Kyllä naiset ottavat yhteyttä

18=16+2

Kiitos siitä!

Muhun on ottanut naiset yhteyttä. Ei sadat tai edes useat kymmenet. Ovat kuitenkin olleet yhteyksissä oma-aloitteisesti. Ei ole natsannut vielä elämäni rakkautta, mutta ehdottomasti on mahtavaa nähdä, että naiset tekee sitä. Enenevässä määrin jopa. Sillä tavallahan sitä nainen valitsee ne itselleen sopivat ja mielenkiintoiset miehet nettitreffeillä. Ei tarvitse lukea satoja huijaavia tai muuten epätoivoisia viestejä läpi ja yrittää arvailla, että kuka kusettaa, pelaa tai muuten vaan peittää suunnattoman epätoivoisuuden pitkään hiotun viestin taakse tai keulii pelkillä maallisilla ominaisuuksilla. Ainoa tapa, jolla naiset saa vallan valita itseään aidosti kiinnostava henkilö on olla itse yhteydessä potentiaalisiin ehdokkaisiin.

Mä uskon rehellisesti siihen, että parhaat keskustelut naisten kanssa syntyy silloin, kun nainen on itse yhteydessä mieheen oma-aloitteisesti, koska silloin nainen lähtee keskusteluun tasavertaisena. Silloin kun miehet yrittää kilpailla naisesta asetelma on lähtökohtaisesti perseellään. Miehellä on sellaisessa tilanteessa automaattisesti jonkin tasoinen peliasenne ja nainen kokee olevansa korokkeella palkinto, jota kuuluu tavoitella. Mikä juttu on tollasen lähdön jälkeen terveellä pohjalla? Mutta jos nainen ottaa tässä maailmassa yhteyttä mieheen, niin yhtäkkiä ollaankin enemmän samanarvoisia ja keskustelu voi lähteä liikkeelle paljon aidommin mahdollisesta molemminpuolisesta mielenkiinnosta.

Mutta oikeasti ihan tajuttomasti kiitoksia kaikille naisille, jotka ovat uskaltaneet tehdä aitoja ja mukavia aloitteita täälläkin. Ei se vaadi meidän miesten kohdalla kovin paljon. Meille kelpaa ihan hyvin, että "Moi miten menee, tykkäsin sun profiilista tai jotain...". Eli meitä miehiä on saakelin helppo lähestyä :)

Jatketaan samaan malliin ja yritetään saada aikaiseksi oikea keskustelu!

23

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ala-arvoinen

      ihan asiakirjoitus mut ei varmasti saa kaikua täällä ala-arvoisten ja provoja hakevien keskustelujen seassa.

    • 14+4

      Onnea aloittajalle nettitreffailuun! Tuollaisella asenteella varustettu mies on aarre kaikkien niiden katkerien keskellä. Säilytä tuo positiivisuus niin varmasti onnistaa!

      • Positiivisuus on niin tärkeää, katkeruuden kun yleensä todella haistaa kauaksi.

        Saadakseen aikaan naisilta tulevia aloitteita oman profiilin pitää olla kunnossa: voisitko aloittaja kertoa onko sinulla ollut profiilikuva ja suunnilleen mitä tekstissäsi on lukenut?

        t: Heli / E-kontakti.fistä


      • 18=16+2
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Positiivisuus on niin tärkeää, katkeruuden kun yleensä todella haistaa kauaksi.

        Saadakseen aikaan naisilta tulevia aloitteita oman profiilin pitää olla kunnossa: voisitko aloittaja kertoa onko sinulla ollut profiilikuva ja suunnilleen mitä tekstissäsi on lukenut?

        t: Heli / E-kontakti.fistä

        Profiilissani on muutama kuva minusta. Kuvia, joista pari on aidoista tilanteista. Olen yrittänyt profiilissani kertoa itsestäni mahdollisimman realistisesti ja halunnut antaa revittelemättömän kuvan. Profiilissani ei ole mitään erityisen henkilökohtaista vain asioita, jotka jollakin tavalla paljastavat omaa arkeani ja hieman luonnettani. Vaikea sanoa miten muut profiilini näkevät ja lukevat, mutta itselleni on ollut tärkeää yrittää antaa mahdollisimman rehellinen kuva siitä mitä olen, tykätään siitä sitten tai ei.


    • +40mies

      Itsekkin miehenä allekirjotan tuon aloituksen kun sillä naisen tekemällä aloitteella olemme päässeet huomattavasti pidemmälle ja innostan ja kannustankin naisia tekemään aloitteita koska se osoittaa minullekkin että tämä nainen on juuri minusta kiinnostunut.
      Tietty välillä pakkejakin saattaa naisellekkin tulla ja sitä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti mutta kunhan nainenkin valitsee keille kannattaa ja on potenttiaalisia....itsekkin olen ihan normimies ja kitettävästi olen saanut aloitteitakin ja sittä suuri KIITOS naisille ja ei se määrä vaan laatu ja en tarvitse kuin sen yhden oikean...

      Minullekkin rittää aloitukseen tuo pelkkä "moi" ettei siihen tarvitse runoilla etten sen takia ole tuominnut ja pitänyt "tyhmänä" ja osalla on ollut pidempiäkin fiksujakin aloitteita...mutta niistä se on usein lähtenyt pidempikin viestittely ja treffitkin.
      Siinä vaan jää nuo varattujen ukkomiesten ja pelimiesten viestit vähemmälle....
      se on sitten eriasia kuka niitä haluaa ja itse en ala kilpailemaan hedän kanssaan.

      Se ja ne ketkä ovat ottaneet itse yhteyttä niin monesti naisella on ollut suoraan sanoen "naurettava" profiili parilla sanalla ja kuvattominakin mutta hehän eivät mittaa sitä naisellisuuttaan niilä miesten aloitteilla mitä pidän hyvänä ja positiivisenakin ajatuksena.

      Se mitä sitten treffeillä on tullut vastaan niin olen monesti meinannut lentää perseelleni että ohhoh mikä nainen ja helmi onkaan mutta se on sitten eriasia onko ne johtaneet pidemmällekin mitä olen täälläkin julki tuonut....

    • IRL aina parempi

      Täytyy olla provo.

      Naiset eivät tee aloitteita paitsi ehkä jollekin 5-10% komeimmalle porukalle.

      Tietysti naiset ovat peukuttaneet tätä ylöspäin koska eivät kestä kritiikkiä ja haluavat kuulla vain positiivista soopaa naisista.

      Aika nolo aloitus kaiken kaikkiaan.

      • IRL aina parempi

        Nolo aloitus siis jos olisi edes hivenen totta tai sitte kunnon annos sarkasmia! :D


      • 8+8

        Saattaa olla naisen tekemä provo. Tai sitten tämän femakkomaisen naisten nuolijan mikä lie miesvm_1967x joka mielistely mielessä käy haukkumassa kaikkien miesten tekemiä avauksia saaden pisteitä palstan perus feministeiltä.


      • miesvm_1967x
        8+8 kirjoitti:

        Saattaa olla naisen tekemä provo. Tai sitten tämän femakkomaisen naisten nuolijan mikä lie miesvm_1967x joka mielistely mielessä käy haukkumassa kaikkien miesten tekemiä avauksia saaden pisteitä palstan perus feministeiltä.

        En ole minä :D Mutta näemmä olen tehnyt vaikutuksen johonkin anonyymiin lukijaan, negatiivisen tosin mutta sou wot.


      • vm-80
        miesvm_1967x kirjoitti:

        En ole minä :D Mutta näemmä olen tehnyt vaikutuksen johonkin anonyymiin lukijaan, negatiivisen tosin mutta sou wot.

        Eipä tuota sun mielistelyä kukaan voi olla huomaamatta.


      • miesvm_1967x
        vm-80 kirjoitti:

        Eipä tuota sun mielistelyä kukaan voi olla huomaamatta.

        En tietoisesti mielistele ketään, sanon vain oman mielipiteeni. Näillä palstoilla on vain semmoinen rykmentti äärirajaihmisiä että jotakuta jurppii aina, sanoi mitä tahansa. Melkoinen feministien ja sovinistien temmellyskenttä. Ja sovinisteja vituttaa aina jos kallistun naisekirjoittajan näkökannan puoleen. Silloin mielipiteeni muuttunee mielistelyksi jonkun mielestä?


    • Totta toinenpual

      Totta on se että aloitteen tehnyt nainen on varmempi tae siitä että sinusta miehenä ollaan kiinnostuneita oikeasti kuin toisinpäin. Miehenä saa harvoin tai yleensä ei koskaan vastauksia avauksiin. Miinuksena vaan se että näitä aloitteita tekevät naiset ovat yleensä runsasmuotoisia eli sellaisia jotka eivät kenellekään kelpaa niin siksi tekevät aloitteita. Toisinsanoen eivät hekään ole oikeasti sinusta kiinnostuneita vaan tyytyvät edes johonkin jos saavat.

    • 14+4

      Hieno asenne ja tiivistää hienosti yksilön passiivis-agressiivisen persoonan. "Kuka normaali nainen nyt muka muhun yhteyttä ottais. Toi joka kirjotti on varmaan joku hyllyvä mammutti oikeesti. Tai jos on hoikka niin varmaan joku arvaamaton mielenterveyskuntoutuja. En vastaa sille!"

    • Itse laittanut yli 100 viestiä eikä yhtään vastausta.
      Johtuu varmaan rumasta pärstästä ja läski mahasta
      ainakin mahaa saa pienennettyä jos liikkuu kunnolla ja syö vain vettä ja leipää mutta tuo naama saattaa olla ongelma.

    • sdbsdb

      Joo kyllähän ne naisetkin aloitteita tekee. Kuten tää yks jonka profiilissa käväisin. Siitäpäätellen ilmeisesti ne epätoivoisimmat tapaukset joita ei kukaan äijä kestä tai huoli, kun ekana haukkuvat exänsä ja koko miessukupuolen treffilleen ja hetiperään sanovat haluavansa vielä kiireesti lasta kun ollaanhan sitä jo 30:n huonommalla puolella. Vähempikin saa pakoajatukset laukkaamaan.

    • 18=16+2

      No itse olen ainakin saanut aloitteita naisilta. Kuten maninitsin aloituksessa, niin ei niitä kymmeniä ole tullut. Joukossa on ollut myös ihan mukaviakin tapauksia. Kirjoitus oli ehdottomasti kiitos ja kannustus naisille myös olla aktiivisia, koska en henkilökohtaisesti ainakaan usko, että valittamisella ja negatiivisella mesomisella saa mitään positiivista aikaiseksi.

      Pysyn myös edelleen kannassani naisten aloitteellisuuden suhteen. Aloitekyky on ehdottomasti hyvä tapa rajata itselleen miehiä, joista voi olla aidosti kiinnostunut. Enkä tuolla halua sanoa sitä, että miesten pitäisi heittäytyä passiivisiksi. Kuitenkin molemmin puolinen aloitekyky tasa-arvoittaisi pitkälti nettitreffailua. Uskoisin sen myös poistavan joitakin nettitreffailun huonoimpia puolia tai ainakin madaltavan niitä. Esimerkkinä tällaisesta miesten pakkomielle lähettää viestejä sadoille naisille. Yhtäkkiä olisikin helpompi valita puolin ja toisin, kun parin etsintä hieman tasa-arvoistuisi. Tuleeko nettitreffailu tasa-arvoistumaan näiltä osin joskus? Nähtäväksi jää, mutta näin toivoisin.

      • Ruma mies

        Naisten aloitteellisuus olisikin se oikea tapa deittailla sillä yleensä koskaan ei naiset vastaa avauksiin kun taas naiset itsekin tietää että heidän avauksiin vastataan. Tosin kun kuva on se ainoa tekijä mikä myy niin rumilla miehillä vaan ei niitä markkinoita ole. Siihen ei auta kun hirttosilmukka ei persoona eikä luonne.


      • Tylsä mies
        Ruma mies kirjoitti:

        Naisten aloitteellisuus olisikin se oikea tapa deittailla sillä yleensä koskaan ei naiset vastaa avauksiin kun taas naiset itsekin tietää että heidän avauksiin vastataan. Tosin kun kuva on se ainoa tekijä mikä myy niin rumilla miehillä vaan ei niitä markkinoita ole. Siihen ei auta kun hirttosilmukka ei persoona eikä luonne.

        Itsellä taas ongelmana on tylsä luonne. Olen hyvin kotikeskeinen ja rauhallinen. En käy baareissa enkä omaa miljoonaa mediaseksikästä harrastusta. Keskustelen kyllä luontevasti ihmisten kanssa, mutta itse en osaa sitä keskustelun aihetta keksiä ja aloitetta tehdä. Ongelmani on siis hieman erilainen, mutta ymmärrän kyllä tuskan. Luonteettomuudestani en voi ketään muuta syyttää kuin itseäni... tai geenejäni... siis vanhempien vika :) Kuitenkin, koska on haasteellista löytää itselleen sopivaa kumppania olen joutunutkin pohtimaan, että mitä tulevaisuudessa. En todellakaan aio tuhlata elämääni treffipalstoilla pyörimiseen. Ehkä tässä jonkin aikaa voi yrittää löytää ihmistä, joka oikeasti loppupeleissä huolii minut sellaisena kuin olen, mutta jonkun ajan päästä ajattelin kyllä keksiä elämälleni jotain muuta tekemistä ja tarkoitusta kuin seuran etsiminen. Uskon, että voin löytää onnen ja hyvän elämän myös ilman toista osapuolta.


    • nettideittailija

      Useilla sivustoilla on naisia enemmän kuin miehiä, ja kyllä naiset ottavat yhteyttä kun vain on ok profiilikuva ja teksti. Ei siis tarvi olla niin hyvännäköinen mutta mukavan näköinen kuva riittää.

      Itse suosikkisivustoni olen löytänyt täältä: www.nettideitti.net/kampanjat

      mm. Match on itse suosikkisivustoni

    • Tylsälle miehelle

      Kaikki naiset eivät etsi jännää, brattclooneybond seikkailijaa värittämään elämäänsä, minullekin sopisi "tylsä mies" mitä parhaiten, mutta tarjolla on nuorekkaita- reissuseuraa etsiviä- kaikkea maan ja taivaan väliltä harrastavia himoliikkujia.
      Toisaalta juu, jollei kaveri mahdu kuvaan, vaikea keksiä mitään yhteistä tekemistä kun kuitenkin viihdyn ulkona vapaa-aikana.

      • Tylsä mies

        Tiedän, että on myös naisia, jotka arvostavat rauhallisempia miehiä. Eikä tuon edellisen tekstini tarkoitus ollut olla niin jyrkkä lopetukseltaan :) Meitä on sen verran moneen junaan, että oikeasti taitaa aika vaikeaa yrittää olla aidosti yksilö tai ainutlaatuinen, mutta joskus kuitenkin tulee tunne, että nykypäivänä arvostetaan enemmän sitä, että ollaan nimenomaan äärisuorittajia ja jokainen hetki rauhassa kotona on lähinnä ahdistava. Itseäni ei vain valitettavasti ole luotu tällaista elämää varten, joten monien ihmisten silmissä tämä vielä lisää sitä tylsyyden kokemusta, osittain varmastikin siksi, että ei ole jokaiselta päivältä, viikolta ja kuukaudelta edes jotain erityistä ja mielenkiintoista kerrottavaa harrastuksien tai muiden juttujen kautta.

        Valitettavasti ulkonäöllä on aina merkitystä. Enemmän tai vähemmän. Siksi en kelpaa kaikille eivätkä kaikki kelpaa minulle. Mutta luulen, että kukaan ei voi omille sisäänkirjoitetuille kumppanikriteereilleen mitään. Eri asia jos kriteerit ovat omia haluja ilman syvempää ymmärrystä omista tarpeista, jolloin halunsa voi muuttaa ymmärtämällä tarpeensa.

        Meni melkein ymmärtämättömän syvälliseksi :)


      • Syysunelmia...
        Tylsä mies kirjoitti:

        Tiedän, että on myös naisia, jotka arvostavat rauhallisempia miehiä. Eikä tuon edellisen tekstini tarkoitus ollut olla niin jyrkkä lopetukseltaan :) Meitä on sen verran moneen junaan, että oikeasti taitaa aika vaikeaa yrittää olla aidosti yksilö tai ainutlaatuinen, mutta joskus kuitenkin tulee tunne, että nykypäivänä arvostetaan enemmän sitä, että ollaan nimenomaan äärisuorittajia ja jokainen hetki rauhassa kotona on lähinnä ahdistava. Itseäni ei vain valitettavasti ole luotu tällaista elämää varten, joten monien ihmisten silmissä tämä vielä lisää sitä tylsyyden kokemusta, osittain varmastikin siksi, että ei ole jokaiselta päivältä, viikolta ja kuukaudelta edes jotain erityistä ja mielenkiintoista kerrottavaa harrastuksien tai muiden juttujen kautta.

        Valitettavasti ulkonäöllä on aina merkitystä. Enemmän tai vähemmän. Siksi en kelpaa kaikille eivätkä kaikki kelpaa minulle. Mutta luulen, että kukaan ei voi omille sisäänkirjoitetuille kumppanikriteereilleen mitään. Eri asia jos kriteerit ovat omia haluja ilman syvempää ymmärrystä omista tarpeista, jolloin halunsa voi muuttaa ymmärtämällä tarpeensa.

        Meni melkein ymmärtämättömän syvälliseksi :)

        Kirjoitat hyvin "Tylsä mies". Sinussa on syvällisyyttä, joka minusta on erittäin arvostettava ominaisuus miehessä. En tiedä, pystytkö sen välittämään aidoissa sosiaalisissa vuorovaikutustilanteissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Jos pystyt, olet ihan "aarre".

        Olen itse ollut reilut pari viikkoa treffipalstalla ja aika turhauttavalta vaikuttaa. Valtaosa miehistä vaikuttaa niin "supereilta" kuntosalisuorittajilta, turboharrastajilta, nuorekkailta, hyvännäköisilta maailmanmatkaajilta. Näen kaiken tuon pintana, jonka korostaminen kertoo tietysti paljon ihmisestä. Kaipaan ja etsin yhtä, joka olisi koti- ja perhekeskeinen, turvallinen, keskustelukykyinen, aito, rehellinen, ihan tavallinen suomalainen mies ilman mitään machoilua ja pullistelua. Miehet vaikuttavat erityisen kiinnostuneilta naisen ulkonäöstä. Kuvattomia profiileja karsastetaan. Ymmärrän, että ulkonäöllä on merkitystä, mutta minusta tuntuu jotenkin vieraalta ajatus laittaa oma kuvani "markkinakuvaksi". Jos mies ei ole mistään muusta naisessa kiinnostunut, vaan kuvan vonkaus on ainut askel eteenpäin vuorovaikutuksessa, niin en ole ihan varma, onko tuo niin positiivinen viesti miehen ajatusmaailmasta.

        Mutta "Tylsää miestä" haluaisin kannustaa, ettei pyyhettä kannata heti kehään heittää. Toki niitä elämän muita sisältöjä voi vahvistaa ja hyvää mieltä ja iloa voi löytää monista asioista. Mutta mielestäni ihminen on kuitenkin luotu elämään yhteydessä toisen ihmisen kanssa. Sitä minäkin kaipaan todella paljon elämääni. Arvostetaan itseämme ja sitä hyvää, jota meissä on ja luotetaan, että vielä joskus tapaamme hänet, jonka kanssa on hyvä ja turvallinen olo tätä elämän polkua yhdessä vaeltaa.


      • miipämii
        Tylsä mies kirjoitti:

        Tiedän, että on myös naisia, jotka arvostavat rauhallisempia miehiä. Eikä tuon edellisen tekstini tarkoitus ollut olla niin jyrkkä lopetukseltaan :) Meitä on sen verran moneen junaan, että oikeasti taitaa aika vaikeaa yrittää olla aidosti yksilö tai ainutlaatuinen, mutta joskus kuitenkin tulee tunne, että nykypäivänä arvostetaan enemmän sitä, että ollaan nimenomaan äärisuorittajia ja jokainen hetki rauhassa kotona on lähinnä ahdistava. Itseäni ei vain valitettavasti ole luotu tällaista elämää varten, joten monien ihmisten silmissä tämä vielä lisää sitä tylsyyden kokemusta, osittain varmastikin siksi, että ei ole jokaiselta päivältä, viikolta ja kuukaudelta edes jotain erityistä ja mielenkiintoista kerrottavaa harrastuksien tai muiden juttujen kautta.

        Valitettavasti ulkonäöllä on aina merkitystä. Enemmän tai vähemmän. Siksi en kelpaa kaikille eivätkä kaikki kelpaa minulle. Mutta luulen, että kukaan ei voi omille sisäänkirjoitetuille kumppanikriteereilleen mitään. Eri asia jos kriteerit ovat omia haluja ilman syvempää ymmärrystä omista tarpeista, jolloin halunsa voi muuttaa ymmärtämällä tarpeensa.

        Meni melkein ymmärtämättömän syvälliseksi :)

        Itse kyllä luulen ymmärtäväni mitä ajoit takaa. :)
        Minkäs ikäinen olet, kyllähän se samankaltainen
        toisen yhtä "rauhallisen" ihmisen seura kelpaisi
        ja olisi ihan mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe