hullut kyttääjät

Tuolla, missä asun ja olen asunut siellä jo yli 16-vuotta, ne taloyhtiön ukot, var-
sinkin se talonMIES ukkeli kyttää mua, ne on ottaneet mut ihan ekaksi ja iäksi kaiken syntipukiksi ja leimanneet mut hulluksi yms...vaikka ne itte on VIELÄKIN PAHEMPIA !! se talonmies ukkeli väittää olevansa joku ihmeen kansanedustaja, mutta on ihan MUUTA !!! kasvattaa JA MYY HOMEHTUNEITA MANSIKOITA ke- säisin........sen olen ITSE todennut.......täysin homeessa olivat jo valmiiksi.......ja tuskin heillä kellään on olemassa mitään OIKEITA PAPEREITA, että voisivat teh- dä noin törkeästi ja kerran yks kesä ne vei mun häkkivarastosta KAIKEN !!!! se o- li mukamas SOTKUINEN......ja hekon kekot.....päinvastoin ! jos siellä olisi kun- non varasto olemassa, ettei kukaan nÄE toisen häkkivarastoon sisälle ja olisi o- lemassa VAIN YKSI AVAIN lukkoon, ja se olisi VAIN ASUKKAALLA itsellään.... mua nolottaa tollanen lapsellinen käytös.........kumma, ettei niille ole olemassa samoja sääntöjä ja lakeja, kuin meille muille.........ne samat lait ja säädökset ei koske heitä.......he kun ovat niiiiiiiiiin olevinaan niiiiiiiiiiiiiin tärkeitä........sadistisia ukkoja ne on, ei muuta !! ja siellä on nyt kameravalvonta ulkona, että tihutyönteki -jät yms jäävät heti kiinni.....mutta sekään ei koske ilmeisesti yhtä ukkoa......siellä nimittäin EI SAA poltella savuja sisällä JA VAIN OMALLA TAKAPIHALLAAN, mut -ta eräät ukot ja akat ei kielloista piittaa..........ja mitä tekee talonmies-ukko käsky- läisineen ??! EI MITÄÄN !!! Piupaut vaan, eiiiiiii se ole niiiiiiin tärkeää, ei se kos- ke niitä.....ne kun on niiiiiiiin tärkeitä ihmisiä...........ja nyt juuri 13.10. ma oli se ve- simittarien luku....en ollut kotona.....ja toivottavasti ne ei lähetä ÄIDILLE mitään kritiikkiä asiasta..........et siel on mukamas taas niiiiiin sottaista, vaikkei siellä tosi- aankaan OLE !!! MÄ siellä asun, EIVÄT HE !!! Ei heillä kellään ole mitään oikeut-
ta tulla tokottamaan lakejaan MULLE..........ottaa jo päähän niiden käytös.......koh- ta pitää ottaa yhteys poliisiin, että tarkistavat heidän kapattien toimiluvat yms..... ja että äiti jätetään 100 % RAUHAAN ! ei se siellä asu, vaan MÄ !!! mulle ne kritii- kit, jos on jotakin sanottavaa......he eivät voi uhata mua häädöllä, koska muuta paikkaa ei mulle ole olemassa......mihinkään hävyttömään laitokseen tai hullujen huoneelle EN MENE enkä mihinlään lapselliseen kyttäämispaikkaan, missä jo- kainen kyttää MUA ja MUN tekemisiä..........jättävät mut vaan suosiolla rauhaan, niin kaikki on tyytyväisiä, mä erioten.....on siellä muitakin, jotka tarvisivat kyttää- mistä.... esim. eräs narsisti-ukko.....ja sen häpeälliset LÄSKIT MUIJAT !!!! ja muut hullut, jotka sen luona vierailee.........hää on niiiiiin prinssiä, että................

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sinun kannattaisi harkita katkaisuhoitoa tai huumevieroitusta, riippuen mitä päihdettä käytät liikaa.

      Tuollaista tekstiä ei tavallinen ihminen pysty tuottamaan edes pienessä jurrissa.

      • aivan totta!

        Veit sanat suustani. Aloitus on sellaista tekstiä, että siitä ei normaalijärkien selvää saa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe