Onko kokemuksia teillä Kemin keskustelupalstasta?

paikat kuntoon

Tein aiheellise avauksen, koskien Kemin sunnuntaihölkkää, missä saadaan ihmiset liikkumaan. Avaukseni poistettiin, vaikka oli asiallinen. Asiattomat avaukset kyllä Kemissä sallitaan. Syynä on ilmeisesti keskustelun avauksissani käytetty nimimerkkini, "paikat kuntoon". Niin, missä sananvapaus? Mielestäni, omiin kokemuuksini perustuen, ahdasmielisiä ovat Kemin keskustelupalstan luotsit. Näivettävät Kemin keskustelun. Olen sen huomannut, viestien määrissä, Kemi on kaukana Rovaniemestä ja Kemijärvestä viestienmäärissä. Kemissä ei kukaan uskalla sanoa mitään. Jos uskaltaa, niin Kemin luotsi sen poistaa. Missä sananvapaus?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ounasrinne

      Rovaniemi 26 vastaan Kemin 50 viestiä. Taitaa olla et kemissä keskustellaan enämpi?
      Heillä omat luotsit se on hyvä, täällä liikaa asiattomia ja päivittäin toistuvia vapaamuurariviestejä. En minä muuta tiiä kuin kaikki nää keskustelupaikat on erillaisii.

    • Näi se toimii

      Paikat kuntoon on oikeassa siinä että tuo paikat kuntoon nimimerkki aiheuttaa ne viestien poistamiset. Jos niitä siis poistetaan. Uskon että se on totta. Kokemuksieni mukaan "paikat kuntoon" nimimerkit viestit ovat kaikista "viattomimpia" ja keskustelusääntöjen mukaisia. Eli se on suurimmaksi osaksi varmaan kadeutta ja henkisesti sairasta mitä lie pahoinvointia. Siis se viestien poistattaminen.
      Eroja on paikkakunnissa. Näin se on. Täysin järjettömiä viestien poistoja.
      Puhun jo vuosien kokemuksesta. Onhan ne säännöt, mutta ei niitä kukaan noudata.
      Sehän on näin: Jos sääntöjä joutuisi pilkuntarkasti noutattamaan niin varmaan viestittäjien määrä romahtaisi olemattomiin.

      Onko se sitten luotsien syy se viestien poistaminen? En tiedä. Paskat ne luotsit näitä lue eivätkä tarkista. Sehän on mahdottomuus.
      Se on varmaan lukijoista kiinni. Eli luotsit poistavat viestejä lukijoiden valitusten perusteella. Näin se toimii nämä keskustelupalstat. Olen varma siitä.

      Samalla periaatteella toimii muunmuassa youtube. Eli katsojat sensuroivat videoita.

      • paikat kuntoon

        Kiitos kommenteista ja luottamuksesta. Kaikessa keskusteluissa en ota ihmisten nimiä esille, kuten jotkut tekevät avauksissaan. Olen aina pyrkinyt noudattamaan keskustelusääntöjä. Vapaamuurarien nimien julkaisut eivät minua kiinosta, siis nimilistojen julkaisut.

        Eri kaupunkien keskustelupalstoja seuratessani ja miten luotsit eri kaupungeissa toimivat. on suuri ero. Viimeksi mainittu kokmukseni oli Kemin keskustelupalstalta.

        Otin kantaa Kemin sunnuntainhölkkään positiivisella tavalla, että hieno tapahtuma, oli suurinpiirtein avaukseni Kemin keskustelupalstalla. Avauksessani ei ollut mitään pahaa sanottavaa. Käsittämätöntä oli, että aiheellinen avaukseni poistettiin. Siinä ei ollut mitään sellaista, joka olisi jotain loukannut.


      • yh yh .
        paikat kuntoon kirjoitti:

        Kiitos kommenteista ja luottamuksesta. Kaikessa keskusteluissa en ota ihmisten nimiä esille, kuten jotkut tekevät avauksissaan. Olen aina pyrkinyt noudattamaan keskustelusääntöjä. Vapaamuurarien nimien julkaisut eivät minua kiinosta, siis nimilistojen julkaisut.

        Eri kaupunkien keskustelupalstoja seuratessani ja miten luotsit eri kaupungeissa toimivat. on suuri ero. Viimeksi mainittu kokmukseni oli Kemin keskustelupalstalta.

        Otin kantaa Kemin sunnuntainhölkkään positiivisella tavalla, että hieno tapahtuma, oli suurinpiirtein avaukseni Kemin keskustelupalstalla. Avauksessani ei ollut mitään pahaa sanottavaa. Käsittämätöntä oli, että aiheellinen avaukseni poistettiin. Siinä ei ollut mitään sellaista, joka olisi jotain loukannut.

        (;_;)


    • ounasrine

      Tää saitti olis kaikinpuolin siistimpi jos kaikkien jotka haluaa kommentoida (kirjoittaa) tänne joutuisivat rekisteröitymään.
      Aika monet tuolla muualla sen tehneetkin ja ei se keskustelun tasoa laske, päin vastoin.

      • paikat kuntoon

        Jaa, että pitää oikein rekistöröityä, että saa mielipitensä esille, sillä periaatteella että keskustelu olisi siistimpää. Minä en omia kommenttejajani tämän siistimmäksi saa, jos siihen vielä rekisteröintiä vaaditaan, niin jääköön tämä kommenttini viimeiseksi kommentiksi. 19.10.2014. 0.28


      • ounasrinne
        paikat kuntoon kirjoitti:

        Jaa, että pitää oikein rekistöröityä, että saa mielipitensä esille, sillä periaatteella että keskustelu olisi siistimpää. Minä en omia kommenttejajani tämän siistimmäksi saa, jos siihen vielä rekisteröintiä vaaditaan, niin jääköön tämä kommenttini viimeiseksi kommentiksi. 19.10.2014. 0.28

        En minä sinua tarkoittanut, vaan yleisesti kaikkien jotka Suomi24 palstoille kirjoittelee.


    • Ei kannateta

      Onhan niitä jo rekisteröintipakkoja muualla. Jos haluaa keskustella rekisteröintipalstoilla niin keskustelee sitten siellä. Eihän tämä ole mikään pakollinen. Eli ei näitä ole pakko lukea. Vielä vähemmän on pakko tänne kommentoida.
      Eli miksi pitäisi rekistöröityä.
      Kommenttien määrä se myös romahtaa. Eikä varmaan laatukaan parane. Käy todennäköisesti päinvastoin kun parhaat kirjoittajat jäävät pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe