Pitkät miehet

190

Nyt se sitten testattiin,minkä olen tiennyt jo vuosia. Miehen pituus on todella tärkeä tekijä naisille.Olit lyhyt tai pitkä niin huonot ovat prossat 170-180 on paras yli 60% äänestäjistä.

16

386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 456j57k

      Siis missä testattiin ja miten?
      Ja mitä sitten jos tietyn mittasilla on enemmän vientiä? Ei se silti selitä miksi joku tietty ihminen ei ikinä löydä ketään.

      Tällaiset aloitukset todistaa lähinnä sen että olet hieman latvasta laho. Pituudella ei ole silloin enää merkitystä.

      • 9+5

        Itsekään en ihan nyt saanut aloittajan ajatuksesta kiinni, mutta ei se mitään. Ehkä siinä yritettiin sanoa, että miehen ihannepituus on 175 cm?! Hohhoi-jaa, löytyisköhän tuolta harrastukset-osiosta mielenkiintoisempaa luettavaa...


      • hilpeää

        Heh heh!!!!!

        Mä en edes tajunnut tuota aloittajan viestiä. Mitähän hän oikein tarkoitti? Tuon siitä saa, kun välimerkit puuttuu. Ja joo, mikäli tyyppi on latvasta laho, mitoilla ei enää ole merkitystä. Terveiset vaan Pekalle Varistoon!


    • 83948634576345820934

      Alkuperäinen viesti taisi yrittää sanoa, että jossain äänestyksessä(?) 60% naisista (?) sanoi, että 170-180 senttiä pitkä mies on parhaimman pituinen.

      Itse sattumoisin olen samaa mieltä, näin 162-senttisenä naisena. Mutta myönnän myös sen, että olen pitänyt sekä 165- että 195-senttistä tuttavuutta erittäin viehättävänä. Eli ei se pituus, vaan se kokonaisuus (mitä kyllästymiseen asti jauhetaan, ja silti näistä aina keskustellaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...).

    • kokonaisuuuuuusssss

      Kokonaisuus ratkaisee, samoin 162 cm ja paras pituus olisi noin 175 cm. Jos ruumiinrakenne on tanakka ja harteikas sitä lyhyempi passaa, koska kokonaisuus miellyttää silmää. Laihuus, luisevuus, hintelyys on turn off on pitkä tai lyhyt.

    • entiedämissä

      lyhyt mies on suosittu kun nettitreffeillä ja baareissakin naiset ovat pinnallisia nimenomaan pituuden suhteen

    • jyhtgf

      No se taitaa olla vähän sama asia kuin miehillä esim. tissien koko. Toisia nyt vaan miellyttää isot, toisia pienet, ja joillekin sillä ei ole mitään väliä. Sama miehen pituuden kanssa. Mun mies nyt sattuu olemaan 166 cm pitkä. Pituudella ei ole ikinä ollut sinällään mulle merkitystä miehen valinnassa, mutta lyhyiden miesten kohdalla se hyvin yleinen katkera asenne ja itsesäälissä rypeminen sen sijaan on suuri turn off.

    • Hohhoijaax

      Suomalaisten miesten keskipituus on eri tutkimuksissa [PV, Finrisk] ollut luokkaa 177–180 cm, joten tämän "tutkimuksen!" mukaan naiset tykkäävät ennemmin lyhyistä kuin pitkistä.

    • 190

      Vai latvasta laho ja oikein kirjoitus on niin vitun tärkeä pointi että. Ei tota nyt paremmin voi selittää,olet itse tampio ikäli et tajua. Eli olen 190 cm pitkä enkä voi allekirjoittaa saaneeni siitä koskaan mitään hyötyä,no ehkä joissain peleissä.Olen yrittänyt iskeä pitkiä naisia turhaa ei toimi sekään.

    • 172

      172 ja kaikki menee päin vittua paitti muna.

    • Mitään vastaavia vaatimuksia ei ole miesten keskuudessa naisia kohtaan. Miehet eivät edellytä naisilta yhtä ainutta asiaa geenien puolesta. Ja nyt on turha alkaa puhumaan utareiden koosta. Lyhyille miehille naureskellaan lähes siinä määrin missä kokemattomillekin, se on yhtä komediaa vaan ja ihan okei naisten mielestä. Järjetöntä että joutuu tuntemaan häpeää asiasta millekä ei voi mitään ja missä ei ole mitään väärää. Itse en ole lyhyt mies mutta sillä ei ole mitään merkitystä, vituttaa silti heidän puolesta ja pahimman sortin ATM olen jokatapauksessa.

      • hmhhtrt

        Paljon enemmän miehet itse naureskelevat kokemattomille ja lyhyille miehille kuin naiset.


      • m38
        hmhhtrt kirjoitti:

        Paljon enemmän miehet itse naureskelevat kokemattomille ja lyhyille miehille kuin naiset.

        Näin on. Itse n.170cm ja ei naiset ole pituudesta juurikaan mitään vinoillut.
        Miehiltä puolestaan on joskus vittuilua kuulunut.
        Ei nekään yleensä suoraan uskalla mitään sanoa,mutta rivienväleissä kaikenlaista vihjailua.. Väkisin tullut silloin aina mieleen laulunsanat,että mitä suurempi mies,sitä pienemmät... Ainakin jos käytöksestä pitäs jotain päätellä..

        Harvemmin onneks kukaan minulle mitään tulee aukomaan. Joitakin on tainnut minun itsevarma ja määrätietoinen luonne ärsyttää. En hirveesti mieti sitä,että mitähän ne muut ajattelee tekemistäni. Ilmeisesti se herättää eräissä kateutta,kun itse eivät elämässään saa yhtään mitään aikaiseksi.


      • 7+86
        m38 kirjoitti:

        Näin on. Itse n.170cm ja ei naiset ole pituudesta juurikaan mitään vinoillut.
        Miehiltä puolestaan on joskus vittuilua kuulunut.
        Ei nekään yleensä suoraan uskalla mitään sanoa,mutta rivienväleissä kaikenlaista vihjailua.. Väkisin tullut silloin aina mieleen laulunsanat,että mitä suurempi mies,sitä pienemmät... Ainakin jos käytöksestä pitäs jotain päätellä..

        Harvemmin onneks kukaan minulle mitään tulee aukomaan. Joitakin on tainnut minun itsevarma ja määrätietoinen luonne ärsyttää. En hirveesti mieti sitä,että mitähän ne muut ajattelee tekemistäni. Ilmeisesti se herättää eräissä kateutta,kun itse eivät elämässään saa yhtään mitään aikaiseksi.

        Aika jännä yhteensattuma, että tuota kuvailemaasi laulua hoilailevat aina n. 170 cm miehet tai jopa lyhyemmät.

        Noh, tapansa se on kullakin tuoda itseänsä esille... ei siinä mitään, kannatan yrittäjyyttä suunnattomasti! =D


      • 10+5
        7+86 kirjoitti:

        Aika jännä yhteensattuma, että tuota kuvailemaasi laulua hoilailevat aina n. 170 cm miehet tai jopa lyhyemmät.

        Noh, tapansa se on kullakin tuoda itseänsä esille... ei siinä mitään, kannatan yrittäjyyttä suunnattomasti! =D

        Mitä ihmeen laulua.. Ei siinä ole kyse mistään itsensä esille tuonnista, jos vaikkapa yrittäjäksi haluaa ruveta.
        Ehkä voi olla tietenkin niin ,että erilaiset vastoinkäymiset elämässä voivat tehdä ihmisestä henkisesti vahvemman ja uskaltaa sitten ottaa riskejäkin.
        Yrittäjyydessä niitä joutuu kyllä ottamaan.

        Pitäisikö sitten muiden mieliksi tahallaan alisuorittaa elämässään, jos ei ole sattunut vaikkapa pituutta kertymään kovin hirveästi. Joitakin se kuitenkin vittuilusta päätellen tuntuu ärsyttävän.


    • 1+10

      193 cm ja ylipainoinen. Ei valittamista. Tuntuis kelpaavan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe