Haluan kostaa

youarealwaysonmymind

(Kaikki eivät lue loppuun niin heti alkuun: en ole katkera. Olen vihainen jokaisen maailman naisen puolesta!!! Ja ei, tämä ei ole hetken hairahdus vaan vuosia kestänyt ihmissuhde)
Haluan siis kostaa
Ja olenkin jo kostanut aika monella tapaa mutta kysyn nyt vielä olisiko teillä ideoita miten kostaa kaikkien naisten puolesta miehelle joka käy panee naisia ja sen jälkeen naiset on yhtä roskaa miehelle? Hän on tehnyt temppunsa nyt jo kahdesti minulle ja se on yksinkertaisesti VÄÄRIN käyttää naista seksileluna ja olla ottamatta vastuuta mistään. Vähät välittää kuinka monta aborttia, lasta ja särkynyttä sydäntä jälkeensä jättää .
Kyllä, olen puhunut hänelle suoraan asiasta, hän ei tietenkään tykkää siitä että kerron hänelle totuuden.
Vihaan häntä niiiiiin paljon.Haluan opettaa hänelle että naiset pitää yhtä rintamaa. Satutat yhtä naista, satutat kaikkia.

44

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • aloittaja.

        Meillä ei ole mitään väärinymmärryksiä vaan ymmärrämme toisiamme ihan oikein.
        Katsotaampa asiaa toisesta näkövinkkelistä: kun ihminen tappaa toisen hän joutuu oikeuteen ja vankilaan. Entä kun ihminen tappaa toisen sisimmän...siitäkö kuuluu päästä kuin koira veräjästä? Hän todellakin tappoi aen rakkauden mikä vieläkin kituvana koitti elää.
        Hän kertoo tehneensä samoin sadoille naisille ja kieltäytyy ymmärtämästä että siinä on mitään väärää. Antaisitko tappajan riehua seuraavat 50 vuottakin vai pyrkisitkö lopettamaan hänen sairaan käyttäytymisensä?


    • Irvikuva asiasta

      Mitä tekemistä tällä jutulla on rakkauden kanssa.

      • aloittaja.

        Rakastin häntä ja rakastan yhä. Joskin tämänhetkinen tunne on viha.


      • Pönttöpää(kö?) olet
        aloittaja. kirjoitti:

        Rakastin häntä ja rakastan yhä. Joskin tämänhetkinen tunne on viha.

        Sinä muka rakastat, mutta kostat. Käsittämätöntä ajatuksenjuoksutusta. Miten rakkaalle ihmiselle voi tehdä, tai edes ajatella, jotain niin halpamaista kuin kosto.


      • aloittaja.
        Pönttöpää(kö?) olet kirjoitti:

        Sinä muka rakastat, mutta kostat. Käsittämätöntä ajatuksenjuoksutusta. Miten rakkaalle ihmiselle voi tehdä, tai edes ajatella, jotain niin halpamaista kuin kosto.

        Hän satutti minua niin pahasti etten voi mitenkään satuttaa häntä yhtä pahasti. Ymmärrätkö.


      • Mitä se on ?
        aloittaja. kirjoitti:

        Hän satutti minua niin pahasti etten voi mitenkään satuttaa häntä yhtä pahasti. Ymmärrätkö.

        En. Sillä sinä et rakasta, sinä tahdot vain omistaa. Ne ovat kaksi eri asiaa joilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Rakkaita ei satuteta. Jos sinua satutettiin, et ollut rakas ja jos sinä haluat satuttaa, et vuorenvarmasti rakasta.


    • Jumalan lahja....

      Rakkaus on lahja jumalalta. sitä ei saa tuhota ihminen. Rakkaus on kaikki se kestää....

    • 1111122112

      Ei varmasti tämä mies ole ketään pakottanut sinne sänkyyn, omasta tahdosta on sinne menty.

      Mitä turhaa tuollaista ihmistä kohtaan olla vihainen? Tuollaisia on monia, niin naisia, kuin miehiä.

      Ensikerralla älä mene tuollaisten miesten kanssa sänkyyn, niin ei mene yöunia.

      • aloittaja.

        Ei tässä mistään sänkyyn menemisestä ole kyse vaan siitä miten hän leikkii ihmisten tunteilla ja sisimmällä.


      • KokemusK
        aloittaja. kirjoitti:

        Ei tässä mistään sänkyyn menemisestä ole kyse vaan siitä miten hän leikkii ihmisten tunteilla ja sisimmällä.

        "Ei tässä mistään sänkyyn menemisestä ole kyse vaan siitä miten hän leikkii ihmisten tunteilla ja sisimmällä."

        Ja sinä ajattelit olla jotenkin parempi ihminen kostamalla?!? Herää nyt jo. Vain antamalla olla osoitat itse olevasi jotenkin kypsempi ihminen.


      • aloittaja.
        KokemusK kirjoitti:

        "Ei tässä mistään sänkyyn menemisestä ole kyse vaan siitä miten hän leikkii ihmisten tunteilla ja sisimmällä."

        Ja sinä ajattelit olla jotenkin parempi ihminen kostamalla?!? Herää nyt jo. Vain antamalla olla osoitat itse olevasi jotenkin kypsempi ihminen.

        Antamalla olla hyväksyn hänen tekonsa ja hänen uudet tekonsa.


      • KokemusK
        aloittaja. kirjoitti:

        Antamalla olla hyväksyn hänen tekonsa ja hänen uudet tekonsa.

        Et hyväksy. Sinä et ole mikään yleinen oikeuslaitos jonka tehtävä on rangaista ja laittaa ihmisiä ojennukseen. Sinä olet yksittäinen ihminen jolla ei ole sen kummempaa oikeutta kostaa kuin kellään muullakaan. Kostamatta jättäminen ei ole hyväksymistä vaan kypsyyttä ja viisautta.


    • samankokenut

      Aloittajalle:teksti olisi voinut olla minunkin kirjoittamani,joten kuule:anna mennä vaan,kaikilla mahdollisilla tavoilla,mitä keksit :D se p...ainen ei mitään muuta ole kerjännytkään,joten maksakoon velkansa..Vankilatuomioita kun ei tuollaisesta miesporttoilusta tässä maailmassa jaeta,vaikka niin kuuluisi olla,mutta tulisikohan joku Jumalan pelko sille sialle toimenpiteiden,olivat ne sitten minkälaatuisia tahansa,jälkeen? Toivotan todella paljon onnea yritykseesi,tekisit todellisen palveluksen MONILLE huijatuille naisille,LAPSIA unohtamatta!

      • miksi miksi

        Ensiksi mitä kertoo kostonhimo ihmisestä itsestään? Onko pakko alentua kyseisen ihmisen tasolle? Siperia opettaa joten kyllä ja onhan tuollaisen miehen elämä aika tyhjää. Jokaisen naisen kuuluu opetella suojelemaan itseään tuollaisilta miehiltä. Merkit on usein hyvin nähtävillä.


      • aloittaja.
        miksi miksi kirjoitti:

        Ensiksi mitä kertoo kostonhimo ihmisestä itsestään? Onko pakko alentua kyseisen ihmisen tasolle? Siperia opettaa joten kyllä ja onhan tuollaisen miehen elämä aika tyhjää. Jokaisen naisen kuuluu opetella suojelemaan itseään tuollaisilta miehiltä. Merkit on usein hyvin nähtävillä.

        No ehkä opettaa tai näpäyttää ois parempi sana kuin kostaa.
        Ja ei, päällepäin on mahdoton sanoa vuosia tuntemastani henkilöstä että hän onkin kylmä hyväksikäyttäjä. Olin siis tuntenut henkilön jo kolme vuotta ennenkuin menin hänen kanssaan sänkyyn.


      • aloittaja.
        miksi miksi kirjoitti:

        Ensiksi mitä kertoo kostonhimo ihmisestä itsestään? Onko pakko alentua kyseisen ihmisen tasolle? Siperia opettaa joten kyllä ja onhan tuollaisen miehen elämä aika tyhjää. Jokaisen naisen kuuluu opetella suojelemaan itseään tuollaisilta miehiltä. Merkit on usein hyvin nähtävillä.

        Voitko valaista meitä tyhmempiäkin mitkä merkit ovat nähtävillä sarjahyväksikäyttäjästä?


      • KokemusK
        aloittaja. kirjoitti:

        No ehkä opettaa tai näpäyttää ois parempi sana kuin kostaa.
        Ja ei, päällepäin on mahdoton sanoa vuosia tuntemastani henkilöstä että hän onkin kylmä hyväksikäyttäjä. Olin siis tuntenut henkilön jo kolme vuotta ennenkuin menin hänen kanssaan sänkyyn.

        "No ehkä opettaa tai näpäyttää ois parempi sana kuin kostaa."

        Opetat parhaiten siilä että jatkat itse omaa elämääsi ja jätät hänet ja hänen elämänsä omaan arvoonsa.


      • aloittaja.
        KokemusK kirjoitti:

        "No ehkä opettaa tai näpäyttää ois parempi sana kuin kostaa."

        Opetat parhaiten siilä että jatkat itse omaa elämääsi ja jätät hänet ja hänen elämänsä omaan arvoonsa.

        Ja hän jatkaa samaa käytösmalliaan ja pilaa seuraavien satojen naisten elämän, sitäkö tarkoitat?


      • KokemusK
        aloittaja. kirjoitti:

        Ja hän jatkaa samaa käytösmalliaan ja pilaa seuraavien satojen naisten elämän, sitäkö tarkoitat?

        "Ja hän jatkaa samaa käytösmalliaan ja pilaa seuraavien satojen naisten elämän, sitäkö tarkoitat?"

        Hän jatkaa käytösmalliaan jos on jatkaakseen. Lopettaminen vaatii että hän oikeasti tajuaa oman käytöksensä mielettömyyden. Eikä se muutu sillä että sinä saat sen "suloisen" kostosi. Kostamalla alennut vain hänen tasolleen ja hän saa hyvän syyn jatkaa omaa sairasta toimintaansa kun muutkin vaikuttavat olevan yhtä moraalittomia kuin hän itse. Pahuuteen vastataan näyttämällä että oikea maailma voi olla myös hyvä, eikä pahaan pahalla.
        Kostolla ei ole maailmassa ratkaistu ongelmia ennekään eikä ratkaista nytkään. Kostamalla saadaan aikaan vain kierre jossa satutetaan ihmisiä lisää. Hän voi ihan yhtä hyvin laittaa koston kiertämään ja satuttaa taas entistä pahemmin jotain viatonta. Sitäkö sinä haluat?


      • tuntomerkit
        aloittaja. kirjoitti:

        Voitko valaista meitä tyhmempiäkin mitkä merkit ovat nähtävillä sarjahyväksikäyttäjästä?

        Jos miehellä ei ole takanaan pitkää parisuhdetta, käyttäytyy pelimiehen tavoin, hurmaava, ei esittele ystäviään, sukulaisiaan tai edes puhu heistä kysymättä, haluaa tavata paikoissa joissa ei ole paljon ihmisiä, haluaa kaataa sänkyyn jo ensitreffeillä ja tuntuu kokeneelta saalistajalta. Harvoin nämä hurmurit osaavat peitellä seurassa edes sitä jos näkevät kauniin naisen katselevat vilkuilevat ympärilleen. Ja kaikkein tärkein kuunnelkaa omaa vaistoa, tutuskaa rauhassa ihmiseen josta ette tiedä mitään. Ihmiset jotka jakelevat turhia lupauksia, välttää tiukkoja paikkoja ja kysymyksiä ja tuntuvat sanovan aina mitä haluat vaikka olisikin aiemmin ollu erimieltä.IIhmiset jotka ajattelevat vain tunteella ja joilla on heikko itsetunto on paras saalis tällaiselle narsistiselle metsästäjälle. Jos joku ihminen tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta kannattaa antaa ajan selvittää onko se.


      • vähäkö oot tyhmä
        aloittaja. kirjoitti:

        Ja hän jatkaa samaa käytösmalliaan ja pilaa seuraavien satojen naisten elämän, sitäkö tarkoitat?

        Sä tiesit miten mies käyttäytyy ja silti piti hänen kanssaan sänkyyn päästä. Uskoitko sä olevasi se ainoa oikea, joka saa miehen muuttumaan? Tyhmähän sä olet. Ja paljaalla ei kannata antaa panna. Siitä voi tulla jopa raskaaksi. Turha itkeä kenenkään, jos vahinko käy, kun ei käytä kortsua.

        Oikeesti ihminenhän ei muutu muuta kuin omasta halustaan. Sun kostosi ei hyödytä ketään.


    • ei tarvitse

      Jos olisi se kuka on mua hyväksi käyttänyt, niin olen jo itkuni itkenyt. Aikaa siihen meni että selvisin ikävistä tunteista, mutta nyt olen oppinut paljonkin elämästä ja nautin elämästäni täysillä. Älä ainakaan mun puolesta mitään kosta.

    • ei tarvitse

      Tyyppi on sitä paitsi eläin. Niinkuin artikkelissa luki. Eläimet vähiten jää hautomaan ikäviä asioita eli jos onnistutkin kostamaan niin unohtaa senkin pian kun ottaa uutta matoa koukkuun.

      Voisiko tässä kuitenkin olla sulle hyvä mahdollisuus oppia tältä henkilöltä jotain tärkeää elämästä? Ehkä juuri se asia miksi olet jäänyt kiinni tähän henkilöön on se mikä sun on hyvä itse oppia. Ole eläin mutta tee se hienommin kuin ääliö tekee. Takaan että onneasi ei voi estää mikään. Valtaa voi käyttää niin hyvään kuin pahaan. Kummasta tulee itselle parempi olo?

      • 1+18

        Lähes aina joku sanoo että paras kosto pettäjälle/jättäjälle tms on se että itsellä alkaa mennä loistavasti. Ei se ole millainenkaan kosto/opetus koska juuri sitähän pettäjä/jättäjä toivoo että kaikki jatkuu niinkuin mitään ei oisi ikinä tapahtunutkaan.


      • KokemusK
        1+18 kirjoitti:

        Lähes aina joku sanoo että paras kosto pettäjälle/jättäjälle tms on se että itsellä alkaa mennä loistavasti. Ei se ole millainenkaan kosto/opetus koska juuri sitähän pettäjä/jättäjä toivoo että kaikki jatkuu niinkuin mitään ei oisi ikinä tapahtunutkaan.

        Ei se että pahoista tapahtumista selviää tarkoita että mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Kyllä sitä ihminen on yleensä pettämisen jälkeen "romuna" pitkään mutta ei siihen tarvitse jäädä loppuelämäksi kieriskelemään että saisi sen pettäjän tuntemaan syyllisyyttä.


    • Narsistimies.

    • mene hoitoon lortto

      Hommaa kuppa Afrikasta ja anna pimppaa

      • missäkunnonnaiset

        Miksi pitää olla jalat levällään ennenkuin oikeasti tuntee toisen? Oma vikasi kevytkenkä!!


    • 135

      Hän ei varmaankaan välitä 'totuuksistasi'. Helpointa itsellesi, että unohdat ja menet eteenpäin. Hän ei varmaankaan kostoyrityksistäsi välitä. Paras kosto hänelle, että ignooraat hänet totaalisesti.

    • rshrsth

      Kostaminen on likaista ja alhaista. Se alentaa enemmän omaa arvoasi kuin vahingoittaa toista. Sen tajuaa vasta jälkeenpäin. Älä tee sitä. Anteeksianto ja unohtaminen sitä vastoin nostaa itsesi aivan uuteen koskemattomuuden luokkaan ja laskee toisen teot sille tasolle kuin ne kuuluu.
      Eikö ole parempi, että toinen on sinulle moraalisesti velkaa kuin se että itse olet tullut tasoihin kostamalla?

      PS. olet katkera.

    • äly hoi

      etkö älyä jättää hpukkia. hyi olkoon. arvostatko itteäs.kynnysmatoks alennut,sekö on IHANAA.vai kostaa,,,lapsellista... JÄTÄ

    • pätkis__

      Ja sit jos oot tienny jo monta vuotta ennen suhteen alkamista, että millainen mies on kyseessä niin miks ihmeessä aloit hänen kans mihinkään.

      • alottajaa

        Juuri siksi koska olin tuntenut hänet pitkään ja tiesin hänen olevan luotettattava, keskustelutaitoinen, ihana, fiksu. Siksihän ihmisiin luotetaan koska tuntee ne hyvin. Ei miehet puhu ikinä toisista naisista tai parisuhteistaan. Ovat visusti hiljaa.


    • Usvaako vain

      Ihan kun puhuisit mun ex-aviomihestäni :D
      Anna palaa! Täältä saat apuvoimia :)

    • Kokemuksen rintaääni

      Voi kuule, ei ne naiset mitään yhtä rintamaa pidä :D , luulet vaan. Etkö tiedä että on myös samanlaisia naisia joilla paljon miehiä joiden sydämiä särkevät. Pitäisi yhyttää nää pelurimiehet ja naiset niin että paneskelisivat vain toisiaan ringissä ja vuorotellen:D koska heillähän ei ole mitään moraalia. Tiesutkö että panomies haluaa kiltin uskollisen jota voi pettää koska siitähän kiksinsä saa. Unoha koko jätkä ja ala miettimään välillä omaakin elämääsi. Etsi kiva tyyppi joka haluaa sitoutua. Vai eikö kunnon miehet kelpaa.

    • raaka akka

      Kysy siltä onko sulla jokin sukupuolitauti. ? mies joka perustelee tekemisensä tehneensä noin jo 100 naiselle on joko sukupuolitautinen tai persoonallisuushäiriöinen.


      Haluat siis todella olla henkisesti tollon miehen kanssa , minä pitäisin sua voittajana kun ette ole enää yhdessä.

      • "rokkitähden" ylpeys

        Itse olin hieman samankaltaisessa tilanteessa. Tosin olin tuntenut miehen vasta neljä kuukautta. En tiennyt tarpeeksi hyvin että millainen hän oikeasti oli. Meidän keskustelut olivat syviä ja hän oli aina ystävällinen ja auttelias minua kohtaan. Myöhemmin kuulin toisaalta että käyttää naisia hyväkseen ja puhuu rumia naisista kavereilleen. Kerskuu mitä kaikkea tuli tehtyä sen ja sen kanssa. Kun vihdoin uskoin kuulemani niin olin kiukkuinen ja halusin kanssa että kaikki naiset tietävät millainen hän on. Mutta sitten aloin ajatella että jos sanon jollekin naiselle että hän tulee satuttamaan sinua, ei he uskoisi kuitenkaan. Heidän pitää itse oppia kantapään kautta se asia valitettavasti. En minäkään uskonut yli puoleen vuoteen ennenkuin oikeasti näin mitä se touhu oli. Hän valehteli koko ajan facebookissa että millainen on(on lievästi kuuluisa tietyissä piireissä)Minä tiesin totuuden hänestä koska asun lähellä. Hän yritti iskeä naisia muusta maasta ja pyysi heitä matkustamaan luokseen. Ja sitten vierailun jälkeen dumppas. Ja kyllä tunsin itseni idiootiksi silloin. Mutta se tunne pitää kokea että oppii jotain. Vähän aikaa se kirpaisi mutta nykyään ei tunnu miltään kun tapaan hänet. Ja nykyään on minulle ihan tavallinen ihminen vaikka ennen ehkä pistin liikaa jalustalle. Nykyään myös tiedän että hän ratsastaa muiden ihmisten saavutuksilla ja luulee itseään kuuluisammaksi kuin on. Naisestaan pidän paljon enemmän.


    • kostoonpahasta

      Älä vaan käy nostamaan mun puolesta. Melkein kaikki tapaamani miehet on kivoja ja joku on ollut rakaskin. Ei mitään syytä kostaa miehille.

      Säälin sua joka olet noin katkera.

    • miespelkaakoruttoa

      Kannattaa jakaa kaikki tuntemuksensa pelkonsa ja mielellään tippuritartuntansakin facessa ja kertoa ketä rakasti niin. Yleiseen jakoon vaan. Minä ainakin kerron kaikille mahdollisille nimen ja millaista pissiseksiä oli vaatimassa johon en suostunut. Kannattaa olla avoin mutta ei katkera. Sen minä olen oppinut.

    • Annatulla

      Let it all out... paska tyyppi. Jatka kuitenkin omaa elämääsi! Paskoja ihmisiä on maailma täynnä ja heille käy yleensä lopulta myös paskasti.

    • alottajaa

      Haha...kävin lukemassa tekstini näin puolen vuoden jälkeen. Vatvottiin suhdetta tuosta lokakuusta joulukuun alkuun ja kostin siinä sivussa niin saimme aina keskustelun aihetta. Mies ei siis todellakaan ole mikään tuntematon minulle. Lopulta tilanne meni niin pitkälle että hänestä tuli harhainen ja ahdistunut. Hän alkoi uskomaan että minä olen jokaisen vastoinkäymisen aiheuttaja mitä vaan hänelle tulee arjessa eteen. Katkaisin välit häneen ja vain viikko siitä löysin ihanan huithapeli miehen joka pitää mielellään yhteyttä minuun, huolehtii ja välittää minusta, rakastaa minua ja jolla ei aikomustakaan jättää minua. Elän siis nykyisin unelmieni parhaassa suhteessa ja olen hyvin tyytyväinen. :-)
      Mitä tuohon exään tulee, en ajattele häntä koskaan. Tiedän että hän tulee muistamaan minut loppuelämänsä ajan, negatiivisena tunteena ja kun hän seuraavan kerran hyppää sänkyyn, hän taatusti muistaa mitä siitä voi seurata. :-)

      • Hah-hah-hah-haaa

        " ... en ajattele häntä koskaan ... ". No niinpä näkyy ja kuuluu.


      • alottajaa
        Hah-hah-hah-haaa kirjoitti:

        " ... en ajattele häntä koskaan ... ". No niinpä näkyy ja kuuluu.

        No nyt toki pari sekuntia häntä ajattelin kun tän lokakuiseen aloitukseeni vahingossa törmäsin kun joku oli vastannu ja näky sivul.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe