Tilanneraportti

check!

Ikävä - Kyllä
Tunteita - Kyllä
Lämpimiä - Kyllä
Viimeksi nähnyt? - Tällä viikolla.
Milloin seuraavan kerran? - Ei mtn tietoa.
Oletko idiootti? - No kyllä. Varmasti.

10

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä siis häpeä sitä

      Olet ihminen etkä robotti.

    • melkeem

      ei ihan

    • ihastunut _n

      kyllä,kyllä lämpimiä tunteita. viimex eilen hänet nopeasti näin. en yhtään arvaa, mitä minusta ajattee... rohkeus ei riitä kertomaan tunteistani.

    • jees..

      : )

    • Idiootti? Todellakin

      Missä mennään?

      Laitas vähän tunnisteita tulemaan..

    • tai tila

      Ehkä iditiosmi on vaan väliaikainen mielenhäiriö

      • tai tila

        Muutenkyllä erimukava aloitus sinulta.


      • Idiootti? Todellakin

        On se pääosin tilapäistä ainakin mun kohdalla, mutta ilkeämielinen idiootti en ole. Tila on ollut hyvin korostunut viime aikoina ja erityisesti Häneen liittyen. Siksipä ajattelin, etten kelpaa ja kun tunteet tuli liian voimakkaina, juoksin karkuun just kun ehkä olisikin pitänyt juosta kohti. Lisää idioottipisteitä.

        Hyvä minä.


    • Dorca

      Joo tunteet on kamalia. Ne vaan tulee ja sitten ollaankin jo vähintään lätäkkönä lattialla kengänkärkien kohdalla tai jääpuikkona katonrajassa. Toivottavasti niitä asioita ehtii vielä itse kukin ja minä myös selvitellä. Niin kuin joku tuolla ketjun alkupäässä totesi niin ei me olla robotteja vaan ihmisiä. En kirjoittanut aloitusta mutta olisin melkein voinut.

      • ed.

        Minusta kun tuntuu että luit tän ehkä. En ole nyt juoksemassa karkuun vaan yksinkertaisesti kuolemassa väsymykseen ja valmis yöpuuhun, toivon kyllä että nähdään kuitenkin tässä lähiaikoina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe