AMK hakijat!

Opiskelijaksiko?

Onko kenellekään tullut vielä pääsykoekutsua?
Itse hain sairaanhoitaja ja sosionomi linjoille ja postiluukku ei ole vielä kolahtanut...

21

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sosionomiksi?

      Kuumeisesti odotellaan täälläkin, mutta ei ole vielä tullut.

    • Huulipuna11

      Mulla on tosi hyvät lähtöpisteet, ja ei ole vielä tullut! Sosionomiksi haen :)

    • amkkkif

      Mulle tuli tekstari perjantaina ja kirjeet ovat postittaa viime viikolla. Tämä siis vaasa/sjoki

      • ammmkkkkf

        Postittaneet siis -_-


    • sairaanhoitajaksi

      Minä hain Vaasaan sairaanhoitajaksi ja sieltä tuli tekstaria ja spostia, eivät postitse laita kutsuja kuulemma ollenkaan. Huomenna pääsykokeisiin, jännittää.

    • jännääjä

      Mullekaan ei ole vielä tullut, hain opiskelemaan fysioterapiaa. Lähtöpisteet melkein täydet, mutta silti jännittää, että pääsenkö edes kokeisiin :S

    • laurea

      Ei ole kuulunut mitään. Hain sosionomiksi Laureaan, Tamkiin ja seamkiin.

    • pohkoegta

      Minulle tuli tekstiviesti ja kirje Vaasasta mutta hainkin sosionomiksi.

      Mietin vain kun sain kutsun monimuotototeutuksen valintakokeeseen, niin käyköhän se myös tähän päivätoteutukseen? Kun nykyäänhän ei tarvitse käydä kuin yksissä kokeissa vaikka hakisin useampaan paikkaan mutta mietin onko monimuodolla ja päivätoteutuksella eri kokeet?

      • Opiskelijaksiko?

        Tänään tuli kutsut molempien paikkojen pääsykokeisiin.
        Jee :)
        -Ap-


      • Uxic
        Opiskelijaksiko? kirjoitti:

        Tänään tuli kutsut molempien paikkojen pääsykokeisiin.
        Jee :)
        -Ap-

        Tänään tuli lamk:in sairaanhoitajaksi kutsu!!


    • riika

      Onko joku hakenut metropoliaan? Ens viikolla kokeet ja posti ei tänäänkään tuonut. Ennen olen saanut kaikkiin ammattikorkeakouluhin kutsun.. Ois luettavaa mutta vähän turhauttaa lukea kun tiedä tuleeko koko kutsua...

      • Laureaan!

        Hei joo mulla sama homma ku riikalla. Vielä ei oo kutsua tullu ja laureaan on hakenut. Laurean sivuilla ainakin oli tosiaan, että tulisi sähköpostilla kutsua jos on tullakseen. Hirveetä tämmönen jännittäminen!!


      • |xx|
        Laureaan! kirjoitti:

        Hei joo mulla sama homma ku riikalla. Vielä ei oo kutsua tullu ja laureaan on hakenut. Laurean sivuilla ainakin oli tosiaan, että tulisi sähköpostilla kutsua jos on tullakseen. Hirveetä tämmönen jännittäminen!!

        Voisit lähettää heille viesti, että saatko kutsu valintakokeeseen, Mäkin lähetin viestin kolme päivää sitten Laureaan ja sain kutsut tänään aamulla..


    • Toimintaterapiaaaa

      Mulle tuli eilen sähköpostia Metropoliasta ja tänään tekstiviestinä pääsykokeisiin kutsu!

      • teetee2014

        Saako kysyä minkälaiset lähtöpisteet sulla oli?

        Hain just tonne myös, mutta ei näytä pisteet riittäneen valintakokeeseen. Lukion ka 8,06 ja yo-arvosanat 3 x m.

        Onnea ja menestystä valintakokeeseen!


      • toimintaterapiaaaa
        teetee2014 kirjoitti:

        Saako kysyä minkälaiset lähtöpisteet sulla oli?

        Hain just tonne myös, mutta ei näytä pisteet riittäneen valintakokeeseen. Lukion ka 8,06 ja yo-arvosanat 3 x m.

        Onnea ja menestystä valintakokeeseen!

        Kiitettävällä ammattitutkinnon todistuksella, mut jos oikein ymmärsin niin ammatti- ja erikoisammattitutkinnolla hakevat pääsi pääsykokeeseen ilman esivalintaa?


      • Hakupaniikki
        teetee2014 kirjoitti:

        Saako kysyä minkälaiset lähtöpisteet sulla oli?

        Hain just tonne myös, mutta ei näytä pisteet riittäneen valintakokeeseen. Lukion ka 8,06 ja yo-arvosanat 3 x m.

        Onnea ja menestystä valintakokeeseen!

        Onkohan kutsusi vain myöhässä? Sain nimittäin kutsuni Metropoliaan toissapäivänä sähköpostiin ja ka on 8,00 ja yo-arvosanat 1 x E, 1 x C ja 1 x A


      • teetee2014
        Hakupaniikki kirjoitti:

        Onkohan kutsusi vain myöhässä? Sain nimittäin kutsuni Metropoliaan toissapäivänä sähköpostiin ja ka on 8,00 ja yo-arvosanat 1 x E, 1 x C ja 1 x A

        Oliks tuo nimenomaan toiminta terapiaan?


    • kokela

      Mulle tuli tänään Laureaan liiketalouteen. Mitä veikkaatte, millainen koe on.

    • Posti kulkee

      Mulle tuli ti Metropolian sosiaalialan kutsu sähköpostitse. Ei vielä kirjeenä, liekö tulee ollenkaan.

    • Ninu

      Eilen tuli Metropoliaan kutsu s.postina ja tekstarina sairaanhoitajaksi ja toimintaterapeutiksi. Diakista tuli kutsu kirjeenä saikuksi. Ne olis sitten kolmet pääsykokeet ensiviikolla. Onko kenelläkään tietoa millaiset kokeet on toimintaterapeutilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe