Liian erilainen ja siksi yksinäinen?

28v

Mistäs sitä alottais, olen täysin erilainen kun muut Suomalaiset. Laitankin numeroittain alle:

1. En kato telkkaria ollenkaan, viimeks kattonu 6kk sitten.
2. En lataa leffoja tai sarjoja netin kautta.
3. En pelaa ainuttakaan peliä.
4. En käy leffassa, lätkää kattomassa, enkä kapakassa.
5. En juo enkä polta.
6. Vihaan Gifflar korvapuusteja!!!!!!!!!!!!!!!!!
7. Vihaan Fazerin sinistä levyä!!!!!!!!!!!!
8. En mene muodin mukana.
9. En lue kirjoja enkä lehtiä.
10. Harrastuksia 0.
11. En kuuntele musaa ollenkaan, viimeks kuunnellu yli 2v sitten.
12. Vihaan harmaata massaa.

40

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surrnd

      Olet kyllä kieltämättä hyvin mielenkiintoinen otus. Aika moni noista kohdista osuu itseenikin. Mihin sitten kulutat kaiken aikasi?

      • anonyymi__

        ja mistä tällaisen henkilön kanssa voi oikeasti keskustella? Jos et lue kirjoja, harrasta kulttuuria, katso telkkaria, liiku, harrasta mitään, seuraa yhteiskunnan asioita, olet työnarkomaani 24/7 joka täyttää elämäsi ja ainoa asia mistä kanssasi voi keskustella on työ. Ja tiedän hyvin harvoja keitä kiinnostaa jutella toisen töistä jatkuvasti ja sekin aihe on kohta loppuunkulutettu.

        Vihaat pullaa ja suklaata, sekin on hyvä alku. Sen sijaan, että sanoisit mistä pidät, sanot mistä asioista et pidä ja tapat keskustelun alkuunsa. ja sitten ihmetellään mikseivät ihmiset halua olla kanssasi. Sori, julma totuus, mutta niin se menee. Jos oikeasti haluat olla ihmisten kanssa (mikä on tietysti eri asia jos viihdyt yksin etkä kaipaa ihmisiä lähellesi), niin silloin kannattaa olla jotain mistä keskustella ja olla kiinnostunut, oli se sitten vaikka viskit, lautapelit, ihan mitä tahansa. Tai sitten etsit samanlaisia ihmisiä kuin itse olet.

        Ja toisekseen, suurin osa ihmisistä ei ole harmaata massaa. Ihmisetkin ovat persoonia, jokaisella on omat harrastuksensa ja kiinnostuksenkohteensa. Käytät sanaa "harmaa massa" kuvaamaan kaikkia muita ihmisiä kuin itseäsi, koska uskot ehkä olevasi erilainen ja erityinen. Mutta oikeasti, veikkaan sinun olevan enemmän sitä harmaata massaa joka ei tee mitään eikä ajattele omilla aivoillaan. Ei pahalla, saatat olla hyvinkin persoonallinen oikeassa elämässä ja voisin jopa haluta tutustua sinuun ihan oikeassa elämässä ja nähdä millainen persoona olet, mutta kirjoittamastasi tekstistä se persoonallisuus ei paista läpi.


      • 28v
        anonyymi__ kirjoitti:

        ja mistä tällaisen henkilön kanssa voi oikeasti keskustella? Jos et lue kirjoja, harrasta kulttuuria, katso telkkaria, liiku, harrasta mitään, seuraa yhteiskunnan asioita, olet työnarkomaani 24/7 joka täyttää elämäsi ja ainoa asia mistä kanssasi voi keskustella on työ. Ja tiedän hyvin harvoja keitä kiinnostaa jutella toisen töistä jatkuvasti ja sekin aihe on kohta loppuunkulutettu.

        Vihaat pullaa ja suklaata, sekin on hyvä alku. Sen sijaan, että sanoisit mistä pidät, sanot mistä asioista et pidä ja tapat keskustelun alkuunsa. ja sitten ihmetellään mikseivät ihmiset halua olla kanssasi. Sori, julma totuus, mutta niin se menee. Jos oikeasti haluat olla ihmisten kanssa (mikä on tietysti eri asia jos viihdyt yksin etkä kaipaa ihmisiä lähellesi), niin silloin kannattaa olla jotain mistä keskustella ja olla kiinnostunut, oli se sitten vaikka viskit, lautapelit, ihan mitä tahansa. Tai sitten etsit samanlaisia ihmisiä kuin itse olet.

        Ja toisekseen, suurin osa ihmisistä ei ole harmaata massaa. Ihmisetkin ovat persoonia, jokaisella on omat harrastuksensa ja kiinnostuksenkohteensa. Käytät sanaa "harmaa massa" kuvaamaan kaikkia muita ihmisiä kuin itseäsi, koska uskot ehkä olevasi erilainen ja erityinen. Mutta oikeasti, veikkaan sinun olevan enemmän sitä harmaata massaa joka ei tee mitään eikä ajattele omilla aivoillaan. Ei pahalla, saatat olla hyvinkin persoonallinen oikeassa elämässä ja voisin jopa haluta tutustua sinuun ihan oikeassa elämässä ja nähdä millainen persoona olet, mutta kirjoittamastasi tekstistä se persoonallisuus ei paista läpi.

        Tykkään olla yksin, olen tottunut siihen jo. Tiedän sen et ketään ei kiinnosta mun seura, olen tiennyt sen jo pari vuosikymmentä. Yksinäisyys on hienoa mun mielestä ja tykkään siitä, tiedän et en todellakaan osais olla toisen lähellä ainakaan pitkiä aikoja, mua alkais se ahdistamaan ja haluan omaan rauhaan ja yksinäisyyteen.

        Mun mielestä mä just ajattelen omilla aivoilla, vihaan ihmisiä ketkä tietää kaiken kaikista uusimmista ja vanhemmista 7pvä-lööpeistä ym. turhista jutuista. Ja vihaan ihmisiä ketkä on ja menee niin kuin muutkin menee, koska muuten potkitaan pois kaveriporukasta tai aletaan kiusaamaan koulussa tai SoMe:ssa.

        Tykkään olla hiljaa joka paikassa sanomatta sanaakaan kellekkään, en ainakaan aiheuta pahennusta kenenkään päivään.


    • herkkusuuuu

      Sama paitsi että syön suklaata ja korvapuusteja.

    • 22222232322

      Entäs miestissit?

      • ???????????????

        mitähän tuokin tähän kuuluu. Jollakulla täällä ongelma asiasta kun tuntuu vähän joka osastolla erityisesti mainita asiasta.


    • 28v

      Ei ole miestissejä, olen hoikka ja haluun syödä terveellisesti. Aikaani kulutan yleensä nettiä selaillen, eri foorumeja sun muuta, tykkään lukea netistä kaikkea virusturviin liittyvää. Chatissa käyn ehkä pari kertaa vuodessa, koska osaan tappaa tunnelman tosi nopeesti niin yleensä mua ei hirveemmin kaivata chatteihin.

      13. Tykkään olla hiljaa 24/7
      14. Kämpässä istun aina pimeessä sähköä säästäen.

      Hiukan positiivisempaa:

      15. Rakastan koiria ja yleensä eläimiä

      • Olet siis täysin terve Suomalainen,hullu saa olla vaan ei tyhmä.


      • Hullu ja moraaliton
        thunderotto kirjoitti:

        Olet siis täysin terve Suomalainen,hullu saa olla vaan ei tyhmä.

        Vihaan tuota sananpartta, että hullu, moraaliton, raakamainen, itsekäs, ahne, syntinen, ihan mitä tahansa saa olla, kunhan ei ole tyhmä.

        Älynlahjoilleen ei kukaan mahda mitään (kun ovat ihonväriin verrattavia synnynnäisiä ominaisuuksia), mutta moraalille ja omalle paskamaisuudelle voi itse kukin tehdä aika paljon. Tekosyitä! Tyhmyys on paljon pienempi synti kuin se että omasta vapaasta tahdostaan elää haitaksi muille. Sellaiset voisi mielestäni viedä saunan taakse käsittelyyn, ei se asenne muuten näytä muuttuvan.


      • Hullu ja moraaliton kirjoitti:

        Vihaan tuota sananpartta, että hullu, moraaliton, raakamainen, itsekäs, ahne, syntinen, ihan mitä tahansa saa olla, kunhan ei ole tyhmä.

        Älynlahjoilleen ei kukaan mahda mitään (kun ovat ihonväriin verrattavia synnynnäisiä ominaisuuksia), mutta moraalille ja omalle paskamaisuudelle voi itse kukin tehdä aika paljon. Tekosyitä! Tyhmyys on paljon pienempi synti kuin se että omasta vapaasta tahdostaan elää haitaksi muille. Sellaiset voisi mielestäni viedä saunan taakse käsittelyyn, ei se asenne muuten näytä muuttuvan.

        Ilmeisesti tuossa sananparressa ei ole noin syvälliseti ja suppeasti ajateltu mitä sinä tulkitset?Hullu voi olla vaikka työ hullu,kalastus hulluuteen saakka ym,ihan mikä menee hulluuden puolelle noin suurpiirtein leikkimielisesti ja samoin tuo tyhmyys lienee vaikka vika valintoja elämässä,työssä ja taas hieman kevyemmin ajateltuna kuin mitä sinä sisälläsi koet,minäkin voin sanoa nyt että olimpa tyhmä kun yleen kirjoitin moisen tänne palstalle.Sinä voit olla hulluuteen asti tosikko ja tyhmä jos et sitä ymmärrä?


    • Erakko2

      Mites luonto? metsissä on marjoja ja sieniä? talven sitten miettii
      miten ne tulisi syötyä? Kesällä pitää seurata luontoa missä marjat ja sienet taas kasvaa.?

    • 28v

      En käy luonnossa, en tykkää marjoista, vihaan sieniä.

      • Joh Joujou

        Oletko pohjanmaalaista sukua? Ne ei kuulema kerää(syö?) sieniä.


      • 28v
        Joh Joujou kirjoitti:

        Oletko pohjanmaalaista sukua? Ne ei kuulema kerää(syö?) sieniä.

        Mun isä oli pohjanmaalta, mä oon turussa syntyny.


    • ihmettelijä

      Oleko tosissasi vai provo?

      Siis mistä sinä sitten tykkäät? Et katso televisiota, elokuvia, kuuntele musiikkia, et tykkää luonnosta, kirjoista tai lehdistä tai peleistä (tietokone, konsoli, lautapelit??). Et harrasta mitään. MItä oikein teet ajallasi?

      Mites urheilu/liikunta? Mitä teet työksesi? Entäs vaikka matkustelu?

      Olen itsekin ns. erilainen nuori ja mielipiteeni ja kiinnostuksenkohteeni poikkeavat paljon muista, mutta mitä ihmettä sulle on oikein enää jäljellä? Kai ihmisellä nyt jotain tekemistä ja mielenkiinnonkohteita pitää olla? Mitä teet normaali arkipäivänä???

    • wdawd

      piirrätkö? maalaatko? otatko kuvia? tykkäätkö laittaa ruokaa? onko sulla elukoita? soitatko jotain soitinta?

      Mun mielestä kuulostat todella mielenkiintoiselta ihmiseltä. Siis olisi kiinnostavaa tietää että mitä sun päässäs liikkuu ja mitä oikein teet ja ajattelet, enkä tarkoita tätä mitenkäään negatiivisesti.

    • 28v

      Tietokoneella selailen foorumea kuten yllä mainitsin. Ja en ole provo. En tykkää liikunnasta enkä urheilusta. Tällä hetkellä olen työttömänä mut käyn 3krt viikossa kuntouttavassa työtoiminnassa, sitä jatkuu varmaan viel ens vuonna 5krt viikossa. Ja sen jälkeen palkkatuella töihin jos hyvin käy.

      En piirrä, piirsin ennen paljon mut taito on kadonnu. En maalaa olen siinä huono, en ota kuvia kun ei oo kunnon kameraa, ja tuskin ottaisin vaikka oliskin.

      Mulla on ollu pleikkareita liikaakin, ja pleikkari tuhos mun elämästä tehokkaasti melkeen 20v. Ja tietokoneen kans ei jaksa pelailla, pelit niin isoja ja tehojakin ne vaatii turhan paljon.

      Elokuvia en vaan jaksa katella, mun kiinnostais tietää mitä vittua Hollywoodin päässä liikuu ku ne vuosi toisensa jälkeen tuottaa pelkkää paskaa. Sama pätee sarjoihin.

      Matkustelu ois siistä, mut vihaan ulkomaita. En omista passia nyt enkä koskaan. Suomea ois siisti kierrellä. Laivoja vihaan, tylsiä peltipurkkeja kaikki.

      En oo mikään masterchef keittiössä, ei ole elukoita mut haluisin joskus viel koiran sitku on tarpeeks rahaa hoitaa se kunnolla. En soita mitään soitinta, olen todella surkee siinä.

    • rrtgdgdfd

      Siis et tee mitään muuta kuin selailet foorumiaja? Ai kuten tätä suomi24:sta? Työtoiminnassakin käyt vain 3 krt viikossa, mikä tarkoittaa sitä että sulle jää hirveesti vapaata aikaa. Käytätkö tuon kaiken ajan oikeasti tuolla tavoin? Mitäpäs jos luettelist asioita mitä oikeasti teet ja olet kiinnostunut, etkä vain ajattelis asioita mistä et ole ja miten nyt niin poikkeat massasta.

      • 28v

        Vain 3krt viikossa, mä edes yritän tehdä jotain tulevaisuudelleni, ja tota kautta saan kokemusta kokoonpanosta mikä on hyvä asia, kun on edes hiukan kokemusta niin voi päästä helpommin palkkatuella kokoonpanoalalle töihin. Satsaan kaiken mun osaamisen kuntouttavaan työtoimintaan ja hoidan sen kunnolla alusta loppuun. Ja haluan myös hoitaa tuon 5krt viikossa kunnialla alusta loppuun et saan mahdollisimman paljon kokemusta kokoonpanosta.

        Kuten mainitsin yllä pariin otteeseen, tykkään lukea ja vastailla eri foorumeilla juurikin kaikkeen tietoturviin liittyviin asioihin, uusimmat uhat ja suojautumiset yms.

        Asioita mitä oikeesti teen on juurikin tuo yllämainitsemani, haluan oppia kaikkea uutta tietokoneista ja tietoturvista, en halua tietokonealasta itelleni alaa, tykkään pitää mun osaamiseni ihan oman kodin sisässä ja foorumeissa.

        Kuten myös mainitsin, rakastan koiria ja yleensä eläimiä, oon aatellu vakavasti itelleni eläinalaa, tuun loistavasti koirien kans toimeen ja koirat tykkää must ihan hulluna.

        En todellakaan lue aktiivisesti Suomi24:sta, paitsi nyt tätä mun alotusta minkä laitoin, tää on ihan liian buginen sivu et tätä vois ees kerran viikossa käyttää ilman et joku kaatuu.


    • Suora vastaus

      Suoraan sanottuna kuulostat negatiiviselta ja tylsältä ihmiseltä. En varmaan viihtyisi seurassasi.

    • Nörtti5

      Mäkin tykkään istua pimeessä himassa. Joskus katon telkkua mutta tosi harvoin innostun mistään ohjelmasta tai elokuvista. Ahdistun helposti jos joudun tekemään jotain vastenmielistä.

    • dont worry

      Ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua.

    • trbsnsnbs

      itse kanssa harrastin askeettista kieltäytymistä pakosta melkein vuosikymmenen. avot kun tuli vähän rahaa eteen niin otin 5 vuodessa pistin haisemaan. naisia, viinaa, huumeita, matkustelua. nyt taas askeesissa. go figure. kerran täällää telluksella........

    • Haaastattelu

      En kato tv lähetyksiä
      En syö suklaata
      Joskus nautin jäätelöä
      Harrastuksia muutamia
      Kuuntelen musiikkia
      Sävellän itse
      Luen mielelläni
      Kirjoitan mielelläni
      Elän ja olen
      Nautin erilaisista ihmisistä
      Kaikki uusi on kivaa vaihtelua entiseen

    • tosi yksin

      Tuo lista on kovin ulkokohtainen eikä kerro ihmisen persoonallisuudesta mitään. Siis lista, josta keskustelu lähti liikkkeelle ja muutkin senjälkeiset listat.

      Toki yhteisiä puheenaiheita on vähän, jos ei jaa samoja kiinnostuksen kohtaita. Mutta se "paketti" ratkaisee.

    • anti-fungus

      Hei sä "28"! Mulla on sulle loistava idea!
      Kun nyt tykkäät kokoonpanosta,niin ostapa aimo kasa Legoja! Niistä voit kokoonpanna loputtomasti erilaisia muotoja.Sitten vaan hajotat ja taas uutta kokoonpanemaan! :-D
      Mulla pikkuskidinä niitä oli satoja,on edelleen ne jossain varastonlaatikossa mutta enmä niitä sulle anna, älä luule! Osta omat.

      Ja hei, meillä on jotain yhteistä; mäkin vihaan sieniä!

    • erilainen nuori

      ap kuulostaa ihan multa, ainakin suurin osa noista sattuu. En silti koe olevani omituinen, olen vaan erilainen, mut en ole myöskään omanikäistäni seuraa saanut, saati kokenut seurustelusuhteita, se on mälsää. En ole k***pää,olen vaan erilainen, ja ylpeä siitä, että olen saanut pidettyä itseni kasassa...

      • 28v

        Fiksusti kirjoitettu "erilainen nuori", ite oon täysin samaa mieltä sun kans. En pidä itteeni omituisena vaan erilaisena. Poikkean kyl aika tavalla sanotaanko nyt vaikka "nyky nuorisosta", koska en tee mitään mitä muut tekee.

        Mut mä tykkään ja oon ylpee siitä mitä olen, mun mielest semmoset ihmiset on hienoja ketkä uskaltaa sanoa ei ja menee omia polkujaan ja luo _itse_ oman tarinansa eikä hypi toisten pillien mukaan.

        En ole mäkään seukannut koskaan, treffeillä en ole ollut koskaan, seksiä en ole saanut, halausta en ole saanut, suudelmaa en ole saanut enkä ole pitänyt naista kädestä kiinni.

        Olen niin erilainen et tajuan et mut mahikset saada nainen on mitättömät mun erilaisuuden takia, kukaan ei jaksa katella mun kaltaista, eli parempi vaan olla kokonaan yrittämättä.

        Kummastelen kyl et miks mua ei masenna ollenkaan, erilaisuuden takia mua ehkä pitäis masentaa. Mua kyl masentaa musiikki, sarjat ja elokuvat. Niistä saan käsittämättömän suuren ahdistuksen.


    • krkfkfk

      Ainoo noista, mikä mun mielestä kuulosti oudolta on että et kuuntele musiikkia ollenkaan. Luulin että kaikki ihmiset oikeasti tykkää ja kuuntelee jotain musiikkia. Kuulostaa todella ankeelta, jos ei kuuntele lainkaan musiikkia.

      • jfjfkfkfn

        Ja tottakai kun nuo kaikki on yhdessä kuulostaa hirveeltä mun mielestä


      • 28v

        Kuuntelin nuorempana niin paljon musaa et enää ei jaksa kiinnostaa, sama pätee kaikkiin leffoihin ja sarjoihin. Ei vaan jaksa kiinnostaa. Eli en kuuntele musaa ollenkaan enkä seuraa ainuttakaan sarjaa enkä katso leffoja ollenkaan.


      • Koijärvi rules
        28v kirjoitti:

        Kuuntelin nuorempana niin paljon musaa et enää ei jaksa kiinnostaa, sama pätee kaikkiin leffoihin ja sarjoihin. Ei vaan jaksa kiinnostaa. Eli en kuuntele musaa ollenkaan enkä seuraa ainuttakaan sarjaa enkä katso leffoja ollenkaan.

        Ei muuta, kun hillumaan semmosiin paikkoihin joissa yritetään ruvetaan hakkaan leimikkoo, vaikka sielä on nähty lentävä orava. Jos oikein hyvä tuuri käy niin maihari takkinen, ihana, pitkillä punasilla pörröhiuksilla varustettu tyttö ottaa kädestä kiinni ja sanoo, että: Sidotaan me ittemme tohon puuhun. Mulle kävi vähän tällä tavalla mut nyt me käydään tyttären kanssa bongaamassa myöhäsiä muuttajia ja tää pörröpää on töissä Nesteen pääkonttorissa.


      • ruma ankan...
        28v kirjoitti:

        Kuuntelin nuorempana niin paljon musaa et enää ei jaksa kiinnostaa, sama pätee kaikkiin leffoihin ja sarjoihin. Ei vaan jaksa kiinnostaa. Eli en kuuntele musaa ollenkaan enkä seuraa ainuttakaan sarjaa enkä katso leffoja ollenkaan.

        Eihän ihminen ole sairas jos ei kuuntele musaa tai katsele elokuvia tai telkkua. Naapurissa asuu vanhus jolla ei ole edes telkkaria ja silti varsin tyytyväinen oloonsa. Jos olet onnellinen, jatka samaan malliin. Me vain ajattelimme, että kun tänne kirjoittelet, sinulla on kenties joku ongelma. Yksinäisyyskö? Ei voi odottaa, että maailma muuttuu sinun takiasi. Onhan sinulla asioita joita tykkäät harrastaa kuten tietokoneet - mielestäni vieläpä varsin yleinen harrastus, ja viruksista suin muista uhista puhuvat kaikki. Lähde siitä kehittelemään. Vai haluatko vain olla tyystin erilainen kuin muut? Mikäpä siinä, me annanmme sinun olla ainutlaatuinen ihminen. Olet kai kuullut sen tarinan siilistä (http://www.plzi.com/tekstia/others/tunteellinensiili.htm) ?


      • tosi yksin

        Musiikki on melua ja kaikki melu häiritsee minua suunnattomasti.


      • 28v
        tosi yksin kirjoitti:

        Musiikki on melua ja kaikki melu häiritsee minua suunnattomasti.

        Täysin samaa mieltä. Ite rakastan eniten hiljaisuutta ja rauhallisuutta. Ja myös syksyn pimeitä iltoja. Siinä on jotain mystisen kaunista.

        En oo koskaan käyny festareilla viel enkä mene jatkossakaan, vihaan sitä melun määrää ja ihmispaljoutta.

        Tykkään olla takavasemmalla yksin pohdiskelemassa.


      • 28v
        ruma ankan... kirjoitti:

        Eihän ihminen ole sairas jos ei kuuntele musaa tai katsele elokuvia tai telkkua. Naapurissa asuu vanhus jolla ei ole edes telkkaria ja silti varsin tyytyväinen oloonsa. Jos olet onnellinen, jatka samaan malliin. Me vain ajattelimme, että kun tänne kirjoittelet, sinulla on kenties joku ongelma. Yksinäisyyskö? Ei voi odottaa, että maailma muuttuu sinun takiasi. Onhan sinulla asioita joita tykkäät harrastaa kuten tietokoneet - mielestäni vieläpä varsin yleinen harrastus, ja viruksista suin muista uhista puhuvat kaikki. Lähde siitä kehittelemään. Vai haluatko vain olla tyystin erilainen kuin muut? Mikäpä siinä, me annanmme sinun olla ainutlaatuinen ihminen. Olet kai kuullut sen tarinan siilistä (http://www.plzi.com/tekstia/others/tunteellinensiili.htm) ?

        Kiitos vastauksesta, olen varsin onnellinen kaikkeen. Kuten sanoit ei se ole sairaus jos ei media kiinnosta. Yksinäisyys ei ole ongelma, tykkään olla yksin, en ehkä osais olla yhtä onnellinen toisen ihmisen lähellä. Koska siinä pitää ottaa toinen ihminen myös huomioon, ja enkä halua et toinen ihminen alkaa tuntemaan olonsa mun takia huonoksi, koska en todellakaan halua kenellekkään ihmiselle maapallolla mitään pahaa enkä halua satuttaa kenenkään tunteita millään tavalla.

        Olen mä mun tietokone tietämystä netissä jakanut, olen mm. Piriform:in virallinen beta testaaja, en mä siitä rahaa saa senttiäkään koska se on vapaaehtoista. Mutta autan mielelläni kehittämään CCleaner ym. appseja. Virusturviakin olen beta testaillut useesti.


    • 28v

      16. Vihaan jäätelöä.
      17. Vihaan Domio keksejä.

    • 12+16

      1. En kato telkkaria ollenkaan, viimeks kattonu 6kk sitten.
      - Se että et katso TV: tä, ei tee sinusta erilaista. Itsekään en jaksa TV: tä katsoa, sillä leffamakuni on liian omintakeinen eikä TV: ssä sellaisia leffoja näytetä.

      2. En lataa leffoja tai sarjoja netin kautta.
      - Mitä sitten? En minäkään, koska en jaksa.

      3. En pelaa ainuttakaan peliä.
      - Minäpä pelaan ja olen sen takia erilainen, sillä olen naispuolinen.

      4. En käy leffassa, lätkää kattomassa, enkä kapakassa.
      - En minäkään, koska en pidä suurista ihmismassoista.

      5. En juo enkä polta.
      - Minä poltan, koska haluan kuolla enneaikaisesti.

      6. Vihaan Gifflar korvapuusteja!!!!!!!!!!!!!!!!!
      - Ja?

      7. Vihaan Fazerin sinistä levyä!!!!!!!!!!!!
      - Entä sitten?

      8. En mene muodin mukana.
      - Onko nykyään enää olemassa mitään tiettyä muotia?

      9. En lue kirjoja enkä lehtiä.
      - Minä täytän ristikoita ja olen sinua nuorempi. Voi kuinka erilainen olenkaan!

      10. Harrastuksia 0.
      - Minulla on tuo ristikoiden täyttely, erilaisen musiikin kuuntelu ja kotona rötvääminen.

      11. En kuuntele musaa ollenkaan, viimeks kuunnellu yli 2v sitten.
      - Et taida pahemmin pitää mistään nautinnoista elämässä.

      12. Vihaan harmaata massaa.
      - Vihaatko siis itseäsi?

      • päivännaurut

        Olette selvästi molemmat erilaisia. Suurin osa ihmisistä sitä tv:tä kuitenkin kattelee ja myös tekee noita muita asioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe