Kiinteistönvälittäjät

Myyyjäää

Olen laittamassa asuntoani myyntiin. Ketä välittäjää suosittelette ja ketä ette? Kokemuksia?

26

4330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri myin itse

      Liian tärkeä asia täältä kysyttäväksi. Täällä on pääosin väkeä, joilla ei ole ikänä minkäänlaista asuntoa myytäväksi tai ostettavaksi. Kunnan slummiasukkaat eivät paljon neuvoja jakele.

      Aamulehden lauantainumerossa on asuntoilmoituksia, ostetaan ja myydään, sieltä niitä välittäjiäkin löytyy.

      Oletko mahdollisesti uusavuton, kun et itse pysty päättämään. Asunto-osake on irtainta omaisuutta, jonka myynti käy hyvin ihan itseltäkin. Netistä löytyy yksityiskohtaisemmat ohjeet ja neuvot! Säästät tonneja!

    • velallinen2019

      Pankki tekee myös veloituksetta(ainakin ennen) asunto osakeiden kaupasta muutaman rivin kauppakirjan. Kestää noin10 minsaa ja homma selvä. Myös rahan siirtyminen ostajalta sinulle hoituu heti ja pääset törsään.

    • kuuleman mukaan

      Konnia ne on melkein kaikki.

      LKV laillistettu kusettaja ja valehtelija.

    • Omaa rahaa

      Myy itse.
      Miksi maksaa muille.

    • Talon ostaja

      Koditar on kyllä paras,kuuma pakkaus.

    • pakkaus....
    • ice,,,

      Koditarta suositten pitkä kokemus myyntityöstä.

      • Mäkynenn

        Muutaman vuoden takainen kokemus: Koditar sanoi ettei voi missään nimessä pyytää talosta enemmän kuin 130000, myytiin toisella välittäjällä alle kahdessa viikossa hinnalla 158 000. Aina ei kokemus riitä.


    • mäkitalon isäntä

      Koditar ottaa nahkasaappaissa kovasti! Suosittelen!!

    • Buy

      Entä Välitän tai Op-kiinteistökeskus ? Välitän on pieni ja kodikas paikallinen pulju. OP-kiinteistökeskus on iso ja tehokas. Etuovi.comista käy katsomassa jos haluat vieraan tekevän asuntokauppaa puolestasi, siellä on firmoja mistä valita. Koditar en ole kuullutkaan?

    • jubes
    • Hyvät tavat

      Pyydä muutamaa väluttäjää kotiisi ja tekemään tarjouksen. Tapahtuu veloituksetta. Tavattuasi välittäjät ja kuultuasi tarjoukset, teet valintasi. On kohteliasta olla valintasi tehtyäsi yhteydessä kuhunkin välittäjään ja kertoa, että kokeilet nyt yhteistyötä yhden välittäjistä kanssa. Kerro ystävällisesti, että aina on mahdollista, että olet myöhemmin yhteydessä.

      • Jobbari

        Pisnes on pisnes ja mooses on mooses. Kysy vaan välitystarjouksia ja pudota heti se välittäjä, joka lupailee asunnostasi ylihintaa, samoin se joka lupailee halvinta hintaa. Palkkio sovittele euromääräiseksi, sillä nyt on varaa tingata listahinnoista ja -prosenteista reilusti, sillä välittäjiä alkaa olla enemmän kuin myytäviä kämppiä!

        Turhat höpinät hyvistä tavoista, kohteliaisuudesta ja ystävällisyydestä voit unohtaa. Asunnon myyminen on raakaa toimintaa ja voiton maksimointia - kaikilta osapuolilta. Sitä säädellään lailla ja asetuksilla sekä hyvillä kauppatavoilla. Näillä mentäköön.


    • tumppu .

      Välitysmaksut voi maksaa luonnossa

    • Torpan ostanut

      Eihän ne torpat siällä mettässä mene kaupaksi. Pistä lehteen ja myy, K-välittäjät tuplaa hinnan ja käteen jää.

    • justheränny

      Välittäjähän koittaa myydä asuntosi mahdollisimman halvalla ,että saa palkkionsa.Moraalisesti samaa tasoa kun, asianajaja, autokauppias, pankit, vakuutuslaitokset eli omaan lompsaan keräämista

      • Puolensa kaikessa

        Jokainen tekee itse päätöksen miten myy. Kiinteistövälitys on kovaa työtä tänä päivänä jos jotakin haluaa saada kaupan=tienata palkkaa.
        Pitää olla tavoitettavissa, markkinoida jo puhelimessa sekä paikanpäällä. Kohteita ja hintoja vertaillaan yhä enemmän, useat asunnot ovat vuosiakin myynnissä.
        Kyllä se on ihan työtä siinä missä numeroiden pyörittelykin, tai tehdastyö, mikä nyt keltäkin luonnistuu..


      • Myy kans
        Puolensa kaikessa kirjoitti:

        Jokainen tekee itse päätöksen miten myy. Kiinteistövälitys on kovaa työtä tänä päivänä jos jotakin haluaa saada kaupan=tienata palkkaa.
        Pitää olla tavoitettavissa, markkinoida jo puhelimessa sekä paikanpäällä. Kohteita ja hintoja vertaillaan yhä enemmän, useat asunnot ovat vuosiakin myynnissä.
        Kyllä se on ihan työtä siinä missä numeroiden pyörittelykin, tai tehdastyö, mikä nyt keltäkin luonnistuu..

        Mites tää Juoni Järvinen? Onko hänen toiminnan tehokkuudestaan havaintoja?


    • suonikas

      se on aika kova juonitteleen itselleen alueita

    • peppureino

      saastanen lutka on paras välittäjä

    • Suosittelen Jarmo Hoikkalaa Ikaalisista.

    • tönö12

      Hoikkala on ehkä paras

    • HerraPaksulaVirrat

      Laillistettu LKV ei tarkoita sitä että olisivat asiantuntijoita kaikki.Tässä esimerkkitapaus .Välittäjä ottaa sisä/ulkokuvia rakennuksesta ja kehuu ilmossaan että kunto tyydyttävä-hyvä. Pitäisi sen välittäjän ryömiä myös sinne välikatollekkin ja ottaa sieltä kuvia että onko muistettu rakennusvaiheessa puhaltaa sinne lämpöeriste,näin ei käynyt kun naapurini myi taloaan ja unohti kertoa ettei ole villaa tarpeeksi ja putketkin on eristämättä. Kaupanteon jälkeen tuli käräjät ja myyjä joutui korvaamaan sievoisen summan uudelle omistajalle kaikista piilovioista joita kiinteistövälittäjä ei ollut tarkastanut ja alkoi myydä taloa täysin hyvänä ja valmiina. En koskaan ottaisi sellaista välittäjää joka ei osaa tehdä mitään muuta kuin kuvata sillä moni kakku päältä kaunis sisältä silkkaa paskaa,eli piiloviat on osattava välittäjän tunnistaa silla kuseen joutuu myyjä jos niistä kiinni jää ja samalla välittäjäkin voi menettää maineensa .

    • enketään

      Myy itse.
      Miksi ihmeessä nykyään niin osaavat ja kaiken tietävät ihmiset asuntoaan myymään alakaessaan palkkaavat kalliilla jonkun muun kuin itsensä?

      Sitten toisen omaisuutta tulee myymään vastuuton ja asiasta mitään tietämätön tyttönen, pahimmassa tapuksessa ehkä?

      Sen verran itse asuntoni ostaneena ja itse taloni myyneenä sekä näytöillä olleena tiedän että itse pääsee ihan samaa lopputulemaan säästen muutamankuukauden palkan ja hinta on helppo kun tosiaan on se netti muillakin kuin välittäjillä, jos haluaa myydä.
      Nykyäähän niiden pitää olla niin laillistettuja lkveitä , miksi ihmeessä vain maakauppoja tehdessä kaupanvahvistukseen saa kyllä ammattilaisen pienellä rahalla.

      Ja muuten ala on noussut niin turhan trendikkääksi kaikenmaailman sisustus ja siivous-ohjelmien sekä naurettavien kiinteistöbisnesohjelmien avulla, eikös?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe