Neuvokaa puupäätä

Iem123

Miten pitäisi reagoida kun: olen tanssilattialla joraamassa ja pysyttelen melko lailla paikallani. Aina silloin tällöin eteeni ilmestyy tanssimaan nainen tanssimaan niin lähelle (selkä minuun päin) että en saisi käsivarsiani ristiin rinnalleni ilman, että ne koskisivat naiseen.

Minulle on kyllä tuttu tilanne, että selät/takapuolet koskevat toisiaan ja on muutenkin flirttiä.

Itse olen tuossa tilanteessa ihan hukassa, jos nainen ei anna mitään merkkiä, että on siinä tarkoituksella.

2

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanssija-x

      Sama vika.
      Olin nyt lauantaina baarissa.
      Paljon naiset vilkuili tanssilattialla, en tiedä oliko tarkoituksellista vai vahingossa...
      Muutamat naiset tuli aina aika viereen tanssimaan ja jos siirryin, niin olivat kohta taas vieressä... Eivät kuitenkaan kertaakaan katsonut kohti kun katsoin heitä päin?
      No loppuenlopuksihan se päättyi niinkuin aina, eli hinkkasivat perseitään joidenkin köriläiden etumuksiin. >_>

      Sitte myöhemmin menin suht lähelle semmosa 4 hengen tyttöporukkaa tanssiin, että ei varmaa ollu ku 10cm väliä, kun nää alko kai "vahingossa tanssahtelee taaksepäin". Kunnes sitte "Bumbs" you know... Seisomaanhan se sit siin alkaa.
      Tää ketä "törmäili", ei kertaakaan kattonu kohti, mutta ei lähteny muuallekaan...
      Törmäili sit viel muutamaan otteeseen, kunnes joku siin sano, että lähetää pihalla käymää. Oli jo se verra myöhä, että lähin sit menee.

      • Jagdpanzer

        Otan osaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe