Ei Citikka myymälän ovi narahtele...ruostuu jo

Pentti T

Ei yhtään Citikka mallia 30 myydyimmän merkin listalla ensirekisteröinti tilastossa syyskuussa. Myynti sakkaa ja rajusti. Suomalaiset eivät osta heikon maineen omaavaa Citikkaa ja syystäkin.

37

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peesis mosse

      Näin viime yönä mukavan enneunen. Profetian. Citikan myynti kiellettiin Suomessa.

      • Ja sitten

        Heräsit ja kätesi oli valahtanut kusipottiin.


      • V T A M I I N I

        Oletko käynyt tohtorilla, saattais löytyä joku lääke?????


    • Kansa tietää

      Eihän kukaan järkevä ihminen mitään pas kaa osta!

      • Miksi sinua

        kiusaa jos joku on ostanut citikan ja vielä on tyytyväinen hankintaansa. Aja sinä sillä omallasi oli se mikä tahansa merkki ei se minua ainakaan hetkauta.
        Taitaa olla niin, että sinulla lienee vuosituhannen vaihteesta joku kehäraakki allasi ja kateus kalvaa näitä uuden citikan omistajia kohtaan. Mene sinne citikkakauppaan kyllä ne siellä jonkin rahoitus järjestelyn sinullekin hommaa, tai mites nuo luottotiedot?


      • Ei romuja pihalle
        Miksi sinua kirjoitti:

        kiusaa jos joku on ostanut citikan ja vielä on tyytyväinen hankintaansa. Aja sinä sillä omallasi oli se mikä tahansa merkki ei se minua ainakaan hetkauta.
        Taitaa olla niin, että sinulla lienee vuosituhannen vaihteesta joku kehäraakki allasi ja kateus kalvaa näitä uuden citikan omistajia kohtaan. Mene sinne citikkakauppaan kyllä ne siellä jonkin rahoitus järjestelyn sinullekin hommaa, tai mites nuo luottotiedot?

        En mene todellakaan !!!


      • Miksi sinua
        Ei romuja pihalle kirjoitti:

        En mene todellakaan !!!

        ei nähdä citikka liikkeessä, ne luottotiedot, ne luottotiedot!
        Eikä taida rahaakaan olla, on vain kova ääni ja suuret luulot sekä eleet.
        Onhan näitä prehjuhousuja vähän joka kylässä suuri on ääni ja tyhjä pää.


    • järki voittaa

      Jopa kovapäisimmät Citikkaintoilijat tulevat pikkuhiljaa järkiinsä ja hankkivat jonkun muun kuin Ranskalaisen autokammotuksen.

      • miun maun mukkaa

        Oli minullakin aikoinaan vaikka mitä autoja, mutta joka kerran autoa vaihtaessani vaihtui myös merkki. Citroen on ollut ainoa poikkeus. Niitä olen ostanut jo kaksi peräkkäin, ja kolmattakin harkitsen. Tähän eivät ole yltäneet mm.Toyota ja Folkkari, joita kumpaakin olen yhden omistanut.


    • Stop stop !

      Sellainen ihminen joka nukkuukin baskeri päässä voi hankkia Shitikan mutta tuskin kukaan täysjärkinen !

    • Aina sitikka sakut..

      Kovasti näyttää sitikka kiinnostavan amispoikia, jos haluatte jonkinlaista provomestarin titteliä luokkakavereilta, niin kommentoikaa omalla nimellänne. Mun ei tartte kun en provoile muilla sivuilla.

    • Jätteistä tehty

      Aina vaan riittää mielenvikaisia pellejä jotka kehtaavat kehua Shitikkaa ihan kirkkain silmin !

      Pöyristyttävää !!!

      • joka junaan,...

        Voisi olla huonomminkin. Jotkut kehuvat jopa Toyotaa. Sen kehtaan tunnustaa, että minullakin on ollut yksi, mutta toista ei tule.


      • M-Benz
        joka junaan,... kirjoitti:

        Voisi olla huonomminkin. Jotkut kehuvat jopa Toyotaa. Sen kehtaan tunnustaa, että minullakin on ollut yksi, mutta toista ei tule.

        Toyota on sentään auto citikkaan verrattuna.


      • citsontiainen
        joka junaan,... kirjoitti:

        Voisi olla huonomminkin. Jotkut kehuvat jopa Toyotaa. Sen kehtaan tunnustaa, että minullakin on ollut yksi, mutta toista ei tule.

        Touota, tuo parhaiden menestynyt automerkki. Citikka, tuo menestymätön huono maineinen marginaali merkki


      • Jätteet

        Kirjoituksesi "Jätteistä tehty" vahvistaa että mistä olet ilmaantunut.


      • Kaipaako huoltoa ?
        Jätteet kirjoitti:

        Kirjoituksesi "Jätteistä tehty" vahvistaa että mistä olet ilmaantunut.

        @Jätteet. Ei taida kulkea sinunkaan hissi ihan ylös asti ?


    • Hyvin myy
      • huonosti menee

        Taiat uskoo ihan oikeesti joulupukkiinkin.


      • Pierre!

        Espanjalaisella kokoonpanotehtaalla täytyy alkaa koota Cactuksia lauantaisin kovan kysynnän vuoksi!

        Saataisiin tuo Suomen hinta myös eurooppalaiselle tasolle, alkaisi meilläkin myynti vetää kuin rajuilma. Tämän menestysmallin kanssa uhkaa käydä niin, että tuotantoa ei saada kasvatettua kysyntää vastaavaksi ja asiakkaat joutuvat odottamaan autojaan pitkään. Suomen pienten markkinoiden tarpeet on tuskin priorisoitu kovinkaan korkealle (korkea Suomen hinta viittaa jo tähän) tehtaan toimitusohjelmassa.


    • pierre lemuaa

      On tainnu suomesta loppua kansan taitelijat ja sopan keittäjät, kun ei ranskikset mene kaupaksi, kuin nakkarin auto kaistalla!

    • Agostini

      Täällä ne luulotautiset kiistelevät automerkeistä.Ei naisetkaan ole niin lapsellisia.Hakeutukaa hoitoon.

      • ihan kauheeta

        Ei niin, mutta Citikan omistajat onkin semmoisia naismaisia "miehiä".


    • vai C6?

      Tuli taas vähän isompi ennakkoperintö,ajattelin mennä ostamaan uuden C3 citikan.

    • Se vaa vie

      On niin mukava istua Toyotistin Citroen miehen vieressä. Epäilet auton toimimista ja kysyt millä sitten tultaisiin takaisin. Citroen mies toteaa hämmästyneenä, että kulkevathan taksit, jos näin kävisi. Autossa on kaikki turvat matkustajalle ja kuljettajalle, eikä pienet korjauksetkaan tee lovea rahamiehen lompakkoon.

      Uppoudut miellyttäviin istuimiin ja voit keskittyä musiikkiin, jos puhetta ei riitä. Joissakin muissa automerkeissä keskustellaan halvoista huoltoasemista ja auton kulutuksesta. Citroenissa keskitytään päämäärän sviitin tarjoamien mukavuuksien miettimiseen ja mitä syödään. Tuskin huoneessa retkikeittimellä lämmittäen.

      • kaikkee sitä...

        Tyypillinen pilvilinnojen rakentelija. Näitä Citikan ostaneista on suurin osa. Huh haata.


      • Etähoitaja

        @Se vaa vie. Hoida lääkitys kuntoon äkkiä !


      • Provopelle 2
        Etähoitaja kirjoitti:

        @Se vaa vie. Hoida lääkitys kuntoon äkkiä !

        Tänään aloitin trollaamisen vähän aikaisemmin kuin eilen. Dacia-palstalle en ihme kyllä ole vielä kerennyt. Päiväni alkaa 5-7 välillä. Ensimmäisiin aamutoimiini kuuluu avata suomi24 ja trollata autopalstoja. Yleensä aloitan ranskalaisautoista.


      • sikamainen auto
        Provopelle 2 kirjoitti:

        Tänään aloitin trollaamisen vähän aikaisemmin kuin eilen. Dacia-palstalle en ihme kyllä ole vielä kerennyt. Päiväni alkaa 5-7 välillä. Ensimmäisiin aamutoimiini kuuluu avata suomi24 ja trollata autopalstoja. Yleensä aloitan ranskalaisautoista.

        Kannattaa aloittaa ranskalaisista . Ne kun on ylivoimaisesti automerkkien pohja sakkaa. Harvoin muille palstoille asiaa. Daccia onkin laatuauto Citikkaan verrettuna


      • Provopelle 3
        Provopelle 2 kirjoitti:

        Tänään aloitin trollaamisen vähän aikaisemmin kuin eilen. Dacia-palstalle en ihme kyllä ole vielä kerennyt. Päiväni alkaa 5-7 välillä. Ensimmäisiin aamutoimiini kuuluu avata suomi24 ja trollata autopalstoja. Yleensä aloitan ranskalaisautoista.

        Jatka Provopelle 2 samaan tahtiin.On niin mukava lukea ainoan järkevän ihmisen juttuja !


      • alkoholisti olet!
        Provopelle 3 kirjoitti:

        Jatka Provopelle 2 samaan tahtiin.On niin mukava lukea ainoan järkevän ihmisen juttuja !

        Joku typerä alkoholisti tuskissaan..... Paska-autollaan ajelee, kun on juonut kaikki rahansa. alkoholisti paskiainen!


    • Muita sakuja ei, ei

      Mulla ollut kolme sitikkaa, on ollut Honda Accord nuorena miehenä, olisko ollut vm. -83 tai jotain, karmea ajettava, sitten kokeilin volkkaria, moottoriongelmia, Volvosta en tykännyt muuten vaan, Nissaniin sai lisätä öljyä 500 kilsan välein, Subaru Lecacy oli kiva talvella nelivetoisena, viskokytkin vaan hajos ja koppa häipyi ympäriltä, Rellun diesel oli kylmä talvella. Yrittänyt olen kyllä muitakin, sitikkaan vaan olen aina palannut muide kokeilujan jälkeen.

    • "Suomalaiset eivät osta heikon maineen omaavaa Citikkaa ja syystäkin. "

      En usko että se on ostohaluista kiinni. Totuushan on, ettei marginaalialueiden volyymit ole kiinnostavia kun myynti vetää muutenkin, joten miksi panostaa jos kysyntä ylittää tarjonnan.

      PSA tekee hinta-laatusuhteeltaan parhaat autot.

      • deech

        Minä ainakin oon hakenut viimeisen vajaan 30 vuoden aikana kaupasta vain Citroeneja sellaiset kymmenkunta yhteensä(on ollut pari muutakin merkkiä). Tyytyväinen oon ollut enkä kaikkein vähiten nyt kun hain DS5:sen. Se on hieno auto vaikka jousitus onkin kovan puoleinen esim. C5:siin verrattuna. Veikkaan että DS5 tulee pärjäämään aika hyvin laatuvertailuissa.


      • rapee
        deech kirjoitti:

        Minä ainakin oon hakenut viimeisen vajaan 30 vuoden aikana kaupasta vain Citroeneja sellaiset kymmenkunta yhteensä(on ollut pari muutakin merkkiä). Tyytyväinen oon ollut enkä kaikkein vähiten nyt kun hain DS5:sen. Se on hieno auto vaikka jousitus onkin kovan puoleinen esim. C5:siin verrattuna. Veikkaan että DS5 tulee pärjäämään aika hyvin laatuvertailuissa.

        Kokeilun perusteella laatu ei vakuuttanut. Käynnistettäessä jakopää raksutti pari minuuttia ennen kuin hiljeni. Tästä voi kylläkin syyttää bmw moottorisuunnittelua (156hp thp). Autolla oli ajettu 80tkm. Tuskin alle 1500e selviää jakopään remontista.


      • H H H H
        rapee kirjoitti:

        Kokeilun perusteella laatu ei vakuuttanut. Käynnistettäessä jakopää raksutti pari minuuttia ennen kuin hiljeni. Tästä voi kylläkin syyttää bmw moottorisuunnittelua (156hp thp). Autolla oli ajettu 80tkm. Tuskin alle 1500e selviää jakopään remontista.

        Toivottavasti sun korvievälissä alkas raksuttamaan jo pikkuhiljaa?


      • terapiaan
        H H H H kirjoitti:

        Toivottavasti sun korvievälissä alkas raksuttamaan jo pikkuhiljaa?

        HHHH ehkä löydät paikkasi vielä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe