Liiallinen karvoitus teinillä..

hairygirl

Elikkä voitte varmaan arvata mikä ongelma mulla on. Nimittäin se että mulla kasvaa kasvoja melkeinpä joka paikassa.. Olen siis 17 vuotias, ja oon joutunut sheivaamaan itseäni n.6-7 luokasta asti. Muistan kun 6 luokalla kaverini huomautti että mulla on TOSI tummat viiksikarvat, ja en ennen ollut kiinnittänyt huomiota mutta sitten huomasin että ne todella erottuivat... Otin sitten kotona sheiverin ja ajelin pois, ja myöhemmin tuli sitten tummana takaisin. Nykyään mulla kasvaa karvoja viiksien lisäksi, leuan alapuolella on jou 6 karvaa jotka nypin pois pinseteillä, kainaloissa, käsivarsissa, säärissä, reisissä(etu ja takapuolella), pepun alapuolella, alamahassa ja ylhäälläkin vähän, sekä varpaissa ja alapäässä tottakai. Ja korostan vielä etttä kaikki karvat on ERITTÄIN TUMMIA. siis ihan mustia. ja kyllä ajelen karvoja jatkuvasti, mutta se on ihan pakko. Huomasin siinä 7 luokallakkin että mun käsikarvat on melkeinpä mustat.. vaikka en sillon niitä ollut ikinä ajellut. Joten aloin sitten niitäkin sheivaamaan, sillä kuulin sillon tällön käsikarvoistanikin.. Eli siis jos en sheivaa niin karvat kasvavat ihan teräväkarvaisina ja tummina takaisin. joten ajelen karvat melko usein! joten siis mitä meiltä te olette etttä pitäisikö minun tehdä asialle jotain? Ja voiko tähän olla syynä esim monirakkulaiset munasarjat tms? Minulla on myös ylipainoa n.10 kiloa, mutta painoin ennen 35 kiloa enemmän ja silloinkin karvat oli. ja itseasiassa nyt laihdutuksen jälkeen karvat on entistä tummemmat.. vaikka luin että laihdutus saattaisi auttaa.. ja laihdutuksesta on aikaa vuosi. Onko tämä ihan normaalia vai pitäisikö mennä lääkäriin jos jokin onkin vikana? Pelottaa että alkaa nuo karvat kunnolla kasvamaan tuolla alaleuassakin/kaulan osassa....

1

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäriin vaan

      Sheivaaminen saa karvat tuntumaan paksummilta ja terävimmiltä koska karvan latva on yhtä paksu kuin juuri.

      Ehdottomasti pitää mennä lääkäriin (gynekologille tai endokrinologille) jotta tarkistetaan hormoonit. Onko kuukautisesti normaalit (myös ilman e-pillereitä)? Runsas miestyyppinen tumma karvoitus, voi osoittaa että hormoonitoiminta on pielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe