AKI on hanurista

H:K

hanuri on persessä.

42

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niki Akkinen

      Joo ei kuulu mihkään minunkaan suosikkeihin.

    • ärsyttävä Aki

      Aki mee pois salatut elämästä ole ärsyttävä pelle,...........

    • älkää sit kattoko

      No vittu älkää sit kattoko saatanan hintit :D

      • aki nikkinen on best

        paska sarja mutta ainoo hahmo jossa jotain järkeä.


      • Aki mene poissssssss

        Saahan sitä mielipiteen sanoa ja silti katsoa kyseistä ohjelmaa,minustakin Aki on hinuri...


      • OnVaanParaaas
        aki nikkinen on best kirjoitti:

        paska sarja mutta ainoo hahmo jossa jotain järkeä.

        Akun takia katon Salkkareta.


    • jjulle

      Aki on mun mielest mahtava. Vielä kun miro tulis myös takas.
      Niis on sentää persoonallisuutta.

    • Ismo Laitela

      No niin on hanurista koko helkkarin julli.

      Piti sen Nikkisen sitten majoittua meille, vaikka Helsingissä on useita hotelleja ja matkustajakoteja. Helkkari, tässä oikein posket pullistuu, kun ajatteleekin sitä rottaa.

      Eikä siinä vielä kaikki. Nyt Helena näyttää iskeneen silmänsä Nikkiseen. Että mua risoo, kun elämäni nainen (Kristiinan ohella) tekee noin.

      Muutenkin Helena on viime aikoina nakellut mulle niskojaan ja kiukutellut ties mistä, jopa Amandan asiakkaiden nähden ja kuullen. Kyllä se ääni varmaan muuttuu kellossa sitten, kun Helenan alkaa mieli tehdä miestä, ja siihen Nikkisestä ei takuulla ole!

    • Aki Nikkinen

      Uuu, Izmo meinaaksä tosiaan heittää mut ulos Amandasta? Mitäs siihen sanot kun muutan sun naapuuriin asumaan? Taidat olla edelleen aika kova naisten ja lasten hakkaaja.

    • Ismo Laitela

      Perhanan julli! Vai naapuriin. Kas kun et tuu meille asumaan.

      Naisiin ja lapsiin mä en enää kajoa, mutta yks nilkki-Nikkinen menis milloin tahansa.

    • timo soini

      minulta tippuu pökäleitä perseestäni tajajajajajajajajajjajaj

      • prääääääärssss

        Niin multaki!


      • Pökäleaukko
        prääääääärssss kirjoitti:

        Niin multaki!

        Kosonen vetäisee pamppunsa ulos Kallen pökäleaukosta ja sitten niitä sieltä vasta valuukin.


      • KosonenPamputtaa
        Pökäleaukko kirjoitti:

        Kosonen vetäisee pamppunsa ulos Kallen pökäleaukosta ja sitten niitä sieltä vasta valuukin.

        Koska se poliisi Kosonen saa työntää paksun pamppunsa Kallen pyllyreikään?


    • Helena Kuula

      Vai että semmosta Ismo!

    • Ismo Laitela

      Ai, hei Helena. Sinäkin täällä.

      (*Tähän nyt sellainen hätävalheilme...*) Ööh, tuota, älä tuosta aiemmasta kommentista välitä. Tuli kirjotettua vähän kiihdyksissä, kun ottaa se Nikkinen pattiin niin kovasti.

      Miten olisi, jos lähdettäisiin joku ilta testaamaan tuohon lähelle avattu kalaravintola? Tiedä vaikka saataisiin heiltä joitain hyviä ideoita ruoan, sisustuksen, palvelun ja muun suhteen.

      Niin, ja löysin meille hyvän viinitoimittajan. Voitaisiin mennä ruokatauolla testaamaan jotain uutta punaviiniä vapaaseen huoneeseen sitten, kun se kirkkokuoro on lähteny.

      Ois kiva, kun voitais olla taas sovussa. Asiakkaatkaan ei tykkää, kun meillä on kireät välit keskenämme. Se kyllä näkyy ja tuntuu asiakkaiden tunnelmassa.

    • muka oppinut näyttel

      monotonisesti piipittävä rottanaama ja nököhammas pois!!!!! Sarjan historian surkein näyttelijä!!!

    • Helena Kuula

      Ja ei tule kuuloonkaan Ismo!

    • huhhuu12

      Hyvä hahmo omalla ärsyttävyydellään. Enemmäin vain tällaisia persoonallisia hahmoja, voisi heittää muutamat homot pois... homostelua on ihan liikaa, joka jaksossa.

    • Kristiina Pohjonen

      Ismo, älä sinä Helenan asioista huoli. Esimerkiksi sitä Kallen juttua pitäisi miettiä. Larilla ja Kallella on sitä paitsi eri ikä.

    • Ismo Laitela

      No hei, Kristiina.

      Enhän minä. Ehdotin Helenalle vaan pientä työpalaveria viinin kera, mutta Helena ei lämmennyt asialle. Se on kiireistä hommaa tämä majatalon omistaminen ja pyörittäminen, eikä aikaa liikene yhtiökumppanille aina niin paljon kuin haluaisi.

      Eiköhän me, Kristiina, lähdetä kotiin katsomaan, mitä ne homppelit siellä hommaavat. Mitä me täällä niistä puhumaan, tai Kallesta, kun sinäkin nykyään majailet kotosalla etkä esim. täällä. Apropoo, pitäisköhän se sun tai teidän kämppä pistää vuokralle jollekulle sellaiselle, joka ei ole allerginen kissoille?

    • Ismo Laitela

      Taitaa olla parempi, kun en nyt vähään aikaan virittele mitään Helenan kanssa.

      Tänäänki se suuttu mulle asiakkaiden kuullen, kun lähdin kesken työpäivän korjaamaan Kristiinan pyörää. Niin kuin Helena ei ois muka yksin pärjännyt palvelemassa niitä kirkkokuorolaisia. Ei niitä niin paljoo oo, parikymmentä tai jotain sinne päin.

      Ettei vaan vaihdevuodet vaivais ja kiristäis hermoja. Vai mustasukkaisuus? Ota näistä selvää.

    • Aki Nikkinen

      Sinä turvonnut vätys anna minun ja Helenan olla... Izmo...

      • Ismo Laitela

        Varmasti annan, kun kerran noin "kauniisti" pyydetään.

        Menkää kahdestaan vaikka ihailemaan Kolin käkkärämäntyä. Terveisiä Tanskaselle, jos yövytte ja kuhertelette sen kodassa. Vieraskirjaa on sitten turha etsiä. Mä nimittäin poltin sen.


    • Ismo Laitela

      No, voi helkkarin helkkari! Nyt se nilkki-Nikkinen on juonitellut Helenan sopimaan kauneussalongin vuokraamisesta itselleen. Mikähän huume- tai paritusketju sielläkin alkaa majaansa pitämään?

      Mäkin toisena omistajana menin hyväuskoisuuttani allekirjoittamaan vuokrasopimuksen. Ois Helena voinu kertoa, kuka vuokralainen on, niin en ois laittanu nimeäni paperiin.

      Saiskohan sen allekirjoituksen vielä peruttua? Entä jos mä poltan sopimuksen, kuten tein Tanskasen vieraskirjalle? Onko teillä hyviä vihjeitä? Osaiskohan se Moonika, vai mikä sen lakinaisen nimi on, auttaa? Tai Kivirannan Laura?

      • Aki Nikkinen tuhkisM

        Kuule myy osuutesi Mulle sit kylvet rahassa


    • Laura Kiviranta

      Voi hei Ismo! Vai semmosta siellä Helsingissä on menossa. Ja se Nikkinen on palannut sinne takaisin. Voi että!

      Aki, voisit häipyä Helsingistä. Ja Ismo, en voi nyt auttaa, kun on muita juttuja. Koita kestää!

      Kuulin myös, että Kari on käynyt Pihlajakadulla. Mitä Oonalle kuuluu? Olisi kiva tietää.

    • Ismo Laitela

      No hei Laura. Kiva kuulla sustakin, ja kuulisin melkein kenestä vaan mielummin kuin tosta nilkki-Nikkisestä. Nyt Helenakin tuntuu olevan sen puolella, vaikka luulis sen pitävän yhtiökumppaninsa puolta. Sano mun sanoneen, että siihen span vuokraukseen liittyy jotain hämärähommia, mutta mitä muuta Nikkiseltä voi odottaakaan.

      Joo, Kari kävi täällä ja lähti aika pian Nakkilaan. Salinin Aleksi tarjosi sille töitä autokorjaamossaan. Ei ollut Karin kanssa Oonasta mitään juttua eikä Saulista.

      No mutta mitä sulle kuuluu? Oisitpa täällä niin saatais toi roisto ulos spa:sta. Sun kollegas sano, että sopimus on purettavissa puolen vuoden irtisanomisajalla, mutta pakko siihen on jotain nopeampaa keinoa olla. Nyt tarvittais kunnon lakinaista, sellaista kuin sinä.

      • Spa Spa on rulees

        Mä en lähre pihlajakadulta kun jalat edellä, et tiedät Ismo L.


    • Laura Kiviranta

      Voi Ismo, en kerkeä nyt tulla Helsinkiin. Koita pärjätä siellä! Kyllä joku vielä sen Akin saa pois, mutta sen voin sanoa, että se on vaikeaa.

      Kuka se Moonika mähtää olla? Onko se joku Pihlajakadun uusi asukas? Kerro vähän siitä.

      Kiitos myös, että kerroit, missä päin Kari liikkuu. Ai että Aleksi on käynyt siellä. Onko siellä Pihlajakadulla enään mitään muita tuttuja?

    • Ismo Laitela

      Moonika on joku lakinainen, joka asuu meillä Amandassa. Se junaili Nikkisen vuokrasopimuksen, jonka Helena huijas mut allekirjoittamaan. Sellainen blondi, mutta ihan asiallisen oloinen.

      Muita tuttuja. No. Taalasmaan Ulla tuli tänne Malagasta jokin aikaa sitten. Sitten mun kuolleeks luultu vaimo, Liisa (joka nykyään käyttää nimeä Kristiina Pohjonen) on myös palannut. Kallenhan sä varmaan muistat, samoin Sieviset, joista Paula tosin kuoli äskettäin jouduttuaan ampumavälikohtauksen uhriks.

    • Laura Kiviranta

      Vai että Liisa on elossa. Ohhoh! Ja vanha ystävä Paulako on kuollut. Voi ei! Oli sen kanssa kiva keskustella. Miten Lasse voi? Vai onko hän vielä Pihlajakadulla. Entä onko Heli ja Katrikin käynyt siellä? Osanottoni!

    • tervetuloa takas

      Kyllä Akin paluu on tuonu sarjaan eloa! Oli niin aneemista meininki aikasemmin!

    • Ismo Laitela

      Kyllä Heli ja Katri kävi täällä jo sinä aikana, kun Paula oli koomassa sairaalassa ja hengityskoneessa, ja sitten hautajaisissa tottakai.

      En ole Lassea nyt paljoa nähnyt, mutta hän on aika katkerana, kun Lassen poika on mennyt kihloihin Katariinan kanssa. Tämä Katariina kuulemma ampui Paulan vahingoittaneen luodin. Niin, ja Paulan sydän siirrettiin Jirin tyttärelle, joka pelastui sen vuoksi. Jiri on siis Lassen poika.

      Että sellainen perhedraama Sievisillä. Ja minä täällä ruikutan kahden naisen loukussa, joka tilanne on jo vähän parempaan päin. Vielä, kun pääsis tosta Nikkisestä eroon.

    • Laura Kiviranta

      Siellä Pihlajakadulla tapahtuu vaikka mitä. Kuka toi Katariina sitten mahtaa olla?

      Koita pärjäillä Ismo siellä. Kyllä sen Akin joskus saa sieltä Helsingistä pois.

      • Helena Kuula..

        Tuus käymää pihlajakadulla kun hoidoiltasi pääset....


    • Ismo Laitela

      Katariina on Pihlajakadun toinen lääkäri Kallen ohella. Aiemmin ne oli samassa työpaikassa, jopa asuivat yhdessä ja seurustelivat, mutta homma lopahti siihen, kun Kallella ei ottanu "eteen", kun se on...no kyllä sä varmaan muistat.

      Kyllä tässä pärjätään, kunhan Helena leppyy ja ton Nikkisen sais jotenki pois täältä. Eihän tästä ole kauaa, kun olin kuoleman kielissä ja sieltäkin noustiin terveiden kirjoihin. Että nää nikkisjutut on oikeestaan aika kevyttä sen rinnalla. Ottaa vaan se kukkoileva julli niin päähän!

    • Miia Laitela

      Moi Ismo! Tule äkkiä päästämään mut täältä haudasta koska oon oikeesti elossa ja täällä on tosi kylmä. Mä oon iha luuranko tääl ku en oo saanu ruokaa yli 10 vuoteen. Onneks mul oli tää läppäri mun paidan sisällä ku mut haudattiin. Ismo tule auttamaan!

    • Helena Kuula

      Ja semmosta Ismolla on suunitelmissa. Nyt sä pysyt kaukana siitä Nikkisestä. Hänellä on ehkä ollut menneisyydessä vaikka minkälaista, niin kuin minullakin, mutta ei ole enään.

    • AkiOnLeipurimestari

      Pianhan se Aki pääsee leipomaan Pepin torttua!

      • JaKosonenSuklaamestari

        Ja kohta Kosonen leipoo Kallen suklaataikinaa.


    • Kallentaikinaavaivataan

      Kosonen kaulii Kallen taikinan mahtavalla kaulimellaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe