niin silloin luontoon joutuu fosforia paljon enemmän — puhumattakaan naapurin maanviljelijästä, joka levittää pellolleen lannoitteita useita tonneja. On siis täydellistä järjen köyhyyttä ja mummon kiusaamista, jos hänen pitää rakentaa ylimitoitetut, kymppitonnin maksavat ja huonosti toimivat systeemit.

      Eduskunnan keskustelusta ote. Reijo Tossavainen. ( Ps )

    • homma seis.

      Ovi lukkoon kun kyttääjät tulee paskakaivoja syynään.. Ja sakokaivojen päälle vaikka halkopino tai muuta naamiointia..
      No tää oli vähän huumoriksi tarkoitettu. Asetus muuttuu, siitä tulee tärkein vaaliteema niille joita asia koskee.
      Kepukin on jo perääntynyt ehottavat lisä aikaa 2030 asti.
      P-Suomalaiset vastustaa jyrkästi kuten uusi ympäristöministerikin.

      Älkää tehkö uudistuksia. Passiivinen vastarinta puree.

    • juuri näin

      no eihän tällaista pelle-lakia kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen noudata!ei tasan tule minkäänlaista pönttöä meidän pihalle!

      Maaseudun Tulevaisuuden nettikeskustelua.

    • ohitusko

      Kaksi kaivoa ja imeytyskenttä,sekä säännöllinen tyhjennys saa riittää meille kahden eläkeläisen huushollille. Kolme vuotta sitten pyysin neuvojan käymään tarkistamassa järjestelmän,eikä ole näkynyt,nyt ei kyllä ole enää asiaakaan meidän tontille. No, vieraanvaraisia kun ollaan,niin kahvilla saa käydä,kun ei puhu jäteasioista.

      • ihan sama

        No en oo edes ollut missään yhteydessä mihinkään virkamieheen p-skakaivojen suhteen eikä sillä sitä paitsi oo mittää väliä kun en uuvistakaan mittään, ihan sama mulle ne p-skalait.


    • kepukakka

      ylikylän viemäri on täys susi sieltä leviää niin kauhia märänneen paskanhaju että oksettaa ,

      • yhteinenpuhdistamo??

        TM-Rakennus-Maailmassa oli juttua näistä kylän yhteispuhdistamoista ettei ne oikein onnistu: talojen pitäisi olla suht. lähekkäin ja sitten on ongelmia sen lietteen siirtämisessä, pitäisi olla enempi " tavaraa" mitä siirtää, muuten tulee ongelmia, tukkeutumia yms.

        Niin, onkos teillä sitten yhteispuhdistamo vai käsitinkö väärin ??

        Siitä lehdestä en ole varma mutta muistaakseni oli TM-Rakennus-Maailma.

        Ja sitten siinä jutussa valiteltiin että hyväähän ne puuhamiehet tarkoittaa mutta heillä on enempi INTOA kuin TAITOA.

        Paljonko tommonen yhteispuhdistamo maksoi per/talous?

        Nykyään ei kuulemma suositella yhteispuhdistamoja. Syynä putkien tukkeutumat ja liian vähän p-skaa..


    • keput tykkää kakasta

      Miksi kepuilla on kauhea hinku puljata kakan kanssa? Ylikylä tuo kepulaisten kehto ja nyt ylä-valtimo sielläkin lutrataan ihmisjätösten kanssa ja kepun valtakuntaa sekin.

    • sivutietkin

      On siellä välillä päätiekin niin paskassa,että kun kerran satuin ajamaan tiellä,niin auto piti pestä painepesurilla jo hajunkin vuoksi.

    • Paskakin on tuote

      19.10.2014 09:46

      Miksi mun naapurissa asuva 66- vuotias pariskunta, jolla on nokian osingoista saatuja miljoonia ja satoja hehtaareja, entisten pientilojen maita, tarvitse tehdä mitään. Heidän jäljellä oleva elin ikansa on sukutaulun mukaan noin 40v. Meidän suku kuolee yleensä 60 vuotiaina.

      Heidän paska ja kusi on täynnä lääkkeitä ja kokaiinia ja saavat laskea sen lampeen. Itse asun kaukana vedestä keskellä peltoa ja joudun maksamaan kaivuu ja räjäytys töineen noin 60 000 e järjestelmästä.

      Meitä on minä 27v ja vaimo 37v ja 2v lapsi. Emme käytä mitään ja elämme ekoelämää, vanha 60 luvun sakokaivo on. Molemmat jäimme työttömäksi kun tehdas siirrettiin kiinaan, puna-vihreä kokoomus hallituksen myytyä se suursijoittajille.

      "60 000 euroa. Järkyttävää. Outokumpu sivuilta kopioitu."

    • Mongolidi

      Olen 62 vuotias poliosta vammautunut nainen.

      Asun keskellä metsää ja minulla on sakokaivo josta vesi menee ojaan, joka päättyy vanhalle kaatopaikalle. Minun pitää kirjoittaa pyrokraateille ja pyytää armoa tai laittaa 30 000 e vesi järjestelmiin.

      Käytämme paljon pesuvettä, koska mieheni on aivovammainen ja hoidan häntä kotona. paskaa pitää pakaroista pestä.

      Tulomme on 1200 e/kk.

      Erään ministerin äiti on naapurini ja ikää 65. Rahaa on kuin roskaa ja ihan uusi mersu. Hänen ei tarvitse tehdä mitään.

      Tämä on ikä rasismia ja ruotsalaisten aatelissukujen rasismia köyhää suomen kansaa kohtaan.

      Muuten kaivomme vesi on aina ollut hyvää vaikka ennen meni myös sikojen kusi samaan sakokaivoon. ELi emme vaaranna pina tai pohjavesiä ja meri on jokiapitkin noin 1000 km päässä.

      Miksi minun täytyy maksaa siitä että rantaruotsalaisten mökkiveet muka pysyisivät levättöminä.

      Eikö heidän kapitalisminsa juuri tuhoa tätä vettä, heidän tehtaansa ja öljytankkerinsa. Venäjä sentään teki ekoteon ja rakensi kaasuputken.

      Hulluja nuo ruotsalaiset tyhmä ja se sotahullu kalsberg, taitaa olla kokaiinissa nekin, ainakin naama oli tyhmällä päivälehdessä niin valkonen.

      " Tuosta tarinasta järkytyin. Kaksi vammaista. Ei ole elämä herkkua heillä muutenkaan."

      • palstan aloittaja

        Unohdin mainita, Outokumpu sivulta kopioitu.


    • pele peloton

      Olen kehittänyt vanhasta kiekon heittimestä ratkaisun jäte onkelmaan, laitan sen huussin alle ja viritän joka kerta kun käyn pas...lla , ja sitten vaan laukaisen vivusta ja kas jäte lähtee kun kuppa töölöstä kohti kaukaista horisonttia.........

      • nerokasta!

        nerokasta, kerrassaan nerokasta! tee patentti anomus!


    • terv. Joensuusta

      Se alkaa näyttää varmalta että asetus muutetaan tai perutaan kokonaan.
      Asetus jota ei olisi pitänyt koskaan laatia.
      Kiitos Kepu ja Paula Lehtomäki, onnistuitte säätämään kaikkien aikojen vihatuimman lain, ainakin Ilta-Lehden mukaan..
      Nyt Keskustapuoluekin säikähti ja vaatii asetuksen lievennystä ja jatkoaikaa 2030 asti, asetuksen jonka Matti Vanhasen hallitus sääti.
      Koko hulluushan ei olisi paljastunut jollei ylen toimittaja M. Backman olisi tehnyt kohudokumenttia Hyttysenpäästö Itämeressä jossa hän todisti ettei niistä muovipömpelikemikaali pöntöistä ollut mitään hyötyä.

      Koska ne ei toimineet. Ei vaikka kuinka olisi kemikaaleja lisännyt satojen eurojen edestä vuosittain.
      Joten moni laittoi 10 000-20 000 euroa ihan turhaan.
      Myös TM Rakennusmaailma teki vuoden tai vuosien ajan testejä ja totesi muovipöntöt toimimattomiksi.
      Eräs syy oli että pienet taloudet ei tuottaneet tarpeeksi ulostetta jolloin bakteerit kuolivat eikä auttaneet kemikaalien lisäyskään.
      Talviaika lisäsi ongelmia, kaitpa niitä bakteeripömpeleitä olisi pitänyt lämmittää sähköllä, sähköhän on halpaa, vai mitä ?
      M. Backamanin kommentteja löytyy ylen netistä. Samoin Rakennus Maailman juttuja.
      Mitähän tuumivat nyt ne jotka laittoivat kymppitonnin tai parikymmentä euroa hukkaan ?
      Tuttavani oli ensimmäisiä tuntemania henkilöitä jotka hankkivat laitteiston ensimmäisten joukossa.
      Se vain ettei ole saanut vieläkään muovihökötystä toimimaan.
      Eikä tule saamankaan, kaikki konstit on kokeillut, nyt on luovuttanut.
      Katkera mies on nykyään. Mitenhän käy jos ruvetaan vaatimaan rahoja takaisin kun lainkuuliaisemmat kiiruhti ostamaan/laittamaan näitä laitteistoja ?
      Heidän pitäisi jonkinlainen korvaus saada, vaikeaa se on ja tuskin saavat euronkaan hyvitystä.
      Onneksi asia ei koske itseäni koska asun kaupungissa, en kyllä olisikaan laittanut rahojani moiseen...
      Tiedän myös erään perheen joka kai halusi olla "edelläkävijä" ja kaitpa myöskin lainkuuliainen, niin he ottivat lainaa pankista ja ei se laitteisto heilläkään toimi.
      Luin myös jostain näiltä sivuilta että Ylikylään on perustettu yhteispuhdistamo joka ei pelitä, pitääkö se paikkansa?
      Asun nykyään Joensuussa, alun perin olen Nurmeksesta kotoisin ja luen Nurmeksen uutisia täältä Suomi24 palstalta ja sen olen huomannut että näillä palstoilla käydään aika vilkasta keskustelua, tälläkin palstalla on näköjään jo yli 700 lukijaa joten asia kiinnostaa monia.
      Mikäpä minä olen ketään neuvomaan mutta neuvon kuitenkin jos kelpaa: laittakaa ne rahat muuhun kuin tarpeettomiin pönttöihin..
      Uunin sytykkeenäkin niistä rahoista on enempi hyötyä kuin " puhdistamoista .."

      Tämäkin häviää..

    • Lokaoja

      Nurmes konsepti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe