Mistä katsotaan firefoxin versio?

-------

On hyvin piilossa.

18

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ridi

      Hei Vapunen!Mihin joutui se ketju, jossa oli vielä eilen se tieto siitä Firefoxin haavoittuvuudesta ja jossa oli se linkki mistä pääsee päivittämään Firefoxin.Mun piti eilen se kyllä tehdä mutta siihentuli sitten muuta juttua väliin ja päätin siirtää sen sitten tälle päivälle,mutta en tuosta sit äjuttua enää sitten löytänyt.

      Minä kävin kyllä äsken tuon edellä antamasi ohjeen mukaan tarkistamassa,että mikä Firefoxin versio minulla nyt on ja se näytti olevan 33.0 joten tarvitseeko minun tehdä se päivitys vai on tämä versio ok?

      • Olisit lukenut saamasi ohjeen loppuun asti:

        "Huomaa: Tietoja Firefoxista -ikkunan avaaminen käynnistää oletusarvoisesti päivitysten etsinnän, joka tarkastaa, onko Firefoxista uudempaa versiota saatavilla. Lisätietoa saat artikkelista Päivitä Firefox sen uusimpaan versioon."

        - Mozilla-säätiö


      • Olin se viisaampi osapuoli joka lopetti väittelyn ja varmisti ettei se enää jatku ainakaan samassa ketjussa.


    • ..,...

      Tuossa se on kahden klikin takana koska olen pistänyt "Menu Bar":n näkymään.

      -Help
      -About Firefox

    • Ridi

      Kiitos paljon kummallekin tiedoista kollimaattori ja Vapunen!!.
      Ja kyllähän minä sen loppuun luinkin ,mutta en vaan luottanut siihen että olin sen ihan oikein ymmärtänyt niin piti täältä vielä se kukitenkin varmistaa.

      Latasin koneelleni varmuudeksi Firefoxin uuden tiedoston ihan vaan siltä varalta, jos olisin kokonaan poistanut tuon entisen Firefoxin ja ladannut sen sitten uudestaan koneelleni.Ja kun sitten katsoin sitä uutta tiedostoa tuolla latauksissani, jonka olin koneelle ladannut ja laitoin hiiren sen päälle, niin siinä luki :Tiedoston versio 4.42.0.0 joten mitä se sitten tarkoittaa ,kun siinä tiedoston kuvakkeen alla lukee sitten kuitenkintaas näin: Firefox Setup stub 33.0,joten kumpi se noista lopulta oikein sitten on?

    • Kyllä se uusin on jos latasit sen Firefoxsin kotisivuilta.

    • Ridi

      Ja kiitos ..,... myös!Ttarkoititko tuolla kahden linkin päässä noita kahta kohtaa kommentissasi,jotka olivat siinä alla

      -Help ja
      -About Firefox

      Olen pahoillani ,mutta valitettavasti ne eivät vaan auenneet minulle, kun niitä klikkasin,joten johtuisikohan se ehkä siitä, etten ole tänne sisään kirjautunut kun tänne kirjoitan.

      • ..,...

        - Help = Ohje
        - About FF = Tietoja Firefoxista

        -Menu Bar = Valikkopalkki

        Kun nyt löysin tämän suomenkielisen FF:n


    • Ridi

      Joo kiitti Vapunen!Ja kyllä se ilmeisesti uusinversio sitten taitaa olla koneellani, kun kävin katsomassa sitä sivua uudestaan joka oli siis www.mozilla.org ja kun se aukesi niin siinä näkyikin olevan nyt sitten teksti jossa onniteltiin että minulla on uusin Firefoxin versio koneellani.

    • Silloin sinulla on uusin versio asennettu koneelle.

    • Ridi

      Joo kiitos paljon kaikille vastanneille taas jälleen!! Ja asiahan taitaa sitten ollakin taas tällä selvä,joten moikka vaan taas tällä erää!

    • Ridi

      Hei,nyt meni sormi taas suuhun ,sillä vaikka oma pöytäkoneeni (Windows 8) on nyt ihan ok, kun siinä on nyt se uusin Firefoxin päivitys tehty.

      Mutta eilen kun mieheni sitten lähti omalta läppäriltään (Windwos 7) tarkistamaan sen saman,että mikä Firefoxin versio hänen koneellaan on ja se oli ilmeisesti sitten vanha versio,koska se siinä samalla alkoi sitten päivittämään sen version siihen viimeisimpään versioon myös.

      Mutta sen päivityksen jälkeen kävikin sitten niin,että mieheni ei päässytkään sen jälkeen enää menemään pankkiin laskuja maksamaan.Se pankin sivu kyllä aukeni,mutta itse siitä laskujen maksamisesta ei tullut mitään,sillä kone jäi vain pyörimään ja hakemaan dataa pitkäksi aikaa, kunnes se sitten yhtäkkiä vaan katkesi kokonaan ja ruutu meni pimeäksi ja taisi ruutu välillä olla hetken aikaa ihan sininenkin hetken aikaa myös.
      .oten menikö nyt joku vikaan vai mistä mahtaa olla kysymys ja mitä pitäisi nyt sitten tehdä että hän saisi läppärillään pankissa laskunsa hoidetuksi?

      • ..,....

        Asetuksissa on kesymysmerkin takana
        Firefoxin terveydentila raportti yms.

        Haitaketorjunta on kunnossa?


    • Ridi

      Kiitos sinulle nimimerkki ..,....!!
      Täytyykin mennä sitten tarkistamaan se hänen Frefoxinsa terveydentila sieltä asetuksista.Ja virustorjunta hänellä käsittääkseni on kyllä kunnossa,mutta pitää varmaan laittaa se töihin ja antaa tarkastaa koko kone kunnolla läpi vielä sitten myös.

      • ..,....

        Mahtaako IE:llä päästä sinne pankkiin?

        Muita:
        - FF-resetointi, jos se ei auta
        - FF -poisto ja uudelleen lataus


    • Ridi

      Kiitos jälleen ..,....!! tuolta IE:n kautta ei tullut kokeiltuakaan,joten kiitos noista vinkeistä ja täytyy sanoa miehelleni kun tulee töistä kotiin ,että kokeilee sen tosiaan sen kautta vielä sitten myös.Mieheni sanoi tänään vasta katsovansa tuon Firefoxin terveydentilan ja laittavansa virustorjunnan samalla läpi käymään kun oli eilen vähän väsynyt ja flunssainen olo,ettei jaksanut koneelle edes mennä.Joten täytyypä sanoa että kokeilee ny ttänään sitten samalla tuon IE:n kautta pääseekö sillä sitten myös.Ja kiitos paljon noista muista vinkeistä myös!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe