Milloin tänne on syntynyt

herätkää miehet!

semmonen sukupolvi jotka eroo ja eroo ja vaihtaa kumppaniaan kuin sukkaa? Aivan hirveetä muotia, ja monet seuraa sitä kun ei kehtaa olla enää avioliitossa. Tuntuu et eroominen on muotia ja on pakko erota, tai kohta joku rikkoo sun perheesi ellet eroa. Lapset on täysin unohdettu, joita se koskee kaikista eniten. Mutta eihän lapeton ja katkera perheenrikoja heitä ajattele, yleensä ajatellaan vaan itseään, ja sitä miten saa muut ihmiset loukuttua niin syvästi, että itse voi nauraa ja hutaa että minä voitin!
Miksi on kiva rikoka toisten perhe? Miksi on kiva saada puolisto vihaamaan toisiaan ja lapset jäämään ilman isää? Perhettä ei kukaan ulkopulinen saisi rikkoa, mutta se ei mene kaaliin ihmisillä joilla ei ole mitään menetettävää.
Lapset kärsii ja meis kärsii kun joutuu hylkäämään omat lapset, mutta menttää myös omaisuuttaan kun vieras ihminen tunkeutuu ja pikku hiljaa vie kaiken omaisuuden,.
Miksi miehet ei tajua ja myönnä, että ei siinä ole rakkaudesta kyse, vaan siitä että joku saa sinun omaisuuuden.

29

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monoton

      Mokomakin Monomaaninen akka alotti taas hullun Monologinsa. Pitäisköhän tilata aika Oyksiin että passittavat sen sieltä suljetulle.

    • ranumest

      Pelkäätkö että lapses jää ilman isin perintöä kun uusi vaimo saa exäs kanssa lapsen. Siitähän tuossa on kyse. Että sinä jäit vaille miehen rahoja ja perintöä.Mikä se mies on sinua elättämään.

      • elelee vaan siivellä

        hahahaaaaaaaaaaa... vai lapsen?????????ei sen ikänen eukko enää lapsia saa... hahaahaaaaaaaaaaa.... sutturat ei kuule semmosia tee


      • naks,naks
        elelee vaan siivellä kirjoitti:

        hahahaaaaaaaaaaa... vai lapsen?????????ei sen ikänen eukko enää lapsia saa... hahaahaaaaaaaaaaa.... sutturat ei kuule semmosia tee

        Monotoninen Monomaaninen akka nauraa hullun nauruaan. Jos ei lapsia niin onnex nainen vie ne rahat sulta. Sittenhän sulta pääse itku. Niinhän sinä valitat ja itket täällä koko ajan. Sun elämäs näkyy, paremminkin kuuluu olevan yhtä itkua ja hammasten kiristelyä.


      • liian vaikeita tapau
        naks,naks kirjoitti:

        Monotoninen Monomaaninen akka nauraa hullun nauruaan. Jos ei lapsia niin onnex nainen vie ne rahat sulta. Sittenhän sulta pääse itku. Niinhän sinä valitat ja itket täällä koko ajan. Sun elämäs näkyy, paremminkin kuuluu olevan yhtä itkua ja hammasten kiristelyä.

        ei vie... mun rahat on visusti piilossa ja pitkäkyntisiltä naakoilta piilossa... hahaaaaaaaaaaaaaa...
        ei oo ei... autan elämässä eksyneitä sutturoita miettimään tekojensa seurauksia.. opetan ja neuvon heitä täällä, muttei ota opiskeen, niin on katkeria ja kateellisia ihmisiä, ei mikään heitä auta enää.


      • vautsi
        liian vaikeita tapau kirjoitti:

        ei vie... mun rahat on visusti piilossa ja pitkäkyntisiltä naakoilta piilossa... hahaaaaaaaaaaaaaa...
        ei oo ei... autan elämässä eksyneitä sutturoita miettimään tekojensa seurauksia.. opetan ja neuvon heitä täällä, muttei ota opiskeen, niin on katkeria ja kateellisia ihmisiä, ei mikään heitä auta enää.

        Ei tos sinun rahoista ole kyse vaan miehen. Se saa miehen rahat ja sinä et pysty kiristään ukolta lisää rahaa kun sillä ei oo enää. Vie talot ja tavarat. Perintö meni sivu suun.Eikö vatuta.


      • Happy happy woman:)
        naks,naks kirjoitti:

        Monotoninen Monomaaninen akka nauraa hullun nauruaan. Jos ei lapsia niin onnex nainen vie ne rahat sulta. Sittenhän sulta pääse itku. Niinhän sinä valitat ja itket täällä koko ajan. Sun elämäs näkyy, paremminkin kuuluu olevan yhtä itkua ja hammasten kiristelyä.

        Monotoonisella akalla ei ole muuta elämää kuin kiertää suoli24 palstoja.Voi raasua.Kyllä se on tyhjiin mennyt.


      • olet sairas
        elelee vaan siivellä kirjoitti:

        hahahaaaaaaaaaaa... vai lapsen?????????ei sen ikänen eukko enää lapsia saa... hahaahaaaaaaaaaaa.... sutturat ei kuule semmosia tee

        Hyi, miten mielipuolista naurua, et ole kyllä terve.


      • olet hullu
        liian vaikeita tapau kirjoitti:

        ei vie... mun rahat on visusti piilossa ja pitkäkyntisiltä naakoilta piilossa... hahaaaaaaaaaaaaaa...
        ei oo ei... autan elämässä eksyneitä sutturoita miettimään tekojensa seurauksia.. opetan ja neuvon heitä täällä, muttei ota opiskeen, niin on katkeria ja kateellisia ihmisiä, ei mikään heitä auta enää.

        Täyshullun naurua, et ole täysjärkinen.


    • niin on näreet

      Katkerat ihmiset yrittävät rakentaa sekavaa syteemiä. Erotaan ja hajoitetaan kaikki mikä liikkuu, kun ei ole itse koskaan saanut perhettä, niin muidenkin perhe on pakko rikkoa.

    • Parempi elämä

      Hyvät vastaajat, on suorastaan kauheaa lukea kirjoittamianne lausekkeita.
      Niitä ei missään nimessä voi sanoa tasapainoisen ihmisen kirjoittamiksi. Niistä voi hyvin selkeästi nähdä eron vaikutu0ksen ihmisen ajattelukykyyn.

      Ei voi sanoa eron tuoneen yhtään mitään hyvää kohdallenne ja olen siitä todella surullinen.
      Toivon että pääsette irti tuollaisista ajatuksista, solvaavista sanoista. Toivon myös, että teillä on rohkeutta kaiken kokemanne jälkeen etsiä apua ihan lääkäreiltä, terapeuteilta. Eihän se saata tuntua oikealta, kun kokee että on saanut vääryyttä osakseen, ja näkisi , että sen ex;n sinne avunhakuun pitäisi mennä.

      Totta niin pitäisi mennä, mutta myös sinun uhrin täytyy sada apua, joka olet usein laiminlyöty monella tapaa tai olet jopa ollut lyöntien kohteena ja ainakin kiusaamisen kohteena ilkein sanoin.

      Voit mennä hakemaan apua aivan pää pystyssä ja kertoa, mitä olet joutunut kokemaan ja sanoa, että haluat saada pois mieltäsi painasta syytökset ja halveeraukset.

      • hoitaja x

        Tervemeno lissu. Oletko vihdoin tajunnut että sinne hoitoon sinun täytyy päästä. Jos joku täällä ilkeilyn aloittaa se olet sinä. Katsos kaiku vastaa jos sinne huutaa. Oikein hyvä että menet hoitoon. Päivystykseenkin voit tänään jo mennä.


      • .......

        Näin elämän loppu puoliskolla eläessäni voin tyytyväisenä ajatella ettei ex puoliso saa omaisuudestani mitään kuolemani jälkeen ja lapseni ed.liitosta ovat saaneet ennakko peritönä sen osan joka heille kuuluu ja vaimoni saa nykyisen omaisuuteni 100%:ti ja jakaa sen miten haluaa omien ja yhteisten lasten kanssa !!!


    • Happy woman:)
      • yhdetjatoiset

        Jotkut osaa antaa anteeksi jotkut eivät ,vaan pakonomaisesti toistavat samaa ja kiertävät ympyrää omassa vihassaan.


    • miettikää perhettä!

      Kun joku rikkoo toisen perheen, sitä ei voi antaa koskaan anteeksi. Lapsille pitää kertoa että vieras ihminen halusi rikoka perheenne ja viedä isänne. Lpasille touttuu pitää kertoa, sillon tietää lapsetkin että pahoja ihmisiä on olemssa eikä kaikkiin pidä luottaa.
      Kun kerrot lapsille totuuden se on tärkeää sillä omat vanhemmat ovat ne joihin pitää voida luottaa. Yleensä se on äiti, isät niin helpolla hylkää omat lapset ja uskoo perheenrikojien soopaan.

      • voi pelinappulat

        Eli miehesi lähti ja se on jonkin ulkopuolisen syy,sinun mielestäsi. Sen takia sinä kutsut täällä suurinpiirtein kaikkia naisia sutturoiksi. Sekö, että epäonnistuit omassa liitossasi,
        antaa sinun arvostella kaikkia jotka ovat eronneet ja avioituneet uudellen tai ottaneet puolison jolla on ennestään lapsia.

        Miten niin miehet ovat hyljänneet omat lapset. Tottakai jos entinen vaimo asiakseen katsoo että lapset ei saa tavata isää ja manipuloi lapset luulemaan että isä ei välitä heistä.

        Eli sinun mielestäsi lapsille pitää pitää kertoa että isän uusi puoliso on paha vaikka et tietäisi edes onko se tottakaan. Eihän se muuta ole kuin manipulointia.

        Onko se lasten kasvatusta että manipuloit heitä tällätavalla.


    • huhhuh...

      Miksi te syytätte sairaaksi ihmistä joka tuo esiin juuri tämän päivän ihmiset .Puolisoita vaihdetaan kuin rukkasia piittaamatta lainkaan lapsista ja heidän hyvin voinnistaan.Kyllä jos on terve järkinen täytyy myös nähdä ja näkee jos on halua nähdä,mutta sehän taitaa vanha sananlasku pitää paikkansa " se koira älähtää ,johon kalikka kalahtaa "Toivottavasti kalahtaa niin lujaa ,että lapsetkin tulis mieleen.SYYTTÖMÄT jotka joutuvat kärsimään oman isän tai äidin tähden ! ja totta tosiaan se näkyy lasten ja nuorten käyttäytymisessä tänäpäivänä kaikkialla.Missä on turvallinen koti ja vanhemmat ? On vain "sekameteli soppaa " kaikkialla.

      • ......

        Se on hyvin harvoin että vaihdetaan kuin rukkastta ! Puolet aviopareista on myötä ja vastamäessä yhtä ja 90% eronneista eroaa vain kerran eli ei niin isot vaihtomarkkinat mitä lissu huutaa... ...ja mikäli lissu on kierrätyksessä niin kannattaa miettiä omaa käytöstä ja tehdä jotain narsismilleen.


    • paljon nähnyt

      Olen kaukana "lissusta " mutta paljon sivusta seuranneena elämän meno ikävä kyllä näyttää juuri näin sekavalta ja ikävältä lasten kannalta nimenomaan.Vanhemmilla ei huolta huomisesta näytä olevan ,kunhan itsellä on vain kivaa.

      • -----

        Ikävää, että sinun lähi- ja tuttavapiirissäsi on tuollaista sekavaa elämänmenoa.

        Itse taas kaikissa tuntemissani lapsiperheissä eletään aivan tuikitavallista lapsiperheen elämää.


    • Miksi rikotte?

      Pikkuhiljaa on hilautunut tänne malli, joka sysää lapsen toisen vanhemman pois kun vieras ihminen tulee ja rikkoo hänen perheen, ja sitten syyttää lasta ja hänen äitiään että ovat hajoittaneet oman perheen. Miksi rikkoja ei ota vastuuta tekosistaan? On kurja nähdä niin rikkinäinen ja mielenhäiriöinen ihminen joka syyttää omista ongelmistaan lapsia. Huh huh.. myöntäkää tekonne ja miettikää omalle kohdalle sitä. Mutta jos itse olette lapsuudessa kärsineet moisesta teosta, niin haluatte kosktaa omat menetykset. Kierrättää omaa menetystä.

      • .........

        Itse rikoit perheesi omalla narsistisella käytöksellä ja eroamalla mies pelasti itsensä


    • Ei ikinä avioon, se

      Ei kun nykyään on ongelmana, että akat voivat lähteä menemään halutessaan. Ennen avioliitot pysyivät kasassa, koska naisilla ei ollut toimeentuloa ilman miestä ;). Tästä tää "erobuumi" kokonaisuudessaan johtuu. Jos naiset saataisi jotenkin takaisin nyrkin ja hellan väliin synnytyskoneiksi, mitään ongelmaa ei enää olisi, paitsi naisten ihmisarvon kannalta tietysti ;). Patriarkaatissa miehet liihottaa kukasta kukkaan ja päättää samalla kotona olevan "virallisen vaimon" ja lasten elämästä. Eiiiii kiitos avioliitolle.

      • lissunsyy

        Eihän tuo omakaan liittos pysynyt kasassa. Erosit ukostasi. Halusit no. ukostasi eroon mutta ukon olisi pitänyt elää yksinään ja olla käytettävissä silloin kun eukko halusi.
        Autas varjele ukko löysi uuden vaimon niin siitähän riemu ratkes. Silloin alkoi ukaasit lennellä. Et saa sitä ja tätä. Lapset hylkää, suku hylkää, meille ei tulla kahville ja tätä on jatkunut jo ties kauan. Miksi rikoit kun kukaan ei ole rikkonutkaan. Itse olet kehitellyt kaiken kun itse nimenomaan rikoit oman perheesi.

        Jotkut vaa ilkeää työntää omat syyllisyytensä toisten niskaan. Sinä olet sellainen. Syytät muita omista virheistäsi.


    • Rikkipoikki

      Isän nainen pieksi luulot ja hahaluulot ,niin että en taida ees vaimoainekseksi kelvata piikomaan, mut ei se mitään.. . Ei tullut feministiä mutta nisti kuitenkin. Risti veronmaksajille ja kavereille, keitä tässä nyt enää on jäljellä. Älkää tehkö lapsia harmaahapsia ennen 20 ikävuotta tuommoisissa myllyissä, housut pyllyissä kannattaa pitää, ei enää tämmöistä perheilyä, ilveilyä, hirveilyä, älä lyö lasta, vaikkei olisikaan oma ja jotenkin liian soma tai muuten vaan erilainen, hei sinä isän uusi nainen!

      • ..........

        Ai että täĺlanen nyt... ...et sit jaksa olla yrittämättä kokoajan. No varmistat vain ettei ex vaimolla ole meille mitään asiaa .


      • poikki ja pinoon lä

        Ai jaa Lissupoikki. Otatko nuo hakkaamiset esimerkiksi omasta elämästäs. Taidat hakata ja potkia kaikki vieraat kakarat jotka tulee metrinkin päähän sinusta. Ise olet väkivaltainen ja syytät muita.


    • en usko ei ole totta

      On sulla ollut täys ääliö mies joka väkisin vietiin vaikka ei edes tahtonut ja jako omaisuudenkin vielä väkisin sille viejälle ja väkisin hylkäsi lapset, vaikka ei tahtonu?
      En ymmärrä et se ääliö ukkosi meni vielä kärsimään sinne, en ole koskaan kuullut et joku väkisin viedään ja lähtee kärsimään ?
      Sun ukkosi on tosi vähäjärkinen tai oikeestaan vammainen, tai luulen et juttusi on täyttä pas-kaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe