Miten tulkitsen naisen deitti-ilmoitusta

Havainnoija123

Ohjeita naisten ilmoitusten lukemiseen:

-Kuva on pakollinen = Olen ruma ämmä, jolla on surkea ja käsitelty ja vääristynyt kuva profilissa, mutta uskoo saavansa siitä huolimatta maailman komeiman miehen luokseen juoksu jalkaa.

-Miksi ihmisillä ei ole kanttia tulla tapamaan livenä = Minulla ei ole aikaa tavata ketään, kuin kerran vuodessa ja väitän muiden olevan syynä tähän ongelmaan.

-Olen kyllästynyt pelimiehiin = Olen pelinainen

-Saan huomiota muutenkin, mutta ei ketään ole natsannut. Etsin nyt vakavalla mielellä oikeaa = Olen pitänyt vuosia ilmoitusta ja siitä huolimatta sitä oikeaa ei ole löytynyt. Vika ei ole minussa vaan miehissä.

-Olen huumorintajuinen ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa = olen erakko, joka ei osaa viestiä kirjoittaa.

-En voi sietää miehiä, jotka eivät osaa yhdyssanoja = itse en juuri osaa kielioppia kuin vain yhdyssanasäännön ja senkin huonosti.

-Tutustun mielellään uusiin ihmisiin = en halua oppia tuntemaan oikeasti ketään

-Etsin sitä oikeaa vakavalla mielellä = vakipanosuhdetta etsin vain

-Kirjoita rohkeasti, vastaan kaikille = kusetan vain. Kellekään en vastaa.

Tässä lyhyt oli lyhyt katsaus naisten profilien ja totuuden väliseen suhteeseen.

14

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurattivähän

      Hyvä kärjistys vaikkakin jotkut asiat menee vähän överiksi. Kuitenkin pakko allekirjoittaa noita stereotypioita.

    • einojorma

      Oon huomannu että naiset vastaa kyllä siitä 5:n rajasta huolimatta mielellään sellaisiin whatever-heittoihini, missä esim. kehun tämän vaatteita yms. mutta annan ymmärtää etten juttua siitä enää senkummemmin jatkaisi, esim. toivottelen illanjatkot ja silleen. Tulee kyllä kohteliaita "kiitos samoin" yms. ja saattaapa jopa profiilianikin kehua. Mutta annas olla kun alan kyselemään naisilta asioita ns. syventyvässä ja aidosti aloitteellisessa mielessä, vastauksia ei kuulu. Väkisinkin alkaa tuntumaan siltä ettei naiset oikeasti mitään etsi, vaan "shoppailee" vain. Enkä edes ole mitään missejä vain yrittänyt, vaan viestejä laittanut niin kuvattomille kuin kuvallisillekin.

      • jokuvaan567

        Olen havainnut saman. Erään kanssa puhuttiin pitkään sen harrastuksista, mutta koskaan toista ei kiinnostanut sitten mikään asia. Ei kysynyt mitään ja oli lähinnä kuin puhuisi keinoälyiselle robotille.


      • +50 miehet
        jokuvaan567 kirjoitti:

        Olen havainnut saman. Erään kanssa puhuttiin pitkään sen harrastuksista, mutta koskaan toista ei kiinnostanut sitten mikään asia. Ei kysynyt mitään ja oli lähinnä kuin puhuisi keinoälyiselle robotille.

        Hep! On miehissäkin sellaisia, jotka puhuvat vain ja ainoastaan itsestään, eivätkä tee naiselle ensimmäistäkään kys.... ei, sorry, tekevät naiselle vain yhden kysymyksen: "Saanko numerosi"
        Ei jaksa kauaa moista.


    • erkkinimi

      Aika katkeraa tekstiä.
      Monelle se profiilin pitäminen netissä on hieman sama asia kuin ylihinnoitellun tavaran huutokauppaaminen, eli ei ole mihinkään kiire joten voi vaatia ihan mitä itsellä huvittaa.
      Ainoa fakta sun kirjoituksessa on se että tämä asia ärsyttää sinua.

      Kannattaa varmaan hankkia elämä jonain päivänä.

      • Havainnoija123

        En tuollaista olekaan ennen ajatellut. Hieno huomio, pitää muistaa laittaa listaan. Tämä pätee sekä miehiin että naisiin.

        -Olen äärimmäisen taitava huomioija ja ymmärrän ihmisiä hyvin = heitän kaistapäisiä teoriota tietämättä taustoja lainkaan ja tykkään arvailla ihan mitä sattuu


    • Katkeruus on myrkkyä

      Eipä ihme, jos naisten löytäminen on vaikeaa. Katkera asenne on kaikkein kuvottavinta, oli sitten kyseessä mies tai nainen. Pettymyksiä voi tulla netissä ja elämässä ylensäkin paljonkin, mutta ei silti kannata katsella elämää liian mustavalkoisesti. Tämänkiin ajan, jonka olet käyttänyt naisten stereotyypittelyyn, olisit voinut jatkaa etsintää ja kirjoitella naisille. Elämä on valintoja.

      • Nauraa...

        Onneksi on aina olemassa teitä väärin tulkitsijoita ja huumoritajuttomia. Minne maailma joutuisikaan ilman teitä!


    • jhbojh

      Elämä on kaikin puolin kunnossa, mutta se jokin puuttuu / en hampaat irvessä mitään ole hakemassa = etsin miestä epätoivoisesti.

    • avaaja huomaa!

      Avauksen alle liitetty mainos hiivasienestä, Iso jossa nainen raapii vittuaan.

    • Havainnoija123

      Näin tulikitaan Ekontaktin valeilmoitukset naisilta:
      Havainnoija123


      Etsin metsästys vaatteita ja löysin tämän, onko täällä tämä kommentti?

      ***
      Hyvä FinTrees ”tuontiLiike” Nordic, Kuopio. Pyydän teitä kohteliaimmin parantamaan työyhteisöänne ja lopettamaan sisäiset riitanne. Kirjoitan tämän kaverini puolesta, joka kertoi kaiken koska ei enää kestäyt kantaa teidän pilaanne seurauksia! ___ Jos FT:n pomoa ei kiinnosta ihhmillisyys: niin teiltä menee RAHAA tähän sikailuun, koska: Teidän henkilöjen kohtaisten vaikeuksienne takia, työntekijänne joutuvat loukkaamaan muita, sivullisia ihmisiä - ja he tekevät sen työajallaan ja käyttäen työpuhelintaan. ___ Teidän omat vaikeudet, ne heijaustuvat ulospäin. Firmassanne puretaan turhaantumista, sivullisiin ulkopuolisiin/viattomiin ihmisiin. Etsitään ns. satunnaisuhria, jota tölviä kun löysyy se : asiakas teidän on aina heikompi. Tälle asiakkaalle jolle kostitte huonon olonne, tuli masennuskohtaus kun hänelle sen temppunne teitte. Tiedän tämän kaiken, kun kaverini avautui minulle. Numerohakuni perusteella > tähän ’pilaan’ käytetty puhelinnumero-928 johti teidän puljuun. Sihteeriopistoakos siellä pyöritätte? Jonkun typerän parisuhderiitanne takia, miespuolinen henkilö haukkui aasialaista naista numeron takaa, joka kosti pahan olonsa viattomille. Hän myös sanoi tälle loukatulle miespuoliselle kaverilleni, että työpaikalla on huutava esimies, jota tämä aasialaisnainen ei enää jaksa. Nainen teki siis nettitreffi-pilan, jossa yritti kostaa sivulliselle. Valitettavasti kosto karkasi käsistä ja satutti kaveriani suuttattomasti. Nyt kokee menettäneensä jo vuoden elämästään - ja ei pysty menemää töihin. Kaikki teidän takianne. Jos olisitte sopineet riitanne, ei tämä varattu nainen edes olisi etsinyt seuraa nettideiteiltä, viime Heinäkuussa. FinTrees. Ei ole suotavaa tässä kulttuurissa: - käyttää työpuhelinta / aikaansa SenssiPalstoilla - uskotelle muille, että on vapaa ja haluaa perheen - huijata ihmistä sivustolla JOSSA haetaan seuraa vain tositarkoituksella ja jonka käyttö maksaa yli 50e kuussa-. - Haukkua ulkomaalaisia työntekijöitä (teenkö ilmoituksen poliisille ?!?!?!?!) - Jos omaatte yhtään sielua. idiootit FinTreessin johtajat NIIN lahjoittakaa summa, joka yrityksenne huono työilmapiiri aiheutti, suoraan Lastensairaalalle. Summa on 30-100 euroa. SavonSanomatkin voivat julkaista juttua teistä. Tunnen henkilöitä sieltä. ps. ÄLkääkä enää uhkatko lähettää poikakaveria (joka kaiken aloitti) ystäväni kimppuun, hän on kärsinyt tarpeeksi. -Kun pilanne jatkui yli 7 kuukautta! ääliöt! Kaverini odotti kahdeksan pitkää vuotta helvetissä ja teidän työntekijänne TAAS loukkasi häntä deiteillä. Vain sen takia, että joku raukka kusipäinen poikakaveri satutti häntä ja esimiehenne huusi naiselle! Hypätkää kaikki koskeen ,jos vielä tätä naista loukkaatte, ääliöt Me metsästysvaatteita tai sähkölaitteita haluavat, saamme samaa Aasianlaatua maxi-marketista ilman vittuilua ja pahanolon purkua päin naamaa, kuten teillä on tapana ????????? yleensäkin. Hyvää jatkoa NorDICK finTrees Öy-kkäröinti

    • Toinen tulkitsija

      Lisää havaintoja:

      - Olen itsevarma ja sanavalmis= olen epävarma ja seuraan kaveripiirin ja yhteiskunnan minulle asettamia sääntöjä ettei minua pidettäisi liian rohkeana, en tee aloitetta.

      - Tiedän mitä haluan = olen katsonut Sinkkuelämää-sarjaa ja luulen haluavani jotain huomiota.

      -Olen urheilullinen ja pidän itsestäni huolta = kävelen päivässä 2 km töihin ja takaisin, syön salaa karkkeja ja juustoa.

    • 18+6

      Se on kyllä huvittavaa miten naisten sanomiset saa aina suomentaa..
      Oma kokemus asiasta: Kun nainen sanoo ehkä niin hän tarkoittaa ei :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe