netissä palkkiä pelaajia

ando1

Olen tässä ihmetellyt miten nettipalstat ovat pullollaan naisia, jotka eivät todellisuudessa halua/ ole valmiita deittailemaa . Aluksi ollaan innostuneita ja kiinnostuneita. Kaikki vaikuttaa hyvältä. Yhden tai kahden tapaamisen jälkeen tulee viestiä: en ilmeisesti ole vielä päässyt yli eksästäni, pitää ensin opetella elämään itselleen, elämäntilanteeni on nyt hankala, aikani on kortilla...
Jos kiinnostusta ei ole tarpeeksi eikö olisi kaikkia kohtaan reilumpaa vaan sanoa niin?
Jos taas joku edeltävistä syistä on totta miksi tällaiset ihmiset roikkuvat deittipalstoilla? Etsimässä laastaria, jännitystä, seksiä? Ja jos jotain noista etsii eikö senkin voisi mainita jo alkuun? Voihan olla että joku toinenkin kaipaa jotain tollasta. Itse en vaan oo yksi heistä....

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruislinnunlaulu

      Häpeäkseni pitää tunnustaa, et olen juuri kuvaamasi kaltainen henkilö. Olin pitkään väkivuosia väkivaltaisen juopon kanssa ja kuvittelin olevani valmis uuteen suhteeseen. Laitoin nettiprofiilin ja muutenkin olin haku päällä. Sit tajusin, et ei ole reilua kumpaakaan, kohtaan et toisin älyttömästi taakkaa uudelle tuttavuudelle, joten poistin profiilin. Onneksi en ollut vielä ennättänyt vastata kellekkään. On vaan jälkikäteen miettinyt, että ei kai kukaan vastaaja loukkaantunut kun "pakit" tuli. Oikeesti itkin, kun niin moni oli kiinnostunu, vaikka kerroin heti julman rehellisesti millainen olin. Jos useampi on tehny sulle noin, niin pitäskö sun miettiä yhteistä nimittäjää. Esim. Itse olen kantapään kautta todennut, ettei kannata "avautua" liikaa suhteen alussa ja kysellä Mielummin toiselta ja kuunnella. Mieti ja jos löydät sen yhteisen asian, jonka olet tehny/sanonu näitten sun deittien kanssa, niin muuta sitä. Niin kuin dr. Phil sano lapsen kurittajalle: Jos se toimia, niin sun ei tarttis lyyä kun kerran. Eli mieti mikä sun käyttäytymisessä saattaa olla se, joka lopauttaa mielenkiinnon? Jos kyse olis vaan kerrasta, niin vois ongelma olla vastapuolen, mutta kirjotuksesta ja vitutusasteesta päätellen on näin käyny useemmin, eli yhteinen nimittäjä olet sinä. Mulla oli syy katua liian aikasta suhteeseen. Mutta sun kohalla, jos kaikki naiset torjuu sut parin tapaamisen jälkeen, niin syytä kannattaa ettii ittestään!

      • ruislinnunlaulu

        Perkeleesti typoja näin puhelimella skrivatessa, mut tajuutte kai pointin. Sit vaikka kirjottaa oikeen, mutta nää "äly" puhelimet arvailee väärin!


    • ....

      Noi nyt voi tosiaan joillakin olla ihan oikeita syitäkin. Joku periaatteessa ois voinut ollakin ihan kiinnostunut tapaamaan jne. mutta esim aika on kortilla/miettii vielä exäänsä ja on itse tajunnut sen sitten liian myöhään. Joillakin voi olla myös näitä on off suhteita, välillä ollaan yhdessä ja sitten taas palataan yhteen.
      Sitten on näitä ihmisiä, jotka selittävät joitain tekosyitä kun ei oikeasti ole kiinnostusta tarpeeksi tai ei vaan natsannut sillai tarpeeksi. Sitten on myös näitä, jotka puolihuvikseen laittavat ilmoituksia ja mukamas etsivät jotain vakavaa, mutta todellisuudessa sitten liihottelevat siellä täällä eivätkä ole valmiita oikeastaan mihinkään.

      Täytyy kuitenkin muistaa, että hekin, jotka oikeasti haluaisivat vaikkapa pitkän parisuhteen ja ovat tosissaan treffeillä, niin kun sille ei vaan voi mitään, jos ei matchaa tarpeeksi tai ei ole sitä kuuluisaa "kemiaa". Kun sitä ei vaan voi sormia napsauttamalla tilata itselleen tarjottimelle elämän rakkaustarinaa, vaikka kuinka haluaisikin. Vaikka kuinka olisi hienoja toiveita ja unelmia parisuhteesta, niin ei se käytännössä ihan niin helposti vaan mene tai sitten huomaa itse, että on toiselle vaan se laastari ja kynnysmatto. Tietysti jos haluaa pelkän järkisuhteen, niin sittenhän se voi olla hieman helpompaa, ehkä ?. Voihan myös olla, että toinen on käynyt treffeillä muidenkin kanssa ja sitten on jotenkin synkannut paremmin tms.

    • Griippi

      No kyllä siellä niitä miehiäkin on, jokka naista esittää.
      Ihan treffeille asti.

      • ....

        Joo, on todellakin ja sitten näitä epämääräisiä hämärähemmojen profiileja.


    • Gillis*

      Oon huomannut saman asian kaikki naiset vaan etsii seksiä ... tai hakee laastari suhteita... sen vuoksi ei ole kiinostanut deittailla kenenkään kanssa..... miellumin vaikee... kun liian helppo ...., ei kande sänkyyn mennä kenenkään kanssa...

    • ltrjlrwe

      Eiköhän kyseessä ole vain tapa kertoa, että ei kiinnosta. On tylyä ja epäkohteliasta sanoa, että olet tylsä/ruma/tyhmä tms., ei kiinnosta. Valkoinen valhe on kohteliaampi eikä murra toisen itsetuntoa. Muualla maailmassa tällainen käytös on aivan tavallista, tavoitteena siis on, ettei toinen loukkaannu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe