kun isä ei autakkaan enään.

huolestunumami

Joo.. Saimme mieheni kanssa kolme kuukautta sitten ihanan pikku pojan. Aluksi isä touhusi mukana ja kaikki tuntui ihanalta. Mieheni yleensäki tykkää touhuta ja auttaa kaikessa. No mies lähti kolmen viikon jälkeen töihin ja siittä alamäki alko.
Ei siinä, lapsi on kiltti ja ei sen kanssa ole ongelmii, mut isän kanssa. Tuntu kuin se olis unohtanu että on isä!
Muka kauheesti tekemistä koko ajan ja menoja joka suuntaan. Viikonloput täynnä ohjelmaa! Minä en oo sellanen joka valittaa mistään, joten en haluisi valittaa lastenhoidosta. Nyt kuitenki tuntuu kun 2,5 kuukautta menny ja isä menossa koko ajan. Miten saisin isälle sen sanottua että ymmärtäis että on tämä hänenki lapsi!? Kyllä silloin autetaan kun muut näkee, mutta thats it!

8

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano....

      No paa se äijäs ruotuun ja sano sille suoraan että voisit välillä auttaa ihan muutenki eikä vaan silloin jos joku muu on näkemässä! Kai uskallat omalle äijälles sanoa suoraan.
      Minä ainakin oon sanonut omalleni jos on välillä velttoillut pojan hoidon kanssa.

    • ktyeds

      Ainahan voi nalkuttaa, kaikkiin miehiin se ei vain tehoa :D Ap ei kerro mitä ne on ne herran menot, viihdettä, työtä vai vapaa-ajan harrastuksia? Kannattaisiko vain siirtää se vastuu herralle? Ilmoittaa, että hei mää meen nyt on sun vuoro. TUo on hankala ikä lapsella siinä mielessä, että ovat kovasti äidissään kiinni, etenkin jos imettää, niin väistämättä mies jää vähän erilleen siitä symbioosista, mutta ei sitä tietysti tarvittis kokoaikaa liesuta jossakin.

      • huolestunumami

        No nalkuttaminen ei auta! Tässä tilanteessa on "harrastukset" ja muut menot. Ei käy viihteellä. Joten siinä plussaa. Työt täytyy tehsö, sen ymmärrän. Imetän ihan kokonaan. Eikä väliä vaikka ite en pääse, mut olis kivaa saada aikuisen seuraa kotona tai yhessä käydä jossain.


    • psist

      Jospa hän on mustasukkanen kun vauva saa sinulta kaiken tarvitsemansa. Olettaa, että häntä ei sit tarvitakaan. Pumppaat maitoo ja ilmotat että sinun vuorosi ja lähde vaikka lenkille. Siitä miehes saa varmuutta olla isä.

    • Kyllä miäs vöi

      käntää väyvää jös väin hälyää jä täjyää.

    • Isä

      No mun lapseni äiti ei paljon kysellyt: kun tulin kotiin niin hän lykkäsi vauvan mulle ja sano et sinä hoidat sit lopun päivän.
      Aina ei ois huvittanut heti duunin jälkeen, mutta hyvä oli et tuli sit hoidettua. Eipä ole lapsi ollut koskaan kiinni pelkästään äidissään, vaan minä olen aina ollut lapselle tasavertainen vaihtoehto äidin kanssa.

    • huolellinen provo

      Taidat olla ihan vain provo. Arvaa mistä huomasin? No näistä kahdesta sanasta:

      enään
      siittä

      Kirjoitusvirheisiin en viitsi puuttua, mutta ei kukaan täysjärkinen kylvä "enään" ja "siittä" sanoja tekstiinsä. Sinähän käytät myös aina tätä "huolestunut" sanaa nimimerkissäsi.

      • Lisääntyjätär79

        "Isikö" murahti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe