Nainen on kuin hämähäkki

Jii007

Katson tänään jonkun luontodokumentin, ilmeisesti avaran luonnon. Siinä oli jotain hämähäkkejä ja se uros hämis yritti iskeä sitä naarasta. Riski kuulemma oli, että se naaras puree sitä urosta myrkyllisesti ja pistelee sen sisukset poskeensa jos ei seura miellytä.

Ensimmäisenä mieleeni tuli suomalaiset naiset. Niillä on hirveät vaatimukset ja jos seura ei kelpaa niin purraan myrkyllisesti jollain haukulla ja imetään sisälmykset, eli itsetunto natusiin.

Suomalainen nainenhan on myös näin viikonloppuisin vähän sama kuin hämähäkki väärinpäin.

Aikamoista!

24

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää: eivät taida ole turvassa nekään urokset jotka kelpaavat parittelukumppaneiksi. Ruoaksi joutuvat yhtä kaikki, elleivät pääse karkuun. Kaikki elukat eivät edes niin kohteliaita että odottaisivat aktin päättymiseen asti.

      http://www.hs.fi/tiede/a1385780860382

      • timantinkova

        Avasin artikkelin ja ensimmäisenä osui silmään: "Siinä tutkijat panivat rukoilijasirkkakoiraita..."


    • neiti ruiskukka

      Ei me nyt noin hirveitä sentään olla :D

      • epämiellyttävä totuu

        Valitettavan suuri osa on.


    • Valitettavasti näin

      Suomalaisten naisten ongelma on että he ovat sisimmässään todella epävarmoja ja huono itsetuntoisia.

      Tätä he peittelevät kovalla kuorella, esittämättä "pärjäävää naista" ja siten etteivät varmasti miellytä ainakaan miestä sekä mahdollisesti käyttäytyvät kuin miehet.

      Muissa maissa naiset taas ovat automaattisesti luokseen kutsuvia, äidillisiä, pehmeitä, empaattisia ja miellyttäviä joilla vaikka riittäisi temperamenttia ja heitä ei helpolla iske niin suhtautuvat kohteliaasti mieheen.

      Naiset suojelevat lopulta siis Suomessa omaa egoaan ja sitä särkyvää sisintään tietäessään että ilman miehiä heistä ei olisi mihinkään.

      • 20+18

        "Valitettavasti näin"
        Miksihän olemme epävarmoja ja omaamme huonon itsetunnon? Moni nainen on varmasti tullut RANKASTI petetyksi. Mies vaihataa naista kuin sukkaa tai pettää ja valehtelee jotta itse sais kahta "pesää". Kyllä tuolaisten äijien jälkeen ei paljon naiseudesta ole jäljellä. Siinä suurin syy miksi itsetuntomme on heikentynyt.


      • Pelureita riittää
        20+18 kirjoitti:

        "Valitettavasti näin"
        Miksihän olemme epävarmoja ja omaamme huonon itsetunnon? Moni nainen on varmasti tullut RANKASTI petetyksi. Mies vaihataa naista kuin sukkaa tai pettää ja valehtelee jotta itse sais kahta "pesää". Kyllä tuolaisten äijien jälkeen ei paljon naiseudesta ole jäljellä. Siinä suurin syy miksi itsetuntomme on heikentynyt.

        Mitä menee valitsemaan niitä jänniä miehiä. Sitä pitää alusta saakka valita mies luonteen vuoksi.


      • huvittavaa
        Pelureita riittää kirjoitti:

        Mitä menee valitsemaan niitä jänniä miehiä. Sitä pitää alusta saakka valita mies luonteen vuoksi.

        ai niinkuin miehet valitsee myös naisen luonteen vuoksi? et oo tosissas .....


      • luonne hakusessa
        huvittavaa kirjoitti:

        ai niinkuin miehet valitsee myös naisen luonteen vuoksi? et oo tosissas .....

        Kyllä tässä on naisia valittu luonteen vuoksi (löytynyt 2 kpl. viim. 10 vuoden aikana), mutta molemmilta on tullut pakit.

        En muita yritäkään kuin luonteeltaan sopivia naisia. Niitä on vain niin harvassa. Niitä kohtaa ehkä muutaman vuosikymmenessä. Eikä sinä mitään, mutta jos 100% heistä antaa pakit, niin sitten tilanne on vähän heikko.


      • ätmi
        huvittavaa kirjoitti:

        ai niinkuin miehet valitsee myös naisen luonteen vuoksi? et oo tosissas .....

        Jännämiesten kanssa nyt vain sattuu aina olemaan sitä "kemiaa". Sitten myöhemmin itketään miksi mies pettää ja vehtailee muiden naisten kanssa. Kannattaisi valita vaan kiltti kunnollinen atm.


      • hoh hoijaaa
        ätmi kirjoitti:

        Jännämiesten kanssa nyt vain sattuu aina olemaan sitä "kemiaa". Sitten myöhemmin itketään miksi mies pettää ja vehtailee muiden naisten kanssa. Kannattaisi valita vaan kiltti kunnollinen atm.

        Tuskin ne kauaa itkee kun löytää jo uuden..


      • marianne89...

        "esittämättä "pärjäävää naista" ja siten etteivät varmasti miellytä ainakaan"

        Tässä oli kai tarkoitus olla "esittämällä", mutta minusta on typerää ajatella että naisen tulisi olla "avuton" ollakseen naisellinen. Haluatteko te miehet niin kovasti höösätä toista joka asiassa, kuin jotain lasta? Minusta naisten on ihan hyvä olla sopivalla tavalla itsenäisiä ja omilla jaloillaan seisovia, niin pärjää paremmin elämässä kun ihmissuhteiden ei tarvitse perustua riippuvuuteen miehestä saati siihen että mies käytännössä omistaa naisensa.

        "että ilman miehiä heistä ei olisi mihinkään"

        Itse en ainakaan haluaisi olla nainen, joka tarvitsee miehen ollakseen yhtään mitään tai voidakseen saavuttaa elämässään mitään. Olen tyytyväinen siihen, että voin saada mielihyvää esim. harrastuksistani vaikkei mitään miestä elämässä sillä hetkellä olisikaan.


      • Pelureita riittää
        huvittavaa kirjoitti:

        ai niinkuin miehet valitsee myös naisen luonteen vuoksi? et oo tosissas .....

        No jos et luonteen vuoksi valitse vaan katsot vain pintaa, niin silloin on turha valittaa kun tulit kusetetuksi.


      • Jii007
        20+18 kirjoitti:

        "Valitettavasti näin"
        Miksihän olemme epävarmoja ja omaamme huonon itsetunnon? Moni nainen on varmasti tullut RANKASTI petetyksi. Mies vaihataa naista kuin sukkaa tai pettää ja valehtelee jotta itse sais kahta "pesää". Kyllä tuolaisten äijien jälkeen ei paljon naiseudesta ole jäljellä. Siinä suurin syy miksi itsetuntomme on heikentynyt.

        Ihan samat sanat voi sanoa myös miesten puolelta. Naiset on muka jotain pyhimyksiä jotka ei koskaan petä tai valehtele.


      • noin se menee
        hoh hoijaaa kirjoitti:

        Tuskin ne kauaa itkee kun löytää jo uuden..

        Niin. Aina jostain uusi jännä-jare löytyy ja taas saa nainen tehdä töitä pitääkseen "unelmamiehensä", joka viimeistään pari vuotta myöhemmin paljastuukin "yllättäen" kaikkea muuta kuin unelmamieheksi...

        Sitten sykli alkaa taas alusta. Löytyy taas se jännä-ähkijä, joka on unelmien prinssi, mutta ei sitten loppupeleissä olekaan. Ja taas uusi mies hakusaan...


      • Ex PUA
        20+18 kirjoitti:

        "Valitettavasti näin"
        Miksihän olemme epävarmoja ja omaamme huonon itsetunnon? Moni nainen on varmasti tullut RANKASTI petetyksi. Mies vaihataa naista kuin sukkaa tai pettää ja valehtelee jotta itse sais kahta "pesää". Kyllä tuolaisten äijien jälkeen ei paljon naiseudesta ole jäljellä. Siinä suurin syy miksi itsetuntomme on heikentynyt.

        HAH!

        Tässä oikein mallia naisen tyhmästä/itsekkäästä luonteesta.

        Eli.

        1. Ensiksi pitää saada se jännämies joka kohtelee naista kuin paskaa. Ja tähän luonnollisesti kuuluu se, että naisen joukkosieluinen ja typerä ajatusmaailma näkee miehen hyvänä, jos se kelpaa muillekin naisille, eli ehdoin tahdoin hingutaan miestä joka on naisiin menevä.
        2. Mikä edellyttää sitä, että ne kaikki kiltit ja kunnolliset miehet pistetään kaverialueelle.
        3. Mikä johtaa siihen että jännämies tekee mitä jännämies tekee.

        Tätä taistetaan,kunnes MA on niin alhaalla ettei päästä enää edes panorinkiin.

        Jolloin astuu voimaan kohta

        4. Laitetaan kaikki miehet maksamaan omasta typeryydestä. Etenkin jos kyseessä on ätmit.
        5. Ihmetellään mistä tämä kaikki naisviha johtuu.


      • 7+14
        marianne89... kirjoitti:

        "esittämättä "pärjäävää naista" ja siten etteivät varmasti miellytä ainakaan"

        Tässä oli kai tarkoitus olla "esittämällä", mutta minusta on typerää ajatella että naisen tulisi olla "avuton" ollakseen naisellinen. Haluatteko te miehet niin kovasti höösätä toista joka asiassa, kuin jotain lasta? Minusta naisten on ihan hyvä olla sopivalla tavalla itsenäisiä ja omilla jaloillaan seisovia, niin pärjää paremmin elämässä kun ihmissuhteiden ei tarvitse perustua riippuvuuteen miehestä saati siihen että mies käytännössä omistaa naisensa.

        "että ilman miehiä heistä ei olisi mihinkään"

        Itse en ainakaan haluaisi olla nainen, joka tarvitsee miehen ollakseen yhtään mitään tai voidakseen saavuttaa elämässään mitään. Olen tyytyväinen siihen, että voin saada mielihyvää esim. harrastuksistani vaikkei mitään miestä elämässä sillä hetkellä olisikaan.

        Suklaa, dildo ja koira riittävät naiselle. Mihin näitä miehiä muka tarvitaan?


      • ryppis
        marianne89... kirjoitti:

        "esittämättä "pärjäävää naista" ja siten etteivät varmasti miellytä ainakaan"

        Tässä oli kai tarkoitus olla "esittämällä", mutta minusta on typerää ajatella että naisen tulisi olla "avuton" ollakseen naisellinen. Haluatteko te miehet niin kovasti höösätä toista joka asiassa, kuin jotain lasta? Minusta naisten on ihan hyvä olla sopivalla tavalla itsenäisiä ja omilla jaloillaan seisovia, niin pärjää paremmin elämässä kun ihmissuhteiden ei tarvitse perustua riippuvuuteen miehestä saati siihen että mies käytännössä omistaa naisensa.

        "että ilman miehiä heistä ei olisi mihinkään"

        Itse en ainakaan haluaisi olla nainen, joka tarvitsee miehen ollakseen yhtään mitään tai voidakseen saavuttaa elämässään mitään. Olen tyytyväinen siihen, että voin saada mielihyvää esim. harrastuksistani vaikkei mitään miestä elämässä sillä hetkellä olisikaan.

        Luulisin, että kirjoittaja (huom, yksi henkilö joka kertoo oman näkemyksensä, ei kaikki miehet) viittasi juuri esittämiseen. Tässä oli kai ajatuksena se, että jos on oikeasti jotenkin avuton, mutta esitää vahvaa pärjääjää, ei ole kovin naisellinen.

        Minusta on hienoa, jos ihmiset pärjäävät ja saavat asioita aikaan. Kumppanissakin se olisi hyvä piirre. Jos taas haluaa ylläpitää tällaista kuvaa kertomalla, ettei tarvi ketään, olemalla töykeä ja esittämällä kovia vaatimuksia siitä, millainen ihminen mahtuisi omaan elämään kumppaniksi, putuaan jo eri asiata. Pärjäävä ihminen voi pärjätä rauhassa ja kohdata kumppanin ihmisenä, ei pärjäämisen kannalta välttämättömyytenä. Silloin ei tarvitse myöskään keskittyä mainostamaan pärjäämistään.


    • Mies31v.

      Lakkaa olemasta tuollainen romanttinen tissiposki.

      Ole vihaa täynnä ja dissaa vakuuttavasti se eka joka voisi viedä sun poikuutesi.

      DTM:ssä tanssit homojen kanssa niinkuin hetero. Siitä lähdetään.

      Mutta aina sun kohdalla sydämeni sanoo: Jii007 on pelkkä pelle, älä kirjoita, anna olla

      Aina tiedän kuka on totta ja kuka ei. :(

      Pakottavat minut siihen, että haukun heitä vain. Palikat. Miksi

      • Ei se kasva

        Koska sulla on niin pieni penis että et toisinaan löydä sitä ja tulet haukkumaan tänne muita siitä hyvästä?


      • Mies31v.
        Ei se kasva kirjoitti:

        Koska sulla on niin pieni penis että et toisinaan löydä sitä ja tulet haukkumaan tänne muita siitä hyvästä?

        Kyllä se syöpäsi kasvaa, toivottavasti.


      • Yritäs nyt
        Mies31v. kirjoitti:

        Kyllä se syöpäsi kasvaa, toivottavasti.

        Melko säälittävää. Eikö sulla oo muuta elämää kuin tulla haukkumaan muita nettiin perjantai-lauantaiyönä?


    • luonnontieteilijä

      höpö, höpö

      Tämä on taas tätä ateistien ja Amatöörien luonnolla leikkimistä, missä ihmisiä verrataan eläimiin.

      Hämähäkit tekevät niin, koska ovat älyllisesti niin yksinkertaisia.

      Olen itse tutkinut tätä ja kutsun tätä kollektiiviseksi evoluutioksi.

      Hämähäkit eivät ole kokeneet kollektiivisessa evoluutiossa edes sitä yksinkertaisinta kehitysaskelta, perheen ymmärtämistä. Hämähäkit tappavat omia lajitovereitaan, koska hämähäkki ei ymmärrä, että se on oma lajitoveri. Hämähäkki ymmärtää urospuolisen siittäjän joksikin viholliseksi.

      Kyse on tässä toiminnassa vain ymmärryksen puutteesta. Nisäkkäät oli se seuraava kehitysaskel, jotka ymmärsivät perheen merkityksen ja sen, että ei helvetti toi mun poikanen on minä itse, samaa lajia. Kehittyi perhekollektiivi.

    • Örkki

      Italialais pariskunta paritteli vedes, ja jaivät toisiinsa pissavehkeistään kiinne...
      Onko tämä sitä suurta rakkautta mist kaikki puhuu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe