Onko lihavuus ehdoton no-no?

fanta-

Olen ollut aiemmin normaalipainoisena deittikuvioissa ja silloin tuli miehiltä viestejä enemmän kuin ehti lukea saati vastata. Kauniiksi kehuttiin. Nyt olen uudestaan liikkeellä, tosin 30 kg lihavampana erinäisistä syistä mm. sairaus toi lisää kiloja. Olen saanut vain yhden melko kiinnostavan yhteydenoton. Muut ovat toivottomia. Onko lihavuus niin paha "virhe"? Yritän elää terveellisesti ja pudottaa painoni pysyvästi takasin normaalilukemiin, mutta tuollaistakaan ei viitsi kirjoittaa profiiliin, hehe :D

34

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      kyllä, 30 kg ylipaino on isoin mahdollinen turnoff mitä voi vaan kuvitella.

      • fanta-

        Vaikka siitä pääsee eroon??? On kuitenkin nätit kasvot, pitkät hiukset, hyvä iho, koulutusta, hyvä työpaikka, tyylitajua...


      • mies..
        fanta- kirjoitti:

        Vaikka siitä pääsee eroon??? On kuitenkin nätit kasvot, pitkät hiukset, hyvä iho, koulutusta, hyvä työpaikka, tyylitajua...

        Sitä olen ennenkin sanonut että teillä naisilla on pirun hyvä tilanne kun pelkästään laihduttamalla teistä tulee haluttuja, toista se on miehillä jotka ei muutu halutuksi edes täydellisen timmillä lihaksikkaalla kropalla. Naiselle tärkein asia on ulkonäkö, siitä ei pääse mihinkään.
        Katsot hetken ajan mitä syöt ja viestejä sataa jälleen..


      • 10+12
        mies.. kirjoitti:

        Sitä olen ennenkin sanonut että teillä naisilla on pirun hyvä tilanne kun pelkästään laihduttamalla teistä tulee haluttuja, toista se on miehillä jotka ei muutu halutuksi edes täydellisen timmillä lihaksikkaalla kropalla. Naiselle tärkein asia on ulkonäkö, siitä ei pääse mihinkään.
        Katsot hetken ajan mitä syöt ja viestejä sataa jälleen..

        itse otan mielummin miellyttävät kasvot parilla plus kilolla, kun timmin varren kasvoilla jotka ei miellytä.


      • Siis että mitäh?
        10+12 kirjoitti:

        itse otan mielummin miellyttävät kasvot parilla plus kilolla, kun timmin varren kasvoilla jotka ei miellytä.

        Minulla taas toisin päin.

        Timmi vartalo kertoo sen verran paljon persoonasta ja elintavoista että se kiehtoo. Monista kasvoista naisilla löytää viehättäviä piirteitä vaikka eivät sieltä hetimiten kauniimmasta päästä olisikaan.


      • Raadollista :(
        10+12 kirjoitti:

        itse otan mielummin miellyttävät kasvot parilla plus kilolla, kun timmin varren kasvoilla jotka ei miellytä.

        Totta! Mutta 30kg ei ole pari kiloa.

        AP:lle sympatiaa. Valitettavasti itselle tuo olisi liikaa, en vaan viehäty ja tunne halua... Kurja tilanne, mutta itsekään et kanssani suhteeseen haluaisi. Joku toinen mies on parempi.


      • Mitäh äh itsellesi
        Siis että mitäh? kirjoitti:

        Minulla taas toisin päin.

        Timmi vartalo kertoo sen verran paljon persoonasta ja elintavoista että se kiehtoo. Monista kasvoista naisilla löytää viehättäviä piirteitä vaikka eivät sieltä hetimiten kauniimmasta päästä olisikaan.

        "Timmi vartalo kertoo sen verran paljon persoonasta ja elintavoista että se kiehtoo."

        Elintavoista paljonkin, persoonasta ei juuri mitään, muuta kuin sen, että henkilö haluaa olla timmi. Syitä siihen voi olla tuhat.


    • Siis että mitäh?

      Kyllä se on .

      Vaikka siitä pääsee eroon on NIMENOMAAN SE SYY.

      Naamaahan sinä et vaihda toiseksi tai pituutta joten ne tulisikin ihmiselle ANTAA ANTEEKSI ja katsoa syvemmälle, mutta painolle voi jokainen tehdä jotakin. Se kertoo siten ihmisen ELÄMÄNTAVOISTA eikä pelkästään ulkonäöstä.
      Suosittelen palaamaan nettideittiin kun suurin osa tuosta 30 kg on pudonnut.

      Suurin osa kuitenkin haluaa normaalipainoisen ja normaalivartaloisen kumppanin joka pitää huolen itsestään, suurinta osaa miehistä tuskin naisen lievä pyöreyskään haittaa, mutta 30 kg on ehdottomasti liikaa.

      En voi ymmärtää logiikkaa jossa on jotain darwinistisia piirteitä että "no sillä on hörökorvat joten annan sille pakit kun se ei voi niitä muuttaa kun en niistä tykkää"
      ja taas toisaalta "no, sillä on ylipainoa 30 kg mut sehän laihduttaa ne pois joten mähän voin sen sitten hyväksyä".

      Suhteissa yleensä myös lihotaan eikä päinvastoin ja toista ihmistä ei kannata vetää mukaan mihinkään laihdusprojektiin tai elämäntaparemppaan.

      Yleensä ihmisestä ja naisesta huomaa onko hän valmis huolehtimaan itsestään vai ei ja se on monelle kynnyskysymys koska esimerkiksi lapsien jälkeen tulee painoa. Jos henkilöllä ei ole sitä omaehtoista kipinää sen painon pudottamiseen tai hoikkana pysymiseen niin kukaan muu ei saa sitä henkilöä kyllä elämässään liikkeelle.

      Ihmettelen tätä kun miehiltä vaaditaan vaikka mitä mm. ulkonäön puolesta, mutta jos naiselta odottaa edes yhtä asiaa niin se on monelle liikaa. Ja se yksi asia on tosiaan sopusuhtainen vartaloa jossa ei ole ylimääräisiä kiloja.

      Se nimenomaan antaa naisista niin helvetin PASSIIVISEN JA LAISKAN kuvan että olla ja voi. Sitten on vielä kanttia sanoa että miehen pitää olla sellainen ja sellainen kun itse ei täytä edes sitä yhtä kriteeriä!

      Kaiken lisäksi pyöreillekin naisille on usein miehissä omat ottajansa. Mutta hekään eivät taida mm. aloittajalle kelvata. Todennäköisesti vielä syistä joita itse eivät voi muuttaa.

      • Bullava

        No ottajia on kai kaikille. Minä olen melkein 50 kg ylipainoinen, mutta kaunis nainen ja miehiä liittää treffiseuraksi ja parisuhteiseen halukkaita. Olen aika nirso siksi. Tärkeintä on kuitenkin miehen henkiset ominaisuudet, että on fiksu ja hyväsydäminen, luotettava. Hyvä timmi kroppa on plussaa mutta ei tärkein asia!


      • Siis että mitäh?
        Bullava kirjoitti:

        No ottajia on kai kaikille. Minä olen melkein 50 kg ylipainoinen, mutta kaunis nainen ja miehiä liittää treffiseuraksi ja parisuhteiseen halukkaita. Olen aika nirso siksi. Tärkeintä on kuitenkin miehen henkiset ominaisuudet, että on fiksu ja hyväsydäminen, luotettava. Hyvä timmi kroppa on plussaa mutta ei tärkein asia!

        Ei kaikille ole ottajia, mutta naisille yleensä on ottajia, jopa niille liikakiloisillekin.
        Jos epäilee sen olevan ongelma niin laihduttaa.

        Moni mies taas ei mahda pituudelleen tai naamalleen mitään joten siinä ei auta muu kuin vaihtaa maisemaa.


    • Esko Mörkö

      Mitenhän itse suhtaudut miehiin, jotka ovat vaikkapa 10 cm ihannekumppaniasi lyhyempiä... (10 cm noin 180 cm:stä ei kuitenkaan ole prosentuaalisesti niin paljon kuin esim. 30 kg noin 60 kg:stä.)

      • 170cm

        Hahahaah et voi olla tosissasi. Mittasuhteet mihin verrataan on aika eri.


    • elämä on

      naiset vaatii miehiltä pituutta johon mies ei voi vaikuttaa ja miehet vaatii naiselta hoikkuutta johon voi helposti vaikutta, reilua?

    • 15+2

      No ompas taas yllätys että miehen pitää taas laittaa se aloitus viesti. Suurin osa naisista valittaa kun saavat aloitteita vaikka minkälaisilta pettäjiltä ja vanhoilts ukoilta. Ja kaikki jotka laittaa viestejä on enemmä tai vähemmä huonoja ja epätoivoisia.
      Naiset saa itsekkin selailla profiileja ja tehdä aloitteita.

    • IkisinkkuDeittaaja

      Koska naiset ovat kranttuja suhteeni olen myös minä kranttu naisten suhteen ja pyöreys sekä lihavuus on ehdoton turn off.
      Olen itse liikunnallinen ja pituutta löytyy 180 ja painoa taitaa nyt olla 83kg, olen tumma hiuksinen jne ja omaan mielummin hieman rotevamman kun hoikan kropan mutta ilmeisesti naamaltani en kelpaa koska viestejä ei vaan tule deiteillä tai pitäisikö sanoa että tulee mutta ainoastaan lihavilta. Olen vetänyt tähän yhden ja ainoan selityksen eli sen että lihavat tyytyvät minuun kun eivät saa haluamaansa sillä jos oikeasti olisin kiinnostava lähestyisi mua myös hoikat ja sopusuhtaiset naiset mutta ei. Aina siinä "sinulla on niin mahtava profiili" imartelijalla lukeekin profiilissaan pyöreä tai reilusti ylipainoinen.
      Ja aina jos tapaan näitä reilusti ylipainoisia olisivat he valmiita jatkoille mutta normaali painoisilta kauniilta naisilta saa järjestään aina pakit. Miksi ottaisin lihavan naisen koska jos hän laihduttaa itsensä haluttavaksi niin tottakai hän heti jättäisi minut koska enhän kiinnosta hoikkia vaan muhun tyydytään. Jos taas nainen joka on hoikka ja kaunis kiinnostuu minusta on se kiinnostus silloin aitoa koska hän saisi kenet tahansa ja on kuitenkin valinnut satojen joukosta minut. Totta hitossa olen silloin ylpeä tällaisesta kumppani ehdokkaasta.

      • mies..

        Noinhan se on valitettavasti, kasvot on miehelle se tärkein juttu ja sen jälkeen pituus/koulutus/ammatti/sosiaaliset taidot/(ekstrovertti)luonne. Mutta vaikka nämä kaikki olisi kunnossa niin siltikään et olisi lähellekään suosittu kuin tavisnätti nainen..

        Mutta positiivisena huomiona kokemuksen kautta täytyy sanoa että joskus käy myös hyvä tuuri niin että hyvännäköinen hoikka lapseton nuori nainen laittaa miehelle viestin ja siitä syntyy yli kuukauden tapailu. Vaikea arvioida omia kasvoja mutta kyseinen nainen ainakin kehui söpöksi/komeaksi.


      • #selfish
        mies.. kirjoitti:

        Noinhan se on valitettavasti, kasvot on miehelle se tärkein juttu ja sen jälkeen pituus/koulutus/ammatti/sosiaaliset taidot/(ekstrovertti)luonne. Mutta vaikka nämä kaikki olisi kunnossa niin siltikään et olisi lähellekään suosittu kuin tavisnätti nainen..

        Mutta positiivisena huomiona kokemuksen kautta täytyy sanoa että joskus käy myös hyvä tuuri niin että hyvännäköinen hoikka lapseton nuori nainen laittaa miehelle viestin ja siitä syntyy yli kuukauden tapailu. Vaikea arvioida omia kasvoja mutta kyseinen nainen ainakin kehui söpöksi/komeaksi.

        Vain kuukauden tapailu?
        Miksi nainen ei enää sitten
        tapaile sinua, kyllästyikö hän
        sinun ulkonäköösi vai?


    • kiltti mies.

      Miehen 5-10 kg ylipaino on niin no no no no turn off naisille. 30 kg ylipainon saa pois kuudessa kuukaudessa jos haluaa. Tuskin kukaan sun laihdutusta vuosia jaksaa odottaa. Mitäpä jos sun tasoinen läski mies tulee sua iskemään, annat sille pakit sekunnissa.

      • 9+19

        Miesten "ylipaino" on vähän vaikea käsite koska se voi helposti tulla myös lihaksista.


    • 12345666544322111

      Oikeassa elämässä ihmisen painohan voi muuttua nopeastikin niin suuntaan jos toiseenkin. Mutta koska kysymyksenä ei ollut laihduttaminen niin vastaan että riippuu kropan mallista ja kuinka epävarmaksi tuo ylipaino on tehnyt.

    • 9+9

      Mun mielestä jo 5kg ylipaino on jo sellainen juttu että kehottaisin naista laihduttamaan tai antaisin pakit.
      Tietenkin sama juttu myös toisinpäin.

    • sätkä

      Minä olen pyöreähkö ja on noita tulijoita piisannut. En etsi atleetteja, vaan ihan tavallisia miehiä. Enkä nyrpistele nenääni miehenkään puutteille, vaan kyllä se yhteensopivuus ratkaisee. Ja ikää kun tulee lisää ne ulkonäköpaineet kyllä helpottaa.

    • mies.

      Ei naiset ymmärrä että jos mies on käynyt salilla 3 vuottakin niin painoa tulee varmaan 7-8 kg lisää kun lihaksia tulee. Naiset vaan jumppaa siel ja niiden lihakset ei kasva kun taas mies nostelee 17 kilon käsipainoja ja penkissäkin 50 kiloo painoo niin voimaa tulee ja paino nousee.
      30 kg ylipaino on aika paljon mutta sen voi tiputtaa pois terveellisellä ruualla ja liikunnalla. Siihen ei pitäis mitään vuosia mennä jos oikeesti haluaa laihtua. Itse olen 30 kg laihtunut 7 v sitten ja siihen meni puol vuotta. Kyllä miehen ylipaino on iso miinus jos naista pitäis iskeä vaikka nainen olis itse ylipainoienn.

      • 13 + 5

        Kyllähän nyt jokainen ymmärtää, että puhutaan silmillä nähtävästä ylipainosta, siis selkeästä lihavuudesta. Ei kai kukaan nyt mihinkään vaa'alle ala toista taluttaa. Ei näitä tarvitse selitellä. Jos mies painaa lihasten takia enemmän kuin tavallisesti, niin valitsee sinne profiiliin sen oikean vartalotyypin, sitä vartenhan se siellä on.


      • mmmmmbbbbb

        No ei penkistä 50 kilolla paljon pattia tule jollei ole ihan rääpäle.


    • 1+1

      Hehe
      Miesten vikahan se on jos pyöreempänä ei saa paljon viestejä. Jospa se on siinä kun ilmaisena ei voi tehdä kun viisi turhaa aloitetta päivässä.
      Jokainen nainen voi ja saa tehdä itsekin aloitteita.
      Nyt vaan valitatte kun läskinä saatte vähän viestejä kaltaisiltanne huonoilta miehiltä.
      Haha ja hehe

    • IEM123

      On se itselleni ehdoton turn off. 30 kg ylipainoa on todella paljon laardia.

      n 160-170 cm naiselle sallisin 5-10 kg BMI ihannepainon ylärajan päälle painoa lisää, jos muuten on mukava ja nätti ja fiksu.

      On vartalonmuotoja, jotka eivät kestä ylipainoa juuri yhtään (kapealanteiset), kun taas kurvikkailla ( X-malliset) urheilullisilla vartaloilla lisäkilot tuovat myös mukavaa naisellisuutta, kuten esim isommat rinnat.

      Mutta meitä on moneksi. Joitakin ei huomattavakaan ylipaino naisella haittaa tai on jopa toivottavaa tai miehellä jotkut pitävät pientä tyynyä vatsan kohdalla asiaan kuuluvana.

      Oikeastaan toivon, että itse kiihottuisin runsaista muodoista. Olisi tämä naismarkkina paljon suurempi ja helpompi.

    • Kaunotar löytyy

      Olen pieni ja kaunis nainen, mutta minulla on ylipainoa enää n. 20 kiloa, olen pudottanut painoa kohta 20 kiloa ja aion jatkaa projektia kohti normaalipainoa. Minulla riittää ihan hyvin vientiä baarissa ja nettitreffeilläkin käyn silloin tällöin, sopivaa kumppania ei ole tullut vielä kohdalle. Olen myös koulutettu, työssä käyvä, fiksu ja mukava. Suurin esteeni voi olla sopivan miehen löytymiselle, että itsetuntoni on huono, ajattelen, että kun olen pudottanut niin ja niin paljon kiloja niin varmasti löydän miehen, joka huolii minut.. En etsi kiiltokuvapoikaa vaan persoonallista ja sopivan komeaa miestä, mutta luonne ja henkinen tasapaino ratkaisevat.

      Luonani on käynyt myös ihana mies, jonka ehkä huolisin... Mies on omalla tavallaan komea, mutta kyllä hänelläkin on mahaa, mutta se ei haittaa minua ollenkaan, koska välitän hänestä muuten.. En ole vaan saanut kerrottua välittämisestäni hänelle, huonon itsetuntoni takia ja ajattelen myös, että ehkä mies alkaa haluta minua enemmän, jos pudotan painoani...

      Niin onhan se kyllä ihan tosi asia, että näin 37-vuotiaana sitä haluaisi jo löytää ihanan miehen ja saada perheen, ehkä näistä asioista saa tarpeeksi motivaatiota jatkaa painoprojektia...

    • Onnellinen ja iso

      Ulkonäön perusteellako te valitsette kumppanin? Aika pinnallista. itselleni on kyllä aina merkinnyt eniten se persoonallisuus ja miten luonteet sopivat yhteen. Yksin ei ole tarvinnut olla vaikka ylipainoa on reilusti (50 kg). Tällä hetkellä seurustelen erittäin lihaksikkaan ja intohimoisesti kuntosalilla käyvän komean miehen kanssa ja elämä hymyilee meille. Haluan laihduttaa, mutta oman itseni takia. En miellyttääkseni ketään toista vaan oman hyvinvoinnin takia. Itse en ottaisi miestä jonka tietäisin hyväksyvän minut vasta laihdutusprojektin jälkeen.

      • ase4we4

        Noita friikkejä aina löytyy, jotka tykkäävät tuollaisista vähän lihaisemmista tapauksista.

        Jos otetaan tuolta kadulta kuka tahansa, näytetään kahta kuvaa - treenattua ja läskiä - niin melko varmasti he valitsevat tuon treenatun, ja pitävät sitä "ihanteena" tai ainakin parempana vaihtoehtona.

        Mutta hyvä että olet löytänyt jonkun, joka pitää lihavista - meille, jotka pidämme treenatuista, jää silloin enemmän niitä treenattuja, kun puolisosi ei ole heidän peräänsä.


    • yök

      Nahka jää roikkumaan ja raskausarvet ovat rumia, selluliitistäkään tuskin kokonaan pääsee eroon.

      Siis jos on kerran ollut 30kg ylipainoinen.

      Tissit ovat laihdutuksen jälkeen lituskat, roikkuvat säkit.

      Nuo kaikki tietysti piilottuu vaatteiden alle kunnes tositilanne.

      • 14+3

        No höpö höpö, nuorella ihmisellä iho palautuu 30 kilon pudotuksesta loistavasti, jos yhtäänkään liikunta on mukana laihdutuksessa. Jos laihduttaa 130 kiloa, homma voi olla toinen.


    • we45w45

      Itseäni ei haittaa että nainen painaa 5kg enemmän, tai 50kg enemmän, kunhan se ei näy missään.

      Jos naisella on sorja ja treenattu vartalo, niin se on ehdoton turn-on minulle, vaikka painoa olisi 100kg.

      Mutta jos tuo ekstra 50kg on pelkkää läskiä vyötäröllä, niin kyllä se on valitettavasti sellainen turn-off, ettei itsellä ainakaan viisari värähdä mitenkään. Tuollaiset ihmiset ovat lähinnä itselleni esteitä, kun yritän jotenkin päästä heidän ohitseen ja jatkaa matkaani - mitään muuta ajatuksia he eivät oikeastaan herätä.

      Siinä ei auta nätit kasvot tai hiukset mitenkään, koska tuo valtava massa peittää kaikki nuo hyvät puolet alleen - toisinaan jopa kirjaimellisesti.

    • ...

      Ei kai se ehdoton no-no ole, kun vain tiedostat oman markkina-arvosi, etkä ole niitä jotka muodottomaksi turvottuaankin vaatii hoidettua, urheilullista kroppaa mieheltä. Kyllä lihavallekkin pari löytyy, meillä on maa täynnä lihavia miehiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe