Homo -signaalit

Dont tell mama

Millä signaaleilla homot viestivät toisilleen tansseissa olemassaolostaan ? Täällä on ainakin mainittu pyyhe lantiolla, polkka härkäparilla.

Entäs lespot ?

39

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eerwarttia

      Mielenkiintoista.

    • nainen joka saaaaaa

      Ei homot tule tanssipaikoille, sorry. Heillä on ihan omat mestat.

      Tanssipaikoilla on ihan liikaa naisia. Olo tulee heillä aivan liian tukalaksi ja heteromiehet ahdistavat myös heitä.

      Lavoillahan on kuten kaikki teidämme vain naistenperässä juoksevia heteromiehiä. Kunnon häntäheikkejjä ;)).

      Et sinäkään mitään tiedä !!

    • eertwarttia

      ahistaaaa

    • Äinään Miäs

      Verbaalisella eleellä.

    • Äinään Miäs perkele

      Anyway, voisin hakea Kristiina " Kissi" Vähähiilaria humpalle.

    • Jatka viestintää vaa

      Näin heterona on vaikea kuvitella, kuinka homot viestivät toisilleen tansseissa olemassaolostaan, mutta jos pitäisi veikata, niin löisin vetoa sen vaihtoehdon puolesta tuplana, että tanssiva sinkkuhomo tai homohurjastelija saattaa tuntea suurehkoa kiusausta käyttää tällaisia tanssiaiheisia keskustelufoorumeita viestiäkseen olemassaolostaan avaamalla aiheesta miten ja minkä tähden homo-tanssii-aiheisia keskusteluita.

    • Äinään Miäs

      Ja siinä voi tanssiessa vaihtaa osia niin kehittyy bottomista TOPiksi.

    • Väärä foorumi

      Mikset nimimerkki "Dont tell mama" hae oman sukupuolesi seuraa alan foorumeiltä, miksi kyselet täällä? Paremmin saat varmaankin vastakaikua niistä. Tuskin kukaan homo tulee sinua miestenrivistä hakemaan normilavatansseissa. DTM voisi varmaan olla sinun paikkasi kuten jo nimimerkkisi kertoo. Rohkeesti vaan kaapista ulos.

    • Äinään Miäs

      Tämän kuppikunnan pohjalta olen ymmärtänyt että homoudesta puhuminen olisi homouden sofistisin aste. Vai miten te tulkitsette vientini viime keskiviikkona Wanhan Kellarissa, kun daami totesi että sähän viet homohyvin.
      (H)inttiajoilta muistan iltavapaiden kuluneen Gambrinin lisäksi myös Wanhalla.
      A pros Pos, isolla kylällä on nykyään kokonainen sateenkaarikaupunginosa,
      on ajan kysymys milloin letkajenkkaa mennään tappituntunmalla; en hankaa vastaan,
      kunhan vain pysytte siellä mistä olette tulleetkin.

    • homsu

      No tuliha se sieltä ja hae miestenrivistä. Sopii nii meille =))

    • Äinään Miäs

      Seinäruusun viestin jätön aikajana sopii homsun kanssa yhteen.

      • seinäruusu

        äinää taas `luulee liikaa.


      • Äinään Miäs
        seinäruusu kirjoitti:

        äinää taas `luulee liikaa.

        Jaa mie luulin että sie otat luulot pois.


    • Äinään Miäs

      Joo, mut mä voisin heittäytyä joskus Sillanpään Jartsan keikalle - asenteella.
      Mun ympärillä on aina parveillut homppakokkeja siinä missä puolalaisia taulukauppiaitakin.
      Jartsa osaa esittää ja on muutenkin ihku, mut ei se kolahda, vaikka heittäytyisin
      bi-seksuaaliksi. Pitää olla yhteistä kokemuspohjaa ja kasvualustaa.
      Toisten miesten kanssa on hankalaa luoda ystävyyssuhteita kiitos ennakkoluulojen.
      Älkää sitten ihmetelkö miksi 48% suomalaisista asuu yksin ja murjottaa Nokian välityksellä.
      Monen ihmisen persoonallisuutta kategorisoidaan seksuaalisuutensa perusteella.
      Homous tänään on yhtä kuin hennatatuointi, jonka voi ottaa, mutta pysyväksi se saadaan jo äidin maidossa.

      Lavoilla näkee varttihinttejä.

      • hemsankeikka

        nii meinaakko, että jartsa ei oo homo. nii mäkin sen oo ajatellu ;))


    • Hm...

      Jos kuljen parhaan kaverisi kanssa yleisellä
      paikalla, heti on homo.
      Eipä ihme että tavallisella suomalaisella
      miehelle ei ole (mies)kavereita

      • Hm...

        Tämä juontaa siitä, että tanssiva mies on homo


      • ei homo
        Hm... kirjoitti:

        Tämä juontaa siitä, että tanssiva mies on homo

        Voiha hemmetii ekkönää ikinä opi. No sama se sille.


      • 9+13

        Eikö yleensä olla oman kaverin kanssa?


      • Tanssija. ..
        9+13 kirjoitti:

        Eikö yleensä olla oman kaverin kanssa?

        Miehelle mishomot eivät ole ongelma. Heterot miehet kun eivät tanssi miesten kanssa.Jossain seuratansseissa ulkomaalistaustaisten kanssa joskus tulee pientä ongelmaa kun kuvittelee nöyryyttään että on vaatimattomuuttaan miehen kädessä. Mukava yllätys kun ulkomaalainen mies ohaa naisten väliin. Löytyy yhteinen sävel.

        Mutta paritansseissa lesbot on melkoinen päänvaiva. Äkiseltään näyttää että taitava upea daami on vapaana. Kyllä sitä alkaa epäillä kun daami hakee vain naisia huomiota herattavän paljon. Tulee kohti ja hymyilee, viime hetkellä nappaa naisen parikseen ja poistuu parketille.
        Toinen pienempi ongelma on jossain vaikka sukujuhlissa. Pitääkö miehen tanssittaa lesboja?

        Joissakin tanssimuodossa kuten baletti, barokki ja vaikka keskiaikaiset tanssit on joukossa vissiin enemmän kaikkia poikkeuksi. Transvestiittejä, transsukupuolisia lesboja sekä homoja. Nämä pukeutumis riitit ilmeisesti houkuttaa.

        Joskus tuntuu että se että on hetero on jotenkin poikkeavaa. Sitä pitää jotenkin korostaa. Meistä heteroista ei tiedetä tarpeeksi. Raiskaaja, alkoholistit, aseseksuaalit vieheellisesti luetaan heteroihin. Sitten ei ollenkaan uskota sitä että ei me heterotkaan ihan kaikista naisista olla oikeasti kiinnostuneita.


      • Kato peiliin!
        Tanssija. .. kirjoitti:

        Miehelle mishomot eivät ole ongelma. Heterot miehet kun eivät tanssi miesten kanssa.Jossain seuratansseissa ulkomaalistaustaisten kanssa joskus tulee pientä ongelmaa kun kuvittelee nöyryyttään että on vaatimattomuuttaan miehen kädessä. Mukava yllätys kun ulkomaalainen mies ohaa naisten väliin. Löytyy yhteinen sävel.

        Mutta paritansseissa lesbot on melkoinen päänvaiva. Äkiseltään näyttää että taitava upea daami on vapaana. Kyllä sitä alkaa epäillä kun daami hakee vain naisia huomiota herattavän paljon. Tulee kohti ja hymyilee, viime hetkellä nappaa naisen parikseen ja poistuu parketille.
        Toinen pienempi ongelma on jossain vaikka sukujuhlissa. Pitääkö miehen tanssittaa lesboja?

        Joissakin tanssimuodossa kuten baletti, barokki ja vaikka keskiaikaiset tanssit on joukossa vissiin enemmän kaikkia poikkeuksi. Transvestiittejä, transsukupuolisia lesboja sekä homoja. Nämä pukeutumis riitit ilmeisesti houkuttaa.

        Joskus tuntuu että se että on hetero on jotenkin poikkeavaa. Sitä pitää jotenkin korostaa. Meistä heteroista ei tiedetä tarpeeksi. Raiskaaja, alkoholistit, aseseksuaalit vieheellisesti luetaan heteroihin. Sitten ei ollenkaan uskota sitä että ei me heterotkaan ihan kaikista naisista olla oikeasti kiinnostuneita.

        Hohhohhooo, naiset on heti lesboi kun ei susta lämpene.. :)


    • Äinään Miäs

      Homot on ihan tosikivaa sakkia ja mä tiedän paljon sateenkaari-ihmisiä tuttavapiiristä.
      Yllättävän moni on heittäytynyt hinttariksi viime aikoina, kuten Lauri Tähkä.

      Kyrvän lussuttajaksi synnytään, se on selvä.

      Ei siinä mitään, kunhan kukaan ei tuikkaa meikämannea takalokeroon.

      Gay = Got Aids Yet

    • 8+14

      Aika selkeän signaalin antavat keskenään tanssivat naiset

      • signaali housuissas

        Hehhee, jotakuinkin kaikki naiset tanssivat joskus keskenään. Siispä n. 2% naisista on heteroja.


      • 1+1
        signaali housuissas kirjoitti:

        Hehhee, jotakuinkin kaikki naiset tanssivat joskus keskenään. Siispä n. 2% naisista on heteroja.

        Juurikin näin.


      • Suvatsevaisuutta

        Me naiset tanssitaan keskenämme jos miehet ei hoksaa hakea koska halutaan nauttia koko rahalla kun on lippu tansseihin maksettu. Mennään vielä oikein poskiposkea vasten ja tunteella. Me ei välitetä mitä muut ajattelee. Osataan viedä toisiamme jopa paremmin kuin moni mies. Emme siis ole lesboja vaan ollaan "hulluna" tanssimiseen. Tanssimme tietysti mieluiten hyvin vievien miesten kanssa, mutta ei jäädä seinäruusuksi ja sitä surkuttelemaan. Voi siellä olla lesboparejakin, mutta mitä tuota miettimään. tanssitaan ja nautitaan. Eikä minua haittaa vaikka minua tanssittaisi homo mies, ei se homous tartu. Jokainen saa olla sitä mitä on, en ymmärrä niitä ihmisiä jotka jaksavat homoudesta ja lesboudesta tehdä ongelman.


      • Nainen ja tavis
        Suvatsevaisuutta kirjoitti:

        Me naiset tanssitaan keskenämme jos miehet ei hoksaa hakea koska halutaan nauttia koko rahalla kun on lippu tansseihin maksettu. Mennään vielä oikein poskiposkea vasten ja tunteella. Me ei välitetä mitä muut ajattelee. Osataan viedä toisiamme jopa paremmin kuin moni mies. Emme siis ole lesboja vaan ollaan "hulluna" tanssimiseen. Tanssimme tietysti mieluiten hyvin vievien miesten kanssa, mutta ei jäädä seinäruusuksi ja sitä surkuttelemaan. Voi siellä olla lesboparejakin, mutta mitä tuota miettimään. tanssitaan ja nautitaan. Eikä minua haittaa vaikka minua tanssittaisi homo mies, ei se homous tartu. Jokainen saa olla sitä mitä on, en ymmärrä niitä ihmisiä jotka jaksavat homoudesta ja lesboudesta tehdä ongelman.

        Minua ei edes kauheasti kiinnosta henkilön seksuaalinen suuntautuminen, ellen ole kiinnostunut hänestä romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Tanssi sujuu ihan luontevasti molempien sukupuolten kanssa, tosin jonkun nuoren ja oikein komean miehen kanssa voi alkaa polvet vähän tutista. :)

        Onko niin, että joillekin miehille koskettaminen liittyy vain seksiin ja miehen ja naisen väliseen suhteeseen? Tulkitsevatko tällaiset henkilöt muiden kuin miehen ja naisen välisen kosketuksen jotenkin epänormaaliksi? Eikö silloin ole kysymys nimenomaan siitä, että he seksuaalistavat kaiken ympärillään ja luokittelevat ihmisiä ryhmiin milloin minkäkin "koodin" tai käyttäytymistavan mukaan. Minusta se on aika yksioikoista, sillä seksuaalisuus on vain yksi osa ihmisyyttä.


      • Tanssija. ..
        Nainen ja tavis kirjoitti:

        Minua ei edes kauheasti kiinnosta henkilön seksuaalinen suuntautuminen, ellen ole kiinnostunut hänestä romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Tanssi sujuu ihan luontevasti molempien sukupuolten kanssa, tosin jonkun nuoren ja oikein komean miehen kanssa voi alkaa polvet vähän tutista. :)

        Onko niin, että joillekin miehille koskettaminen liittyy vain seksiin ja miehen ja naisen väliseen suhteeseen? Tulkitsevatko tällaiset henkilöt muiden kuin miehen ja naisen välisen kosketuksen jotenkin epänormaaliksi? Eikö silloin ole kysymys nimenomaan siitä, että he seksuaalistavat kaiken ympärillään ja luokittelevat ihmisiä ryhmiin milloin minkäkin "koodin" tai käyttäytymistavan mukaan. Minusta se on aika yksioikoista, sillä seksuaalisuus on vain yksi osa ihmisyyttä.

        Minua taas kiinnostaa henkilön seksuaalinen suuntautuminen. Toisin kuin nimimerkkiä "Nainen ja tavis". Ehkä sinä olet ylempanä evolutionäärisessä kehityksessä tai sitten joku alkava dementia, mielenterveyslääkkeet tai viina on tuhonnut aivoistasa seksuaalisuutta säätelevän osan. Mutta minä tahdon tanssittaa heteronaisia. Siis tanssittaa. Ja jos joku tällainen 2/100 nyt sattuu Tampereelta tai Orivedeltä olemaan linjoilla niin pelimannitasseihin pääsisi tanssimaan polkkaa, masurkkaa, hamboa, valssia,sottiisia, jenkkaa ja polskaa välipäivien iltana.


      • Nainen ja tavis
        Tanssija. .. kirjoitti:

        Minua taas kiinnostaa henkilön seksuaalinen suuntautuminen. Toisin kuin nimimerkkiä "Nainen ja tavis". Ehkä sinä olet ylempanä evolutionäärisessä kehityksessä tai sitten joku alkava dementia, mielenterveyslääkkeet tai viina on tuhonnut aivoistasa seksuaalisuutta säätelevän osan. Mutta minä tahdon tanssittaa heteronaisia. Siis tanssittaa. Ja jos joku tällainen 2/100 nyt sattuu Tampereelta tai Orivedeltä olemaan linjoilla niin pelimannitasseihin pääsisi tanssimaan polkkaa, masurkkaa, hamboa, valssia,sottiisia, jenkkaa ja polskaa välipäivien iltana.

        Älä viitsi olla ilkeä. Kyllä minä sytyn, kun sopiva mies osuu kohdalle, mutta kun sydän on jo varattu, sellaista onneksi tapahtuu todella harvoin. :D


      • Joulu rauhaa
        Tanssija. .. kirjoitti:

        Minua taas kiinnostaa henkilön seksuaalinen suuntautuminen. Toisin kuin nimimerkkiä "Nainen ja tavis". Ehkä sinä olet ylempanä evolutionäärisessä kehityksessä tai sitten joku alkava dementia, mielenterveyslääkkeet tai viina on tuhonnut aivoistasa seksuaalisuutta säätelevän osan. Mutta minä tahdon tanssittaa heteronaisia. Siis tanssittaa. Ja jos joku tällainen 2/100 nyt sattuu Tampereelta tai Orivedeltä olemaan linjoilla niin pelimannitasseihin pääsisi tanssimaan polkkaa, masurkkaa, hamboa, valssia,sottiisia, jenkkaa ja polskaa välipäivien iltana.

        Vaikka onkin Joulu ja Joulu rauha julistettu niin pakko sinulle on sanoa, että vaikka osaatkin kaikki nuo tanssit ja minä olen tanssille sieluni antanut en haluaisi tanssia kanssasi. Tuo kirjoituksesi on sitä luokkaa etten haluaisi koskaan kenenkään laisesi kanssa olla missään tekemisissä en edes tanssin ajan. Tuo arvailu "Nainen ja tavis" elämästä on todella ilkeää. Toivottavasti Joulupukki tuo sinulle inhimillisyyden ja kyvyn arvostaa toisia ihmisiä.

        Nyt aloitan Joulun vieton läheisteni kanssa ja toivotan sinulle "Tanssija. .." Hyvää Joulua ja hiljentymistä ja positiivisia ajatuksia.


      • Tanssija. ..
        Joulu rauhaa kirjoitti:

        Vaikka onkin Joulu ja Joulu rauha julistettu niin pakko sinulle on sanoa, että vaikka osaatkin kaikki nuo tanssit ja minä olen tanssille sieluni antanut en haluaisi tanssia kanssasi. Tuo kirjoituksesi on sitä luokkaa etten haluaisi koskaan kenenkään laisesi kanssa olla missään tekemisissä en edes tanssin ajan. Tuo arvailu "Nainen ja tavis" elämästä on todella ilkeää. Toivottavasti Joulupukki tuo sinulle inhimillisyyden ja kyvyn arvostaa toisia ihmisiä.

        Nyt aloitan Joulun vieton läheisteni kanssa ja toivotan sinulle "Tanssija. .." Hyvää Joulua ja hiljentymistä ja positiivisia ajatuksia.

        Ensinnäkin en pysty mitenkään vaikuttamaan siihen miten asia on. Toiseksi minä en ihan lämpimikseni kirjoittele. Vaikka paritanssissa on tarkoitus tanssia niin rakkaus on niinsuuri voima että sille ihminen ei voi mitään. Siksi kannattaa pysytellä turvallisen kaukana ihmisistä jonka tyyppisiin ei kannata rakastua. Jos rakkaus jostain syystä saisi vallan on erittäin epämieluisa tilanne jos hetero ja aseseksuaali rakastuvat ja sen seurauksena päätyvät liittoon. Parempi kummankin elämälle jos näin ei käy. Moni asia tässä maailmassa sietäisi olla paremmin. Jos todella olisi joku sytytin jolla naisen saisi syttymään niin käyttäisinhän minä sitä. Kun toistaiseksi ei ole sellaista löytanyt niin pitää pitäytyä näissä itsestään syttyvissä naisissa.


      • pölkky puhuu
        Tanssija. .. kirjoitti:

        Ensinnäkin en pysty mitenkään vaikuttamaan siihen miten asia on. Toiseksi minä en ihan lämpimikseni kirjoittele. Vaikka paritanssissa on tarkoitus tanssia niin rakkaus on niinsuuri voima että sille ihminen ei voi mitään. Siksi kannattaa pysytellä turvallisen kaukana ihmisistä jonka tyyppisiin ei kannata rakastua. Jos rakkaus jostain syystä saisi vallan on erittäin epämieluisa tilanne jos hetero ja aseseksuaali rakastuvat ja sen seurauksena päätyvät liittoon. Parempi kummankin elämälle jos näin ei käy. Moni asia tässä maailmassa sietäisi olla paremmin. Jos todella olisi joku sytytin jolla naisen saisi syttymään niin käyttäisinhän minä sitä. Kun toistaiseksi ei ole sellaista löytanyt niin pitää pitäytyä näissä itsestään syttyvissä naisissa.

        Mykistävää argumentointia! Siinä varsin itsensä jumalaksi korottanut kertoo meille miten asiat oikein ovat. Varokaa tätä miestä, ettei vaan rakkaus saa hänestä valtaa. Seuraukset voisivat olla hirvittävät.


      • Tanssija. ..
        pölkky puhuu kirjoitti:

        Mykistävää argumentointia! Siinä varsin itsensä jumalaksi korottanut kertoo meille miten asiat oikein ovat. Varokaa tätä miestä, ettei vaan rakkaus saa hänestä valtaa. Seuraukset voisivat olla hirvittävät.

        Jollakin luki T-paidassa ,"olen se mies josta äitisi sinua varoitti".
        Tarjous on yhä voimassa. Kotiovelta, hamboa, polkkaa, masurkkaa.....0€

        Ei se niin häävi ole siellä Lumon edessä kaksikymppinen kourassa värjötellä jonossa.


    • Äinään Miäs

      Signaaleista en tiedä, toivotavasti en joudu kokonaisen ky...kyberhyökkäyksen uhriksi.

    • eteläsuomi

      Tietääkö joku missä olsi tanssit nyt juhannuksena jonne voisi homotkin mennä tanssii

    • Zeppozeppo

      Pyyhe lantiolla, hapsuhousut, tekninen paita, tyttömäinen nauru ja niittivyö. Yksikin näistä niin on 100% hinuri

    • Anonyymi

      Pyyhe lantiolla ja kännykkä mukana tansseissa.

    • Anonyymi

      Homot ovat jääkiekko-ottelussa koska siellä voi kurjuuden hetkellä itku silmässä halailla viereistä miestä koska Suomi hävisi

      • Anonyymi

        Niin ja pukkarissa voi katsella ihanan karvaisia ja hikisiä bärseitä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe