MIKSI MERSU

riisselisti

Ei ole kaksinen ajettava, Eikä kaksisen näköinen, Mutta on ainakin varaosa myyjillä ja korjaamoilla tekemistä.

16

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E220 CDI

      Minä ostin Mersun, koska en löytänyt kuin kaksi taloudellista ja mukavan tilavaa sedania. Valintaani löytämieni Mersun ja BMW:n välillä en osaa perustella muuten kuin "mä halusin tällasen".

      • Älä osta mersua.

        Mulla ollu 11 kappaletta mersuja ei enää koskaan kaikki ruostuu käsiin


      • Ostan mersun
        Älä osta mersua. kirjoitti:

        Mulla ollu 11 kappaletta mersuja ei enää koskaan kaikki ruostuu käsiin

        Mulla on kahdeksas mersu noin kahdenkymmenen vuoden aikana, ei ruostevaurioita yhdessäkään. Muita korjauksia kyllä, myös osa sellaisia joita ei korjaamo henkilökunnan mukaan ole ennen esiintynyt. Mieleen on jäänyt todella erikoinen vika, veden lorina kiihdytettäessä ja jarrutettaessa runkopalkeissa. Tällaista vikaa en minäkään ole koskaan kuullut. Ylivertaisesti minulla korjaamolla vanhentunut auto oli 530 D automaatti BMV v 2000. Osa vioista, kaksi turboa toisen maksoi takuu mutta ei toista, vaikka koneessa oli kolmen vuoden takuu, turbo ei kuulu koneeseen huollon käsitys. Kolme polttoaineen siirtopuppua, sisäpuolisia oven aukaisu kahvoja useita, automaatti vaihteisto kaikkine lisätarpeineen ja paljon muuta, nämä tulivat heti mieleen. Ainoa syrjähyppy jota olen katunut.


      • E220 CDI
        Älä osta mersua. kirjoitti:

        Mulla ollu 11 kappaletta mersuja ei enää koskaan kaikki ruostuu käsiin

        Visiittini tälle foorumille uhkaa jäädä lyhyeksi, mikäli tosiaan olen ainoa lukutaitoinen, kuten tämä threadi toistaiseksi osoittaa. En usko asian haittaavan teitä jäljelle jääviä, pärjäätte hyvin ilman minuakin.

        Tämän threadin kysymys kuului "Miksi Mersu?", ja sinäkin kerrot 11 syytä miksi ei. Mitä kohtaa kysymyksessä et ymmärtänyt?

        Miksi sinä ostit ne 11 Mersua?


    • vedenlorina

      Ainakin w201 ja 202 oli useasti lorinat, syynä koivunlehtien tukkima vedenpoistoaukko eturenkaan takana. Rautalangan pätkällä helppo rassata auki. w203:ssa ei ainakaan vielä 5v. aikana ole lorissut.

      • Ostan mersun

        Minun kahdensan eri mersuani ovat kaikki olleet Eemeleitä 200- 250D ja vain yhdessä oli veden lorina häiriö.


      • ostan mersun
        Ostan mersun kirjoitti:

        Minun kahdensan eri mersuani ovat kaikki olleet Eemeleitä 200- 250D ja vain yhdessä oli veden lorina häiriö.

        Lorina korjattiin takuuna, eikä sitä sen esiintynyt.


    • new generation

      Minun iskällä on myös melsu.......minunkin mielestä se on maailman palas auto, vaikka iskä joutuukin sitä käyttämään säännöllisesti "huollossa". Mutta eihän melsua etes talvitse huoltaa...........omituista............

      • vanha generi

        Voi voi, oletko taas syönyt vihreää räkääsi, eikö äiskä ole varoittanut.


    • pazka mikä pazka

      "MIKSI MERSU"

      No ei minkään takia.

    • tonnin talvidrifteri

      Se ompi takaveto voi driftata ja talvi tulee nii joka mutka kylki edel driftis

    • siksi mersu

      koska ajan paljon, vm. 2007 reilu 500tkm lasissa, muutaman vuoden päästä nämä on niitä viimeisiä oikeita mersuja ja massimiesten mersuilla ei tee mitään.

    • Älä osta mersua.

      No todellakin on ...ja arvatkaapa mitä on?

      Kävin juuri erään mersun luona auto on erittäin hyvin huolettu ja vaihettu osaa kuin viimeistä päivää,omistajana oli mersu korjaa yrittäjä joka asentelee osia vain mersuihin.

      No auto oli s sarjan 400cdi mallia,no siinä siiten saavuin katsomaan ja voi kuinka oli veret seittavaa katsoa sisään,ei tehnyt enään mieli istumaan saatikka ajamaan.

      Oli sisusta ihan karmean värinen ja aika alkeellinen,beige väri oikein, hyi että alkoi minua karmimaan ja kuvottamaan.

      Autossahan ei ole vikaa vain värissä,onhan siitä juuri taas vaihdettu ilmapussit ja paljon muuta ,tonnin kipale on per nurkka.

      Mutta se väri beige on sellainen ettei sillä voi edes ajaa pätkää jos ei ole pakko,no myy siinä sitten vaikka olet mersu asentaja niin se on temppu.

      Niin tällä miehellä sitten olikin omat osat hylyillä ja jos ei ollut niin takuulla sai tilattu ja nopeasti.Mersu asentaja kuin oli entinen veho liikeen asentaja.


      VOI KAUHEETA MITÄ OLI ,EI YHTÄÄN NAURATTANUT SE S MERSU.

      • -eemeli-

        Voi kauheeta. Oot taas unohtanut ottaa ne pillerit. Se ois se tosetti sinulle kyllä tarpeen tai laitoshoito. Mahtaneeko olla ensi kevääksi eläjäksikään. Ei kyllä naurata yhtään.


      • En ottanut selvää

        Siis mitähän sä yritit kertoa. Mene ensin kouluun ja opettele kirjoittamaan oikein ja järkevästi. Kirjoituksestasi päätellen sinulla ei ole kaikki kynät teräviä penaalissasi.


      • Wuk Yu

        Menit sitten taksilla, koska päästi sinut sentään S:n lähelle. Jos olisit mennyt sillä kehumallasi C5:lla, jossa on kusenkeltainen tai hiirenharmaa pilalle kulahtanut tahrainen plyyssi sisustus ei sinua oli päästetty lähellekään Mersua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe